Nietrafione prezenty na święta ❄ Dobre pomysły na upominek

10 grudnia 2014

Czeeść!
Święta zbliżają się coraz szybciej. Nim się obejrzymy dostaniemy nasze wymarzone prezenty i mnóstwo słodyczy :) 
Niektórzy z nas również lubią bawić się w świętego mikołaja i co roku obdarowują swoich bliskich. Tu pojawia się problem. CO IM KUPIĆ?!
Poniżej pokarzę wam kilka nie najlepszych pomysłów, ale i kilka całkiem udanych. Pamiętajcie jednak, że wszystko zależy od osoby której chcecie wręczyć prezent. Jeśli jesteście pewni, że spodoba jej się coś co przez większość jest uważane za największe zło, to nic nie stoi na przeszkodzie. 


NIE TRAFIONE PREZENTY
1. Zestaw żel pod prysznic + dezodorant
Króluje na listach niepożądanych prezentów. Osobiście nie mam nic do takiego zestawu (zwłaszcza jeśli cudownie pachnie), ale wiele osób czuje się urażonych, kiedy znajduje takie coś pod choinką. Jest to dla nich jak sugestia: "Umyj się"

2. Świeczki,
Prezent typu :"Nie znam cię wystarczająco dobrze, nie wiem co ci kupić". 

3. Figurki, słoniki, aniołki
Sama kiedyś miałam ich mnóstwo. Różne kolorowe figurki, które nie robią nic oprócz stania i zbierania kurzu.

4. Ramka ze wspólnym zdjęciem.
Jestem pewna, że jeśli ktoś chciałby postawić sobie wasze zdjęcie, to na pewno by to zrobił. 
Podobnym pomysłem (który o wiele bardziej mi się podoba) jest ramka z rysunkiem! Zamiast iść na łatwiznę i drukować wspólne zdjęcie lepiej włóż w w to trochę serca i spróbuj sam narysować wasze portrety.

5. Skarpetki
Dla wielu osób jest to świąteczna zmora. Ja jednak je uwielbiam i nie pogardziłabym kolejną parą (zwłaszcza w jakiś ciekawy wzorek).

 TRAFIONE PREZENTY
1. Karta upominkowa
Może niezbyt kreatywny prezent, ale na pewno udany.

2. Słodycze
Jak dla mnie dobra czekolada jest zawsze świetnym rozwiązaniem. Pod warunkiem, że osoba której ją dajemy nie jest uczulona albo na diecie :)

3. Płyta, książka
Ale tylko wtedy gdy mamy 100% pewność, że się spodoba.


4. Coś własnoręcznie zrobionego.
Mnie zawsze takie rzeczy bardzo cieszą. W tym roku, kolejny już raz, razem z moją kuzynką wręczamy sobie takie prezenty :)

5. Kubek.
W sklepach znajdziemy mnóstwo gotowych wzorów. Od uroczych zwierzaczków, poprzez ciekawe wzorki, do inspirujących cytatów. Jeśli jednak żaden nam nie odpowiada, możemy iść do fotografa, u którego zamówimy kubek z własnym zdjęciem.

Jakie inne nietrafione prezenty znacie? 
A co jest dla was świetnym pomysłem na świąteczny upominek?

39 komentarzy:

  1. Ja przeciwnie, bardzo bym się ucieszyła ze świeczki ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W pewnym stopniu zgadzam się z tym co napisałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie własnoręcznie wykonane prace są według mnie najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, ja bym się ze świeczek cieszyła :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. te nie trafione prezenty bardziej mi się podbają niż trafione oprócz tych figurek

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi by się spodobała ramka ze wspólnym zdjęciem :D
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/12/tidebuy.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey , świetny blog :* Obserwacja za obserwcje ?:* Zacznij a napewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także nie pogardziłabym parą skarpetek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o,bardzo fajny ten post! :) ♥ w pełni się z Tobą zgadzam!:D :*

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kiedys dostalem latarke...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na posta, nie zgadzam się jednak z tym że świeczka jest nietrafionym prezentem, rok temu dostałam ogromną, przecudownie pachnącą świecę z Yankee i był to jeden z najfajnieszych prezentów :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. żel + dezodorant i świeczki to jak dla mnie dobre prezenty ja bardzo lubie dostawać to zawsze soe przyda a świeczki uwielbiam :)
    Skarpetki też mogłabym dostawać codziennie!
    za to slodycze i kubek? słodyczy nie lubie dostawac no chyba ze zelki. a kubków mam juz za duzo :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że zrobiłaś taki post :)
    Takie prezenty jakie wymieniłaś są najlepsze :)
    MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zgodzę się z Tobą uważam, że to są po prostu prezenty uniwersalne ale równie dobre.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się podpisuję pod wszelkiego rodzaju figurkami zbierającymi kurz. Nie cierpię ich. Natomiast ładną świeczką bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się z Tobą w 100% :)
    www.merydam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie przepadam za tym, jak ktoś daje zestawy kosmetyczne (żel pod prysznic, dezodorant), bo w całej szkole takich prezentów jest około 85% :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym mogła ciągle dostawać książki oraz skarpety szczególnie na obecną porę roku :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja akurat na mikołaja dostałam od rodziców zestaw pod prysznic i do nich " ALE JA SIE PRZECIEŻ MYJE! " XDDDDDD

    http://kazdy-krok-niesie-pokoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem ramka na zdjecie nie jest zlym prezentem jesli jest bez zdjecia
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. nietrafione to wszelkie pachnidla no moze oprocz jakichs perfum z chanel XD
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawie napisany post! Super rady!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/12/christmas-inspirations-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam dostawać zestawy kosmetyków (może bez dezodorantu :D), szczególnie kiedy mają jakiś piękny zapach owoców :) Skarpetkami w sumie też bym nie pogardziła, o ile byłyby świąteczne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki masz szablon bloga? Bo podoba mi się i chciałabym mieć podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja najchętniej chciałabym jakąś książkę albo perfumy :D

    Zapraszam: http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. moim zdaniem kubek to to samo co świeczka- "Nie znam cie, więc kupię Ci kubek i świeczkę" tylko że tak jak mówisz, ja ucieszyłabym się z wielkiej zapachowej świecy, a wielu moich znajomych z kubka... :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli coś jest dane od serca - mogą to być nawet ramki i skarpety :D


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. hmm... ogólnie to zależy od człowieka - bo ja na przykład uwielbiam zapachowe świeczki i byłabym w 7 niebie gdyby ktoś pod choinką sprezentował mnie w komplet jakiś świątecznych świeczek <3
    Ale ogólnie co do twojego posta - bardzo mi się podoba pomysł :>
    przeróżne skarpety , krawaty , lakiery do paznokci itp. - to jak najbardziej nie trafione prezenty !

    Ahhh ten czas stanowczo za szybko leci ! dopiero co był początek roku szkolnego -a tu już święta ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli widać, że druga osoba się starała to nawet skarpety są trafione :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja osobiście uwielbiam dostawać świeczki, bo tylko osoby które mnie bardzo dobrze znają, wiedzą jakie zapachy lubię. Przymierzam się do przeczytania W śnieżną noc - Johna Greena :) Post przyda mi się jak będę kupować prezenty.

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne pomysły na trafione prezenty, choć skarpetami również bym nie pogardziła :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kubek to według moich koleżanek z klasy "kolejny kubek". Za to ja nie. Potrzeba mi :)
    Och.. Świeczki. Dostałam od kolegi na urodziny i drugi dał mi zegar... Jakby cos sugerował. Na szczęście to było 3 lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kobieta zawsze się ucieszy z rzeczy pięknych np. biżuterii. A facet się ucieszy, jak będzie mógł kupić tę biżuterie za bezcen :P polecam np. http://simplystyle.pl/produkt/bransoletka-simplystyle-stylish-delicacy/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja tam się ze skarpetek ucieszyłam C:
    Bardzo fajne pomysły. Na szczęście zaliczam swoje do tych udanych ^^
    Jeśli chodzi o kubek...tutaj jest róznie. Dla niektórych może to być już przereklamowane ale niektóre kubeczki mają naprawdę śliczne wzorki, ale później i tak ten prezent będzie uzytkowany przez każdego ;/
    Pozdrawiam. c;

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z tobą:) Najgorszym prezentem świątecznym jaki dostałam był żel pod prysznic od którego dostałam wysypki....

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja sprzedaje na allegro i tablicy prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia