Jak nie stracić głowy podczas wyprzedaży?

14 stycznia 2015

Poświąteczne wyprzedaże rozpoczęte! Biorę głęboki oddech, z powagą na twarzy wchodzę do sklepu. Sprytnie omijam tłumy ludzi, próbujących upolować wymarzoną rzecz za jak najmniejsze pieniądze. Biorę to, to i to. O i jeszcze to! Nie ma mojego rozmiaru. Co ja teraz zrobię!? Dobra, jakoś zmieszczę się w tą XS. Przecież ta bluzka jest przeceniona aż o 70%!!!!
Przy kasie uśmiecham się. Udało mi się kupić tyle rzeczy za tak małe pieniądze (co z tego, że portfel jest już pusty). Dopiero w domu dociera do mnie, że kupiłam zupełnie niepotrzebne ciuchy. Że ta bluzka jest o wiele za mała i na pewno się w nią nie zmieszczę. I że część z tych ubrań wcale nie była taka tania. Niektóre ciuchy są poniszczone, a jeszcze inne po prostu nie pasują do mnie.

serio, nie mam pojęcia co ma znaczyć to zdjęcie xd
Kocham wyprzedaże, ale bardzo często mnie ponosi. Zdarza się, że kupuję rzeczy, których nie potrzebuję. Zdaje mi się, że nie tylko ja mam taki problem ;)
W tym poście dam wam kilka porad, jak robić zakupy z głową (zwłaszcza podczas szalonych wyprzedaży).

1. Wszystko uważnie przemyśl.
Często podejmuję takie decyzje pochopnie. Biorę rzecz, która na pierwszy rzut oka wydaje mi się idealna i od razu lecę do kasy. W domu okazuje się, że to był zły wybór.

2. Pomyśl, co byś do tego ubrała.
Każdy z nas ma w szafie ciuchy w których nie chodzi tylko dlatego, że mu do niczego nie pasują. Przed zakupem zastanów się, co byś założyła do nowego nabytku ;)

3. Wszystko przymierzaj
Nawet wtedy jeśli jesteś pewna, że rozmiar jest idealny.

4. W niektórych rzeczach po prostu źle wyglądamy ;)
Często mam tak, że rzecz na wieszaku wygląda ślicznie, a kiedy ją przymierzam już tak nie jest. Kolejny powód, dla którego powinniśmy wszystko przymierzyć w sklepie.

5. Pamiętaj, że nie wszystkie przeceny są przecenami ;)
Kiedy mój tata mówił mi, że przed takimi przecenami ceny są podnoszone, nie wierzyłam mu.
Do czasu, aż sama to zauważyłam.


Mam nadzieję, że post i porady wam się spodobały ;)

39 komentarzy:

  1. Przeważnie zawsze korzystam z jakiś promocji. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym roku ograniczam się tylko do 3 koszul i pary spodni na wyprzedażach ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście mnie to nie dotyka bo jestem skąpcem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze najpierw przymierzam i dopiero wtedy kupuję kiedy wszystko jest ok :)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcie z roślinką :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wyprzedaże i też się na tym często łapię, że kupuję za dużo rzeczy. Ale tak działa właśnie marketing :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Porady bardzo fajne i większość znam. Twój tata ma rację i dobrze ze też to już zobaczyłaś... w empiku, np przed świętami ceny skaczą sporo, np na grach. a po świetach jakies przeceny a to wracają do normalnej ceny.
    Tak samo czasami z chuchami. Albo na różnych stronach przecena -30 przy cenie bluzki 40 zł później przecena na -50% ale cena staął bluzki już na 55 zł podniesiona :D
    A no i mam takie same skarpetki i uwielbiam je, były do nich jeszcze takie w serduszka z pandą na przodzie kostki <3
    A zdjęcie z kwiatkie mnie rozwalilo haha!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że trzeba uważać na te wszystkie „okazje” i wyprzedaże, ale akurat w przypadku empiku nie raz przekonałam się że fAktycznie obniżają ceny, często jest tak że jakiś produkt jest najpierw w promocji, później wraca do normalnej ceny żeby właśnie w takim świątezcnym okresie znowu ją pRzecenić tylko o jakiś większy %, stąd takie wrażenie może. :) Ps. Porady przydatne, staram się do nich wszystkich stosować.

      Usuń
  8. Dawniej szalałam jak większość z nas na wyprzedażach, ale teraz kiedy w sh znajduję fajne ciuszki za małe pieniądze galerie omijam :) no nie powiem na koniec wyprzedaży może się wybiorę, ale też bez szaleństw :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze kupuję na wyprzedażach w Internecie, mogę przez to przemyśleć zakupy, a niepotrzebne odesłać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też czasem wpadam w taki szał,dlatego zawsze na takie wyprzedażowe zakupy chodzę z kimś bo wtedy ta osoba mnie pilnuje hahaha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Porady są genialne! No czasem podnoszą kwotę przed przecenami :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne porady! Ja nieraz potrafię wpaść w jakiś amok, gdy widzę przekreśloną cenę i niżej tańszą :)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. A na mnie wyprzedaże raczej nie działają. Czasem się wybiorę, ale mam dokładnie opracowane co kupić i ile wydać na ''O jakie to ładne! Biorę!'' ;p

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam problem z wyprzedażami, zawsze kupię niepotrzebną rzecz albo taką, której mam za dużo w swojej szafie ;c
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyprzedaże to pokusa dla naszej psychiki, ale naprawdę warto zachować zimną krew. Od ubiegłego roku już aż tak nie szaleję na wyprzedażach i jakoś wciąż mam się w co ubrać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio odmawiam sobie zakupów bo mam ich aż za dużo ;)
    http://blackheartemoji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne porady, na pewno się przydadzą :)
    Zapraszam do mnie : http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super porady :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobre rady! Na szczęście mi nigdy nie zdarza się popaść w wyprzedażowe szaleństwo :D

    Chcesz zyskać nowych czytelników? Wygraj post promujący aż na 3 blogach! więcej tutaj:
    KONKURS!!! (KLIKNIJ TUTAJ)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio nam pan od matmy kupil, ze tylko zbajerowali ludzi ta przecena bo bez niej za kg wyszloby tyle samo! skomplikowane! roslina na wyprzedazy!! Madzia bierta jom zrobisz farsz na pierogi!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. często właśnie kupuje ubrania do których nie mam co założyć.. a co się z tym wiąże? musze kupić więcej;))))

    OdpowiedzUsuń
  22. hhehe, wiec lepiej nawet nie chodzic po sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Naprawdę świetne rady, na szczęście ja nie mam z tym problemu :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja staram się racjonalnie podchodzić do wyprzedaży i raczej rzadko udaje mi się coś upolować :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne rady. Na szczęście kiedy chodzę na jakieś wyprzedaże wszystko planuję i kupuję tylko to, czego naprawdę potrzebuję :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja na szczęście głowy nie tracę;p

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak najbardziej się zgadzam :*
    Obs za obs ? Zacznij kochana a na pewno się odwdzięczę:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie w czasie przecen staram się jak najbardziej unikać sklepów. :D
    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo rzadko kupuję nowe rzeczy :) Jeśli coś nie podoba mi się w 100%, odstawiam na półkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za wyprzedażami, zbyt wielki zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja ostatnio chyba juz wyrosłam z szału wyprzedaży...generalnie mało rzeczy mi sie podoba ostatnio więc nie mam problemu ze kupie za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiem dlaczego, ale wyprzedaże wprawiają ludzi w obłęd. Czasami myślę, że potrafiliby nawet pobić, gdyby ktoś zabrał im ostatnią rzecz sprzed nosa :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne zdjęcia :) I bardzo miło czytało się tego posta, przydatny i ciekawy!
    http://coolest-angels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  35. Dobre zdjęcia!
    http://deathniku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz zrób to i do komentarza w poście dopisz "Obserwuję". Na pewno się odwdzięczę.
    Zapraszam na nowy Outfit.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  37. wyprzedaże już się kończą, ale podrzucam fajny sklep, który na koniec dowalił jeszcze darmową dostawę - www.bejeans.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia