Naucz się mówić "Tak"!

7 stycznia 2015

Hej :D
Rodzice powtarzają nam żebyśmy stawiali na swoim, nauczyciele, żebyśmy byli asertywni. Czy nie uważacie jednak, że za często mówimy "nie"? Za często odmawiamy, zbyt długo się nad wszystkim zastanawiamy i boimy się podjąć ryzyka?
Moim niezapisanym postanowieniem noworocznym, jest "Naucz się mówić tak". Przez nieustanne odmawianie 2014 był jednym z nudniejszych roków w całym moim życiu. Nie zrobiłam nic. Ciągle stoję w miejscu, i chociaż minął cały rok nic się nie zmieniło. Jest tak samo, a ta monotonia jest przygnębiająca.

Nadszedł czas na postęp.
Pomyśl tylko, ile rzeczy cię ominęło tylko dlatego, że czegoś odmówiłeś. Poznanie nowych ludzi, zobaczenie ciekawych miejsc?
Czasami warto się zgodzić na coś, co z początku wydaje się nam szalone. W ten sposób dostajemy coś, czego nikt nam nie zabierze: dobre wspomnienia ;)


Uwielbiam słuchać kiedy ktoś opowiada historie ze swojego życia, sama też często to robię.
Ale czym możemy się podzielić, kiedy cały czas siedzimy przed komputerem?

56 komentarzy:

  1. Ja mimo wszystko za często zgadzam się na coś, wiem że nie powinnam a czasem trudno powiedzieć nie.
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to racja..może ominęło mnie cos fdajnego gdy powiedziałam kiedyś 'nie'..
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tego samego zdania co ty.Ja uważam,że za często mówię 'nie' i nie korzystam z wielu fajnych okazji ;/
    olciak-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje uświadomiłam sobie że z 2014 nie mam żadnych ciekawych historii :/
    http://teamparisgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tym co napisałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia ^^
    http://fashionwithuss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyruszmy w podróż dookoła domu/bloku/osiedla :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym co napisałaś jest dużo racji. Oczywiście asertywność jest bardzo ważna, ale umiejętność mówienia "tak" również. Uważam, że we wszystkim należy znaleźć złoty środek. Bardzo ładne zdjęcia, jesteś fotogeniczna :)

    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, spodobał mi się Twój blog :) śliczne zdjęcia
    co powiesz na wspolna obserwacje? :)
    odpowiedz u mnie- kaatie-katie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :)
    poza tym masz rację! warto czasami powiedzieć tak, bo ludzie częściej żałują, że czegoś nie zrobili... fajnie przeżyć coś szalonego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba czasem mowic tez nie, np kiedy jest okazja do czegos ZŁEGO!
    Ale Magda to rebel :D

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba ale nie wszyscy tak robią ;)

    obserwujemy? faszynerka.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia i post zapraszam tez do mnie

    http://julkanieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie jest to trudne bo gdy chcę wprowadzić zmiany robi je na raz i mnie one przestają. Musze nie nauczyć robić wszystko po kolei ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. No w końcu świeży temat a nie w kółko to samo co na innych blogach <3
    świetnie napisane , krótko i zwięźle , aż miło się czyta !

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze napisane! Ja zawsze stawiam na swoim :)
    Jesteś prześliczna!

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba walczyć o swoje ;)
    ładne rękawiczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie też rok 2014 był jednym z nudnych.mam nadzieję,że ten rok będzie lepszy! :) cudne zdjęcia.<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja ja też bardzo dużo razy odmawiam a potem tego żałuję
    Świetny post bardzo mi pomogła dziękuję
    zmaryprzezswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak!racja !:)zawsze warto stawiać na swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post i ładnie wyglądasz na zdjeciach ;)
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  22. kochana masz świetny blog ! ♥
    jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy prawda? Ale na pewno nie ostatni ! ;*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie to napisałaś :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/01/2-years-ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawie piszesz ;) ja szczerze mówiąc naleze do tych mniej pewnych siebie osob, wiec nie zawsze umiem postawicna swoim...

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawe postanowienie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh, tyle razy mówie 'nie' ze az mnie to przeraża :c Ale na szczęście kilka razy powiedzialam 'tak' i dzieki temu mam co opowiadac znajomym ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładna kurtka. Ja uważam, że mimo wszystko największy problem mamy z mówieniem "nie".

    OdpowiedzUsuń
  28. ja zbyt często mówię ,,nie" , jednak czasem jakoś ciężko mi odmówić... Naprawdę, trudno jest tego oduczyć:-)
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  29. Great outfit
    would you like to follow each other ? I'll follow back after it

    Www.miharujulie.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Od dzisiaj mówię tylko tak ! :) Fajny post

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nauczyłam się, że podejmowanie ryzyka jest nieopłacalne.
    Na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  32. jestes bardzo fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  33. pewnie, że czasem warto zaryzykować niż cały czas tylko gdybać i się zastanawiać :)
    oby ten rok był ciekawszy dla Ciebie niż poprzedni ;)

    zapraszam do obserwacji i również dodaję:
    http://xnataliefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja w sumie cały czas jestem nastawiona tak jak to napisałaś. Mam tyle wspomnień. Zawsze jak któraś moja przyjaciółka czegoś odmówi lub powie że jej się nie chce , wtedy zaczynam swoją gadkę na temat że żyje się tylko raz , że wspomnienia i td... ;)
    Fajny post , pozdrawiam ! ♥

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. love everything! great photos :D

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.com)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja uważam, że asertywnym trzeba być i należy stawać przy swoim, ale jedynie w słusznej sprawie. Tak jak napisałam odpowiadanie na wszystko 'nie' z uporem maniaka nie wyjdzie nam na dobre ;) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog i super zdjęcia !
    Może wspólna obserwacja ?
    Zaobserwuj i napisz w komentarzu zawsze się odwdzięczam ! :)
    U mnie nie długo konkurs :)
    więc serdecznie Cię zapraszam :*
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że ważną sztuką jest umiejętność mówienia "tak" i "nie" :)
    Przepiękne rękawiczki, wpadły mi w oko ;)
    http://mrs-cotton-candy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. kochana, obserwowałyśmy się wcześniej ale mój blog został usunięty, w tej notce wyjaśniłam czemu http://similarose.blogspot.com/2015/01/choroba-xxi-wieku-ludzka-zawisc.html jeżeli masz ochotę na ponowną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się zrewanżować, bardzo proszę o klikanie w 3 sukienki, buziak

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny post. Całkowicie się z tobą zgadzam i czytając Twojego posta doszłam do wniosku, że zdecydowanie za często mówię "nie", ponieważ boję się podjąć ryzyka. Na pewno będę starała się zamienić "Nie" na "TAK" !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Motywujace i pozytywne bardzo! :)

    Caiawichowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładne zdjęcia. Ogólnie Twój blog wywarł na mnie pozytywne wrażenie. :)

    Pozdrawiam, ,,AleirbaG'' z: http://gabriela-moments.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy post. Od dziś jestem na tak. ;)
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł :) Chyba też, się przestawie na bardziej na Tak! :3
    PS. Świetne zdjęcia :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne zdjęcia :) To prawda warto często mówić tak, dzięki temu bardziej poznajemy świat i uczymy się siebie :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. mądry post :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. ja w 2014 własnie powiedziałam ''tak'' wielu rzeczom i nie żałuję, dzięki temu wiele potoczyło się inaczej a nawet lepiej ;)

    Pozdrawiam i udanego weekendu życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  48. na wszystko też nie możemy się zgadzać trzeba to wypośrodkować:)
    ładne rękawiczki

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post. Uroczy szaliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super blog!:)
    angelblogposts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia