Nieprzygotowana

4 stycznia 2015

Ahoj!
Naprawdę zazdroszczę wszystkim, którzy idą do szkoły dopiero w środę. Moja męczarnia zacznie się już za kilka godzin.
Jestem nieprzygotowana na to ani psychicznie ani fizycznie. Nie zajrzałam do plecaka ani razu i teraz boję się, że jest w nim jakaś stara kanapka, która ewoluowała tak bardzo, że sama będzie chciała mnie zjeść (dobra, nic). Miałam tyle wolnego czasu, który mogłam przeznaczyć na naukę, bo mam kilka ocen do poprawienia. Zamiast tego oglądałam seriale. W sumie, można to potraktować to jako przygotowania do matury (która czeka mnie za 3 lata) :))

Mam nadzieję, że chociaż wy wrócicie do szkoły wyspani, nauczeni i z mnóstwem pozytywnej energii ;)


30 komentarzy:

  1. ja na szczęście wracam do szkoły dopiero w środę, ale już jutro muszę zabrać się za lekcje i naukę, eh :( uroki liceum :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja matura już w przyszłym roku :(
    To tylko jeden dzień do szkoły i znowu przerwa. Nie ważne, że jednodniowa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja idę do szkoły w środę.Bardzo Ci współczuję :(

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero do szkoły idę w środę . Ale spotkanie przed orszakiem trzech króli i w ogóle ten orszak . Czyli tak jak bym była od poniedziałku w szkole. Wcale nie uczyłam się na poprawy ocen a jest ich trochę.
    Zapraszam: http://kochamtak.blogspot.com/
    Pozdrowienia. MAG STYLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Mimo że idę dopiero w środę to już odczuwam to samo co Ty. Hah nie wiem dlaczego, ale mam obawy przed pójściem do szkoły.

    ✗ borenium.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz będę miała sesję na studiach, więc wierz mi, że też nie chce mi się tam wracać :) Gdyby nie te egzaminy to chętnie bym tam wróciła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja szkołę zaczełam już w piątek ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja dopiero jutro zacznę myśleć o szkole.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nic nie robiłem totalne lenistwo! Masakra! Świetne zdjecia:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/01/absolution.html

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wracam w środę, też nie zajrzałam do książek ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja przeleżałam pół dnia w łóżku przed komputerem, a tak sobie zaplanowałam, że coś będę robiła. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także mam poprawki i tyle sprawdzianów, i co? Lenistwo!!!
    Piękne zdjęcia i powodzenia w szkole, kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję ! :)
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award u mnie na blogu.
    Szczegóły: http://kajkams.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-x7.html
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoła to złooooo nie chce do niej wracać :c piękne zdjęcia - jak zawsze !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoła... jeżu, kiedy to było...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zdjęcia. Też w środę wracam, ale na studia, a nie chcę z całych sił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja do szkoły wracam w środę i mnie również czekają poprawy :(
    PS. Przepiękny sweterek :)
    Zapraszam do mnie:
    http://www.modevieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja do szkoły długo nie wróce ze względu na mój stan :l
    Śliczne zdjęcia

    yellyow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja idę w środę ale uwierz mi, że też nie jestem przygotowana :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ja niestety szkołę zaczynam jutro, by po 1,5 tygodnia mieć ferie i nie wiem, czy ma się śmiać czy płakać :/

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sweterek :)
    Te zdjęcia, na których się usmiechasz są najlepsze! :))
    Ja idę jutro do szkoły, tak mi się nie chcę T.T

    OdpowiedzUsuń
  22. Środa juz jutro, a ja wcale nie jestem na to przygotowana :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja do szkoły wracam dopiero od września, zaczynam policealną na samą myśl już mną wzdryga. Świetne zdjęcia :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja na szczęście idę do szkoły dopiero dzisiaj w dodatku na 9 :) Jednak nie mogło by być tak idealnie, na przywitanie czeka mnie sprawdzian i kartkówka.
    Śliczne zdjęcia. Piękny sweterek.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie martw się ja też powinnam się uczyć ( sesja to złooo ), a skończyło się na oglądaniu suits bo przecież ' muszę obejrzeć kolejny odcinek !" :D
    Powodzenia w szkole ! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. o nie, a ja juz jutro wracam na zajęcia :(:(

    OdpowiedzUsuń
  27. Super blog! Mam nadzieję, że mój również Cię zainteresuje i zaobserwujesz :)
    sanxra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie szkoła zaczęła się już w poniedziałek i niby wszystko byłoby ok gdyby nie to, że było tak zimno, że wszyscy mieli na sobie kurtki no ale cóż życie ;) super blog i zapraszam do mnie http://zuzol-zuuzol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia