Post promujący- Jestem Natasza! ♡

30 stycznia 2015

Cześć ♡ Pewnie jak zauważyliście po tytule posta, nie pisze do was Magda, ale Natasza z bloga : http://natt-official.blogspot.com Razem z Magdą postanowiliśmy wymienić się postami, dlatego mam przyjemność napisać dzisiaj do was. Jeżeli ciekawi was co napisała Adgam, zapraszam na mojego bloga.  Chciałabym wam przybliżyć moją osobę i bloga.
Blogowanie stało się szybko moją pasją. Prowadzę bloga około roku, gdzie posługuje się ksywką Natt.
Do moich największych zainteresowań zaliczam taniec i  fotografię. Tańcze od pierwszej klasy podstawowej a fotografię zaczełam doskonalić poprzez właśnie bloga.
 Jestem kreatywną nastolatką, mam pełno myśli na minute. Pozytywnie patrze na świat, gdy budzę się myśle, że kolejny dzień będzie jeszcze lepszy. Mam wiele marzeń, które w przyszłości chcę spełnić.
Pewnie większość osób nie słyszało o moim blogu, dlatego chciałabym zapoznać was z tematyką i postami które mogą się tam znalez.
Lifestyle
Stylizacje
Fotografia
 Ciy
I wiele innych! ♥
Mam nadzieję, że zachęciłam was do odwiedzenia mojego bloga, a nawet do zaobserwowania.
Pozdrawiam wszystkich czytelników bloga Magdy!
Blog : klik
Facebook : klik 
Instagram : klik



25 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie zajrzę :)

    www.kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam Twojego bloga Natasza :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Ciebie i Twojego bloga, chętnie na niego zaglądam! :)

    SOME TULIPS

    OdpowiedzUsuń
  4. A rozejrzę się po Twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z taką wymianą postów :D


    klikniesz w ost. poście lub baner oasap? [ mała x mi ] z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. takie wymianne posty są bardzo fajne i sama kiedyś chciałabym taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałam wcześniej, już zaglądam :)

    Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sprawa z taką wymianą postów :3
    świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że Cię znam i czytam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadnę na twojego bloga ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajrzę:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/02/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku bardzo fajny blog, tak w ogóle to śliczne zdjęcia. Obserwuje <3
    Zapraszam do komentowania moich postów, jestem tu nowa i przyda mi się pomoc :) http://jadziaoutfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. http://dominikatokarz.blogspot.com/2015/02/kto-po-co-i-dlaczego.html zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :) świetne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia