Śnieg, zima i ferie

26 stycznia 2015

Hejoo 
Jedną z rzeczy, którą uwielbiam w blogowaniu jest to, że czytelnik nigdy nie wie kiedy i w jakich okolicznościach powstaje post.
Zapewne większość z was siedzi sobie teraz wygodnie w domu i czyta to o przyzwoitej porze. Natomiast ja zarywam kolejną noc. Piszę to o 2 nad ranem, wy czytacie to o 2 po południu. Całe szczęście, że mam ferie. Nie mam pojęcia jakbym sobie poradziła, gdybym musiała iść do szkoły ;)

Jeśli już przy feriach jesteśmy, to kiedy je macie? Czy tak jak ja w pierwszej kolejności? Czy może w tym roku jako ostatni? I czy pasuje wam ten termin, czy może wolelibyście mieć je kiedy indziej?
Ja na początku narzekałam, że teraz mam wolne, a później 2 miesiące szkoły bez przerwy :(( Dotarło jednak do mnie jak bardzo potrzebowałam tej przerwy.




Tak jak wspominałam w ostatnim poście, zaczynam swoją przygodę z yt. Oto mój 2 filmik :)

28 komentarzy:

  1. O tych bardzo porannych godzinach teraz także przeważnie piszę post. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam ostatnia ferie, ale dla mnie to dobrze mam okazje jeszcze popoprawiać oceny

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post i filmik :)
    Śliczne zdjęcia ;)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Ja zaczynam ferie 1lutego, wolałabym mieć je na samym końcu haha

    zpraszam do mnie yellyow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Posty powstają w ciekawy sposób.
    Ja też już cieszę się, że mam ferie ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ferie zaczynam jako ostatnia ;)
    na razie w szkole ok, nie potrzebuje przerwy po świętach az tak bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam chyba ferie po środku zreszta nie wiem mam sesję i chyba nie bede miala ferii xdd
    ja przeważnie pisze posty też po nocy przed chwila wlasnie pisałam i teraz przeglądam ulubione blogi i juz po połnocy i nie wiem jak wstanę, tak już się wyżalilam ^^
    filmik świetny pokazuje jak to jest na prawdę i fajnie że pokazałas to na swój sposób, a koniec wymachania się rękoma jako odrobienie trzymania ich jest genialny :D
    Pozdrawiam :* i czekam na kolejne filmiki bo są coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wyszłaś na zdjęcia <3
    FOLLOW FOR FOLLOW Jak ktoś zaobserwuje : http://almusia203.blogspot.com/
    pisać pod jakimś postem tam... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny filmik :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tez potrzebowalam przerwy! :)
    szkoda ze sie konczy!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia:)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ;)
    Ja niestety też mam ferie w pierwszym terminie

    OdpowiedzUsuń
  14. dawno nie byłam u Ciebie :O ślicznie tu! wypiękniałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ferie również na samym początku i szczerze mówiąc wolałabym mieć je później.Może ze względu na to,że w tym roku zdaję egzaminy i kolejne półrocze będzie straaaszznie męczące.
    Pozdrawiam.
    roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja takze mam 1 termin ferii i narzekam lekko, ze teraz tyle szkoly, ale mnie takze ta przerwa byla strasznie potrzebna!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje województwo ma ferie jako ostatnie. Nawet się cieszę z tej daty bo niedawno była przerwa świąteczna :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ale zazdroszczę wolnego, ja sie szykuję do sesji :( udnaych dni!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku! Jaka ty jesteś ładna! I super zdjęcia ;)

    http://emailaema.blogspot.com/ Zapraszam do mnie na dużo gadanka :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja niestety nie mam wogole ferii,fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no ja już swoje ferie przeżyłam teraz prawdziwe życie :) zazdroszczę Ci troszkę ;p

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ładne zdjęcia
    mi się powoli kończą ferie, jeszcze 2 dni :(
    haha skąd ja to znam- zarywanie nocy przy pisaniu posta? :D
    obserwuję,
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa notka i śliczne zdjęcia! :) Ja mam jeszcze tydzień ferii, ale trzeba się będzie i tak wziąć do pracy :/
    Mój blog - klik ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia