Dużo nauki i zdjęć

7 lutego 2015

Hej ;)
Jak wam minął ten tydzień? Mi dosyć pracowicie. Dosyć to mało powiedziane. Minął mi baaardzo pracowicie. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Szkoła. Kartkóweczki, sprawdzianiki, jednym słowem: nauka. Najgorsze jest to, że następny tydzień zapowiada się jeszcze gorzej :/

Dobra, przestaję już was zanudzać moim narzekaniem. Mam dla was kilka zdjęć oraz kolejny filmik, w którym dowiecie się czemu nienawidzę myć zębów i jak połamałam krzesło :)) Zapraszam do oglądania.




Jeśli filmik wam się podoba to kliknijcie łapkę w górę i zasubskrybujcie kanał.

56 komentarzy:

  1. mi też tydzień minął pracowicie, zwłaszcza, że to pierwszy tydzień po feriach :/
    i następny też zapowiada się jeszcze gorzej... taka szkoła, heh
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jestem niezdara, ale krzesla jeszcze nie zlamalam haaha

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny filmik ja na szczęście mam jeszcze tydzień ferii :)

    http://tynkaaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz na zdjęciach widać wielką zmmianę w Tobie :)
    Ach co do filmiku to mam tak jak Ty, ze jestem wielką niezdarą, nawet w pracy ciagle sie potykałam :D
    (empik) jak wiadomo dużo ksiażek i kontenerów... na zapleczu podniosłam kilka narazi nie widziałam kolejnego nod nogami potknęlam sie o niego i wpadłam do kolejnego prawie cała (hahaha jak by to kogoś interesowało) Najlepsze że szefowa widziała to na kamerach.. EPIC :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy okazji izapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ramoneska, sama poszukuje na wiosnę czegoś podbnego, klasycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdyby nie to, że jestem strasznie przeziębiona, to też siedziałabym nad książkami.
    Poklikasz ? Byłabym wdzięczna. http://kajkams.blogspot.com/2015/02/cos-co-lubie-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  8. A niedługo będzie przerwa wielkanocna, majówka i znów wakacje ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale i tak jest tutaj lepiej niż na Onecie ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi został jeszcze tydzień leniuchowania, więc mogę nie myśleć o szkole :)
    Świetnie wyglądasz! Gdzie dorwałaś taką ramoneskę?;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny strój :)
    Mam to samo z myciem zębów. Nie jestem gotowa na takie poświęcenie :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś inaczej wyglądasz na tych zdjęciach.
    Bardzo fajny filmik, wybrałaś interesujące fakty i fajnie się ciebie ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam ferie, więc praktycznie cały czas spędziłam w łóżku! Śliczne zdjęcie, zaraz zabieram się do oglądania filmiku. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu ;) http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia :) filmik obejrzany, też uwielbiam czarny biały i szary
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi został jeszcze akurat tydzień ferii :)
    Zapraszam do mnie,może doradzisz jaki kolejny post mógłby być.? :D
    http://czarno-biale-kolory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam dużo nauki.:/ Najgorsze jest to, że nie mam z czego sie uczyć po stare podręczniki sprzedane.
    śliczne zdjęcia. wyglądasz na nich bardzo...fresh C:

    OdpowiedzUsuń
  17. ja ferie dopiero od 16
    obserwujemy?

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super filmik <3

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O ile na Onecie jakoś to blogowanie da się przeżyć, to WP jest dla mnie w ogóle czarną magią O.o

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziecko jak oglas zlamac krzeslo ono ma uczucia!
    (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też wydaje na różne "duperele", haha, a potem żałuję, że to kupiłam ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia. Ja na szczęście mam jeszcze ferie. Obserwuje :)
    kasia-soltysek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka już jest szkoła, nie ma wyjścia kartkówki i sprawdziany muszą być, a serio, lepiej, jak są. Jak na studiach nie mam żadnych form sprawdzania wiedzy oprócz egzaminów w sesji, to już w ogóle nie uczę się w trakcie semestru, a potem do egzaminu trudno jest ogarnąć nagle wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Magda! Pamiętasz jak dodałaś filmik z robieniem muffinkow? własnie weszłam ba Twojego bloga w poszukiwaniu tego filmiku ale jest usunięty :((
    Chciałam upiec dla chłopaka na walentynki te babeczki, kiedyś na dzień chłopaka mu upiekłam i się nimi zachwycał, że lepszych nie jadł.
    To był super przepis bo i łatwy i wychodziły pyszne pulchne babeczki.

    Mogłabym Cię prosić o dodanie go? Albo możesz mi wysłać przepis? napisz w komentarzu albo napisz ze sie zgadzasz to dam Ci meila ?
    Proooszę bardzo mi zalezy :)
    stylowiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz piękną ramoneskę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia , blog jest także przecudny , na blogu jest bardzo miło i cieplutko :D
    Wspólna obserwacja ? Ja już czekan na rewanż.
    Mój Blog klik

    OdpowiedzUsuń
  27. kurteczkę masz cudowną i doskonale wiem co to nawał sprawdzianów w szkole, na szczęście ferie zaczynam za 4 dni <3
    a filmik obejrzę w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie przed feriami był nawał sprawdzianów, po feriach zapowiada się podobnie... świetna ramoneska!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia i fajny filmik :*

    Obserwujemy ? :)

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia! :D Też jestem uzależniona od herbaty!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna kurteczka i fajne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteś bardzo pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. masz piękną kurtkę:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ale śliczne zdjęcia oraz świetny filmik :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. tez mam maaase nauki.. :/ super zdjęcia! :D
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna bluzka! Lubie oglądać twoje filmiki

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam ramoneski :)) świetny filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  38. u mnie też mnóstwo nauki :/
    świetny filmik :D

    // La Decadence //

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny post ! Biedne krzesło hahah :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja kończę ferie i zaczynam pracowity tydzień ;)
    Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna koszulka i super zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/02/living-for-love.html

    OdpowiedzUsuń
  42. oo koszulka z Jessim Pinkmanem z Breaking Bad :D ekstra ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Breaking Bad ;) naprawdę genialny serial

      Usuń
  43. Ja od roku staram się, żeby życie nie upłynęło mi pod hasłami: szkoła i nauka :) Jesteśmy młode i to chyba najpiękniejszy okres w życiu. Uczę się tylko koniecznych rzeczy, a resztę olewam :) 3 to też ocena

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tak samo, bardzo lubię podróże :)

    http://p33rless.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. niestety nie mogę odtworzyć filmiku, ale zdjęcia są super, wyglądasz pięknie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. kobita motocyklisty :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia