Koniec stycznia, koniec ferii

1 lutego 2015

Moje ferie niestety się kończą :c
Jak zwykle zostawiłam naukę na ostatnie dni, dlatego równocześnie z tym postem piszę rozprawkę z polskiego. Jak minęły mi te 2 tygodnie? Było całkiem fajnie. Poznałam kilka nowych osób, spędziłam ciekawe chwile. Jedynym minusem jest to, że było ich tak mało :c
Dlatego, mam radę dla osób, które właśnie zaczynają ferie lub jeszcze na nie czekają.
Nie siedźcie tyle w domu. Nie warto marnować całych 14 dni na oglądanie seriali i siedzenie przed laptopem (tak jak to było w moim przypadku). Ruszcie tyłki i wyjdźcie gdzieś. Ulepcie bałwana, zbudujcie igloo, zróbcie cokolwiek! Ważne, żeby tylko się nie nudzić ;)
Zapraszam Was również do obejrzenia mojego najnowszego filmiku ;)

48 komentarzy:

  1. ja ferie mam za dwa tygodnie, a filmik oglądne jak tylko będzie głos

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ferie również się kończą, jednak ja spędziłam je całkiem aktywnie i nie miałam czasu na nudę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też już się szkoła zaczyna :/ Wpadnę chyba na twój kanał :) -> zapraszam Cię też na mój :)
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. moje ferie byly bardzo aktywne! tylko jakies 3 dni spedzilam w domu (choroba), wiec jestem zadowolona w 100%!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra rana, niby taka oczywista a jednak nie kazdy o tym pamięta i marnuje czas siedząć bezczynnie w domu...
    Ja jeszcze wolnego nie mam ale jak tylko kilka dni mi zostanie w czasie sesji to musze gdzieś pojechać :)
    Niestety u mnie iglo i bałwanek odpadają, całkowity brak śniegu :(
    W końcu nowy filmik! Zaraz zabieeram sie za oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam zaplanowanie aktywnie swoje ferie. Mam nadzieję że uda mi się je spełnić:)

    about:blank

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie zaczynam ferie :)
    Świetne zdjęcia! :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Już po seansie filmikowym :D
    masełko jagodowe? :P Popatrz na opakowanie to borówki! :D więc borówki też kochasz? :)
    A co to za herbatka w kubku, polecasz jakieś dobre?
    Filmik bardzo mi sie podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie borówka i jagoda to prawie to samo xd a co do herbaty to polecam karmelową ♥

      Usuń
  9. Moje ferie właściwie się rozpoczęły :)
    Bardzo podobają mi się twoje filmiki więc dałam suba :)

    Zapraszam - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi ferie dopiero się zaczynają ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi ferie się dopiero zaczynają :) Filmik z miłą chęcią obejrzę :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wciąż czekam na ferie :)
    http://wrong-or-wrong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też włosomaiaczką nie jestem, używam jedynine szamponu jakiegoś delikatnego teraz, np rosyjski babuszki agafi, jakiejś obojętnie jakiej maski i jako trzeci produkt to jest zawsze coś co przyspiesza porost włosów (zapuszcza,) tym razem padło na olejek z dodatkiem chili :D
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post i filmik ::D

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja na ferie jeszcze 2 tygodnie poczekam sobie :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pamiętam co to ferie :D
    ej seriale są super , nie wypominaj sobie :D
    zazdroszczę śnieguuu, ale chce już wiosnę ! *o*

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny filmik! Właśnie podsunęłaś mi pomysł na kolejny film do obejrzenia. Zobaczyła zwiastun i jestem zdecydowanie na TAK!

    Mój blog! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia. Warto cos robić. Idę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dałaś mi do myślenia, oj tak.. :) Ja od kilku dni mam ferie. A co robię? Lenię się przed telewizorem, komputerem, zaledwie czasami wychodzę ze znajomymi gdzieś na lodowisko, spacer. :) I nie mam żadnych planów, a dom jest miły, ciepły i posiada atrakcje jak komp! hahaha :D
    Nie przedłużając supi film... ! :* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę świetna notka bardzo mi się podobała chcę więcej kiedy kolejna notka ? Zdjęcia bardzo fajne. :D
    Super piszesz. Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) Co powiesz na wspólną obserwację ?
    zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cześć, zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! :)
    Pytania znajdziesz tutaj: http://picturesquelifee.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze napisałaś, większosc przez ferie tylko siedzi w domu, a przecież nie o to w tym chodzi ;-). Bardzo ładne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia, a co do rady na końcu posta - masz absolutną rację ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie mam ferie, staram się spędzać w domu jak najmniej czasu :)
    MÓJ BLOG - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :) JA ferie zaczynam w połowie lutego i nie mam zamiaru ich zmarnować. :) Powodzenia w szkole :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bo przydałoby się więcej wolnego ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tam, czasami można poleniuchować, jak potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cute jacket.. nice video
    nice blog dear, i am following you, please follow back
    http://melodyjacob1.blogspot.com/ thank you

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja swoje ferie właśnie zaczynam i jestem przeszczęśliwa. Całe trzy tygodnie słodkiego nic nie robienia :) Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi dopiero się ferie rozpoczęły, ale pewnie szybko przelecą :(
    https://www.youtube.com/watch?v=1VTXMBksiEM

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety choruję w swoje ferie :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi dopiero minął pierwszy dzień ferii, tak tez czas szybko zleciał:( Pozdrawiam cieplutko i zapraszam :) :

    Blog Mel ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ferie przesiedzę z repetytoriami ;P

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczne zdjiecia :)

    http://the-watermelon-club.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  34. ładniutkie zdjęcia! :)
    Obserwuję! :) miło by było gdybyś zaobserwowała mojego bloga! :)
    zapraszam do mnie! - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie, straszny czas kiedy ferie dobiegają końća :d
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Niestety swoje ferie musiałam spędzić właśnie przez tv i przed komputerem z powodu choroby. Jednakże, uważam, że to nie był też czas stracony, mogłam sobie odpocząć i przygotować się na najcięższy semestr mojego życia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja ferii na pewno w domu nie spędzę :D

    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  38. ja jestem w trakcie ferii i fajnie je wykorzystuję :)
    trochę właśnie siedzę w domu, a trochę wychodzę na podwórko :) ostatnio byłam z siostrą na ponad dwugodzinnym spacerze^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam ferie za tydzień i z pewnością całą naukę odłożę na ich koniec. Niestety, nieszczególnie umiem rozplanować czas.
    Bardzo ładne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie:
    http://www.modevieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia