Spełniaj swoje marzenia!

22 lutego 2015

Siemanko ;)
Temat banalny, poruszany na wielu blogach. Często słyszymy, że marzenia są nam bardzo potrzebne i nasze życie byłoby bardzo trudne bez nich. Co jednak robimy, żeby je spełniać? Często siedzimy na tyłku i czekamy, aż coś się stanie, zamiast wziąć się do roboty. 

Dlatego czas to zmienić. 
Kilka dni temu zrobiłam ogromną (sześćdziesięcio punktową) listę rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią. Jedno marzenie już spełniłam (spróbowałam sushi) i nie zamierzam na tym zaprzestawać. 
Chcę realizować wyznaczone przez siebie cele, nawet te trochę niepoważne i niemożliwe. 


Na sam koniec mój najnowszy filmik :) 

46 komentarzy:

  1. świetnie napisane! mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie 60 punktów ;)
    pięknie wyglądasz ! :)

    chcesz wygrać pudełko handmade? :) Nic prostszego!KLIKNIJ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysl z ta lista, chyba tez to przemysle!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o marzenia, to ja zawsze mam w głowie takie motto: 'Marzenia się nie spełniają, fakt. Marzenia trzeba spełniać.' :)
    Filmik jak zwykle świetny! ♥

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie raz robiłam takie listy, ale to nie dla mnie. zyję tym co się dzieje . ^^ Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. pomóżmy spełnić się swoim marzeniom! super post, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Znając mnie, to pewno zaraz bym gdzieś zapodziała tę listę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Taką listę rzeczy też chcę zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam kilka marzeń, a może trochę więcej niż kilka, ale jednak większość nierealna

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się pomysł na taką listę!
    MÓJ BLOG - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia z realizacją całej listy! :) oby Ci się udało. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz. Lecę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam taką listę :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  13. super filmik i życzę jak najwięcej sił do dążeniu do celu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo. też mam taką listę :) Jednakże jest na niej tylko kilkanaście punktów. Mam nadzieję, że wszystko uda mi się spełnić. Jeszcze tyle lat życia przed nami! To dopiero początek, lecz najlepszy okres, dzieciństwo.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. naprawdę genialny blog, a ten post świetny ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/02/one-year.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia z realizacją listy. Bardzo fajnie napisany post.

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnym pomysłem jest taka lista. Ja planuję sobie zrobić podobną, ale którą otworzę dopiero na 17 urodziny i będę musiała w ten rok wykonać wszystkie rzeczy znajdujące się na niej. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie listy rzeczy do zrobienia są świetne, fajnie jest do czegoś dążyć :) Ja taką listę mam już od dwóch lat i cały czas coś z niej wykreślam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne zdjecia i fajny post.
    obserwuje :)
    http://yagodamelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zamierzam zrobić taką listę, ale nie mogę się za to zabrać. :(

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia w realizacji listy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    http://blogmanekineko.blogspot.com/2015/02/cwiczenia-czas-start-konkurs.html

    pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka lista to świetny pomysł! Kiedyś na pewno sobie taką wypiszę :)
    Filmik super! Życzę Ci powodzenia w realizowaniu reszty punktów z listy ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że masz taką listę :) Ja też staram się realizować swoje marzenia i mimo że nieraz wymaga to poświęceń to sprawia mi wiele radości :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz racje. Marzenia trzeba realizować bez względu na ich głupotę :)
    Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam, Minoshi.

    minoshi-suzume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też planuję sobie zrobić taką listę :)
    Staram się dążyć do spełnienia nawet najmniejszych, najgłupszych marzeń :) w końcu po to są marzenia-żeby je spełniać :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny, inspirujący post. Co tu dużo mówić (pisać) dobra robota.
    Na moim blogu nowa stylizacja, twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny design bloga i super filmik! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładny wygląd bloga :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. hah, sushi jest świetne, powodzenia w dalszej realizacji swoich marzeń! :D

    // La Decadence //

    OdpowiedzUsuń
  31. Też muszę w końcu stworzyć taką listę :D najwyższa pora!
    Życzę powodzenia w osiąganiu upragnionych celów ;)
    Pozdrawiam!

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja od dwóch lat spędzam moje marzenia,jeżdzę co jakiś czas na koncerty Dody :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chyba też stworzę sobie taką listę :3 Sushi też chciałabym spróbować. Ładne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nie przepadam za takimi długotrwałymi planami, wolę sobie robić je częściej i częściej z nich czerpać :d

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładnie wyglądasz :) Ja nie lubię wybiegać tak bardzo w przyszłość.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja mam podobną listę. Tylko nie realizuję jej "przed śmiercią", ale mam cele na następny miesiąc po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Taka lista to bardzo fajny pomysł. Życzę powodzenia w realizowaniu marzeń! Smakowało ci sushi? :D Bo ja je uwielbiam <3
    http://rosylette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. oo :D super pomysł, może i ja zaprzestane wymówek i w końcu wezmę się za spełnianie swoich marzeń :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Powiem Ci że bardzo fajny pomysł z tą lista !
    Przypomniała mi się od razu piosenka "K2 feat. Buka 1 moment "
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs :*

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Super post i świetny filmik:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/inspirations-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia w spełnianiu marzeń :) Ja też mam parę swoich, ale niestety na większość muszę posiadać duże fundusze ;)

    simplyandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia