All you need is love... and a dog

26 marca 2015

Hej ♥
Nigdy nie rozumiałam osób, które na widok psa wpadają w zachwyt. Zaczynają go szaleńczo głaskać, przytulać, bawić się z nim. Jak dla mnie pies zawsze był zwykłym zwierzęciem, które prędzej czy później cie ugryzie :) O wiele bardziej wolałam leniwe koty, niż pełne energii psiaki.
Wszystko się zmieniło kiedy poznałam tą małą puchatą kuleczkę ♥ Ten kundelek niedawno przybłąkał się na nasze podwórko. Zjawił się nie wiadomo kiedy i nie wiadomo skąd. Jedno jest pewne, pierwszy raz aż tak polubiłam jakiegoś psa. Oczywiście koty nadal są moimi ulubionymi zwierzętami, ale ta puchata chmurka na pewno znajdzie miejsce w moim sercu ;)

Dodałam wczoraj ogłoszenie, z informacją, że znalazłam psa. Mam jednak cichą nadzieję, że nikt się nie odezwie i piesek będzie mógł zostać z nimi :)

Jak wam się podoba ta puchata kuleczka? Jakie jest wasze ulubione zwierzątko?

47 komentarzy:

  1. Osobiście wolę koty, ale psy też są w porządku :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super... widzisz? Psy zmieniaja. Ja nigdy nie myslalam ze pies to po prostu pies. To zwierze zawsze jest dla mnie nie zwykle i to sie nigdy nie zmieni. Od poltora roku jestes szczesliwa posiadaczka mojej kochanej suni bulteriera. Za nic nie zamienila bym jej na inna rase. A kuleczka na zdjeciach jest piekna ♥

    Obserwujemy i zapraszamy do nas! :)
    Http://przygodys.blogspot.com

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  3. ta mała puszusta chmurka jest śliczna! i to zdjęcie świetne co sie oblizuje :)
    Moimi ulubionymi zwierzętami sa psy i papugi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodki piesek, masz śliczną ramoneskę :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w domu 2 koty i psa. Jest całkiem zabawnie bo np. kiedy wyprowadzam psa koty idą z nami :)
    Nie potrafię stwierdzić, którego pupila lubię najbardziej! Kocham je wszystkie!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia
    .
    .
    .
    Co powiesz na obs za obs?
    Jak tak pisz u mnie w komenatrzu
    ✿http://sandraa-suusan.blogspot.com/✿- kliik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Psy są mega kochane, nic więc dziwnego, że nazwano je przyjacielem człowieka :D
    Zapraszam: http://idezrobicbudyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo miło z twojej strony C: Oby psisko znalazło dom. Bo czy to kot, czy pies zasluguje na godne życie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwne jest dla mnie, jak aż za bardzo osoby zachwycają się zwierzętami, ale tylko w przypadku, gdy jest to na prawdę już przesada.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jdnoczesnie mam lek przed psami, ze wzgledu na zle wspomnienia, ale czasem jak widze takiego psiaka to...musze sie poobawic!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Piesek piękny jak właścicielka:D
    Ja właśnie zawsze byłam w team dog;p Ale u mnie jest odwrotna sytuacja - kochałam psy, a nagle pojawiła się mała czarna kulka, która miauczy;p Pokochałam ją od razu:D
    ✵ Zapraszam na kolejny wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. The dog is so cute :)
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. O jaka cudowna kuleczka! :D Mam nadzieję że zostanie z tobą! :)

    Zapraszam na nowy post! Klik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja psy kocham najmocniej na świecie, kota w domu w zyciu nie chciałabym mieć, poza tym mam na nie alergię :) mialam pieska 10 lat, niestety nasza sunia odeszła miesiąc temu :( oddalabym wszystko żeby była ze mną spowrotem... kot nie okazuje tyle miłości co piesek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Psy są cudowne, ja osobiście je uwielbiam :) Miło, że masz nowego zwierzaka, takie kundelki potrafią odwzajemnić uczucia bardziej niż niejeden kupiony pies :) mam nadzieję, że zostanie z Tobą, bo na zdjęciach jesteście niesamowicie uroczym duetem :)

    http://kat-von-rose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się twoja kurtka! Świetny blog ;)

    http://pmkobietasukcesu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny piesek <3
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kochany jest :) piekny usamiech ::)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny psiak! :)
    http://ceci-bloom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham psiaki! A ta chmurka jest śliczna! Strasznie uroczy psiaczek, wygląda jak owieczka ♥

    http://more-clouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! :*
    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ✿Staying Strong✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  22. przesłodki kudłacz :D a ja uwielbiam właśnie psiaki :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny piesio. Dobrze z Twojej strony, że go przetrzymujesz i chcesz dla niego dobrze ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. ale śliczny ten piesek! <3
    http://dryclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pies to marzenie, szczególnie taki cudny i słodki :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Psy to bardzo mądre zwierzątka :3 To znaczy, że rodzice pozwolili Ci go zatrzymać? Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przekochany! Taki mały, a tyle szczęścia daje :3

    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pewnie ktoś go wyrzucił,ludzie sa okrutni w stosunku do zwierząt :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej jaki słodziaczek! Też chciałabym takiego pieska :D
    Ja zawsze bardziej lubiłam psy niż koty, do czasu kiedy dostałam pierwszą kotkę :3 <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny piesek. Naprawdę miło z twojej strony, że o niego dbasz. <3 zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. piękne zdjęcia i ogolnie super blog..sama robiłaś wygląd?
    zapraszam na swojego bloga, bardzo by mnie ucieszył jakiś komentarz :) : Wbijaj

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam pieska i kocham ją równie mocno. :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki kochany piesek !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. tez mam psa - najlepszy przyjaciel czleka! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jaki piękny psiak! <3 ja uwielbiam i psy i koty :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja najbardziej lubię koty, potem chomiki, a na samym końcu jest cała reszta zwierząt- w tym psy ;))
    ten jest wyjątkowo słodki i kochany!♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny piesek. Ja lubię koty i psy. Świetna ramoneska. :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia