Lumpeksowe zakupy + vinted

29 marca 2015


Hej ;)
Wiosna to czas w którym zaczynam ubierać się trochę bardziej kolorowo. Rezygnuję z czerni i bieli na rzecz kwiatów, wzorów i kolorów. Jedyną rzeczą, która stoi mi na drodze do całkowitej wymiany ubrań w szafie, są oczywiście pieniądze :)
Moim wybawieniem okazały się lumpeksy. Muszę przyznać, że dzięki tym wszystkim second-handom mam 2 razy więcej ubrań, niż gdybym kupowała tylko nowe ciuchy :D
W tym poście chciałabym pochwalić się wam moimi najnowszymi zdobyczami. 




Wiosenne zakupy zmotywowały mnie do przejrzenia swoich ubrań w szafie. Okazało się, że wielu z nich po prostu nie chodzę. Dlatego założyłam sobie konto na vinted. Jeśli chcecie kupić tanio jakieś ubranie, to zapraszam na mój profil- adgamblog. Na razie znajdziecie tam tylko 7 rzeczy, ale w najbliższym czasie będę dodawała ich więcej :D
adgamblog <- tu znajdziecie też własnoręcznie wykonane prze zemnie piórniki/kosmetyczki. Koniecznie napiszcie w komentarzu czy wam się podobają :)

55 komentarzy:

  1. Świetne zakupy
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny post! i wcale to nie jest zle, jesli ma sie cos z lumpeksow. Ja sama w kiedys cos kupuje na wyprzedazy i nie oswiadcza nic glupiego. Pozdrawiam.

    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez po wizytach w second-handzie mam o wiele wiecej ubran! zwracam tylko uwage na to, czy sa "zadbane" i czy maja jakies slady uzytkowania ^^

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiły Ci się conversy? Ale super mają kolor ;)
    Ja też tak robię - "zarabiam" na vinted i kupuje ciuchy w sh. mój portfel lepiej to znosi ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne ciuszki kupiłaś :). Robisz super kosmetyczki :D
    Mój blog! - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. conversy z sh?! zazdroszczę! ja nigdy nie mogę żadnych znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  7. the sneakers is nice
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/03/born-pretty-jewelries.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba też pochodzę sobie po takich sklepach, bo można tam czasami wyłapać na prawdę dobre okazje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sh nigdy nic nie potrafię znaleźć i nie mam siły oglądać wszystkiego po kolei. Śliczne piórniki/kosmetyczki. A na vinted kupiłam już 2 rzeczy ale ja jakaś nie wymiarowa jestem bo wszystko albo za duże albo za małe.
    panimilia.blogspot.com - KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zajrzę na vinted. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow genialne rzeczy ja nigdy w takich sklepach nie potrafie znalezc niczego fajnego
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam szczęścia w sh :( a szkoda bo podobno fajne rzeczy można znaleźć

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Giveaway :)!!!! Zapraszam!!

    http://foreverandsmile.blogspot.com/2015/03/giveaway-from-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  14. też kupuję w sh,zdecydowanie muszę się do nich wybrać w najbliższym czasie:)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Te buty to są conversy *.* I kupiłaś je w lumpeksie? nie wierze..
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widze, ze kupilas conversy w lumpeksie, też mam czasami takie szczęście :)
    a co do vinted to jestem zachwycona tą stroną, mogę codziennie godzinami tak szperać i oglądać ciuszki :D
    Ogólnie świetny blog, pięknie piszesz :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga : http://maaxitan.blogspot.com/ / ora FANPAGE : https://www.facebook.com/maxitan.photography?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja dawno nie byłam w lumpeksie, a kiedyś bardzo lubiłam poszperać w używanych ciuchach. Może się nawet wybiorę...

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek w róże jest obłędny! <3
    Mi zawsze podobały się kolorowe włosy (turkus lub ajsny róż z pierwsej fotki) ale wiem, że taki kolor wymaga dużo pielęgnacji no i odrosty...;p to już nie dla mnie bajka.

    ✵ Zapraszam na kolejny wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedną z wielu rzeczy jakich mi brakuje tu w Norwegii to właśnie lumpeksy..;/

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne zakupy :))) bardzo fajny post i blog czekam na nowy post :)) zapraszam do siebie :))
    http://miloscjestzawszesilna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super ciuszki :) Ładne te piórniczki robisz! Myślałam, że kupne ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięi za komentarz ;)
    Ja nigdy nic nie mogę znaleźć w lumpeksach..

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne rzeczy kupiłaś ! Też mam konto na vinted, bardzo fajna stronka :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaa , jakie świetne buty ! Spodnie też super.Sama mam konto na vinted i na pewno cię zaobserwuję ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne są te buty :) Świetny blog - obserwuję :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. kocham kocham kocham , zachodzić do secon-hendów!
    czasami można znaleźć nieziemskie perełki!!!

    feelthewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To prawda, w ciucholandach takie perełki, praktycznie nowe, są za bezcen :) Śliczny sweterek w róże ;)
    Zapraszam też do mnie: http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Great haul! I love the floral top :-)
    Would you like to follow eachother on GFC and keep in touch?
    Greetings from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie wykonałaś te kosmetyczki !
    Mi podoba się bardzo ta biała !
    Również mam konto na vinted , pod nazwą kammage12
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne rzeczy, szczególnie te conversy :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  32. W lumpeksie dosyć często można dostać lepsze rzeczy niż w markowych sieciówkach ;)
    Szkoda, że u mnie nie ma takiego dobrego sh ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczne conversy! *.* Bardzo podoba mi się ich kolor :)

    co powiesz na wspólną obserwację? zacznij i powiadom o tym u mnie, a na 100% się odwdzięczę :) http://immhfashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne rzeczy! Lubię wzory w kwiaty! :P Zapraszam : melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. kwiatuszki zawsze i wszędzie, uwielbiam ich motyw :)

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)
    Ania,

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdzie ty mieszkasz,ze takie rzeczy masz w lumpach :O ??

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne ubrania :) lubię ubrania z 2 ręki

    OdpowiedzUsuń
  38. Ile razy bym nie była "na ciuchach" nigdy nie mogę znaleść nic orginalnego, a Ty wynazałaś nawet conversy! Bardzo ładne ubrania :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja już dawno zrezygnowałam z zakupów w lumpeksach, nigdy nic nie mogłam znaleźć, a jak już coś kupiłam to nigdy tego nie nosiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog i zdjęcia,serio! ;)
    ja zapraszam do siebie,dopiero zaczynam i będę wdzięczna za zajrzenie do mnie i zostawienie jakiegoś komentarza ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowny masz ten blog ! I jestes bardzo sliczna ! Z przyjemnoscią będę obserwowała twój blog ! :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietny masz ten blog i jestes naprawde sliczna :) Z przyjemnoscią będę obserwować twój blog :)

    Zapraszam do mnie :
    by-natalixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia