Po prostu nie daję rady

18 marca 2015

Jak wygląda moje życie?
W tygodniu chodzę do szkoły. Uczę się, bo chcę mieć jak najlepsze oceny (3 klasa zobowiązuje). Po powrocie do domu znowu nauka. Niedawno zaczęłam też trochę ćwiczyć ;) Oprócz tego zajmuję się blogowaniem.
We wtorki i czwartki mam dodatkowy angielski, w weekendy spotykam się ze znajomymi.
Dodatkowo nagrywam filmiki.
Może dla was to niewiele, może wy macie o wiele więcej na głowie ;) Ja niestety powoli nie daję rady i zamiast zrobić jednej rzeczy porządnie, robię kilka byle jak.
Naprawdę nie lubię tego uczucia, kiedy kogoś zawodzę. Rodziców, przyjaciół, czytelników, widzów, samą siebie.
Postanowiłam z czegoś zrezygnować. Padło na YouTube.
Mam chyba trochę za mało doświadczenia w nagrywaniu i na razie chciałbym skupić się na czymś, co w miarę mi wychodzi, na co poświęciłam 2 lata i co ostatnio zaczęłam zaniedbywać. Na bloga.
Chcę włożyć w niego całe serce, bo do tej pory miałam mnóstwo pomysłów, a bardzo mało czasu.
Teraz to się zmieni :)

W przyszłości może wrócę do nagrywania, bo naprawdę lubię to robić, ale póki co chcę skupić się na ważniejszych rzeczach.

58 komentarzy:

  1. Ja też mam trochę na głowie i powoli nie wyrabiam z tym wszystkim. Kiedy przychodzę ze szkoły siadam i na myśl, że mam tyle zajęć nie mam na nic siły i z wielkim bólem idę się uczyć. Jednak jak na razie z niczego nie rezygnuję. Staram się to wszystko pogodzić. Ale ciebie w pełni rozumiem, są rzeczy ważne i ważniejsze. Nie zawsze na wszystko ma się czas.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    julkablogxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Nie martw się dużo, bo nie muszisz oczekiwać od siebie tak wielu zadań. Zrezygnowanie z czegoś aby zajać się czymś co kochasz jest dobrym wyborem ;)
    Zapraszam: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie mam zbytnio czasu na bloga, a wszystko przez egzamin, który zbliża się ogromnymi krokami no i koniec gimnazjum... Mam taką samą książkę z matmy ;D.

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejszy jest odpoczynek, warto go mieć, wtedy nie popadnie się w depresje i przyjemniej i bardziej efektywniej można się nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze cię rozumiem bo choć sama nie mam aż tak dużo na głowie to czasem nie daje rady i coś musze trochę zanidbać
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. uwazam, ze to bardzo dobra decyzja i trzeba wiedziec, co jest wazne! na pewno bedzisz mogla powrocic i do YT, kiedy poczujesz sie na silach. prowadznie kilku portali na raz jest naprawde czasochlonne, a do tego dochodzi szkola i inne obowiazki

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem dopiero w pierwszej klasie, więc nie wiem jak to w trzeciej, ale w weekendowe wieczory możesz napisać sobie dwa-trzy posty na 'zapas' i wystarczy, że dodasz zdjęcia. Filmiki na yt to bardziej czasochłonna rzecz, ale możesz próbować wstać wcześniej, lub wykorzystywać każdą wolną chwilę (choć to trochę bez sensu, bo takie życie w sieci). Trzymam kciuki, żeby udało Ci się kiedyś powrócić do yt!:)


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też tak robię - wpisy na zapas, takie np. offtopicowe, dobry sposób, polecam:D

      ~~ BlondBlog.pl :)

      Usuń
  8. Ja też się cały dzień uczę. zycie-jest-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że powrócisz na YT jak najszybciej!!! :*

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem trzeba z czegoś zrezygnować, żeby nie zwariować! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sobie próbuję rozplanowywać tydzień, ale i tak często mi się to wszystko sypie..
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkooooda! Wielka szkoda, bo fajnie Ci już to wychodzilo :)
    Mam nadzieję, że wrócisz do nagrywania i mam nadizeję, że w takim razie w postach będa się co jakiś czas pojawiały DIY bo bardzo mi się podobały.
    Ładne zdjęcia,
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś może wrócisz do kręcenia filmików. Lepiej jest zrobić dwie rzeczy dobrze, niż trzy byle jak. No, ale kręcenie szło Ci coraz lepiej.
    ✿KarmeLove✿

    OdpowiedzUsuń
  14. znam to uczucie. jestem w takiej samej sytuacji jak ty :/ ale wiem, że po kwietniu caly stres jesli chodzi o szkołe zniknie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah ... wiem o czym piszesz. Powoli natomiast staram się wszystko jakoś złożyć w całość i cały czas planować i być w miarę zorganizowaną. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobnie jak u mnie , tylko że u Cb jest youtube.
    Ja nie prowadzę youtube , ale na wakacje dodam może z 3 filmiki ;)
    Po testach mogłabyś znowu zacząć nakręcać , chyba nic się nie stanie jak zrobisz sobie przerwę.
    Prawdziwi widzowie zrozumieją ;)
    Pozdrawiam oraz trzymaj się ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci, że z perspektywy czasu ani ocena z świadectwa 3 kl gim, egzaminu gim, świadectwo z 3 kl LO i matura nie zmieniły nic w moim życiu. Nie żebym była głupia i leniwa, ale jakoś nigdy nie zależało mi żeby mieć same 5 i 6. 3 i 4 wystarczyło, no może czasem te 5. Wyszłam z założenia, że ic na siłę;p

    ~~ Zapraszam na nowy wpis na BlondBlog.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  18. My tez mamy duzo na głowie :( szkola i nauka jest bardzo męcząca i niestety każdy musi przez to przejsc :/
    Wpis jest naprawde super ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas ;* a moze wspólna obserwacja ?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny post! Zapraszam Cie do mnie + nowa notka, zajrzyj! :)

    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. mam dokładnie tak samo jak ty.. powodzenia w szkole:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ostatnio mam takie kiepskie dni, że ledwo daję radę, ale nie chcę zawieść nauczycieli ani rodziców. Natomiast nie wyobrażam sobie zrezygnować z ćwiczeń, czy bloga, więc staram się jakoś iść dalej :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam to uczucie :/ jeździłam kiedyś konno i chodziła na wokal musiałam z obydwóch rzeczy zrezygnować :c
    Wpadniesz?Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh. To życie już takie jest :)
    Ja też już nie wyrabiam , po prostu co dziennie jestem bez odpoczynku , po mijając noc , ale po cięzkiej nauce to już nic mi się nie chce <3 świetny post <3
    pozdrawiam cieplutko :3
    zapraszam
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. You are beautiful!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    Also, could you click on the links on my latest post? Thanks =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia ! :D
    Dopiero zaczynam więc zapraszam do mnie ;
    http://natalii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie wyglądasz. Każdy ma swoją granicę. Też mam sporo na głowie i jestem cholernie ambitna. Dążenie do perfekcji nie wykończy. Mimo że to siedzi we mnie. Blog jest dobrym wyjściem. Yt poczeka ;***

    OdpowiedzUsuń
  27. życzę powodzenia! :) Wiem co to znaczy mieć wiele pomysłów i brak czasu na ich realizację... Wychodzę z domu o 7, wracam o 19 wykończona, jedyną rzeczą jaką wtedy mam ochotę robić to spać...
    http://whitezuz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. czasami są takie dni,że robimy wiele rzeczy byle jak zamiast zrobić jedną porządnie, ale jak już sie przyzwyczaisz do tego,że wszystko szybko idzie, zobaczysz, ze będzie lepiej ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  29. Na pewno ci się uda! Dasz radę. :D

    http://more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli chodzi o mnie - wolę mieć więcej na głowie niż mniej :) jestem wtedy bardziej produktywna :D

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. doskonale znam to uczucie, ja mam blog, naukę i treningi koszykówki, momentami jest ciężko, ale staram się jakoś wytrzymać
    pozdrawiam :)
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo tak, doskonale znam uczucie kiedy dochodzę do wniosku, ze mam jednak za dużo na głowie :D Studia, praca, spotkania ze znajomymi i jeszcze udzielanie korepetycji :) Ale... osobiście sądzę że zbyt dużą wagę przykładasz do "nie mogę zawieść rodziców/ znajomych/ czytelników". Też tak sądziłam przez bardzo długi czas, a gdy w końcu wyzbyłam się tego myślenia... zaczęło mi się żyć lepiej i łatwiej :) A od października zaczynam drugi kierunek studiów.. i wiem, ze dam radę :)

    alpaczkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasami lepiej zrezygnowac z czegoś dla innych rzeczy.. Ja niestety również znam to uczucie ;/


    Mój blog~klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiele bym dała, aby być na Twoim miejscu ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też jestem w 3 klasie i też staram się mieć jak najlepsze oceny, dlatego w pełni Cię rozumiem
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzięki za komentarz ;)
    Poczekaj na liceum, dopiero się zacznie ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo biedulinka :( ja mam podobnie :( po egzaminach będzie już lepiej !
    Pozdrawiam cieplutko :* Może zajrzysz do mnie i może zaobserwujesz ? Ja się odwdzięczę :)
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Oh, I’m so in love with your blog! So beautiful photos and interesting posts!
    Will be happy to see you in my blog!

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. sliczne zdjecia !
    Zapraszam na mojego bloga ! obserwujemy ? ja juz ! :) http://angelica--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. doskonale Cię rozumiem ;) czasami trzeba z czegoś zrezygnować..
    Masz śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  41. ładny płaszczyk :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/2015/03/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Nice look
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  43. Może masz i racje,lepiej robić rzeczy kilka ale dokładnie.Musisz rozplanować sobie w miarę czas.Powodzenia ! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję że po egzaminach będzie lepiej ♥ Ślicznie wyglądasz!

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  45. Nienawidzę swojej rutyny.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Też tak mam mnóstwo żeczy do zrobienia i żadnej porządnie.
    Powodzenia na egzaminach ;)

    Pozdrawiam :*
    mypassionpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Rozumiem cię! Też tak czasami mam! Piękne zdjęcia! Dodałem twój blog do obserwujących:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/empire-of-our-own.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Czasem trzeba z czegoś zrezygnować na rzecz czegoś innego- czegoś, co sprawia nam o wiele większą satysfakcję, a może nawet przyniesie korzyści ;)

    Mój blog ♥ KOKURS- wygraj promocję swojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam dokładnie to samo! Mimo, że jestem dopiero w 1 klasie gimnazjum to sprawdziany mamy prawie codziennie i to jeszcze chyba na każdej lekcji. Dlatego muszę uczyć się, uczyć i jeszcze raz uczyć. MASAKRA T.T

    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam bardzo podobny plan w tygodniu do Ciebie. Też mam w te same dni angielsku i również zaczęłam ostatnio ćwiczyć. Mam nawet cały rozpisany plan na najbliższe 30 dni i kurczowo się tego trzymam. Z pewnością nie odpuszczę, choć czasem mam chwile, kiedy naprawdę mi się nie chce. Też muszę utrzymać naukę na dobrym poziomie, choć jestem już w 1 liceum i mi się to udaje, dlatego Ty też dasz radę! Po egzaminie zresztą czeka Cię najlepszy okres w całym gimnazjum :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie każdy może robić wszystko naraz, bo jesteśmy przecież tylko ludźmi. I tak Cię podziwiam, że dajesz sobie radę z tym wszystkim. Kiedyś na pewno wrócisz do YT a teraz po prostu masz inne priorytety. Nikt Cię za to nie wini. Obyś tylko robiła to, co kochasz. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia