Poranne porady, Jak dobrze rozpocząć swój dzień ☼

21 marca 2015

Dzień dobry ♥
Wstawanie do szkoły to coś czego nienawidzę.  Z trudem otwieram oczy, ledwo wstaję z łóżka, powoli się doprowadzam się do ładu. Większość z was pewnie ma tak samo.
Po takiej pobudce, cały mój dzień jest zaspany i leniwy. Nie mam na nic siły i ochoty.
Żeby to zmienić wystarczy tylko przyśpieszyć trochę tępo i skorzystać z poniższych rad ;)

1. Ustaw kilka budzików.
Jestem pewna, że nie dałabym rady wstać rano, gdyby nie kilka tak samo irytujących budzików.
2. Potraktuj poranną pobudkę i wstanie z łóżka jako wyzwanie od którego zależy twoje życie (u mnie często działa)
3. Przemyj twarz zimną wodą
4. Wypij kawę.
Staram się ją ograniczyć, bo nie jest zbyt zdrowa, i piję ją tylko wtedy kiedy naprawdę nie jestem w stanie normalnie funkcjonować. Ale muszę przyznać, że działa cuda!
5. Słuchaj ulubionych piosenek podczas porannego przygotowania się.

6. Zrób poranną rozgrzewkę.
Osobiście nie stosuję tej metody, ale wiem, że wielu osobom pomaga. Odrobina ruchu zaraz po przebudzeniu dotlenia nasz mózg i poprawia krążenie.
A wy jakie macie sposoby na udany poranek?

81 komentarzy:

  1. moje wstawanie akurat nalezy do przyjemnych! rano budzi mnie mama z herbatka i sniadaniem do lozka (rytuał od dziecinstwa, wstaje sie 1000x lepiej!), pozniej ubieram sie i szykuje przy właczonym telewizorze, a wiec najczesciej Eska Tv i tancze ubierajac sie!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! i takie pozytywne nastawienie mi się podoba :p

      Usuń
  2. Zawsze w drodze do szkoły słucham muzyki, czuję się wtedy odprężona i zapominam o problemach.

    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne, z góry dzięki :)
    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno nie stosuje budzika, bo nie musze zawsze budze się za wcześnie
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka budzików to jest to! Im więcej tym lepiej!
    Przewspaniały kubek <3 Słuchanie muzyki zawsze wprawia w dobry humor i uspokaja kiedy złoszczę się, że muszę wstać wcześnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie niestety ciężko jest rano jest obudzić , haha : D . Pozdrawiam !

    Bardzo proszę o klikanie w link płaszczyka w najnowszym poście : http://lublins.blogspot.com/2015/03/nadchodzace-ciepo.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój sposób na udany poranek hymmm
    nie mam pojęcia chyba wstaje z taką myślą, że dziś musze zrobić
    coś pozytywnego... no ale kiedy wracam ze szkoły to okazuję się
    że dziś się nie udało :x
    Bardzo fajny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne porady ^^
    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Budziki, chłodna woda i dająca kopa muzyka u mnie się sprawdza i to bardzo dobrze. Aż chce się żyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne porady, u mnie też kilak budzików i kawka :D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego weekendu :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęście nie mam problemów z porankiem. Wstaje bez budzika i z energią pędzie do lodówki ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam takich samych sposobów. Czasem po prostu to mus :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Robie wszystkie powyższe sposoby i się sprawdzają ;D Ja mam codziennie nastawiona 10 budzików, a budze się średnio po 5-7 xD

    Obserwuję i zapraszam
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdy mam więcej czasu biorę pachnącą kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zimny prysznic albo chociaż przemywanie twarzy to zawsze dobry sposób na rozbudzenie!:D
    Kawa niestety nie jest zdrowa, ale też dodaje niezłego kopa! :)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zawsze mam tak, że idąc spać, kładę budzik na szafce obok łóżka, więc aby go wyłączyć muszę się podnieść. To sprawia, że jeszcze nigdy nie zaspałam :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój sposób na wstawanie to zostawienie budzika po drugiej stronie pokoju - muszę wstać, żeby go wyłączyć i jak już się podniosę, to odechciewa się spać - polecam, naprawdę pomaga ;)
    Widzę płytę Eda <3 - tak zgadzam się, to idealny pomysł na dobre rozpoczęcia dnia!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam problemu ze wstawaniem, ale był taki czas w moim życiu, że miałam ten problem. wtedy pomagało mi przygotowanie wszystkiego przed spaniem dzięki temu gdy zdarzało się, że budziłam się za późno nie motałam się po domu w poszukiwaniu różnych rzeczy i wszystko szło w miarę szybko

    Bardzo ciekawy post, obserwuje :)
    esmella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kawa zdecydowanie ! nawet jak wstaje i zostało mi 5 minut do wyjścia muszę wypić kawe :D

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mój idealny poranek rozpoczyna się po godzinie jedenastej w sobotę... Lecz na codzień używam podobnych sposobów :)

    http://0czykota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko! Jak dawno mnie u Ciebie nie było :/ Miałam tyle zaległości, że nawet nie przeglądałam komentarzy, zaczynam wszystko nadrabiać, zapraszam się również do mnie na posta :)
    pozdrawiam Ilona ...jeśli mnie jeszcze pamiętasz :/
    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rady.
    U mnie nie jest tak źle ze wstawanie.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama ostatnio myślałam nad napisaniem takiego wpisu :)
    U mnie kilka budzików się nie sprawdza. Jeśli nastawiam jeden wstaję od razu, kilka budzików jest równoznaczne z nie pójściem do szkoły :D Zimna woda rzeczywiście rozbudza :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super porady :) A kubek świetny ;)

    http://juusty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny i bardzo oryginalny post! :) ja stosuję podobne sposoby i w większości przypadków działają dobrze :))

    ~zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jem przede wszystkim zdrowe, pożywne i smaczne śniadanie, które daje mi energię na resztę dnia :) Nie wyobrażam sobie innego poranka.
    _______________________________

    Zapraszam na mój pachnący nowością blog.
    http://blogwspodnicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne zdjęcia
    obserwacja za obserwacje ?
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. najważniejsza jest muzyka ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny poradnikowy post! Mój sposób na udany poranek to oczywiście długie wylegiwanie się w łóżku:)

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Po pierwsze - budzę się najpierw godzinę przed właściwym budzikiem. Zjadam owoc lub piję kakao i idę leżeć przez godzinę. Późneij wstaję, myję się i ubieram w przygotowane poprzedniego wieczoru ubrania. Nie mam zbyt wiele czasu do wyjścia, bo coś w okolicach 30 min. Ale stwierdziłam, że im mniej czasu do wyjścia mam, tym lepiej zorganizuję ten czas;p
    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. na szczęście ja nie muszę ustawiać kilku budzików ;) niesamowicie by mnie to zirytowało i zepsuło cały dzień już na starcie ;)
    http://conangelydemonio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez tak sobie mowie ze musze wstac bo od tego zalezy moje zycie he he ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie mam takich sposobów. Niestety :( Ale cieszę się że podsunęłaś mi te świetne pomysły! Dziękuję!
    !

    MóJ blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny kubek :D taak kiedy ja rano próbuję ćwiczyć nic z tego ni wychodzi..
    Mój blogc--klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba z nich skorzystam! :)

    blog-by-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post. Ja najlepiej to bym w ogóle nie wychodziła z łóżka :D

    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    ------->http://zuzannaobsadna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedyś chciałam rano wstawać na poranne bieganie- oczywiście jestem przeogromnym śpiochem i nic z tego nie wyszło :P

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogólnie gdy Słońce ma wcześnie wschód jest lepiej. Mam pokój od wschodu, więc nie ma problemu ze wstawaniem - żaluzje w nocy odsłaniam żeby rano jakoś mnie pobudziły. Leżę na łóźku i w łóżku robię gimnastykę :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Great post. Love it. I follow you, could you follow back, dear. Keep in touch. Kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo pomocna we wczesnym wstawaniu jest motywacja.
    ✿Zapraszam|heykmwtw✿

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam rano słuchać muzyki.

    Pozdrawiam!
    http://alittle-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Też nastawiam sobie kilka budzików.
    Koniecznie muszę zacząć słuchać rano muzyki, może dzięki temu lepiej będzie mi się zaczynało dzień. :)

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale świetny kubek :3 Ja rano zawsze się śpieszę, dlatego jednocześnie się pakuję, myję zęby i zakładam spodnie. Ale rady bardzo przydatne! :)
    MY BLOG click

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam puszczać sobie energiczną muzykę z rana, która mnie nakręca pozytywną energią na cały dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Mi wystarczy to, że nie budzi mnie budzik ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. ja zawsze wstawałam przed budzikiem, a teraz potrzebuję aż 4, żeby wgl się obudzic. :D
    a muzyki rano nie mogę słuchać, bo zwykle zapominam o Bożym świecie i się spóźniam. :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Chyba jestem tutaj pierwszy raz, ale bardzo mi się podoba blog
    będę tutaj częściej zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  47. Poranne wstawanie... najgorsze jest pierwsze pięć minut :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja potrzebuję budzika może przez kilka dni po jakiejś dłuższej przerwie (gdy można się wyspać), bo potem mój organizm przyzwyczaja się do wczesnego wstawania i wstaję przed budzikiem :)

    Zapraszam,
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też zawsze ustawiam kilka budzików hah :)
    Motywuje mnie myśl, że jak szybciej wstanę to będę miała czas żeby wszystko zrobić na spokojnie, a nie w biegu ;)
    zapraszam na nowego bloga: http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie masz śliczne wlosy *.* ja zawsze wchodze na wszystkie portale społecznościowe szczegolnie insta :)

    OdpowiedzUsuń
  51. świetny post:)

    http://juli--nati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja wstaję z telewizorem!:)


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja zawsze ustawiam kilka budzików. Bardzo ciekawy post :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja odkąd jest śliczna pogoda to nie mam problemu ze wstawaniem :) Ale poranek zaczynam zawsze od muzyki, krótkiej rozgrzewki i dobrego śniadania :) Ja kawę też staram się ograniczać, ale coś mi ot nie wychodzi.:( A potem to już z górki :)

    Zapraszam do nas :)
    http://alia-and-tesa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja codziennie rano musze sie napic kawy ;)
    -------------------------------------------------
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Kawa jest super - zwiększa metabolizm i jest cudowna.,
    U mnie? Jeden budzik, musli, zimna woda, tramwaj i tona kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  57. ja zawsze wstaję po drugim budziku, zimna woda na twarz i jestem wstanie funkcjonować :)
    pozdrawiam :D
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja to się turlam zawsze z łóżka ale to ja hehe
    Fajny kubek na kawę !
    www.zazul-kingdom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne porady! Będę musiała skorzystać, ponieważ mój poranek zwykle nie jest taki kolorowy ;)
    Śliczne zdjęcia ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  60. fajna rada z tą muzyką;) ps. mam takie same słuchawki :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ja nie mam problemów ze wstawaniem
    rokiand.blogspot.com
    wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  62. ja zazdroszcze godziny wstawania, ja mam budzik na 5.50 i 5 minut drzemki :) Rano pobudza mnie owsianka :)

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo fajne sposoby ;3 Ja stosuję tylko kilka z nich :DD

    http://natalii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. ŚWIETNE sposoby <3


    A ja zapraszam do mnie na ROZDANIE!!! http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Fajne sposoby. Stosuję 3 z nich. Niestety nie znoszę kawy , więc to odpada.
    Obserwuję :)

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Moim sposobem na udany poranek jest bieganie. jak nie miałam jeszcze złamanej nogi to codziennie o 5 nad ranem biegałam, potem lepiej się koncentrowałam na lekcjach itp.

    Obserwuje(jako:Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczny kubek :*

    Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała u mnie ;* Obs-obs ?

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  68. W przeciwieństwie do Ciebie moje poranne wstawanie jest szybie i łatwe, nie mam z tym prawie żadnych trudności ;)
    Martha Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  69. Swietny blog! Bardzo ciekawy, bede tutaj wpadac :)
    Zapraszam do siebie > ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  70. great routine :)
    lets follow each other! just let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne zdjęcia i opis, ja na szczęście nie muszę nastawiać kilku budzików :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich ;) Bardzo miło tu i chętnie będę Cię odwiedzała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/uwielbiam-cay-swiat.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  73. Masz ciekawy blog, troszkę inny od wszystkich ;) Bardzo miło tu i chętnie będę Cię odwiedzała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/uwielbiam-cay-swiat.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja jestem uzależniony od kawy a poza tym nie mam problemów ze wstawaniem, zawsze jakoś tak z przyjemnością wstaję i mam dobry humor. Taki już jestem :D
    http://bartekrochniak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo fajne posty! Aż się chce coś nowego napisać.

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia