Talent do podróży

3 kwietnia 2015

Hej ;)
Każdy ma jakieś pasje i zainteresowania. Niektórzy świetnie śpiewają, inni tańczą, kolejni mają prawdziwy talent plastyczny. Kiedy to sobie uświadamiam trochę się załamuję. Wszyscy potrafiąc coś dobrze zrobić i poświęcają na to całe swoje życie. Tymczasem ze mnie słaba piosenkarka (tancerka tym bardziej), moje obrazki wyglądają jak rysunki zerówiaka, fotografem też za dobrym nie jestem, o zdolnościach sportowych nawet nie będę wspominać. Ale czy pasje i zainteresowania muszą się ograniczać do tych które wymieniłam? Kiedy o tym myślę, dochodzę do wniosku, że jednak są rzeczy które w miarę mi wychodzą, uwielbiam je i chcę wiązać z nimi przyszłość. Są to podróże i blogowanie. Dwie rzeczy bez których nie wyobrażam sobie życia (no może jeszcze jedzenie),




A wy jakie macie talenty, zainteresowania i pasje?

102 komentarze:

  1. Ja uwielbiam podróżować, niestety za granicą byłam tylko w Anglii ;c W przyszłości na pewno będę częściej wyjeżdżać :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tego bardzo duzo! podroze, taniec, gotowanie, grafika komputerowa, fotografia, blogowanie! jesem pewna co do moich umiejetnosci graficznych, a reszte po prostu kocham!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. fotografem chyba jestem niezłym - każdy chwali moje zdjęcia, więc chyba coś w tym jest. Kiedyś tańczyłam i też byłam dobra, ale kontuzja wszystko załatwiła... Podobnie - podróże i blog<3 ciężko wysiedzieć w domu przez dłuższy czas.
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubie podrozowac ;)

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam podróżować, odkrywać nowe miejsca, smaki, kulturę, nowych ludzi. Poza tym blogowanie jest moją główną pasją :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. podróże jak najbardziej, a oprócz tego decoupage i taniec (ale tak we własnym zakresie np na imprezie ale nie profesjonalnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez lubię podróżować, masz bardzo fajny t-shirt :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dałaś mi powód do zastanowienia się, bo na prawdę nie wiem :P
    Czy masz na sobie spodnie z wysokim stanem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam podróżować :)
    http://loooveelifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam podróżować, poznawać nowe miejsca. To jest fascynujące! :D Oprócz tego - moda, teatr, literatura <3
    Zapraszam do mnie: sezonnamode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje pasje nawzajem się wykluczają. Lubię rysować, ale jednocześnie też interesuje mnie polityka i geografia, ale także kocham historię, blogowanie i sama nie wiem co jeszcze. :D
    http://misseraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. interesuję się muzyką i od 5 lat gram na pianinie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeżdżę konno i trenuję skoki o tyczce :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój mały talent to rysowanie i niektórzy też mówią, że ładnie śpiewam, ale w tej dziedzinie nie czuję się dobrze xd Pozdrawiam xx
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje serce rwie się do podróżowania i gdybym tylko mogła zwiedziłabym już pół świata, niestety moi rodzice maja dość napięty grafik pracy i nie ma na to zbytnio czasu... Ale moją olbrzymią pasją jest siatkówka:)

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  16. moją największą pasją jest siatkówka nie potrafiłabym bez tego żyć :)
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu:)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam wiele zainteresowań: fotografia, taniec, pisanie, dobre wyczucie stylu, gotowanie i jeszcze kilka innych, ale są mniej istotne. Jeżeli nie wyobrażasz sobie życia bez podróży i bloga to jak najbardziej łącz to z przyszłością! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ślicznie wyglądasz na 1 zdjęciu! I bluza genialna :D
    Ja właśnie bardzo lubię rysować, śpiewać, grać na instrumentach i nie tylko haha, ale talentu do podróżowania chyba nie mam ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem totalnym beztalenciem, jeśli chodzi o pakowanie się i inne przygotowania na wycieczki. Zazwyczaj tą brudną robotę odwala za mnie mama, aż wstyd się przyznawać. W tym roku, kupuję specjalną walizeczkę, która wyposażona będzie od A do Z tylko i wyłącznie przeze mnie.
    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm...talent? Jeśli cierpliwość i silna wola się zalicza to chyba to.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja równiez uwielbiam podróżować, chciałabym, żeby kiedyś podróże stanowiły dużą częśc mojego życia :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam podróżować, staram się kilka razy do roku :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham podróże! Byłoby mi niezmiernie miło jakbyś to właśnie Ty weszła na mój blog i zaobserwowała go :)
    www.paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie pociesza, że Vincent van Gogh odkrył w sobie talent dopiero przy później 20, może we mnie też coś jeszcze się kryje.
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie też słabo z artystycznymi talentami, bo nie posiadam ich wcale, jak czasem widze jak moje przyjaciółki malują albo śpiewają to się załamuję ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promocyjny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dokładnie, jest naprawdę sporo pasji, które można nabyć. Ja też nie posiadam żadnego z tych które wymieniłaś :) ale ile ludzi tyle pomysłów i hobby! śliczne zdjęcia :D ja także bardzo lubię podróżować :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba tylko taki jak ty mam talent haha :D Maskara! Świetny post i ciekawe zdjecia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/04/the-night-is-still-young.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I właśnie dlatego jestem na kierunku turystycznym w szkole średniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha, również uwielbiam jedzenie, daje mi taką siłę do życia :D
    Cóż, każdy interesuje się i potrafi coś innego, nie ma nic w tym złego! Ja na przykład lubię próbować wszystkiego, typu granie na gitarze, śpiewanie (to, że nie umiem, nie znaczy, że nie lubię), rysowanie, czasem sporty (tylko nie siatkówka, o zgrozo).
    Zapraszam. Jeste Batmane Blog ☾

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja stwierdziłam,że na swoje 20 urodziny wybiorę się w podróż po całej Polsce.Chciałabym w końcu poznać i zobaczyć te wszystkie zabytki.Świetny post ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też kocham podróżować ^^, uwielbiam także sport i czytać wiersze
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety nie mam chyba żadnej pasji. Chciałabym umieć śpiewać ,ale nie bardzo mi to idzie :(
    Chociaż tak się zastanowić to uwielbiam czytać książki ale to nie pasja.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak dla mnie czytanie książek jest pasją ;)

      Usuń
  34. Ja jestem totalnym beztalenciem w rysowaniu, dlatego gdy muszę coś narysować, rysuje mi młodsza siostra, haha :D
    Ale do moich pasji, mocnych stron mogę zaliczyć blogowanie i fotografie, bo z każdym dniem staram się rozwijać moje pasje. Lubię też czytać książki i to też taka moja mała obsesja :)
    Pozdrawiam ♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Często czuję się tak samo, bo żadna ze mnie piosenkarka czy tancerka, ale też uwielbiam podróżować :3
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow, faktycznie nie typowy talent! :*

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja twierdzę, że nie mam żadnego talentu ponieważ nie umiem chyba niczego robić aż tak dobrze, ale moim wielkim zainteresowaniem, pasją jest blogowanie, kocham to ♥ Ciekawy post i śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham śpiewać ale chyba zbytnio mi to nie wychodzi :D a tak to blogowanie ewidentnie
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    http://zuzannaobsadna.blogspot.com/2015/04/new-in-from-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  40. fajne zainteresowania, świetnie wykonałaś zdjęcia do tego posta. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. ja uwielbiam robić zdjęcia i śpiewać ;*

    Wesołych Świąt ;)
    ✿MÓJ BLOG - KLIKNIJ✿

    OdpowiedzUsuń
  42. Znam to uczucie. Bardzo chciałabym śpiewać, ale mój głos brzmi strasznie ..
    Ale blogowanie to zdecydowanie nasza pasja i w pewnym sensie talent :)
    wanessa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje zainteresowania to rysowanie, fotografia, podróże oraz blogowanie :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam dokładnie tak samo jak Ty! Nie tańczę, nie śpiewam, nie rysuję, nie robię zdjęć, nie uprawiam sportu, ale kocham podróże! Kocham poznawać nowe kultury, sposób życia innych ludzi.
    Życzę Ci wesołych świąt i smacznego jajka :)
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mam za bardzo zainteresowań, serio. Chyba, że spanie i jedzenie się liczy :D

    W wolnym czasie zapraszam do mojej przyjaciółki. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/ Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  46. ja uwielbiam podróżować a najbardziej z rodziną zapraszam na bloga :* http://paranormalgirls3.blogspot.com/ prowadzę go razem z moimi przyjaciółkami każda z nas jest zupełnie inna każda lubi coś innego dlatego mam nadzieję że spodoba ci się nasz blog ja już twój blog obserwuję mam nadzieję że sie odwdzięczysz :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna notka!
    http://kozugo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Kocham podróże! Prawie codziennie przeglądam w internecie nowe zakątki świata i planuję zwiedzenie ich :) wszystko przed nami!! zaobserwowałam
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/lucky-ones.html


    OdpowiedzUsuń
  49. też kocham podróżować - w najbliższe wakacje celuję w Londyn, Paryż i Lloret de Mar.
    http://refleksjeiinne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja to bardzo bym chciala kiedys zaczac podrozowac, jestem ciekawa swiata.. a tak to nie wiem.. latwo i szybko pojmuje matme oraz wmiare umiem rysowac, lubie bardzo jazde na rowerze i zwiedzac opuszczone budynki.. moze z tym wiazac przyszlosc? :>

    ♥Zapraszam do Sali-klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Mamy podobne pasję, ja również uwielbiam podróżować i z tym wiążę moją przyszłość :)

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super zdjęcia! Lubię podróżować, lecz często tego nie robię :/ Życzę Wesołych Świąt i mokrego Dyngusa :) Obserwuję ;)
    http://kinasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja interesuje się modą , blogowaniem i zwierzętami : ) . Śliczne zdjęcia .

    Wesołych Świąt ! Pozdrawiam !

    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Z moimi talentami jest podobnie. Każdy wokół ma sporo rzeczy, które robi genialnie,a u mnie pustka... Dobrze,że istnieją też inne pasje, które można rozwijać :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Podróżowanie to naprawdę świetna pasja!

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Zapraszamy na nasz blog - Marta&Milena

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też nie mam jakichś szczególnych talentów ale moją pasją jest fotografia i blogowanie:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja lubię podróżować, robić zdjęcia, a od niedawna tańczyć i rysować. :D


    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Moim zainteresowaniem też są podróże :) Chciałabym zwiedzić Londyn, Paryż i Chiny. Uwielbiam też fotografie i pisanie.
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Też uwielbiam podróżować! Jakie miejsca odwiedziłaś? :))
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie podróżuję po Polsce ;) za granicą byłam tylko 2 razy

      Usuń
  60. Aj, też uwielbiam jeździć <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Każdy zbudowany jest inaczej pod względem zainteresowań :) Ja np: całe życie chce poświęcić na wnętrz ,architekturę oraz grafikę:) Pozytywne zdjęcia♥ Jak tu dawno u Ciebie nie byłam:)

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam:) Ps. Pozytywnie się kiedyś rozmawiało z Tobą na Live na Tinychat może pamiętasz:)
    Zdrowych Radosnych Świąt♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Też lubię podróżować :)! Super zdjęcia!
    Mój blog! - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Do blogowania zdecydowanie też trzeba mieć talent i Ty ten talent masz :D
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja tez uwielbiam podrozowac i musze przyznac, ze dosc czesto podrozuje do innych, ciekawych krajow.

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga

    domi-day.blogspot.com- zapraszam (KLIK) :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Szerze mówiąc to u mnie właśnie rysowanie jest jednym z talentów. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. mam tak samo jak ty - wszyscy mają jakiś talent ja żadnego, chociaż też lubie podróżować to nie wiem czy to jest mój jakiś ukryty talent :)
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/04/suprise-suprise.html

    OdpowiedzUsuń
  67. Każdy ma jakiś talent, nie musi być on tak wielki jk np. talent wokalny, ale każdy coś tam umie robić :)
    Ja mam wiele zainteresowań, nie powiem że talentów, ale jestem bardzo wszechstronnym człowiekiem, hehe xd Śliczne zdjęcia ♥

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja uwielbiam podróże, fotografię i jazdę konną. Myślę, że w tym właśnie jestem dobra i w tym się realizuję. Nie każdy musi być taki sam.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam tak samo jak Ty, tez uwielbiam podrozowanie ;)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Podróżowanie to też jest talent - trzeba to wszystko zaplanować , trzeba wszystko zarezerwować , trzeba mieć cierpliwość do tego itp ..

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Masz racje z tym, że talenty nie ograniczają sie tylko do rysowania,śpiewania czy tańczenia. Ja również lubię podróżować, lubię też robić zdjęcia, malować. Mam wiele pasji i nie mam zamiaru się ograniczać do kilku :) świetny blog
    Obserwuje i Zapraszam do mnie na nowy post
    jtere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Marzy mi się podróż przez całą Europę... :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Nam marzy się nam jak na razie Hiszpania i Francja. Lecz nie wiemy co będzie później ;D

    OdpowiedzUsuń
  74. Dużo podróżuję i kocham czytać książki :) Pozdrawiam http://ajinaandlou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Moim marzeniem jest Londyn, mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować :)

    Pozdrawiam :)) lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Love the t-shirt.
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  77. Moją pasją akurat jest sport, ale podróżować też uwielbiam! Obie rzeczy sprawiają mi dużo radości :) Pozdrawiam!

    http://niewidocznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Moim zainteresowaniem jest śpiew oraz gra na gitarze.Interesuje sie trochę również kultura japońska.Pozdrawiam :)
    meryandmeryy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Megga blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://ssssanderxxxxvv.blogspot.com/2015/04/dresslink-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja osobiście uważam, że jestem dobrą blogerką i rysowniczką, ale żebym miała talent... no nie wiem, czy mogę to tak nazwać :D

    Dziennik Zuuzu ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  81. Moim talentem jest rysowanie, a pasją piłka nożna i fotografowanie :)
    Mój Blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  82. Mają pasją jest siatkówka :)
    Talentów raczej żadnych nie mam ;c
    moze wspolna obs ? zacznij i daj znac
    paperlifex33.blogspot.com kliniesz u mnie w baner z choies ? odwdziecze sie

    OdpowiedzUsuń
  83. też kocham podróżować :D
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  84. Fajne zdjęcia!

    Ja też uwielbiam podróżować - i to na różne sposoby! :-) Powodzenia w realizacji marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  85. ja jako talent mam śpiewa a pasje to oczywiście blogowanie i fotografia ;D
    świetnie wyglądasz :3

    zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Piękny ten nowy szablon. Uroczy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  87. talent przecież nie musi się objawiać tylko w tych dziedzinach, które wymieniłaś. Talent ma to do siebie, że najczęściej towarzyszy mu pasja. Jeśli Twoją pasją są podróże - to cudownie. Moją również, tylko te bardziej dzikie i spontaniczne. Podnamiotowe, bez hoteli, zwiedzania zabytków itp. Dla mnie podróże to po prostu chłonięcie życia takiego, jakim jest. Spontanicznego.

    OdpowiedzUsuń
  88. Również kocham podróżować, ale chyba nie nazwałabym tego pasją. Oprócz tego kocham fotografię i książki! Ich zapach, no i oczywiście treść! bez nich chyba nie umiałabym normalnie funkcjonować ;)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Również, gdy czasami zastanawiam się nad swoimi talentami dochodzę do wnioski, że talentu żadnego nie posiadam. Ale czasami właśnie talent można mieć dosyć nietypowy ;)
    Świetne zdjęcia! Również uwielbiam podróżować, ale nie robię tego zbyt często ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  90. Świetne zdjęcia !
    zapraszam na mojego bloga!
    http://lovfashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja bym chciała podróżować :)
    fajne zdjęcia!

    http://fratinoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. zapraszam do mnie :) nowa notka :>
    MÓJ BLOG ! KLIKNIJ TUTAJ
    zaobserwowałem,licze na to samo ♥

    OdpowiedzUsuń
  93. Dokładnie mam to samo wszyscy wokół mnie mają talenty a ja takie beztalencie :/
    Jednak cieszę się że odnalazłaś swoją pasję :D

    Zapraszam do mnie <------KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia