BLOG: oczekiwania vs. rzeczywistość

8 maja 2015

Czeeść ♥
Tego bloga prowadzę już ponad 2 lata. Niesamowite, jak ten czas szybko leci. Czuję jednak, że nie zawsze przykładałam się do tego tak jak chciałam. Mam wrażenie, że zaczęłam blogować "na poważnie" dopiero jakieś 2 miesiące temu. Ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale.
W tym poście przedstawię wam moje oczekiwania, które miałam, kiedy zaczynałam blogować i to jak było naprawdę.

POPULARNOŚĆ
OCZEKIWANIA: Mój blog będzie powodem do dumy dla moich znajomych i rodziny, a ja będę super popularna.


RZECZYWISTOŚĆ: Prawie nikogo z moich znajomych nie obchodzi to co robię w internecie :) Co prawda przyjaciele i rodzice raz na jakiś czas zajrzą na moją stronę, żeby sprawdzić co nowego, ale na tym koniec. I w sumie bardzo się cieszę, bo nie chciałabym, żeby to co tutaj tworzę było głównym tematem naszych rozmów.


KOMENTARZE
OCZEKIWANIA: Ludzie będą wyrażać w komentarzach swoją opinię na tematy które poruszam (nawet jeśli nie napisałam nic sensownego).


RZECZYWISTOŚĆ: Do tej pory spotykam się z komentarzami typu "super blog, zapraszam do mnie", "obs za obs?" czy sam link do bloga (co jest naprawdę niezrozumiałe).


WSPÓŁPRACE
OCZEKIWANIA: Po jakimś czasie blogowania nawiążę współpracę z wieloma firmami i będę miała mnóstwo ciuchów za darmo!

RZECZYWISTOŚĆ: Kilka razy próbowałam nawiązać współpracę z bardziej znanymi firmami, ale nic z tego nie wyszło. Niech tak na razie pozostanie, bo nie chcę na siłę wpychać tu różnych kolaży i klików. :)


WYGLĄD BLOGA
OCZEKIWANIA: Mój kolorowy wygląd bloga jest naprawdę ładny. Dobra jestem w tych wszystkich informatycznych sprawach.

RZECZYWISTOŚĆ: Kiedy patrzę na to co tworzyłam 2 lata temu jestem załamana. Mnóstwo kolorów, zero kodów. Tylko podstawowy szablon i pozmieniane barwy, czcionki i nagłówek.


ZDJĘCIA
OCZEKIWANIA: Zwykłym aparatem można zrobić naprawdę dobre zdjęcia i ja jestem tego doskonałym przykładem. + nikt nie zauważy tego bałaganu w tle

RZECZYWISTOŚĆ: Po prostu popatrzcie na te zdjęcia.


POSTY
OCZEKIWANIA: Jedna emotikonka po każdym zdaniu to idealna ilość. Pisanie o bardzo ciekawych rzeczach ze swojego życia też jest fajne. Ludzi naprawdę interesuje to co dzisiaj robiłam, tym bardziej, że cały dzień przeleżałam w łóżku.

RZECZYWISTOŚĆ: Teraz, kiedy to czytam, po prostu się załamuję.
A jak to u was było? 

113 komentarzy:

  1. A ja od początku byłam idealna. Żartuję oczywiście! :P Na moim pierwszym blogu pisałam właśnie o moim życiu. Jak teraz na to patrzę, to płakać mi się chce... Zresztą, zobacz sama - izkaaa.blogspot.com. Albo nie, lepiej nie patrz, bo dostaniesz oczopląsu (naprawdę!).
    Życzę sukcesów w prowadzeniu bloga, bo Twój jest naprawdę idealny!

    Pozdrawiam
    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha ten post naprawde mnie rozbawil, zwlascza Twoje glupie miny! Ja bloguje dopiero od roku i wlasciiwe z gory zalozylam, ze bede sie zajmowac tym na powaznie (chociaz jak popatrzec na pierwsze posty....), ale na wspolpracach kompletnie mi nie zalezy, jesli firma sama by sie odezwala, to w porzadku!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah genialny post, ja jak kiedys zaczynalam mialam podobnie w niektorych punktach :D Mysle, ze na powaznie za blogowanie wzielam sie tez dopiero w tym roku ;)
    +swietnie dobralas wszystkie zdjecia! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha zupełnie się z Tobą zgadzam! Nigdy nie jest do końca tak jak oczekujemy :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie prawie też tak było chociaż bloga mam 7 miesięcy, ale nie próbowałam nawiązać żadnej współpracy

    http://dorooothy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha meega fajny pomysł na post! Niestety taka jest rzeczywistość, mistrz mimiki !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za świetny wpis! A zdjęcia dobrane idealnie hah
    Super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prawdę świetny post, ja dopiero zaczynam blogować, ale mam podobne oczekiwania jak ty ;) Ciekawe jak będzie ze mną za 2 lata :D Pozdrawiam!
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow , nigdy nie spotkałam się z takim postem. Z tymi komentarzami to miałam podobnie,ale niestety , obs/obs , fajny blog , itd jest wszedzie ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. No prawda, początki są zawsze trudne, chocby nie wiem jak się wydawalo że to takie proste. Ja założyłam swojego bloga ponad rok temu i pisze tylko po angielsku z Ameryki. Po jakimś czasie usunęłam kilka pierwszych postów bo były tragiczne, no i dopiero z czasem sama sie zorientowałam o czym lubię pisać najbardziej. Tak czy inaczej, grunt to sie nie poddawać! Widzę, ze ty masz dobre poczucie humoru a to juz połowa sukcesu w blogowaniu ;) tak trzymaj!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja sama dopiero jestem na początku tej przygody i staram się nie popełniać tak wielkich błędów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahha, świetnie przedstawiłaś tego posta!
    Miałam dokładnie tak samo- pamiętam te moje pierwsze wyglądy bloga i zdjęcia, masakra haha

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  13. Często spotykam się z takimi komentarzami ''Super blog : obs za obs? " i to wszystko takie osoby nie czytają posty, wydaję mi się,że zależy im tylko na liczbie obserwatorów i współpracy, robią to tylko dla darmowych ciuchów.
    Kocham te Twoje miny! hahah ♥
    nicol-nicolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahahaha ::D
    Kocham Twojego bloga .
    Świetnie napisałaś tego posta, szczególnie rozbawiły mnie te zdjęcia.
    Ja pisze dopiero od 2 miesięcy. Staram się,ale jak zawsze na początku - nie zawsze mi wychodzi.
    Mam nadzieję że kiedyś będe w tym tak dobra jak ty i wiele innych blogerek .

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten wpis jest świetny! hahaha. :D napisany w komiczny sposób. Z czasem może wszystko się zmieni :) Pisząc bloga kolejne dwa lata będziesz mogła zobaczyć w różnorodności wpisów swoje postepy :) pozdrawiam

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post! Doprowadziłaś mnie do śmiechu! :)
    No fakt, taka jest rzeczywistość :D Tylko duże zaangażowanie i co najmniej właśnie te dwa lata prowadzenia bloga mogą doprowadzić do spełnienia oczekiwań :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam dziś przykry dzień,ale po przeczytaniu tego posta odrazu pojawiłam się uśmiech na mojej twarzy! :D

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś świetna! A Twój blog przez te dwa lata na pewno baaardzo się zmienił na dobre! Życzę Ci, aby zmieniał się na lepsze jeszcze bardziej! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. genialnie to przedstawiłaś, ja mam identycznie tak jak tu napisałaś ;p

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bloga nie posiadam ale pomagam mojej przyjaciółce z nim i chyba ma bardzo podobnie do Ciebie :D
    Tylko, że jej rodzina nie wie o jej blogu XD

    W wolnej chwili zapraszam do mnie! Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na post! Jeszcze nie spotkałam się z czymś tak zarówno prawdziwym, śmiesznym i .... smutnym? Jak pomyślę co 2 lata temu wyczyniałam na moim blogu, to mam ochotę zapaść się pod ziemię. Masa emotikonek, kolorowe czcionki, walące w oczy.
    Tak czy owak, post jest wspaniały, pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)
    Mój blog - klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha no skąd ja to znam :D
    Po prostu świetny post!

    martuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. hmm czemu myślałam o tym samym na początku? jak patrzę na moje posty sprzed pół roku to płakać mi się chce :')
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej .. ja piszę co robiłam w tygodniu . Czasami się trafi notka tematyczna , ale jeszcze nikogo chyba nie zanudziłam bo wtedy by po prostu nie wchodzili . Czy to znaczy , że coś źle robię ?

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    Ogólnie fajny post , masz fajną minę na 4 zdjęciu . Bardzo mi się podoba - szacunek !

    OdpowiedzUsuń
  25. haha uśmiałam się! dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, nie spotkałam się jeszcze z takim pomysłem. :) Dopiero niedawno założyłam bloga, więc większość komentarzy pod postami to właśnie: ''super post, zapraszam do mnie'' więc jeżeli ktoś napisze odrobinę więcej, i nawiąże trochę do posta to bardzo to doceniam :) obserwuję, świetny blog! ♥
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ehh nie każdemu chce się czytać... doskonale to znam. Nie ukrywam, że mi zdarza się produkować przydługawe teksty, a komentarz "fajne buty" byle, żeby odbębnić swoje ;) Moje zdjęcia też nie są idealne, ale nic niestety na to nie poradzę. Tak czy siak, powodzenia w rozwoju bloga ;) Najważniejsze żeby sprawiał przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahah, no cóż, nie zawsze jest tak jak byśmy chcieli! :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  29. hahahaha rozbawiłaś mnie XD czwarte zdjęcie jest mistrzowskie :D ale takie posty są bardzo fajne i rozluźniające, więc jak najbardziej moim zdaniem na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :D
    Ja tego bloga mam dopiero miesiąc, ale jak przypomniał sobie, że kiedyś miałam całego różowego, okropne selfie w okularach, nie umiałam się uśmiechać to się aż załamuje haha :D

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dokładnie to samo ;) Te same błędy, te same oczekiwania, ta sama rzeczywistość ;(
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję, że to już dwa lata! W moich wcześniejszych blogach miałam dokładnie tak samo, idealnie to przedstawiłaś! A te zdjęcia, haha jesteś świetna! Teraz staram się takich błędów nie popełniać, poza tym moim zdaniem możesz być dumna z tego, co robisz, bo naprawdę bardzo fajnie ci to wychodzi, pozdrawiam! :)

    http://niewidocznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny ten post !! wszystko fajnie pokazane :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hahah nie zawsze jest tak jak byśmy chcieli :D Twój blog jest naprawdę świetny.
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Można powiedzieć, że dopiero zaczęłam blogować także mnie to ominęło :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś wiem o tych komentarzach :D Szkoda, że te oczekiwania pojawiają się dopiero w późniejszym okresie i to duża mniejszość oczekiwań.. ;/

    http://aaurilaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. haha! ale mega post! :D pozytywne zdjęcia :D
    u mnie było (i jest) tak samo ^^

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też bardzo długo dojrzewałam do stylu, jaki teraz mam zarówno w blogowaniu jak i osobowości. Myślę, że blogowanie bardzo pomaga w odnalezieniu siebie i chyba każdy musi przejść przez taki… etap :)
    Pozdrawiam i rzecz jasna obserwuję :)

    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne porównanie. Ja jak patrzę na to co pisałam kiedyś, a co piszę teraz to czasami aż mi się załamuje..

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny post, na pewno przydatny początkującym blogerkom, które nie zdaję sobie sprawy z rzeczywistosci a żyją oczekiwaniem
    Pozdraiwm,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  41. posty o tym 'co dziś robiłam' najbardziej mnie rozbrajają :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Hahaha ta rzeczywistość wyrażona właśnie w twoim poście jest stereotypem niektórych... ba prawie wszystkich ludzi, chcących pisać bloga! :D Bardzo fajny post, naprawdę lubię takie czytać! :)

    Blog Mel ->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Ostatnie dwa punkty mogę odnieść jedynie do fotobloga, bo tego bloga mam niespełna dwa miesiące :D Ale pierwsze punkty już widzę, jak wdrażają się w moje życie i mogę się z nimi w 100% zgodzić! Fajnie wszystko opisane i ładne zdjęcia, słowem dobra notka :) Gratuluję 2. lat blogowania i życzę kolejnych wielu! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Początki sa trudne, fakt...Gratulacje z wytrwałości w prowadzeniu bloga :)
    http://goldenstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Dopiero zaczynam i jeszcze nie mam pojecia :D
    Bardzo fajny post! Bloga powinnismy miec dla siebie, a nie dla jakis 'oczekiwan' :)

    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kurczę,naprawdę mam takie samo zdanie haha.Świetnie to napisałaś,mega post.Idealnie to opisałaś i zdjęcia do tego to mistrzostwo. Ja jak na razie na blogu jestem od roku i to naprawde bardzo nie regularnie.Gratuluję dwóch lat z blogiem :)
    http://justloveyolo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł na post. Sama zaczęłam dopiero prowadzenie bloga i nie wygląda on tak jak sobie wymarzyłam.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Hahaha,zabawny post.Przyda się niektórym początkującym blogerkom :-D.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. 100% racji :) Sama niedawno zaczęłam i szczerze miałam takie same podejście, ale teraz juz trochę mi się zmieniło ;) Świetny post :)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny post, pełen humoru, czytając sama do siebie się uśmiechnęłam ponieważ miałam i mam tak samo, wielkie oczekiwania przygaszone rzeczywistością, świetnie że napisałaś takiego posta hahah, pozdrawiam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  51. Chyba każdy podobnie myślał, zakładając bloga XD

    http://it-is-my-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Mój pierwszy blog miał taką popularność u znajomych że na mojej tablicy na fejsie były co chwile jakieś komentarze. Tematyka moje bloga opierała się na hejtowaniu wszystkiego w sposób tak chamski i bezczelny że cała moja rodzina 50 + jest do tej pory zniesmaczona ;)

    Pozdrawiam:)
    jak-wloczykij.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwszy raz od dawna znalazłam tak pozytywnego (i pełnego dystansu!) posta haha :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Hahaha u mnie było podobnie, tylko strasznie mało tekstu, prawie nic i te oczekiwania na komentarze. Pierwsza obserwacja to był taki szok i w ogóle. No cóż z każdym postem jest coraz lepiej.
    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu.
    szkicownikcookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. poprawiłaś mi humor tym postem! Super zdjecia :D
    http://anas-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Też nie lubię takich komentarzy, świetna notka :)

    weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Podoba mi się twój dystans do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ahhaha u mnie dokładnie tak samo :D tylko, ze ja działam juz prawie 3,5 roku i na powaznie od 2 lat ;D

    Pozdrawiam i życzę wspaniałego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  59. Hah, święta racja :), denerwują mnie te komentarze a najbardziej jak ktoś pisze świetny post ja już obserwuję i liczę na to samo.
    differentdiamond.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Haha, też na początku używałam miliona emotikonek ^^ Świetny post, pierwszy raz się z takim spotkałam :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. hahaha świetny post! szczera prawda, w szczególności z komentarzami i współpracami:)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. haha ale super post!
    Takiego chyba w życiu nie czytałam :)
    Na początku moje zdjęcia to była jakaś masakra.
    Same z neta i nie wszystkie wyraźne.
    Również posty nie miały konkretnego tematu.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja czytam twojego bloga juz ponad rok jak nie dłużej i musze ci powiedzieć ze widać postępy. Widać ze sie rozwijasz nawet jeżeli chodzi o posty lub jakość zdjeć.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. hahahha dokladnie mialam to samo : )
    Jak czytalam to co napisałaś mialam wrazenie jakbym ja to pisała.
    Pozdrawiam- Pati.

    OdpowiedzUsuń
  65. Hehe, 100% prawda odnośnie blogowania. Gratuluje pomysłu na post :) Zdjęcia są naprawdę fajne

    OdpowiedzUsuń
  66. Jakbym ja spojrzała w swoje posty wstecz, tobym się załamała :'D

    Obserwuję, będę tu wpadała częściej. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. haha o dokładnie, sama dopiero zaczynam i stawiam sobie ,,wymagania,, ale staram sie czerpac rady od bardziej doswiadczonych blogerek i unikac niektorych rzeczy haha mega!

    ♥zapraszam, obsewruję i pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  68. Jaha ale cudowny post! Bardzo zabawny ;D
    Podoba mi sie i niestety sie z tym zgadzam :D
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. 100% masz racji!!! Choć wygląd twojego bloga jest na prawde spoko ;))

    OdpowiedzUsuń
  70. Hahaha naprawdę świetny post. Miałam identyczne oczekiwania haha
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Blogowanie od kuchni :d
    www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. ja tam lubię Twojego bloga takim, jakim jest. żaden nie jest idealny - ważne, że jest idealny dla autora ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetna notka. Ze wszystkim się zgodzę! Mnie osobiście denerwują te komentarze typu "obs za obs".

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. haha nie jest tak źle!! :D nie załamuj sie! :D mam podobnie z komentarzami :D i z wieloma rzeczmi też haha :) Ale bardzo Cię lubię i lubię tu wpadać, a to że piszesz bloga i ktoś lubi na niego wchodzić to dla mnie na przykład jest już wielki sukces! :*

    OdpowiedzUsuń
  75. haha kapitalny post! u mnie to wyglądało porządnie dlatego ciągnęło się tyle lat, a tak naprawdę na poważnie wzięłam się za bloga całkiem niedawno :D jesteś bardzo pozytywnie zakręcona, wróżę Ci jeszcze sporą popularność :))

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Genialny post! Hahha. U mnie było baardzo podobnie i nawet jest hahah.

    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. No to ja mam tak samo jak ty.

    OdpowiedzUsuń
  79. Świetny post! Śmiałam się po prostu przy każdym słowie. Te twoje miny na zdjęciach :D Obserwuję ! :)
    Jak chcesz wpadaj :
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. haha super post! Bardzo wesoły ;)
    Jesteś świetna, obserwuję i będę nieziemsko wdzięczna za to samo na moim blogu ;)
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  81. Heh jak zwykle kreatywny post :) Sama jak na początku założyłam pierwszego bloga miałam podobnie jak ty :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Widać,że masz dystans do siebie, tak trzymać , super sie czytało :D
    aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. O uwierz, że też tak miałam i to nie raz. Teraz to niektóre komentarze nadal mnie załamują i choć nie mam dużego grona odbiorców bo jestem wielkim leniem i opuszczam często bloga to nie przejmuję się tym. Piszę żeby coś pokazać i jeśli ktoś się zainteresuje to bardzo się ciesze, jeśli nie to trudno.

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Fantastic photos :)
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ciekawie piszesz :)
    Ciekawe jak ja będę wspominała początki blogowania :D

    http://noeellesworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny post ! ja dopiero co zaczęłam przygodę z blogowaniem i sama nie za bardzo znam się na tych kodach itp. ale pewnie za pare lat też będę miała ubaw :)
    obserwuję !
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. U mnie było identycznie! Wspominając mojego pierwszego bloga chce mi się płakać ze śmiechu. Szczerze powiedziawszy zazdroszczę Ci "obojętności" znajomych. To potrafi być naprawdę denerwujące!

    classy-pineapple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Na początku było mi trudno bo zamiast zwykłej krytyki miałam miliony hejtów na temat ilości komentarzy bądź obserwacji teraz jest już lepiej i bardziej przykładam się do bloga :))

    http://asiaasiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. Uwielbiam takie posty i filmiki :) smiesznie ♥

    http://edsheeranpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Hahah :) Super wyszedł ci ten post :)
    Ja na początku myślałam, że wszystko pójdzie jak z płatka i myślałam, że prowadzenie bloga jest łatwe, ale okazało się inaczej :) Mam nadzieję, że twoje marzenia blogowe wreszcie się spełnią, dwa lata na blogu to naprawdę ogrom pracy w niego włożony a przede wszystkim czasu :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :) : http://karrrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Super post i bardzo ladne zdjecia! :)
    Ja nie mam za dlugo swojego bloga, ale zgadzam sie z Toba. :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  92. haha Naprawdę świetnie to ujęłaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  93. Cześć! Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga! Dopiero zaczynam ale może Ci się spodobają moje zdjęcia :)
    Obserwujemy?
    http://girlgangmember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetny post ! Jesteś bardzo kreatywną osobą . U mnie z blogowaniem było identycznie :D
    Oczywiście zaobserwowałam ( nie oczekuje tego samego) :3

    pinkiehello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Świetne, hehehe :)
    Obserwacja za obserwację?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. haha bardzo fajny post! no u mnie na początku zdjęcia też nie były najlepsze, ale każdy jakoś zaczyna!:D

    OdpowiedzUsuń
  97. Ajjj... nie zawsze jest tak, jak sobie wymarzymy.

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgadzam się z tobą ale uważam że nie można się poddawać bo w końcu przyjdzie taki dzień że coś się uda i będzie tak jak sobie wyobrażałaś :) Bo najważniejsze to nie poddawać się !!!
    Pozdrawiam :)
    http://vkrzeszevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    poklikasz proszę zależy mi :) ?
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Ja kiedy widzę te cuda na innych blogach to się łapię za głowę i wiem, że to nie może byc od razu. Tego wszystkiego się trzeba nauczyć. I trochę mnie zniechęca, że to takie trudne i tak powolne postępu=y robię. Ale cenię siebie za wytrwałość i entuzjazm, choć on ciagle spada i rośnie. Ja bardzo lubie też czytać blogi. Szczególnie takie, które się wyróżniają. Nie lubię takich reklamowanych obs za obs ale tylko takie znajduję w sieci. Dlatego wymyśliłam taka akcję w polecanie. Czy ty nie chciałabyś sie podzielić swoimi ulubionymi miejscami w sieci?


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  101. Bardzo fajny ten post :) Uśmiałam się trochę, bo miałam podobnie , a nawet czasami mam :D Dlatego najlepiej nic od bloga nie oczekiwać tylko działać! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  102. Post bardzo ciekawy! Ja dopiero zaczynam i staram sie, nie popelniac tych bledow, haha. Obserwuje!:*
    tinyluucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo ciekawy post, uważam, że trzeba trochę czasu no i dużo dużo pracy :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. HAHA! Świetne zdjęcia, jesteś śliczna i widać, że masz do siebie dystans, to jest fajne! :)
    http://be-another-and-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia