Recenzje kosmetyków -49%

17 maja 2015

Hej ;)
Postanowiłam jeszcze bardziej poszerzyć tematykę na blogu, dlatego dzisiaj dodaję coś, czego jeszcze tutaj nie było. A mianowicie kilka słów o kilku kosmetykach. Wszystkie z tych rzeczy kupiłam na przecenach -49% w Rossmanie. 


I tura
• Podkład Maybelline Affinitone - Całkiem dobry podkład, ale niestety trochę za tłusty.
• Róż Wibo Smooth'n Wear 6 - Chciałam spróbować czegoś nowego, więc postawiłam na róż. Mi bardzo się podoba, daje nie za mocny efekt i ma bardzo ładny kolor.


II tura
 • L'oreal Volume Million Lashes Excess - Ogromnym plusem jest to, że tusz bardzo ładnie podkreśla rzęsy i robi z nimi to co powinien robić tusz, ale niestety obsypuje się i kruszy przy każdym potarciu oka. Powiem szczerze, że za taką cenę spodziewałam się czegoś więcej.
• Eyeliner Miss Sporty Studio Lash - Kupiłam go z myślą: "Najwyższa pora nauczyć się robić kreski!". Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale z tego co wiem jest nawet dobry. W sam raz do nauki ;)


III tura
• Lakier do paznokci Eveline 034 - Lakiery z Eveline właśnie stały się moimi ulubionymi. Łatwo się rozprowadzają, szybko zasychają, wystarczy jedna warstwa, dosyć długo się utrzymują, a cena jest naprawdę niewielka. Jednym słowem, ideał.


WISHLIST
Na sam koniec mam mały kolaż ze strony dresslink.com, z którym próbuje nawiązać współpracę. Poklikacie w linki?

49 komentarzy:

  1. Poklikałam :)
    Ładny kolor lakieru.
    A co do promocji z Rossmanna to nie zdążyłam się załapać :D

    Nowy post :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja :) Z oferty, która trwała w Rossmanie skorzystałam dopiero pod koniec, jednak zakupiłam rzeczy, które mnie interesowały :) Produkty, które pokazałaś w poście jeszcze nie miały okazji u mnie gościć. Z tego co mi wiadomo eyeliner, który zakupiłaś dobrze się spisuje. Ja jednak go nie używam, gdyż kreski robię kredką ;p
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nice
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie sama wypróbuję tego różu z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

  5. Chętnie przetestuje róż :)


    http://julilafoto.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń
  6. z tego podkladu mialam okazje skorzystac i kompletnie mi nie podpasowal, za to o pudrze sltszalam wiele dobrego!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna recenzja :D
    zuziolandia1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne recenzje może wypróbuję coś z tego ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie kupilam nic na tej promce z Rossmana. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ciągle sobie przekładałam: "pójdę jutro" i w ogóle nie poszłam :(
    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Również kupiłam ten fluid, ale chyba wzięłam za ciemny :/
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the color the nails polish
    http://retromaggie.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię tą linię lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny jest ten kolor lakieru <3 Nie wiem sama, czemu w ogóle nie poszłam na te promocje. Przydałoby się, ale jakoś nie było mi po drodze ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że recenzjami ciężko to nazwać. Za krótko napisałaś o każdym produkcie. Do takich postów trzeba więcej opinii, zdjęć potwierdzających itd. Ale na początek trzeba jakoś zacząć ^^

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam po prostu napisać krótko (żeby nie przynudzać) co sądzą o danym produkcie ;) czy mi się spodobał, czy nie

      Usuń
  16. Mam ten sam róż tylko inny numer. Moja ostatnia przygoda z lakierem Eveline była rozczarowująca, dlatego tym razem postawiłam na Rimmel. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kosmetyki masz :) Lakiery z eveline są bardzo fajne :) Miałam kiedyś affinitone z Maybelline ale niestety również nie przypadł mi do gustu.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kupiłam ten róż z Wibo na promocji. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikalam:)
    Zafascynowal mnie ten podklad xD

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    Każdy komentarz jak i nowy obserwator wywołuje uśmiech na mojej twarzy. the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. też nie za bardzo lubię affinitone ... pozdrawiam, fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Eyeliner Miss Sporty , jak dla mnie to zły produkt. Szybko zasycha i ''pędzelek'' się łamie. :(
    Reszta kosmetyków jak najbardziej bardzo dobra :)


    Zapraszam na sekundkę ---- > http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też na tych promocjach kupiłam eyeliner z myślą "czas nauczyć się robić kreski) haha
    poklikałam :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Skoro tak zachwalasz te lakiery to chyba się skuszę i kupię jakiś ! Zapraszam :
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nauczyłam sie robić kreski na pędzelku i uważam, że to najlepsza metoda, bo potem już wszystkim łatwo :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie ,że się sprawdzają - zastanawiałam się właśnie nad tym różem z wibo :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! :*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie, że udało ci się upolować takie produkty ;) Ja kupiłam podkład z bourjois, tusz z loreal i rozświetlacz z lovely ;)
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja na tych wyprzedażach kupiłam jedynie puder z Rimmela. Miałam w planach kupić też kilka lakierów do paznokci, ale niestety wtedy akurat nie było mnie w Polsce i nie miałam jak kupić. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zawsze świetny post :)

    http://madelic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że od razu dałaś swoją opinię :) Mam ten tusz z loreal, też z tej promocji, ale z czarnym paskiem, więc chyba trochę inny (powiem Ci szczerze, że nie zgłębiłam się w różnicę między nimi :D), u mnie sprawdza się dobrze, a w każdym razie lepiej niż moja inna nowinka, ale więcej nie piszę, bo zaspojleruję kolejny post u mnie, który pojawi się niedługo :D Oczywiście poklikałam :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. strasznie podoba mi sie ten lakier do paznokci śliczny kolor :) Muszę wypróbować
    zapraszam do siebie będzie mi bardzo milo jeśli zajrzysz, zaobserwujesz lub skomentujesz :) vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Poklikałam :)
    Ciekawy post, dobrze, że postanowiłaś poszerzyć tematykę bloga :).
    Najważniejsze, że recenzje są szczere.
    Three Flying Birds

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne recenzje :) Bardzo ładny kolor lakieru do paznokci. Poklikałam w linki :D

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny lakier :)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny kolor lakieru :) świetne recenzje :D poklikałam w linki ;)
    http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam taki sam róż :D
    U mnie też pojawił się post z promocji w Rossmannie :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  36. ale się obkupilas :D :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczna jest sukienka z nowego posta, ta pierwsza :))
    mikrouszkodzenia.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Powodzenia ze współpracą!

    Ciuszki bardzo ładne, najbardziej podoba mi się ta spódniczka.

    Fajnie zaprezentowane ale na Twoim miejscu zmieniłabym kolor linków, ponieważ nie mogłam się ich dojrzeć... ale to tylko moja sugestia. :)
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. część fajny blog zaobserwowałam i liczę na rewanż www.dzienzwika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawe produkty! Zainteresował mnie ten tusz do rzęs :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie skusiłabym se na ten róż

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. esh te przeceny w rossmanie doprowadziły mnie niemal do bankructwa ;) poklikałam :) byłabym wdzięczna za mały rewanż :D
    pozdrawiam,
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam ten tusz z Loreala! Jednak mój totalny ulubieniec to Max Factor 2000 calories, polecam :)
    Wszystko poklikane, w "ciuchowym" poście również.
    sugestywny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia