Idealne wakacje ☼

28 czerwca 2015

W końcu mamy wakacje! Nie będę ukrywać swojego entuzjazmu tym faktem. Jestem po prostu prze szczęśliwa! Przede mną 2 miesiące bez szkoły i mam zamiar wykorzystać je jak najlepiej.
Dzisiaj pokażę wam kilka rzeczy, które sprawią, że te wakacje będą jeszcze lepsze (przynajmniej mam taką nadzieję :))

Wakacyjne zdjęcia
W tym roku mój aparat nie będzie miał wakacji :) Chcę uwiecznić jak najwięcej chwil, a on będzie mi do tego niezbędny.


Ulubione ubrania
Moimi zdecydowanymi ulubieńcami na lato są spodenki z wysokim stanem i crop topy. Poza tym pokochałam wszelkiego rodzaju spódniczki i sukienki.


Pyszne jedzenie
Kolorowe koktajle, shake, smoothie, lody! Najlepiej takie z mnóstwem dodatków, posypek i polew. W tym roku chcę spróbować czegoś nowego. Mam tylko nadzieję, że mój portfel aż tak na tym nie ucierpi :)


Najlepsza woda z owockami
To jedna z najlepszych rzeczy jaką człowiek wymyślił. Nie chodzi mi już o jej wszelkie właściwości zdrowotne. Po prostu orzeźwiające połączenie tych owoców to coś cudownego ♥


Wspólne chwile ze znajomymi
Ich na pewno nie zabraknie!


Fish board
Mała niebieska deseczka stała się ostatnio moim uzależnieniem. Nie umiem jeszcze najlepiej na niej jeździć, ale jestem pewna, że w te wakacje nabiorę wprawy.


Książki
Wiem, że książki to dla wielu niezbyt interesująca perspektywa spędzenia wakacji. Dla mnie są i w najbliższym czasie mam zamiar przeczytać mnóstwo nowych powieści.


A co sprawi, że wasze wakacje będą idealne?

68 komentarzy:

  1. Z wakacjami pożegnałam się już dawno, więc mogę sobie jedynie pofantazjować. No i życzę Ci udanych Twoich wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły :)
    Czy mogłabym zrobić post podobny do tego z innymi planami? Obiecuję, że na końcu uwiecznię link do tego bloga (choć mój nie jest za sławny xd) :p

    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :D Ostatnio także sie interesuję fish board :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje idealne wakacje, to takie z nieprzespanymi nocami spędzonymi ze znajomymi, a za dnia odsypianie i wyjazdy nad jezioro...idealnie! ♥

    roxannee-blog.blogspot.com

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Fish board! I mam nadzieję, że wkrótce kupie :D

    Fish board

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje wakacje będą idealne dzięki tym samym rzeczom co Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zamierzam zrobić mnóstwo zdjęć na bloga, napisać kilka wpisów na zaś, może gdzieś pojechać

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mamy dużo wspólnego ! Nie wyobrażam sobie wakacji bez dobrych książek, wspaniałych chwil ze znajomymi i dobrym jedzonkiem. Uwielbiam też spodnie z wysokim stanem - must have na lato ! :)

    www.kiercia.blogspot.com - klik !

    OdpowiedzUsuń
  9. z pewnoscia chlopak, z pewnoscia podroze (w tym zdjecia oczywiscie) oraz ksiazki! taki moj plan na wakacje!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  10. crop topy to idealne ubrania! :)
    I moj aparat tez nie bedzie mial wolnego :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O genialne książki tez musze coś poczytać :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie na pewno będą to chwile z przyjaciółmi i zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne pomysły na spędzenie wakacji. Ja swoje zamierzam spędzić bardzo aktywnie i postaram się nie stracić ani jednej minuty tego wolnego czasu. Moja internetowa przyjaciółka sprawi, że te wakacje będą idealne, gdyż spotkamy się po raz pierwszy. Świetne zdjęcia :* Tobie również życzę idealnych i niezapomnianych wakacji z masą przygód!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja do ubrań oprócz szortów i crop topów dorzuciłabym jeszcze kombinezony :) Również planuje wykorzystać wakacje na maxa :)
    Bardzo proszę o kliknięcie w 3 banery na samym dole bloga, odwdzięczę się:)
    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. You have very attractive smile. Nice pics.


    Peter England ties

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie na pewno będą znajomi, rower, książki i filmy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje wakacje będą aktywne ! Nie będzie leniuchowania xD Ładne zdjęcia.

    ☼ Pozdrawiam ☼
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam zamiar czytać dużo książek w te wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie sprawią to książki, filmy, spotkania z znajomymi, robienie tego na co nie miałam ostatnio czasu i chcę się nauczyć jeździć na desce :)
    Ładne zdjęcia ^^

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam zamiar przeczytać sporo książek, bo w roku szkolnym nie miałam na to czasu :) Poza tym mam zamiar spędzać dużo czasu na świeżym powietrzu :D

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja muszę jeszcze co nieco schudnąć i wtedy mogę zacząć nosić crop topy haha :D
    Woda z owocami najlepsza!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chcę przeczytać książki, które miałam już dawno przeczytać! :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam zamiar robić mnóstwo zdjęć. I wypić dużo koktajli ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także mam zamiar czytać dużo książek i puki co to mi się udaje ;)
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najważniejsze to fotografia oraz spędzić ten czas jak najlepiej ;3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Udanych wakacji! Ja chce jak jak najwiecej czasu spędzić na wyjazdach, spotkaniach ze znajomymi i robieniu zdjęć. Obserwuję! http://asiaa-askaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. rozbawilas mnie tekstem, ze Twoj aparat nie bedziemial wakazji xD
    Pozdrawiam,
    Caroline z http://imacharlatan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że mamy podobne plany :) Życzę Ci miłych wakacji :) Ja chcę jak najwięcej czasu poświęcić na ćwiczenia. Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że ten wolny czas wykorzystam jak najlepiej! Ja właśnie czekam aż dojdzie do mnie moja fishka! Udanych wakacji!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje wakacje będą idealne dzięki przyjaciółce z Niemiec :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam plan aby jak najwięcej czasu spędzać ze znajomymi ale też przy okazji odpocząć i przygotować się na nowy rok szkolny ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie parajulkanormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. omg kocham wodę z owocami, jest przepyszna, słyszałam o fishboard i właśnie planowałam ją sobie kupić bardzo mi się spodobała i bardzo chciałabym ją mieć, świetny post
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Życzę udanych wakacji ♥ Ja też kocham crop topy! ☺

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Książki... to smutne, że wiele osób patrzy na nie przez pryzmat nudy :( Jednak trudno się dziwić, skoro w szkole zmuszają nas do czytania okropnie nudnych lektur.
    Ja również mam nadzieję, że uda mi się w te wakacje nie rozstawać z aparatem :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tez kocham spodenki z wysokim stanem i crop topy :) Oczywiscie uwielbiam tez książki :))
    Klikniesz w linki Choies w tym poście? KLIKKlik

    OdpowiedzUsuń
  36. Też uwielbiam takie ciuchy!
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jak będzie ładna pogoda to wakacje będą perf! :)

    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za komentarz ! Uwielbiam Sparksa <3

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga: http://dosiadudkowska.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeeny! Jak ja bym chciała jeździć na deskorolce! Niby mieszkam na wsi, ale jakbym wyszła na ulicę to od razu by mnie coś potrąciło xD
    Również uwielbiam spodenki z wyższym stanem i crop topy :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  40. ah zazdroszczę takiego beztroskiego okresu :) co prawda też mam akurat w tym roku wolne, ale chyba będą to dwa najcięższe (ale też mam nadzieję, że najszczęśliwsze) miesiące w moim życiu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Te spodenki z 2 zdjęcia są świetne *-*
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam czytać książki w lato i dlatego też mam ich mnóstwo wypożyczonych. :P

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje wakacje będą fantastyczne, bo mam wiele planów na podróże !!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  44. Też uwielbiam takie ciuchy na lato!Udanych wakacji

    MÓJBLOG-KLIK + mogę prosić o klikniecie w baner na moim blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Woda z owocami - najlepszy napój na wakacje :3

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też się wczytam w wakacje :) Z tych książek przeczytałam wszystko oprócz książki Johna Greena ;p
    Wodę z owocami, shake, lody i smoothie też kocham na wakacje <3
    Pozdrawiam cieplutko
    ♥Mój Blog - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny look i pomysł na smak wody i deska (może nawet sobie podobną sprawię) i ogólnie cały blog :D
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Książki są świetnym rozwiązaniem na wakacje!!
    Moje wakacje będą idealne, ponieważ będę na nich rozwijać moją pasję czyli taniec! <3

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  50. Do tego, aby moje wakacje były niezwykłe musi się przyczynić kilka czynników, a wśród nich są na pewni niezapomniane chwile w gronie najbliższych.:)
    Bardzo podoba mi się na Twoim blogu, zapraszam Cię do dołączenia do moich obserwatorów, kiedy już dołączysz – od razu daj mi znać, szybko się odwdzięczę. :)
    NOWA ODSŁONA BLOGA - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  51. te wakacje muszą być mega+życzymy udanych wakacji!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  52. Crop topy i spodenki z wysokim stanem - bez nich to nie wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę wypróbować tą wodę z owocami ! Uwielbiam pić shake'i ! :) Aparat to nie moja bajka, wolę mój psujący się, ale dobry telefon :) <3 Pozdrawiam cieplutko :)
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny pomysł na post. Może sama coś wymyślę w tym stylu :)
    Masz ochotę na wsplną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie. :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem tak jak Ty miłośniczką książek, więc wakacje to dla mnie cudowny czas, bo mogę czytać i czytać <3

    OdpowiedzUsuń
  56. To życzę udanych wakacji !! Świetny post :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Moje wakacje są idealne o ile wyrwę się z mojej wiochy do dużego miasta :)
    <A HREF="http://truthofthunder.blogspot.com/>Mój blog</A>

    OdpowiedzUsuń
  58. Super plany :D Też nie będę się rozstawać z aparatem przez czas wakacji XD Ohh książki ^^
    pozdrawiam
    madameclassy.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Och tak! Zaczęły się długooo oczekiwane wakacje i chyba każdy chciałby, aby się jeszcze nie kończyły po 2 miesiącach. A co do książek, to na pewno będziesz nimi zachwycona, sama czytałam i zdecydowanie mogę je polecić! :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam czytać książki! :) Serio uważam, że zanim ktoś powie, że są nudne powinien przeczytać chociaż jedną. Wielu ludzi ma takie nastawienie, bo lektury szkolne są po prostu.....nudne i pewnie większość myśli, że inne książki też takie są. Czytanie to nie hobby, czytanie to styl życia! :D :*

    nie-ma-smutku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia