Jak popełnić samobójstwo?

22 czerwca 2015

Odpowiedz sobie szczerze na pytanie: Czy kiedykolwiek myślałeś o samobójstwie? Czy chciałeś odebrać sobie życie? Czy chciałeś się zabić? A może właśnie w tej chwili szukasz najprostszego sposobu na skończenie ze sobą? Jeśli tak, uważnie przeczytaj ten post.


W 2014 r. w Polsce doszło do 10207 prób samobójczych, z których aż 6165 zakończyło się zgonem.
To ogromna liczba, 6165 osób wybrało śmierć. Nie każdy jednak może podjąć taką decyzję. Śmiertelnie chore osoby nie mogą wybrać życia, dni im uciekają i oddałyby wszystko za szansę przeżycia jeszcze kilku godzin. Ty masz taką szansę. Możesz żyć, możesz robić wszystko. Nie ważne, że teraz jest źle. Uwierz, każdy ma gorsze dni, tygodnie lub miesiące, ale to zawsze mija. Nie ma problemu z którym sobie nie poradzisz,a po burzy zawsze wychodzi słońce.

Jeśli nie radzisz sobie i potrzebujesz pomocy, zadzwoń pod któryś z tych numerów:
116 123 – Telefon zaufania dla osób dorosłych w kryzysie emocjonalnym
22 425 98 48 – Telefoniczna pierwsza pomoc psychologiczna
116 111 – Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży
801 120 002 – Ogólnopolski telefon dla ofiar przemocy w rodzinie „Niebieska Linia”
800 112 800 – „Telefon Nadziei” dla kobiet w ciąży i matek w trudnej sytuacji życiowej

Pomysłodawcą tej akcji jest Stay Fly. Zachęcam was do przyłączenia się, bo jak wiadomo im nas więcej tym większa skuteczność!





61 komentarzy:

  1. Jesteś pierwszą osobą u której przeczytałam tego posta, zaintrygował mnie fakt, że wiele osób o tym pisze.. Nie sądziłam, że to właśnie taka akcja.. Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zauwazylam wlasnie, ze to jakis czesty temat ostatnio, ale nie mialam pojecia ze to akcja! bardzo dobrze, ze wzielas w tym udzial, trzeba uswiadamiac ludzi i pomagac zagubionym

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem jak Janek zaangażował całą blogosferę. Popieram post!

    OdpowiedzUsuń
  4. cieszę się, że sama o tym nie myślałam. statystyki przerazaja..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym postem możesz komuś uratować życie :* Piękne zdjęcia :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja. Warto o tym pisać ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz czytam takiego typu post. Na początku miałam złe przeczucia, ale później gdy przeczytałam go do końca zrozumiałam o co chodzi :)

    Pozdrawiam :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie odgapiony post od Lolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz, ale jest taka akcja blogerów, mająca na celu udzielenie wsparcia i pomocy osobom chcącym popełnić samobójstwo :) na końcu posta umieściłam link, przeczytaj

      Usuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej akcji..

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku... Aż nie wiem co powiedzieć...
    Ale akcja jest świetnym pomysłem :)

    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta akcja. Chyba sama do niej dołączę :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widząc tytuł, bałam się co tutaj znajdę... Samobójstwo to dla mnie tchórzostwo. Kilka miesięcy temu odebrał sobie życie młody człowiek, którego znałam ze szkoły... A niedawno stracił je chłopak mojej przyjaciółki. Jaki w tym sens? Jedni chcą żyć... a inni od tak oddają je....

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz dobrej jakości zdjęcia! Zapraszamy do nas http://newwstarss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna akcja, a statystyki aż przerażają ;c

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jeju, ale kochana akcja!
    do tego bardzo ładne zdjęcia :)
    pozdrawiam gorąco! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy post, świetnie prowadzisz bloga ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam u Lolki podobny post, nie wiedziałam, że jest taka akcja

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna akcja, mam nadzieję że wielu osobom pomoże i te statystki się zmniejsza :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę post o takiej tematyce. Bardzo dobry pomysł i świetna ta akcja :) Piękne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/06/chodne-dni.html

    OdpowiedzUsuń
  21. choć życie bywa czasem okrutne, trzeba zawsze znaleźc płomyk nadzieji.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta akcja to kolejny wspaniały pomysł. Życie ludzkie jest bezcenne ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. takich postów powinno być wiele więcej !
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dobrze, że coraz więcej mówi się o tym w internecie. "Dopóki żyjesz piłka jest w grze."

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawy temat kochana poruszyłaś. Oby jak najmniej takich ludzi.. :(
    a zdjęcia przepiekne : *

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj tak, to drażliwe temat, ale ważny. I Trzeba o tym rozmawiać. Wiedziałam, że liczby są duże, ale nie wiedziałam, że aż tak. Jestem w szoku,
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w baner na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniała akcja, popieram :)

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwszy raz spotkałam się z takim postem. Nie wiedziałam, że to jakaś akcja :o

    OdpowiedzUsuń
  29. tak jak mówią po deszczu zawsze wychodzi słońce :)
    na tym polega życie, że są te dobre momenty, ale również i złe kiedy musimy stawić im czoło, a nie po prostu się poddać lub ich uniknąć
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Co prawda nigdy nie miałam myśli samobójczych, ale myślę, że wielu osobą taki post bardzo się przydał. Może i dałaś wielu jakąś lekcję...
    Obserwuję ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. To prawda, dużo razy miałam podobnie i jednak jest lepiej:)

    W wolnej chwili zapraszam do mojej przyjaciółki!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze co pomyślalam widząc tytuł posta to " co ona pisze " :D
    Fajnie, że jest taka akcja. Coraz więcej osób popełnia samobójstwo.

    Pozdrawiam i obserwuję :)

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie osoby mają ze sobą jakiś problem. Nie rozumiem dziewczyn, które popełniają samobójstwo bo chłopak z nimi zerwał. Dobrze, że poruszyłaś taki temat ♥
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post :) Słyszałam już dużo o tej akcji! :)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  35. dobrze, ze poruszyłaś ten temat i powstała taka akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jezus! Gdy pierwszy raz zobaczyłam nazwę tego postu, nie kryłam swojego zdziwienia. Jednak z każdą linijką coraz bardziej rozumiałam jego sens i pochwalam! Świetny pomysł! Sesja również bardzo fajna ;) Pzdr x

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wspaniały post, w pierwszej chwili zaniemówiłam :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie jest to latwy temat na posta ale fajnie ze napisalas te kilka slow...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!♥

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Post na prawdę daje do myślenia.
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Widziałam już podobny post u jednej z blogerek ;)
    Ta akcja to świetny pomysł!:))

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Aaaa nie wiedziałam że to jest cała akcja - widziałam już kilka takich postów na kilku blogach. Świetny pomysł z tą całą akcją i mam nadzieje że posty jak i komentarze zostawione pod postami pomogą tym w potrzebie :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety coraz więcej takich przypadków. Coraz to młodsi sobie nie radzą. Świetna akcja!:)

    Zapraszam do mnie na nowy post i rozdanie! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. porażający tytuł posta, ale treść jak najbardziej szczytna i trafiająca:)
    mimo takiej notki - bardzo podoba mi się Twój set na zdjęciach, niby zwyczajny, ale urokliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie, ze wlaczasz sie w tego typu akcje:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Plus dla Ciebie za to, że bierzesz udział w takich akcjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Życie to ogromny dar i nie powinniśmy go marnować!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny pomysł z tą akcją! Niestety co raz częściej słyszy się o samobójstwach :<
    Ps. Piękne zdjęcia <3
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie, że nie boisz się poruszać takich tematów. Sama kiedyś miałam z tym problemy ale udało mi się z tego wyjść. Życie jest piękne, nie warto :)
    Pozdrawiam!

    Nowy post, zapraszam - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń
  51. You look amazing dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/06/urban-with-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Takie młode piękne dziewczyny przed którymi dopiero całe życie, nie powinny myśleć o takich rzeczach i tematach jak samobójstwo.

    OdpowiedzUsuń
  53. Moim zdaniem nie warto odbierać sobie coś z czego możemy czerpać szczęście:(
    http://wiktoorkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. so nice :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/06/ill-never-be-like-before.html

    OdpowiedzUsuń
  56. matko, to okropne...

    https://www.facebook.com/takemystyle


    OdpowiedzUsuń
  57. Post bulwersujący.
    Napisałaś, że zawsze po burzy wychodzi słońce, każdy ma gorsze dni i nie ma takich problemów, z jakimi sobie nie poradzimy.
    Wiesz, że znaczna większość tych ludzi miała depresję?
    Wiesz, czym jest depresja?
    Depresja to czarna dziura, która wysysa z Ciebie życie. Depresja jest chorobą psychiczną. Bardzo, bardzo ciężką. Z początku to dół, potem zaczynają się z Tobą dziać dziwne rzeczy. Nie potrafisz być już szczęśliwa, bo choroba odbiera Ci wiarę w szczęście. Jest klatką, z której mało kto się wydostaje. A już na pewno nie bez pomocy innych ludzi.
    Dlatego proszę, żebyś następnym razem przemyślała post, kiedy piszesz na trudne tematy. Jeżeli się mylę, pokaż mi swój doktorat z psychologii.
    I dla wyjaśnienia - nie ja miałam depresję, ale bliska mi osoba.
    Pozdrawiam, ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie znam się i nie mam żadnego doktoratu z psychologii. Post po prostu ma na celu niesienie pomocy i wsparcia, dlatego na końcu podałam numery i starałam się przekazać kilka słów otuchy.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  58. Bardzo fajny post poruszyłaś bardzo ważny problem ! Oby tak dalej.
    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia