Lubię narzekać i żyć w ciągłym biegu

10 czerwca 2015

 Hej!
Jestem dziwnym człowiekiem. Zabieganym i zapracowanym, ale równocześnie leniwym i sennym.
Pełnym zaprzeczeń. 
Kiedy w ciągu tygodnia mam mnóstwo rzeczy na głowie, to w jakiś dziwny i niewytłumaczalny sposób znajduję na to wszystko czas. Kiedy jednak nadchodzi weekend i wiem, że mam wolne, ze zwykłego człowieka przeobrażam się w leniwca. Cały dzień nie robię nic pożytecznego (no chyba, że zapewnienie zarobku osobom dostarczającym prąd i internet się liczy).

Dobrze wiem, że te chwile mogłabym poświęcić na rzeczy, na które zwykle nie mam czasu. Może bym pobiegała, albo pojeździła rowerem? Poczytała książki i posprzątała w pokoju? Albo upiekła ciasto i odwiedziła babcię? Nieee. Lepiej nic nie robić i narzekać, że marnuje się czas :)






Wiem, jestem dziwna. Chyba po prostu nie umiem żyć w takim spokoju i harmonii. Potrzebuję chociaż odrobiny życia w biegu, żeby móc normalnie funkcjonować.

A na sam koniec chciałabym pokazać wam moje 3 cudowne, puchate i grubiutkie koteczki. Oddam w dobre ręce ♥



95 komentarzy:

  1. W sumie jestem podobna. Czasem potrafię przeleżeć cały dzień w domu, ale mimo wszystko jestem jakaś zabiegana. I wciąż narzekam, że nie mam czasu, chociaż tak naprawdę marnuję go na jakieś głupstwa :)
    Jeju, jakie cudowne kotki! Sama bym je z chęcią przygarnęła, gdyby nie moi rodzice :D

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja choć wiem, że to złe ciągle narzekam i niestety już się do tego przyzwyczaiłam... ;(

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    ANN--BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ale slodkie kociaczki, chetnie bym wziela, ale rodzice nigdy nie zgadzali sie na zwierzeta :( jesli chodzi o tryb zycia, mam bardzo pdoobnie, jedynie poprzedni tydzien wykorzystyalam bardzo dobrze i zrobilam wszystkie projekty, wiec jestem z siebie dumna

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Znakomity post

    Zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju przeurocze kociaki! Gdyby nie to, że mój tata ma alergię chętnie bym jednego przygarnęła :3
    Śliczne zdjęcia:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże ostatnie zdjęcie kotka - cudowne *.*
    Hah, ja też jestem mega leniwa. Mogłabym zrobić coś pożytecznego,ale w końcu (nie myślałam tak jeszcze) pomagam zarobić moim dostarczycielom prądu :D
    +pilnuje internetu :)
    Link do mnie [KlIKNIJ]
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Heh czasami również mam takie dni, że tylko narzekam na zmarnowany czas. W te wakacje planuję aktywnie spędzić dni wolne od szkoły i rower prawdopodobnie będzie moim codziennym przewoźnikiem po okolicy ^^ Masz piękne kociaczki *.* Wyglądają naprawdę uroczo <3 Powiem Ci szczerze, że na Twoim miejscu trudno byłoby mi się z nimi rozstać, ale trzymam kciuki, aby trafiły w dobre ręce :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to chyba obie jesteśmy tak samo dziwne hahaha :D
    świetne zdjęcia :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. hmhm...czy ja wiem czy to "dziwność"...wg mnie taka po prsotu jesteś, potrzebujesz czasu gdy się coś dzieje, ale również czasu błogiego lenistwa, które czasami każdemu z nas się należy ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    S.
    http://itaknicomnieniewiesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dokładnie tak samo. Też nieraz zastanawiałam sie co ze mną nie tak. Narzekam,że nie mam czasu na ćwiczenia a całe wolne dni spędzam na łóżku bądź przed komputerem. Haha :D
    Twoje kotki są śliczne. Takie grubaski.
    Obserwuję :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak czasami mam :) nie jesteś dziwna poprostu inna i pamiętaj że dobrze jest być innym przynajmniej nie jest sie nudnym :) zapraszam do mnie lifetime1213.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak właśnie jest, że jeśli ma się dużo obowiązków to zrobi się to dość sprawnie, a jeśli ich jest mniej to wykonanie ich przeciąga się na bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tak samo! i strasznie mnie to wkurza, bo czasem trzeba leniuchować, ale zazwyczaj można by było zrobić tyle fajnych rzeczy że szok! trzeba zacząć działać ! :) Super kotki hehe, i Ty, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oj masz racje! :) chyba jesteśmy do siebie podobne! :)
    śliczny kolor bluzy, ładnie Ci w niebieskim
    czy mogłabyś poklikać w linki w tekscie i pod zdjeciami w tym poście, i w baner na samym dole proszę?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/06/the-way-i-like.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tak samo ! Dosłownie, potrafię przeleżeć cały dzień a przy okazji narzekać, że nie mam na nic czasu :)
    śliczne zdjęcia<3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. tez jestem bardzo zapracowana piękne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozumiem Cię. Czasami też potrzebuję odrobiny zabiegania, ale potem odnajduję tą całą harmonię.
    Prześliczne koty! Są takie urocze. :)
    Pozdrawiam!
    Three Flying Birds

    OdpowiedzUsuń
  18. No to ja tylko dodam, ze mam tak samo, zo oznacza, ze to sie z wiekiem nie zmieni! Haha, kazdy ma lepszy i gorszy dzien, wiecej energii na to czy na tamto. Nie obwinialabym sie za to, ze na weekendzie troche poleniuchuje - w koncu pracuje 5 dni w tygodniu, a weekend taki krotki :(

    Pozdrowienia z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem łatwiej zagospodarować nam czas kiedy mamy wiele obowiązków, niż kiedy mamy wolny dzień :) Po prostu kiedy wiemy, że musimy coś zrobić łatwiej nam się zorganizować :)
    Jakie cudowne kotki, śliczne są!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba każdy czasami tak ma, to normalne
    Pozdrawiam,✿LOLA✿ | klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Spokojnie, jeszcze 2 tygodnie i mamy czas wolny na całe 2 miesiące ♥

    Zapraszam do nas!
    nasz blog:) KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne kotki, ja też w weekend nie robię NIC pożytecznego, więc nie jest tak źle ^^
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że nie tylko ty tak masz ;p Jakie śliczne kociaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. jeju jakie cudne kotki, daaaaaj jednego ! :D
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji :Dhttp://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Skąd ja to znam- gdy nie mam na nic czasu- wyrabiam się i wszystko dobrze organizuję. Gdy nadchodzi czas lenistwa (mimo iż mogłabym zrobić coś pożytecznego) przeobrażam się w leniwca. I to na wysokim poziomie, eh

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tak samo.... Położę się na chwilkę, a potem ogarnę w pokoju... I nadchodzi godzina 23 :/

    patyyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nic nie robienie i narzekanie na brak czasu :D Jak ja to dobrze znam :D Ale staram się zmienić ;D

    http://paulynnex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Drugie zdjęcia jest po prostu mistrzowskie :D Każdy jest inny. Zawsze przyjedzie czas na odpoczynek, czyli lenistwo, bo skoro przez cały tydzień jesteś zapracowana c: śliczne zdjęcia, a kotki są meeeega urocze!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam tak samo, jak przyjdzie weekend to też nic nie robię :)
    Ładne zdjęcia i mega słodkie kotki :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. W sumie jeśli chodzi o mnie to bardzo rzadko zamieniam się w leniwca, nawet jeśli planuję, że dzisiaj na pewno nie ruszę się z łóżka to i tak kończy się na tym, że w domu jestem dopiero o 22 haha ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. To takie... typowo ludzkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. Narzekanie jest złe... bardzo złe. Sama jestem typem człowieka, który wiecznie narzeka i w każdej sytuacji znajdzie jakiś powód do narzekania. Pasuje Nam kiedyś to zmienić ;) Bo szkoda marnować czas na narzenie, lepiej się cieszy z życia i robić coś fajnego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Słodkie kociaki :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. https://www.facebook.com/pages/blogspotcom/100122266998580?ref=bookmarks
    Oto strona, na której możesz łatwo wypromować bloga. A jeżeli go nie masz to daj wypromować go znajomym i polub tą stronę

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja akurat w tygodniu nic nie robie, za to w weekend jestem zabiegana..
    Kotki są cudowne.....
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jeśli mam dużo rzeczy na głowie sobie z nimi radzę, a jak mam na weekend posprzątać tylko pokój, to nie mam na to czasu bo wolę poleniuchować :)

    OdpowiedzUsuń
  37. chyba naleze do tego samego typu ludzi co i ty:) kociaki- przeurocze♥

    Zapraszam♥Obserwuję♥Pozdrawiam
    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie kochane ♥♥
    Ja w przeciwieństwie do Ciebie, jestem leniwa cały czas :D

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba każdy lubi czasami ponarzekać ;) Małe kotki są prześliczne :)

    Mój blog --> http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja tez w weekend jestem leniwcem :D
    panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Również jestem leniwa lecz czasem udaje mi się zrobić to co zaplanowałam! Jednakże wymaga to sporego wysiłku :D
    kreatywnie-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Myślę, że nie tylko ty tak masz ;p Jakie śliczne kociaki!
    Omg! Great Post.
    http://toptrends-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja osobiście jestem zabieganym człowiekiem, jednak nie umiem nic zorganizować, znaleźć czasu na to wszystko. A mam go pod dostatkiem hah

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. No najważniejsze, że się odnajdujesz w tym swoim nieporządku i bieganinie... :)
    powiem Ci, że u mnie identycznie, zawsze gdy mam dzień zawalony i mało czasu, to zawsze jakoś tak się zorganizuję, że zrobię wszystko, co zaplanowałam, a gdy z kole mma wolne, to nie ogarniam niczego, z niczym nie mogę się wyrobić hehehe

    Ojeeeej jakie cudowne te Twoje kotełki, gdybym nie miała swoich dwóch, to pewnie z chęcią bym przygarnęła, ale niestety moja kotka jest taką zazdrosnicą, że pewnie od pierwszego dnia już by je terroryzowała :P hehe

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja zawsze zostawiam na ostatnią chwilę. jakie słodkie kociaki! :)♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeju wzięłabym te maleństwa lecz mam nieprzyjaznego psiaka :(
    + fajna bluza :3

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja jestem też dość zabiegana, a weekend też jestem leniwcem ^^
    Ale cudowne kotki *o*
    Zapraszam na mojego bloga: http://poppymiau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ojej jakie słodziaczki! ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post ♥ Ja mam podobnie, hehe ;) Ale słodkie kotki ♥ Wzięłabym jednego ale mam alergię na ich sierść :(

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – Nowy post! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  50. jeju.. jakie cudowne kotki *.* Uwielbiam koty
    Obserwuje i zapraszam
    http://my-meow-meow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. nie jesteś dziwna, jesteś po prostu sobą :D
    Śodkie kotki
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja bardzo często narzekam i jestem wielki leniem hah :D

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny post ja także lubię pracować i mieć dużo na głowie :D
    Zapraszam:http://weronika-werciia.blogspot.com/?m=1#_=_

    OdpowiedzUsuń
  54. ja często narzekam na to jak wiele mam do zrobienia a jak mało czasu :) śliczne kociaczki :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteśmy bardzo podobne, mam tak samo.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Eww mam tak samo!

    Cudowne kociaki! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Jaakie słodkie kociaki, i jakie mają piękne oczka >3
    _______________
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  58. ja nienawidzę marnowac czasu i dlatego robie wiele rzeczy naraz, a to nie tak jednak dobrze. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Jejku te kotki ♥ Szkoda że mam już 1 :< A tak w ogóle to ja też jestem leniwcem, ale jeżeli widzę, że coś jest do pracy nie mogę się powstrzymać :') xD

    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczny kotek :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam dokładnie tak samo, kiedy jest weekend i trochę wolnego czasu, siedzę przed telefonem, zamiast zrobić coś pożytecznego. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  62. Ze mną jest tak samo! Same sprzeczności :D
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Jejku , przygarnęłabym je <3
    Jery boskie kociaki !
    KLIK - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja mam praktycznie identycznie :) W tym tygodniu byłam na maxa zapracowana, przyszedł weekend piątek sobota- nie zrobiłam nic. Moze to ta pora roku tak na nas działa :)
    DIFFERENT DIAMOND
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. to jesteśmy dwie;p jestem podobnym typem człowieka :P
    \Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  66. boże jakie śliczne kotki!
    sama muszę mieć trochę biegu, kiedyś próbowałam żyć ze wszystkimi zaplanowanymi rzeczami, ale stwierdziłam że robiąc wszystko w biegu jest mi lepiej haha, takie przyzwyczajenie
    +zapraszam! Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja zależy jaki mam dzień. Często żałuję, że nie udało mi się czegoś zrobić, ale od poprzednich wakacji które zmarnowałam nauczyłam się aby wykorzystywać każdy dzień :)
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  68. świetny post widać że mówisz o sobie bardzo ciekawe pozdrawiam <3

    zapraszam do mnie http://martynkasardynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam dokładnie tak samo jak Ty, ale znam na to proste wytłumaczenie. My po prostu nie jesteśmy maszynami i po zabieganym tygodniu potrzebujemy regeneracyjnego weekendu, kiedy żywnie nic nie robimy! :)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetnie wyszłaś na zdjęciach. Kotki są bardzo urocze :*
    U mnie nowy post miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Czasami są takie dni, kiedy chcemy tylko robić i nic nie robić. W sumie często takie mam :D
    A co do kotków to urocze i mam nadzieję, że znajdzie się bardzo dobry właściciel :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też lubię pracować i mieć dużo na głowie:) Prześliczne zdjęcia, a kotki CUDNE!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  73. Dzięki za komentarz ;)
    Świetne zdjęcia i kotki :D Mam tak samo jak ty, kiedy mam bardzo dużo obowiązków jestem lepiej zorganizowana i wszystko udaje mi się zrobić, a gdy przychodzi weekend i nie mam nic prawie do roboty oprócz nauki to nic mi się nie chce.... :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Nominowałam cię do zrobienia pewnej rzeczy :> Zobacz na moim bogu :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja też tak czasem mam. Jakie urocze kotki,ojejku!


    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo ładnie wyglądasz! A kotki są świetne :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  77. jestem strasznie leniwa haha :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. piękne zdjecia i przesliczne kotki.
    pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. jednym slowem zakrecony wariat z Ciebie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  80. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie i proszę o opinie. Mam nadzieję ,że moje stylizacje Ci się spodobają :)

    http://lacarolinestyle.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja także jestem dziwna i dziecinna, ale staram się za bardzo nie zwracać na to uwagi.
    Gorzej z tym, że także jestem wielkim leniem. Nie wiem, jak w tym roku zdaję z nagrodą, ale ok.
    A te kotki są urocze. ♥
    Przeczytałam kilka twoich postów i stwierdzam, że jesteś bardzo dobrą blogerką. Obserwuję. :)
    Cieplutko pozdrawiam. c;
    kaarolinablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Śliczne kotki, uwielbiam te zwierzątka! *_*

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  83. Uważam że każdy ma w sobie trochę wariata. :P Śliczne zdjęcia, zostaje na dłużej. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Ciekawy post :)

    Zapraszam do mnie na nowy post :) http://blondynv1999.blogspot.ch/2015/06/3-cocolitapl_15.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia