Outfits, like my father ♡

19 czerwca 2015

Dzień dobry ♥
23 czerwca coraz bliżej. Tego dnia obchodzimy Dzień Ojca i w związku z tym świętem przygotowałam dla was trochę nietypowy post.

Na dzień mamy opracowałam Pomysły na prezenty (niektóre z nich możecie wykorzystać również teraz), a z okazji dnia taty mam dla was stylizacje! Wiem, to brzmi trochę dziwnie, ale uwierzcie mi, że takie nie jest. W szafie mojego taty znalazłam mnóstwo świetnych ubrań i z niektórymi z nich wymyśliłam stylizacje ;)
W komentarzach napiszcie, która Wam się najbardziej podoba (mi najbardziej przypadła do gustu 2).

Jeansowa kamizelka

Nie wiem czy wiecie, ale różne ciuchy sprawiają, że różnie się czuję. Kiedy chodzę w dresie, czuję się jak lasia dresiarza. Kiedy chodzę w skórzanej kurtce, czuję się jak lasia motocyklisty. Natomiast w tej kamizelce czuję się jak lasia rockmana :) 






Koszula w kratkę

Ostatnio w jakiś dziwny sposób pokochałam wszelkiego rodzaju spódnice i sukienki. Ta czarna, z pozoru zwykła i nudna sukienka, jest genialna ♥ Uwielbiam jej wycięcia na ramionach i to, że pasuje praktycznie do wszystkiego, a z tą koszulą tworzy zestaw idealny.






Sweterek we wzorki

Do tego sweterka mam ogromny sentyment. Jest trochę stary i poniszczony, ale od najmłodszych lat kojarzy mi się z tatą. Między innymi dlatego na wszystkich sporządzonych przeze mnie obrazkach z dzieciństwa, tata miał na sobie właśnie ten sweterek.






Która stylizacja najbardziej wam się podoba?

90 komentarzy:

  1. Przypomniałaś mi o Dniu Ojca,tak to bym zapomniała :) Mój tato i tak przebywa za granica aktualnie i wraca dopiero w lipcu,ale złożę mu życzenia przez telefon.
    Mi najbardziej podoba się ostatnia stylizacja,ten sweterek jest cudny.

    Pozdrawiam!
    ✿przestrzen-daleny.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo super pomysł na post i super stylizacje !
    zapraszam http://karen-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy i ostatni set genialny!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz we wszystkich ale w drugim naprawdę świetnie <3


    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. ta jeansowa kamizelka wcale nie wygląda na męską :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi ta z sukienką :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne stylizacje, ale chyba ostatnia mi sie najbardziej podoba

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje świetne, ale 1 wygrywa :) Śliczne zdjęci!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na wpis! Ja mam słabość do męskich koszul ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przewiązana koszula wygląda naprawdę ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o wszystkie sa naprawde swietne i mysle, ze to mega kreatywny pomysl! niestety w szafie mojego taty 90% ubran to koszule i garnitury (taka praca ;/), wiec nie udaloby mi sie wymyslic az tylu outfitow

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne pomysły na outfity! Mi najbardziej do gustu przypadł ostatni zestaw :)

    NOWT POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizacje! Według mnie najlepsza 3 :)

    http://mrgmeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, piękne stylizacje! Nie umiem wybrać najlepszej, wszystkie są świetne :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ten sweterek twojego taty jest mega! Noo, ja tez tak mam jak opisalas ta 'lasie' kogostam :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie zestawy! :) Fantastyczny pomysł na post :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi najbardziej podoba się trzecia, chociaż wszystkie są świetne :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sweterek wygrał wszystko - cała stylizacja jest taka... hipsterska! Uwielbiam!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten pierwszy outfit chyba najbardziej wpadł mi w oko :) ogólnie masz naprawdę super bloga i lubię od czasu do czasu tu wpadać :D

    http://maddie-lu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stylizacje ślicznie ale trzecia najbardziej mi się podoba.
    Co tu dużo pisać, pozdrawiam :D
    headintheclouuuds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej podoba mi się twoje druga stylizacja.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna ta kamizelka! Aż mi się lata 90 przypomniały ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnia stylizacja podoba mi się najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaki słodki koteł. Dla mnie pierwsza i trzecia stylizacja najlepsza :)

    Pozdrawiam :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie potrafię wybrać jednej, bo wszystkie są świetne! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne stylizacje. Najbardziej spodobała mi się ta z koszula w krate :)

    nathaliexthere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne stylizacje, jednak najbardziej podoba mi się 3 , ale zmieniłam bym w niej buty, hah
    fajny pomysł na post na Dzień Ojca :)
    pozdrawiam gorąco! ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie stylizacje sa bardzo fajne
    Kotek w pierwszej jest słodki
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://my-meow-meow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. 3 stylizacja najbardziej mi się podoba! :)

    Poklikasz? :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/06/przeglad-sklepu-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  32. druga najlepsza ;)

    http://patyyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, może dlatego, że mam sentyment do wzorków :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne stylizacje, na Tobie nie wyglądają męsko, więc świetnie wykonałaś zadanie :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Najbardziej mi się podoba 1 i 2 taka w stylu tatusia :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ostatnia stylizacja wydaje mi się, że najlepsza!
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie nr.2 :) zapraszam lifetime1213.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie stylizacje prezentują się bardzo ładnie, jednak mi najbardziej podoba się pierwsza ;)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie outfity sa swietne ale najbarzej podoba mi sie ostatni :D

    Helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak dla mnie pierwsza, chociaż obie cudowne ;)
    zapraszam do mnie - illusionbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. 3 stylizacja wygrywa!!! :)
    To coś niesamowitego jak z szafy taty można wyciągnąć ubrania i stworzyć z nich coś tak kreatywnego.. Post mega. Gratuluję!

    Nowy post - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnia jak dla mnie jest najlepsza :)

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jeju , jakie cudowne stylizacje! 2 i 3 podobają mi się najbardziej ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie podobają mi się stylizacje ale najbardziej pierwsza stylizacja :D

    http://niebioeski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne stylizacje! Ja jestem fanką jeansowych kamizelek, kilka lat temu zrobiłam swoją ze starej jeansowej kurtki, pomogła mi w tym mama, a sama ozdobiłam ją dużą ilością ćwieków , łańcuszków i agrafek. Jest cudowna! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale slodki kotek :3 Mi się podoba stylizacja z koszulą i sukienką, zdecydowanie ;)
    Jagódkowa powraca do blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne połączenia :) Szczególnie podoba mi się kamizelka :)
    pozdrawiam :)
    ola-osinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Druga stylizacja jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Stawiam na 2, ale 1 też jest w porządku! (:

    OdpowiedzUsuń
  50. oo świetny pomysł :)
    Stylizacja z koszula oraz sweterkiem miaaazga! *.*
    Zapraszam do nas ----> www.braverisers.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mi się podoba najbardziej ostatnia stylizacja *-* wgl świetny pomysł na post i na wszystkie stylizacje.
    oleksandra29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. definitywnie druga ^^

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi najbardziej podoba się ta z koszulą, uwielbiam koszule :)!
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnia najlepsza!
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  55. Im in love with your photos!!
    Keep going!

    SS BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Najbardziej podoba mi się stylizacja z sukienką i koszulą, jest przepiękna ♥

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Jejku, moja przepiękna Magda ♥
    Każdy zestaw ma to coś. Kocham Cię na tych zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  58. W każdym zestawie wyglądasz cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  59. jejuuu jaka piękna <3
    Kamizelka jest cudowna :)

    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ostatnia stylizacja podoba mi się najbardziej, ale cholernie seksownie wyglądasz w tej czarnej sukience <3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  61. 2 stylizacja jest prześliczna :)

    http://anonimowaa12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Naprawdę fajny pomysł z tymi stylizacjami. :D
    Mnie osobiście najbardziej do gustu przypadła stylizacja 3, sweterek ma genialny wzór. Chętnie bym taki podkradła jakiemuś facetowi z rodziny,ale niestety żaden takiego nie posiada.

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post i bardzo pomysłowy! Najbardziej podobał mi się sweterek ^^ Ale właśnie męskie ubrania założone na dziewczyny mają w sobie to coś ;**
    enyolif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Waham się pomiędzy pierwszą a trzecią, ale chyba najbardziej podoba mi się trzecia :D
    Świetnie wyglądasz ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Trzecia jest piękna <33
    Zapraszam do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Mi podoba sie szczerze kazda;) Wygladasz bardzo stylowo i masz w sobie taki pazur, ktory lubie;) Z gory przepraszam za brak polskich znakow, male probmemy z klawiatura;p Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  67. pierwsza jest najpiękniejsza:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam takie sweterki *o*
    Spróbuj koniecznie! Potem daj znać czy Ci smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  69. ta kamizelka jest świetna ;D
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  70. super stylizacje
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. o kurcze, to jutro, a ja kjompletnie zapomniałam :o
    16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. to takie urocze, w ubraniach taty! :) aż mi się miło zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award (LBA) :D Więcej informacji znajdziesz tutaj:
    http://zuziolandia1.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award-i-takie-tam-inne.html
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. zakochałam się w stylizacji ze sweterkiem! :)
    genialnie
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkie stylizacje super, jednak czarna sukienka i koszula przewiązana w pasie są moją ulubioną ;)

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga: dosiadudkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ta 1 jest super! :)
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystkie 3 stylizacje są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne te stylizacje!:D Najbardziej podoba mi się 3 ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  79. Fajnie dobranie ubrania :3
    http://theladies15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Super pomysl na posta! Urokliwie stylizacje! :)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina


    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. 1 ! 1 ! 1 !
    dużo fajnych zdjęć , chyba sama zajrzę do szafy taty ;)
    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia