10 rzeczy do zrobienia w wakacyjną nudę

24 lipca 2015

Hej ♥
No i nadszedł ten dziwny moment wakacji, kiedy połowa z nas zaczyna się nudzić. Snucie się z kąta w kąt i wstawanie o 12 nie są już tak fascynujące jak na początku.
Dlatego to najwyższa pora to zmienić! Niżej znajdziecie 10 rzeczy, które na pewno pochłoną wasz czas. Co więcej, nie są to typowe czynności typu: znajdź nową pasję, spotkaj się ze znajomymi, czytaj książki i oglądaj filmy. O tych rzeczach chyba każdy wie, bo powtarzają się w naprawdę każdym tego typu poradniku. Ja mam dla was kilka bardziej konkretnych opcji, które są przeze mnie w 100% przetestowane i jak najbardziej je polecam.

1. Zrób pizzę!
Zrobienie tej wybornej potrawy wcale nie jest takie trudne ;) Wystarczy przyrządzić ciasto (a jeśli ci się nie chce to możesz kupić gotowy spód), a na wierzchu ułożyć ulubione dodatki.
A dla tych, którzy poszukują czegoś ciekawszego proponuję zorganizować ze znajomymi Pizza Challenge!


2. Zacznij oglądać Teen Wolf :)
Naprawdę nie potrafię napisać krótko i zwięźle o tym serialu. Powiem tylko tyle: jest genialny i na 100% was wciągnie :)


3. Rusz w samotną pieszą wycieczkę.
Załóż wygodnie buty i idź. Nie ważne gdzie, po prostu podążaj przed siebie.


4. Napisz książkę.
Nawet jeśli nie jesteś umysłem humanistycznym, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby napisać książkę. Może jakąś powieść lub poradnik? Albo po prostu załóż pamiętnik i zacznij opisywać w nim swoje przygody. Inspiracji jest mnóstwo.


5. Zaproś znajomych na randkę z jedzeniem.
To chyba jeden z moich ulubionych sposobów spędzania czasu :) Filozofii w tym żadnej nie ma, po prostu idziecie do miejsca z dobrym jedzeniem i je spożywacie :D


6. Pomaluj paznokcie.
Ja nigdy nie mam na to czasu, czy to w roku szkolnym, czy w trakcie wakacji. Dlatego poświęcenie chwili na wypróbowanie nowych wzorów i kolorów jest naprawdę dobrym pomysłem.


7. Rozwiązuj krzyżówki.
Tak, wiem co sobie połowa z was w tym momencie myśli. Ja jednak bardzo lubię to robić, bo 1. świetnie zbija czas 2. to jest naprawdę ciekawy pomysł na spędzanie czasu z babcią 3. możemy się czegoś nowego dowiedzieć (wiedzieliście, że mieszkanka Tirany to Albanka?)


8. Zrób karaoke party
iSing, KaraokeParty, Spotify - to tylko nie które ze stron i aplikacji na których możecie śpiewać karaoke. Tekst piosenki leci równo z melodią i nic nie stoi na przeszkodzie, żeby poczuć się jak prawdziwa gwiazda :D


9. Chodź po sklepach i nic nie kupuj.
Nawet jeśli nie masz pieniędzy na nowe ciuchy, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby pochodzić po sklepach i przymierzać wymarzone ubrania :D


10. Załóż Tumblra (jeśli jeszcze go nie masz).
Ta strona pożera mnóstwo czasu. Przy okazji zapraszam na mojego: madziok.tumblr.com


Jak wam się podobają te pomysły? :)
Może z któryś skorzystacie.

97 komentarzy:

  1. nice
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, INNY post niż wszystkie.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomysły na zabicie wolnego czasu, w końcu muszę coś zrobić w wakacje

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Tumblra już mam, pizze zrobiłam, paznokcie pomalowałam, zaprosiłam znajomych, pochodziłam po sklepach, książkę nie pisałam, a czytałam, poszłam na spacer co zalicza się do pieszej wycieczki! Zostało mi zrobić karaoke, ale coś czuję, że to nie wypali, a seriali zbytnio nie oglądam :) haha, bardzo fajny post!

    W wolnej chwili zajrzyj do nas. Pojawił siię nowy post :) Zapraszamy!
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie nie lubię tego momentu jak zaczynam się nudzić, czuję wtedy że marnuje czas;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość z nich wykorzystuje na codzień! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm Tirana to stolica Albanii, więc mieszkanka stolicy to jednocześnie mieszkanka kraju, ale dziwnie by brzmiało Tiranka! :) Hmm próbowałam chodzić po sklepach i nic nie kupować - wpadałam w depresję, bo nie mam pieniędzy na te wszystkie ubrania. :( A pizza to świetny pomysł! ;) Ja polecam kreatywną naukę języka obcego, ale z koleżanką - wtedy jest śmieszniej i ma się więcej motywacji!
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    Klikniesz w linki w najnowszym poście?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super :) pizzę przed chwilą zjadłam, książkę prawie napisałam a przy tym przeczytałam jeszcze masę innych, wędrówkę odbyła wczoraj. Jak cudownie powdychac świeżego powietrza, a chodzenie po sklepach i niekupowanie niczego to moje ulubione zajęcie; )
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostało mi jeszcze napisanie książki i zrobienie imprezy karaoke :D
    Bardzo fajnie, inne a niektóre pomysły nietypowe :)
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. To chyba najciekawsza notka z takiej serii, jaka widzialam! przynajmniej nie byla taka nudna i monotonna i nawet mi poprawilas humor haha :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej przekonał mnie pomysł z pizzą,haha!Koniecznie muszę zrobić w tym tygodniu pizzę ;p
    Charlotte-Carolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Od zawsze chciałam robić pizza challenge! Ze znajomymi < którzy nie wyjechali> tylko na jedzenie i do parku najlepiej haha a na iSing zawsze królowej Danki słuchamy <3 <3 <3
    Seriale genialne, Teen Wolf mega, ale wolę Faking it:D
    Chodzenie po sklepach i malowanie paznokci to typowe zajęcie ! Ale teraz nie maluję, bo mam hybrydę! Zostały mi sklepy :') Chodzenie na spacery 'gdzieś' w samotności jest fajnym zajęciem! Uwielbiam rozwiązywać krzyżówki, rebusy, wyszukiwać słów i ogólnie łamigłówki są super ;')
    Chciałabym na to wszystko mieć czas, ale nie nudziłam się w te wakacje ani razu i chyba nie będę! Pozdrawiam Madziu :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. haha pośmiałam się :) chyba czas odwiedzić mojego tumblra po laatach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Your T-shirt is so cute! I am in love with your blog. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha, zrób pizzę :D Oryginalne bardzo i nietypowe, podoba mi się!

    Minimalistyczny- klik

    OdpowiedzUsuń
  16. taaak, tumblr, chodzenie po sklepach i jeszcze pare innych to mój sposób na przetrwanie tych wakacji
    http://maddiaryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja polecam chodzenie po lumpeksach zamiast po drogich sklepach, bo za niewielką cenę można się nieźle obłowić :D !
    Zapraszam do siebie:) Jeśli Ci się spodoba zostań na dłużej->zaobserwuj :3 !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne pomysły ja dosyć często chodzę po sklepach tak by sobie po oglądać i zobaczyć co króluje teraz w Polskich sieciówkach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Chociaż mając pieniądze to chodzę po sklepach bezczynnie i zawsze z niego wychodzę bez niczego :D

    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość tych rzeczy też często robię, tylko zamiast Teen Woolf oglądam PLL (chociaż już skończyłam wszystkie odcinki które wyszły, smutne życie) a i nie robię pizzy, bo nie przepadam xD Ale uwielbiam za to randki z jedzeniem (why not?) i samotne wędrówki przed siebie, samotne albo i z kimś o ile ten ktoś nie marudzi za bardzo, że już go nogi bolą itp itd.
    Jeżeli nie ma szkoły to praktycznie zawsze mam pomalowane paznokcie, bo bez się jakoś dziwnie czuję (oczywiście u mnie w szkole malować nie można, ehh a to tylko paznokcie! :/) więc mi to zajmuje średnio 3 minuty i już są pomalowane, tak więc to u mnie odpada jeżeli chodzi o zajęcia zajmujące trochę więcej czasu. Ale na przykład lubię robić zdjęcia całkowicie bezsensownym rzeczom a potem je fajnie przerabiać, nie jest to szczególnie ambitne zajęcie więc w roku szkolnym nie mam na to czasu, dlatego też lubię teraz poświecić na to kilka chwil :)
    Najwięcej czasu zabiera mi pisanie książki, albo raczej mojego zbioru opowiadań, bo każda część nie ma nic wspólnego z resztą xD Na prawdę świetne zajęcie :D
    A tak w ogóle to masz super bluzkę! Mogę wiedzieć gdzie kupiłaś?
    Pozdrawiam!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne i ciekawe propozycje, przydadzą mi się ! :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    ♥ All Pastel World ♥ <-- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. my zawsze kupujemy masę dobrego jedzenia, idziemy gdzieś nad jezioro i jemy haha :D
    nie ma nic ciekawszego :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kiedyś pisałam książki, stworzyłam chyba z 5. Teraz przychodzą mi jakieś pomysły do głowy na nową fabułę, ale jak zaczynam pisać, to nagle wszystko ucieka

    OdpowiedzUsuń
  24. ladne zdjecia :)
    zapraszam do siebie - http://maddlenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Punkty 6, 7 i 9 to coś dla mnie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tyle rozpoczętych seriali, Teen Wolf też oglądałam przez chwilę. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hhah, cudowne rady ♥
    Koocham Teen Wolf ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Super rady na pewno skorzystam! http://behappyandbeactive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalne pomysły, z którymi nie spotkałam się jeszcze na żadnym z blogów, dlatego cenię to sobie ogromnie. Brawo :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pizza to nie moje klimaty :D Zainspirowałaś mnie z tym spacerem :> Może pójdę tak sobie raz. Obawiam się tylko dzikich psów :d Mam pytanko. Skąd ta śliczna bluzka <3 ? Pozdrawiam cieplutko :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Oj cieszę się, że nie są to takie typowe czynności, które zwykle pojawiają się na innych blogach :) Punkt czwarty z chęcią wykorzystam!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj cieszę się, że nie są to takie typowe czynności, które zwykle pojawiają się na innych blogach :) Punkt czwarty z chęcią wykorzystam!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne pomysly :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ekstra wpis i śliczny wygląd bloga!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/tag-sundress-akcja.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  35. W te wakacje nie chce tracic czasu na nudę ale jak już ona mnie dopadnie na pewno wykorzystam niektóre z twoich pomysłów!
    http://50twarzyjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawy post, a pomysły faktycznie mało spotykane. Pizza jest zawsze dobra, bez względu na sytuację ^^ Teen Wolfa zaczęłam oglądać już jakiś czas temu, wciąż utknęłam gdzieś na pierwszym sezonie, ale wszyscy polecają, więc chyba będę musiała w końcu się zmobilizować. A chodzenie po sklepach bez zamiaru kupienia czegokolwiek, uwielbiam!

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  37. jejku kocham teen wolf! i też polecam :D
    świetne pomysły, serio. może w końcu nie będę się nudzić haha. obserwuję xx
    Mój blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Przydatne :)

    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wypróbowałam punkt 3. Ekstra post! Oryginalne pomysły. Świetny blog :)
    Zapraszam http://nowickaidczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne rady!
    zapraszam do mnie
    everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Niezwykle inspirujący blog ! Warto tutaj zaglądać ! Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post i piękne zdjęcia, na pewno skorzystam z porad :)
    KLIK - FAIMFASHION

    OdpowiedzUsuń
  43. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny post, oryginalne pomysły.
    W sam raz dla tych, którzy wakacje spędzają w domu!

    xoxo// mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety nie każdy ma wakacje bo w sumie żeby ktoś je miał inni muszą zarabiać. jednak ciekawe pomysły na letnie lenistwo :P

    Buziaki
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne pomysły! Krzyżówka świetnym pomysłem na spędzenie czasu z babcią, skąd ja to znam.. haha
    Cudowny blog, będę tu wpadać częściej :D

    yariin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne pomysły. Właśnie się dzisiaj zastanawiałam co mogę zrobić, bo nudno... a tu nagle spadłaś mi z nieba, dzięki :D Zacznę od kupienia sobie krzyżówki, a jutro wypad ze znajomymi na JEDZENIE :D
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne pomysły na zabicie nudy! Warto z nich skorzystać! :)
    Boski jest ten t-shirt! ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetne pomysły, jednak ja jestem tak uzależniona od kupowania, że gdybym miała wybierac wymarzone ubrania i wiedziec, że nie będą moje padłabym na środku sklepu :P

    Ciut przesadziłam, ale dośc barwnie to brzmi haha, genialny post :*


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Za oglądanie TW próbowałam zabrać się już kilka razy i jakoś nie mogę go skończyć. Za to ostatni punkt jest bardzo uzależniający! :)
    Zapraszam do siebie dx1s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnie przygotowany post!
    Zapraszam do mnie będzie miło, jeżeli coś po sobie pozostawisz :)
    matany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Chodzenie do sklepach bez zamiaru kupowania czegoś... I tak skończy się tak, że coś kupię haha :D
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. post jak zwykle świetny. super propozycje. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajne pomysły do zrobienia w wakacje ^^ Ja posiadam karokeparty, które jest dla mnie najlepszą stroną do śpiewania, ale chętnie przetestuję spofity! Zrobienie pizzy? Może być ciekawe i na pewno spróbuję. Mam nadzieję, że nie spale przy tym kuchni haha :P Zgodzę się z Tobą, że tumblr pożera dużo czasu. Czasami na chwilę na niego wchodzę i oglądam zdjęcia, a po chwili mam "To już minęła godzina?! Jak?".

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Po co pisać ksiązki skoro można kupić orginalne i fajne ;)) A pozatym to super post <33
    spelniajxxmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Koniecznie skorzystam z oglądania "Teen Wolf". Kiedyś byłam uzależniona od tego serialu, a później mi przeszło i go zostawiłam. Koniecznie muszę do niego wrócić :)

    KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. naprawdę świetne pomysły! :) z wielu z nich już korzystam ! ;)

    pozdrawiam serdecznie!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  58. Mnie Teen Wolf nie wciągnął kompletnie :( nie wiem czemu, a już nie mam co oglądać!
    Poza tym, świetna notka, wszystkie pomysły wykorzystuję na bieżąco! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajne pomysły na nudę :) Świetny t-shirt he :D
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  61. The photos looks great and I really like your shirt - Do you have a link?

    http://industrialbarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja polecam obejrzeć PLL, świetny serial nie tylko na nude :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Moge wiedzieć na jakiej stronie oglądasz Teen Wolf? Możesz odpowiedz dać u mnie :D
    Wpadniesz?
    zuzannaobsadna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Lindas imagens blog maravilhoso sucesso seguindo,
    tenha uma semana abençoada.
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=eNNlFtDc1-o
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawe pomysły :)


    http://mrgmeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne pomysły ;)

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Dużo słyszałam o serialu Teen Wolf - chyba się skuszę i go zacznę oglądać , a co do pomysł na prawdę przydatne ;)

    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkie są świetne!
    Dzisiaj zastosowałam się do punktu 6.
    Z chęcią zrealizowałabym także punkt 3, ale boje się, że się zgubie..
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Takie te pomysły pomysłowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. teen wolf to moj ulubiony serial!
    zapraszam do siebie, nowy post: best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. hahhaah chodź po sklepach i nic nie kup <3 świetny post, obserwuję :>
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. 8 punkt - super pomysł! Za to 9 to dla mnie jakas abstrakcja :D

    OdpowiedzUsuń
  73. bardzo fajny post:) milo czyta sie i przeglada twojego bloga
    bede wpadac czesciej:)
    zapraszam rowniec do nas http://styledivision1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudowny post! Tak trzymać :)

    Zapraszam na bloga, jeśli zaobserwujesz napisz mi w komentarzu, a odwdzięczę się jak najszybciej :) :)


    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  75. Punkt 9 nie do wykonania! :D

    aniese-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Great blog!
    Would you like to support each other by following each other´s blog? ^_^

    Et Omnia Vanitas

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetne sposoby :)
    Uwielbiam rozwiązywać krzyżówki :) Karaoke i randkę z jedzeniem już zrobiłam :D

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczne zdjęcia! Będę tu częściej zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Super rady! Na większości blogów spotykam się z typowymi radami, jak spędzić wolny czas. Tutaj przeżyłam kompletne zaskoczenie - takiej oryginalności się nie spodziewałam. Brawo! :) Masz świetnego bloga!
    Pozdrawiam :).
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  80. fajne porady, na prwno pozyteczne :D

    OdpowiedzUsuń
  81. super post i blog

    zapraszam : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  82. pomysły ciekawe :) właśnie wakacje to czas w którym można zadbać o paznokcie :)

    http://xpatixmp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Ciekawy pomysł na post jak i nudę!
    Dla mnie najbardziej przypadła do gustu opcja z pizzą i samotną wycieczką! Może podejmę się tego, haha :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  84. Wow, genialne pomysły! :) nie jesteś pierwszą osobą, która poleca serial Teen Wolf i myślę, że sama zacznę go oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. rewelacyjne zdjęcia :)

    mogłabyś poklikać w moim nowym poście? :*
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Hah uwielbiam chodzić po sklepach nawet kiedy nie zamierzam nic kupować. I ten wzrok sprzedawczyni haha.
    A pamiętnik prowadze od 6 klasy :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. haha the face of your cate !! so cute

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia