Rusz w końcu tyłek!

1 lipca 2015

Witam wszystkich!
Pamiętasz jak 1 stycznia tak wiele sobie obiecywałeś/łaś. Zaczniesz ćwiczyć! Zdrowo się odżywiać! Schudniesz! Zaczniesz czytać więcej książek! No i lepiej się zorganizujesz!
Pozwól, że zgadnę jak to teraz wygląda: siedzisz przed komputerem, opcjonalnie leżysz na łóżku. Jedyne co czytasz to ten post. Twoje ćwiczenia to klikanie myszką i stukanie w klawiaturę, a co do jedzenia: frytki to przecież warzywo!

Mamy wakacje, minęło dokładnie 6 miesięcy od kiedy to wszystko sobie obiecywaliśmy. Nie pozwólmy, żeby kolejna połowa roku minęła nam tak samo. Nie ma czasu na nudę! Zacznij działać.
Lato to czas przygód i świetnych wspomnień. Zrób coś szalonego!



Zrób "Summer Bucket List" czyli listę rzeczy, które chcesz zrobić tego lata. Możesz na niej umieścić jakieś propozycje wyjazdów i wycieczek, lub totalne głupoty jak kompanie się nago w jeziorze. Uwierz, drugiego takiego lata nie będzie, więc postaraj się wykorzystać je jak najlepiej.

Wyjdź z domu i spędzaj czas z przyjaciółmi. Po prostu dobrze się baw i twórz nowe niesamowite wspomnienia!


Niczego nie żałuj. Wyłącz na chwilę rozsądek. Zagadaj do obcych ludzi, tańcz jakby nikt nie patrzył, śpiewaj jakby nikt nie słyszał, po prostu bądź sobą :)

Staraj się spędzać czas aktywnie. Nie chodzi mi tu o nudne ćwiczenia z Chodakowską. Po prostu rób to co lubisz. Może jazda rowerem, pływanie, bieganie albo taniec. Wybór należy do ciebie.


Ucz się nowych rzeczy. To, że są wakacje nie znaczy, że możesz wyłączyć swój mózg. Może to odpowiednia pora żeby nauczyć się grać na gitarze, robić wianki, poćwiczyć rysowanie albo pisanie wierszy.


Spraw, żeby to były najlepsze wakacje twojego życia!

73 komentarze:

  1. Masz rację! Trzeba ruszyć w końcu tyłek! Świetny post motywacyjny:*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki tobie ,od teraz koniec z objadaniem się słodyczami i bezsensownym siedzeniem przed komputerem. Udanych wakacji!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile razy chciałam, a ile razy w końcu nie zaczęłam, miejmy nadzieje, że w wakacje się uda :)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha, uwielbiam twoje posty! Tak pozytywnie dzisiaj! Swiete slowa! Trzeba ruszyc tylek! ;)

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozytywnie ! Ja w wakacje zawsze spełniam swoją listę ,bo dopiero wtedy mam czas odetchnąć od nauki.
    Zapraszam do siebie :* http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje są najlepszym okresem na robienie takich własnie rzeczy, więc nie można ich zmarnować ! :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog :3 A co do tych obietnic to u mnie tak było ale juz od 4 miesiecy cwicze i jest naprawdę świetnie :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie -> http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozytywny post i dający do myślenia jak spędzić te wakacje. Taka lista rzeczy do zrobienia też jest motywująca :)
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w te wakacje, jak w każde mam nadzieje, że trochę schudne, zagram w banbinktona i pojeżdże na rowerze

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje wiecznie sobie coś obiecujemy a później i tak tego nie robimy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetna bluzka <33
    __________________________
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację. Ciągle sobie coś obiecujemy, a później zapominamy o tym i i tak nic z tego nie wychodzi. Teraz są wakacje. Powinniśmy odnowić nasze postanowienia noworoczne. W końcu wreszcie mamy na nie czas!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna bluzka♥
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:)

    http://agatasblogx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja spędzam tak właściwie każde wakacje, jednak mam nadzieję, że te będą jeszcze lepsze!
    uwielbiam Twoje pozy do zdjęć haha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh muszę się w końcu ruszyć z miejsca i iść na zdjęcia xD

    Pozdrawiam :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ja poki co moje wakacje rozpoczelam tak jak chcialam, czyli dosc aktywnie, ale na bloga tez oczywiscie mam czas!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post :) dzięki tobie ruszam tyłek i idę z przyjaciółmi na rowery :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam zdjęcia. :) Bardzo podoba mi się Twoja bluzka :) Wakacje mijaja jak na razie wolno (na szczęście), ale przyjemnie. Mam nadzieję, że będzie tak do końca. :) Pozdrawiam. Odpoczywaj.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post ;* Spodnie są cudowne i masz piękny uśmiech!!


    http://nyciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia! Świetna koszulka:))
    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz rację, trzeba się ruszyć z domu i robić to, co się kocha!
    Pozdrawiam :)
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  23. Racja! Trzeba wykorzystać jak najlepiej te dwa miesiące ( i nie tylko ! ) :)
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia jak zwykle :* Moje wakacje w tym roku z pewnością będą najlepsze i niezapomniane czego również i tobie życzę :* <3 wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajna bluzka ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja chyba pierwszy raz w życiu dotrzymałam danego sobie słowa i zaczęłam ćwiczyć i lepiej się odżywiać :) Ciesze się, że w końcu odnalazłam motywacje! :) Udanych wakacji!
    PS. Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja chyba pierwszy raz w życiu dotrzymałam danego sobie słowa i zaczęłam ćwiczyć i lepiej się odżywiać :) Ciesze się, że w końcu odnalazłam motywacje! :) Udanych wakacji!
    PS. Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Masz rację! Ruszmy się wreszcie! Mimo, że nie zawsze wychodzi to powinniśmy próbować dalej :)
    Świetny i bardzo motywujący post ^^ Śliczne zdjęcia i stylizacja ♥
    Poklikasz u mnie w linki misiu? ♥ To moja pierwsza współpraca i bardzo chcę, żeby wypaliła :)

    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ten post dotyczył mnie hahaah :D!

    pozdrawiam - ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  31. mowilam dokladnie to co napisalas, tyyle sobie naobiecywalam!
    mam taki zamiar, baardzo chce zeby te wakacje byly tymi najlepszymi :))
    -
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) baardzo dziękuję z góry!:* Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za komentarz ;)
    Bluzka bardzo mi się podoba ♡

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Haha, nie ja dopiero teraz usiadłam po ciężkim treningu i znalazłam się na twoim blogu! I nie pozwolę, aby te wakacje były nudne! Udanych wakacji! <3

    Mam wielką prośbę, czy poklikałabyś u mnie w linki? Bardzo mi na tym zależy, chce rozpocząć swoją pierwszą współpracę. Odwdzięczę się za każde kliknięcie w link :)
    poklikasz u mnie w linki? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejuu... jak bardzo mnie zmotywowałaś tym postem do działania :) Jesteś świetna! Koniecznie muszę zrobić taką listę, ponieważ opis w pierwszym akapicie - to ja :/ Mimo tego, że napisałaś to w bardzo zabawny sposób, to stwierdziłam, że czas coś z tym zrobić, bo nie ma w tym nic śmiesznego :P
    Obserwuję i dziękuję za tą pozytywną energię :)
    Pozdrawiam,
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kurde, Ty to jednak potrafisz dać mi kopa w tyłek. Dzisiaj wyszłam z dołka pozakończonogimnazjalnego i czuję taką energię niespożytkowaną w sobie, normalnie zaraz rozniosę dom chyba... szkoda czekać do jutra na nowy dzień, ten jeszcze się nie skończył, oh yeah!!!!!!!!!

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo motywujący post.
    To prawda. Trzeba ruszyć tyłek, wtedy nasze wakacje będą najlepsze.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. taka lista to świetny pomysł!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny post! Bardzo zachęcił mnie do obserwacji, dlatego to robię :)
    Taka prawda, na początku dużo sobie obiecujemy, a potem siedzimy na tyłku. Trzeba być zwariowanym, ryzykować, cieszyć się!
    enyolif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wyglądasz na sympatyczną dziewczynę ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny i motywujący post :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajna koszulka! :) Wakacje trzeba spedzic tak aby sie nie nudzic, a nie 2 czy 3 miesiace narzekac na nude, a po powrocie do szkoly narzekac ze juz szkola xd melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko prawda ;) Bardzo motywujący wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mega pozytywny post oby więcej <3



    zapraszam do mnie Mój Blog ------> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny wpis !
    Jest bardzo motywacyjny :)

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja od prawie tygodnia działam :D Dzięki za większą motywację.
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja staram się nie stracić żadnego dnia, przesiadując ciągle przed ekranem telefonu/komputera.
    Spędzam czas dość aktywnie: rowery, rolki, spacery- kocham to!:)

    Obserwuję, http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz rację :) Nie wolno marnować wakacji :D
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Mega motywujący post! Sama muszę w końcu wziąć się w garść i coś zrobić, bo póki co to nie robię nic ciekawego, a wakacje uciekają :D

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  49. a ja mam lepiej, na Nowy Rok nie obiecuję sobie niczego nowego :D wiem, że i tak to zawalę :)
    byAjina
    KLIK mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. ten post jest motywujący, serio.
    ja postanowiłam że chcę zapamiętać te wakacje jakl najlepiej!
    buziak♥
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. no w koncu trzeba sie bedzie ruszyc, haha! lepiej teraz nie pozniej

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. W wakacje zaaaaaawsze trzeba wyłączyć na trochę rozsądek i żyć!
    Super koszulka :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super post, zachęca do obserwacji i czytania reszty! Chyba serio zrobię sobie taką listę, bo jest to świetna rzecz :3
    zapraszam do mnie na bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetna bluzka!
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. super post! summer bucket list to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Mega motywujący post! Śliczne zdjęcia!
    Julia Blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne rady. :D Staram się żyć tak jak piszesz. :)) Świetne zdjęcia.

    Zapraszam: dziecie-kwiatu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Hah, ja tez sobie obiecywałam, ale od 3 dni już cwicze :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Motywujący post! Zrobiłam już kilka dni temu tą liste i dwa punkty spełniłam :) Mój czas spędzam głównie na pływaniu, tańczeniu i jeżdżeniu na rowerze czyli świetnie!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Niby udzielasz tych samych porad to wszyscy, ale jakoś dużo ciekawiej to napisałaś. Fajnie :)

    >> beauty bevst << KONKURS klik klik

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz całkowitą rację. Zawsze nasze plany idą hen hen daleko XD zapraszam MÓJBLOG KLIK

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialny i mega inspirujący post! Podobny do wszystkich które teraz pojawiają się na innych blogach, ale jednak taki... ciekawszy! :D Dodaję bloga do obserwowanych, mega mi się spodobał :D Śliczne zdjęcia tak poza tym ♥

    U mnie WIELKI KONKURS, do wygrania nagrody, post promujący i wiele innych!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  63. ja już jestem pewna że to będą najlepsze wakacje ;))

    Pozdrawiam i udanego weekendu ! :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny i bardo motywujący post! :) Trzeba w końcu ruszyć się i poćwiczyć! :)
    Ładne zdjęcia!
    Udanych wakacji :*
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo motywujący wpis! :)
    POZDRAWIAM, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  66. great post as usual! Have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Motywujące! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo motywujący ! Aż ma się ochote odrazu ruszyć tyłek 😙 zapraszam również do mnie sweetydiary00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Lovely post! Would you like to follow each other. Let me know when you do so that I can follow you back :)

    Stay in touch

    Avisha x
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia