Scars are tattoos with better stories

28 lipca 2015

Na prawym przedramieniu mam spore zadrapanie po tym, jak nieumiejętnie odkurzałam pod łóżkiem. Na lewym nadgarstku strupek w kształcie znaczka "Nike", pamiątka po niewielkiej kłótni z bratem. Tuż obok łokcia znajduje się ledwo zauważalna kropka- blizna po tym, jak koleżanka rzuciła we mnie patykiem na wuefie. A o kolanach mogłabym napisać całą książkę. Wszystkie upadki, przewrócenia, potknięcia i poślizgnięcia są na nich uwiecznione.


Blizny, siniaki i zadrapania to dla mnie pewnego rodzaju powrót do dzieciństwa. Kojarzą mi się z beztroską i wspaniałymi przygodami. Z czasami kiedy, nie przywiązywaliśmy uwagi do tego jak wyglądamy i chodziło nam po prostu o dobrą zabawę.
Z biegiem czasu wszystko się zmieniło i zaczęło nam przeszkadzać. Wiele osób ukrywa nawet te najmniejsze blizny i nie chcą pokazać się do tej słabszej i brzydszej strony.
Ja kompletnie tego nie rozumiem.
Przyznam szczerze, że te wszystkie moje uszczerbki wcale mi nie przeszkadzają. Wręcz przeciwnie, jestem z nich trochę dumna. Wiem, że przez nie moje ciało nie jest prześliczne i idealne, ale z każdą blizną wiąże się jakaś ciekawa historia. Bo te blizny to historia zapisana na moim ciele.
I to jest piękne.

Na koniec apel!
Zapamiętaj, że większość twoich blizn zostaje na całe życie. I to ty decydujesz czy będą przynosić te dobre wspomnienia, czy będą przypominać o gorszych chwilach słabości.





60 komentarzy:

  1. Ja osobiście uwielbiam swoje blizny, właśnie dlatego, że przypominają mi o dzieciństwie! Mam choćby zadrapanie na lewym policzku po tym jak (gdy miałam z 6 lat) ugryzła mnie świnka morska - co jest dosyć absurdalne haha :D
    Śliczne zdjęcia!

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam całą litanię takich 'blizn' i też kojarzą mi się one z dzieciństwem :-D.Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam!
    magdasara.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes mega piekna:o
    zapraszam do mnie
    verlooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, również mam kilka blizn, ale są dla mnie wspomnieniem ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety/stety nie mam żadnych blizn nie licząc ledwo zauważalnej blizny obok kolana po tym jak podrapał mnie kot. Nie wiem jak, ale moja skóra bardzo szybko goi rany bez pozostawiania blizn - co jest dziwne bo mam AZS i często mam dużo ran na ciele :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam zbyt wielu blizn, bo jako dziecko moja mama obchdozila sie ze mna jak z jajkiem i ciezko bylo, zeby sie przewrocila naprawde :( a nawet jak cos mi sie stalo, wszystko sie wygoilo!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Blizny, o ile ktoś nie robi ich specjalnie, są dla mnie intrygujące a może i nawet atrakcyjne. Pokazują, że wszyscy jesteśmy ludźmi i jak bardzo kruche jest nasze ciało i życie ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! :)

    Zapraszam do siebie!
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też mam przeróżne znamiona, nierówności, ślady po ranach i myślę tak samo jak ty. One w jakiś sposób nas formują. i wiążą się ze wspomnieniami. Ja je bardzo lubię :) Ślicznie wyglądasz! :)
    do tego co napisałaś pasuje mi jeden z moich ulubionych cytatów - Scars make us , who we are :)

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam pełno blizn, nie wszystkie lubię, ale i tak nie znikną

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja także mam wiele siniaków. :D Jednak przypominają mi o wszystkich śmiesznych chwilach. ! :) Lubię je. Pozdrawiam. Ciekawy post.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdj !
    paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny i oryginalny post :D
    Faktycznie blizny z dzieciństwa są świetnymi pamiątkami, które przywołują wspomnienia z dzieciństwa i nie rozumiem jak można się ich wstydzić. To przecież najoryginalniejsze tatuaże :D
    Super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też blizny nie przeszkadzają, każda ma swoją historię :) u mnie największa jest na kolanie jak się wywaliłam jako dziecko na hulajnodze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze w swoich postach jesteś szczera, ponad wszystko szczera. I za to Cię doceniam.
    Uwielbiam takie osoby, które potrafią zaakceptować swoje niedoskonałości. Nie tylko zaakceptować, wręcz pokochać. Mam podobne zdanie na ten temat. Wszystkie nasze rany, siniaki, blizny po prostu przywołują wspomnienia...

    MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe spostrzeżenie, mi również nie przeszkadzają, zawsze wiążę się z nimi jakaś historia, z reguły zabawna hahaha :D ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Z mojego ciała również dałoby się napisać książkę. ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam parę blizn po zadrapaniach mojego kota, ale jakoś się tym nie martwię ;)

    PS. Jeśli znajdziesz chwilkę czasu poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam bliznę na całe życie. :p po tym jak w dzieciństwie przytrzasnęłam sobie palec :D mi tam podobają się blizny i uważam, że dodają uroku. Jedynie takie blizny po cięciu się uważam za głupie. Super zdjęcia :)

    nie-ma-smutku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. najwięcej chyba blizn mam z dzieciństwa na nogach :3 jednak, są blizny które ukrywam z prostego powodu - są od poparzenia. Świetne zdjęcia :D
    pozdrawiam :D

    szare-oczy-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. dobry post zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba to zostań na dłużej: http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. urocze zdjęcia zapraszam do mnie jeśli ci się spodoba to zostań na dłużej: http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mojego kota zapamiętam na zawsze. tylko po nim mam takie blizny haha :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  25. *pjona* Też mam pełno blizn na rękach i ilekroć na nie spojrzę, przypominam sobie sytuacje przez które powstały. Świetna bluzka, urocza pandzia <3

    Zapraszam
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Racja jako dzieci nie przejmowaliśmy się wyglądem,liczyła się tylko dobra zabawa...chciałoby się wrócić do tatmych czasów..

    http://magicoflife1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie przeszkadzają mi moje blizny, są mało widoczne. Śliczne spodnie.

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post! Akurat u mnie niestety moje blizny nie przywołują pozytywnych wspomnień, choć to zależy jak się na to spogląda - jedne są z upadku z roweru, a inne to pozostałość po ospie. Ale w sumie przyzwyczaiłam się do nich i nawet nie zwracam na nie szczególnej uwagi :)
    Cudowne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. Niektóre blizny potrafią też być piękne! ;) Jedyna blizna, którą pamiętam w jaki sposób powstała wiąże się z jak dotąd najpiękniejszym etapem mojego życia i potrafi być fajną pamiątką. :D

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. mi też takie blizny nie przeszkadzają, poza jedną na nadgarstku-nie nie pocięłam się, jednak w czasie kłótni z bratem wsadziłam rękę w szybę i najzwyczajniej się pokaleczyłam
    ta jedna blizna mnie trochę wkurza, bo każdy się pyta co mi się stało, a mi się nie chce każdemu tego tłumaczyć :')
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi tam blizny nie przeszkadzają.
    Zapraszam do mnie. Pozostaw w komentarzu swojego bloga a na pewno zostawię cos po sobie.
    nataliaa-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja to głównie mam blizny po ospie xD Niestety dziecku w wieku nawet nie 7 lat ciężko przetłumaczyć, że ma się nie drapać :/
    Śliczna bluzka ! A w zdjęciu z rozwianymi włosami się zakochałam *o*
    Pozdrawiam Julka ♥ ! Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mądre przesłanie!
    Zgadzam się z Tobą, że blizny zawierają w sobie historię, ale zależy, o których mówimy.
    Ładne zdjęcia, pozdrawiam! :)
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi jedynie przeszkadza blizna koło kostki po ugryzieniu psa..a tak to siniaki,rany i inne blizny nie robią mi żadnego problemu :D
    Obserwuję.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://ziajka98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wpis, zgadzam się z Tobą w 100%. Uważam, że blizny są fajne, chociaż niedawno pokłóciłam się o to z chłopakiem, bo podobno jestem dziwna. Fajnie wiedzieć, że nie tylko ja tak uważam, że blizny nie szpecą i powinny być powodem do dumy :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  36. masz cudowny blog, piękne zdjęcia a posty miło się czyta:)
    może wspólna obserwacja? jeżeli tak wpadnji do mnie zaobserwuj i daj znac w komentarzu
    a ja od razu się odwdzięczę na 100%
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja też jestem wiecznie posiniaczona i podrapana. Nawet nie wiem jak to robię. :D

    http://aniese-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam parę blizn i nie przeszkadzają mi w ogóle. Przypominają mi moje dzieciństwo tak jak Tobie :) czasem można się nawet pośmiać ze swojej "dziecinnej głupoty" :D
    http://simdayblog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  39. Jam mam całe ciało w zadrapaniach i mnie chyba nikt nie pokona. xd

    Zapraszam na nowego bloga!
    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie mam bliżej określonego stosunku do blizn - ani nie cieszę się, że są, ani, że ich nie ma :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Genialny wpis. Sama mam wiele blizn i przywołują one wiele wspomnień, jestem z nich w pełni dumna! Pozdrawiam.
    Zapraszam na mojego bloga KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie, że Twoje blizny mają historie. Ja mam na biodrze bliznę w kształcie samolotu,
    to taka mała pamiątka po chorobie i operacji z dzieciństwa :)
    Masz bardzo ładny uśmiech kochana! <3

    Zapraszam do mnie,poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję za pomoc.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post, polecę Cię dalej, a zapraszam do mnie
    http://majczi01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Też darzę sympatią swoje blizny, jedna na dłoni i druga na ręce, ale niewidoczna. Do tego coś małego na łydce, a obecnie całe obite kolano :D Siostra podeszła do mnie ostatnio i powiedziała: "Kolano ci gnije"

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz błąd bo napisałaś wuefie a się piszę wf'ie ;3 Śliczne zdjęcia ;>
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też mam takie blizny :)
    Na przykład na kolanie po tym jak przewróciłam się na beton podczas biegania :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super koszulka! *.*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. Blizny są fajnie... o ile nie jest ich za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja na szczęście albo niestety nie mam żadnych blizn na ciele.
    Wszystko po jakimś czasie znika bez śladu.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post, tez mam wiele takich blizn :D
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. I love this fresh look!
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję! :) Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji znajdziesz u mnie. Zapraszam serdecznie! :) http://50twarzyjulii.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award_2.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Moim zdaniem lepiej posiadać takie blizny, które zdarzyły się z wypadku i można z nimi powiązać ciekawe sytuacje niż te zrobione umyślnie...
    Niestety ja posiadam wiele blizn po trądziku na twarzy i szczerze ich nienawidzę ;/
    Świetne zdjęcia! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    ;
    ;
    ;
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    \ ZAPRASZAM TEŻ NA FANPAGE - KLIK
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia