Back to school: moje rzeczy do szkoły + zeszyty DIY

15 sierpnia 2015

Witam ♥
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię oglądać tego typu posty/filmiki. Postanowiłam, że w tym roku również pokażę wam moje rzeczy do szkoły. 
Jednak dla wielu osób takie coś jest po prostu nudne ;) Dla nich właśnie na końcu tego posta umieściłam 3 proste diy. Zapraszam do oglądania!

PLECAK
Vans
Plecak mam z zeszłego roku, ale bardzo go lubię :) Wygodny, z odpowiednią liczbą przegród. No i mam nadzieję, że te kwiaty będą mi przypominały o wakacjach przez cały rok szkolny.

PIÓRNIK


ZESZYTY
Nie będę się o nich długo wypowiadać (bo to jest naprawdę nudne), więc podpiszę tylko skąd je mam ;)

Tesco
Sklep papierniczy
Tesco
Tesco (a tak poza tym, to bardzo podoba mi się ten cytat ;)

DIY

#1

1. Obklej zeszyt białym papierem
2. Wydrukuj i wytnij ulubione obrazki
3. Przytnij i rozplanuj ich rozmieszczenie
4. Przyklej


#2

1. Obklej zeszyt białym papierem
2. Z gazet powycinaj sześciokąty (użyj do tego szablonu)
3. Rozplanuj ich rozmieszczenie na zeszycie.
4. Przyklej


#3

1. Obklej zeszyt białym papierem
2. Naklej na niego wybrany wzór z taśmy malarskiej (u mnie to są paski)
3. Pomaluj zeszyt różnymi kolorowymi farbami
4. Odklej taśmę
5. Poczekaj aż wyschnie

58 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Te emocje związane z wybieraniem przyborków <3 najlepsza część wakacji haha :D
    kosodrzewinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne DIY, wykorzystam na 100 % <3
    plecak jest cudowny :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny plecak i zeszyty,tez podoba mi się cytat :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ladny plecak:)!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zeszyty, które sama ozdabiałaś wyszły ci genialnie :)
    Bardzo ładny plecak!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie ozdobiłaś zeszyty, ja zawsze mam problem ze znalezieniem piórnika
    Pozdrawiam,Madds
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się nad kupnem tego plecaka, ale wybrałam inny też ładny i tańszy. Dla mnie ten post wcale nie był nudny! A co do DIY to na 100% wykorzystam ;)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne masz te wszystkie zeszyty, cytat piękny i plecak mega mi się podoba!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty! Nie mogę się doczekać, kiedy sama taki napiszę :3

    smallerdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post! Bardzo kreatywne pomysły na pewno któryś z nich wykorzystam :)

    http://momosblog1.blogspot.com/ <--- :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też bardzo lubię tą serię,też za niedługo zrobię ją u siebie :)
    A te zeszyty wyszły Ci świetnie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://ziajka98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie ozodbiłaś te zeszyty! Rewelacja :) super post :) bardzo ładny piórnik.
    Zapraszam do mnie: seecreetivee.blogspot.com - nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, ja nie chce do szkoly :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie posty :) Bardzo fajny plecak ;)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej! Jakie cudowne zeszyty! Ciekawe czy są jeszcze takie w Tesco, bo dopiero jutro wybieram się na łowy przyborów szkolnych :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚWIETNY POST! I MEGA PODOBA MI SIĘ PLECAK! <3 xxx

    Zapraszam na nowy post! Jeśli się spodoba skomentujcie i zaobserwujcie bloga! BUZIAAK <3 xxx
    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne pomysly u mnie na blogu tez bedzie back to school i napewno jakies diy, kilka mam juz wymyslonych
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem dlaczego Magdo, ale jak zobaczyłam że zrobiłam BTS to powiedziałam " Jak ja cie kocham Magdo" :D Ogólnie super diy pewnie skorzystam :* Pozdrawiam cieplutko :3
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten piórnik prezentuje się bardzo ciekawie! Uwielbiam posty DIY ♥
    http://50twarzyjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post! wykorzystam Twoje pomysły na zeszyty :)

    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Plecak jest genialny!

    Fajny DIY,widac ze wkładasz dużo pracy w te posty!
    Pozdrawiam,Michał.
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny piórnik jak i DIY :). Podoba mi się.

    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zeszyty DIY wyszły świetnie! Ja niestety nie mam cierpliwości do takich rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega pomysłowe te zeszyty! :D Ja jestem już co prawda na studiach ale kocham różne kolorowe zeszyty i chyba sobie taki stworzę! :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny plecak!
    Bardzo podoba mi się pierwszy pomysł na zeszyt. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne rzeczy kupiłaś! cudowne pomysły na zeszyty ;) pozdrawiamy :*
    dreamoutloudf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. It looks really great and seems to fit in a lot! Also love your travel notebooks! :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne DIY, na pewno wykorzystam sobie, Twoje rady w przygotowaniach! :)
    Pozdrawiam Julka ♥ Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. super rzeczy i ciekawe DIY, z tego ostatniego skorzystam :)
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja w tym roku do tych najpopularniejszych przedmiotów kupiłam już zrobione zeszyty, przyozdobię je tylko w środku paroma naklejkami, do przedmiotów typu WOK czy PP wolę zrobić sama :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny plecak i bardzo łatwe do wykonania diy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ładne DIY <3 Próbowałam zrobić takie zeszyty ale moje plastyczne talenty są równe -1 =D
    Będę tutaj częściej zaglądać <3
    Pozdrawiam serdecznie :)
    In Bookland

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudowne zeszyty! Świetne rzeczy :) Niebawem również muszę się wybrać na zakupy do szkoły.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się twój plecak! Ma śliczny wzór :)
    Fajny pomysł na urozmaicenie naszych zeszytów :D

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  36. super to opisałaś :) Zapraszam do mnie juz na nowy post -> Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. swietny post, piekna zdjecia<3 uwielbiam czytac twoje posty, swietnie piszesz:)
    http://styledivision1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz mega śliczny plecak:D też mam już parę rzeczy do szkoły:)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  39. Aww przeurocze zeszyty. :3 Świetny plecak.
    Uwielbiam takie posty, przypominają mi, że sama za niedługo będę musiała wybrać się na zakupy przed rozpoczęciem roku :3

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny plecak. A pomysły DIY są boskie, chyba tak w tym roku będą wyglądać moje zeszyty.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny pomysł na DIY! Zainspirowałaś mnie do tego aby samemu zaprojektować sobie zeszyty.
    Wejdz do mnie, proszę każdy komentarz to motywacja :)
    zapraszam http://majczi01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia! *-*
    Ja chyba jednak w tym roku kupię zeszyty w miękkiej oprawie, bo są po prostu lżejsze.

    care-no-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Przybory szkolne, niby takie drobnostki, a mogą naprawdę umilić powrót do szkoły :).
    Maluch jest super!

    http://www.modevieblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zeszyty, napewno takie wykonam!!! Dziękuje za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post i DIY. c:



    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    tenzwariowanyswiatwery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. poniekąd ciesze się, że nie muszę już targać tyle zeszytów do szkoły, a z drugiej strony.. to takie fajne- haul szkolny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia