Czy jestem dziwakiem?

3 sierpnia 2015

Dzień Dobry ♥ 
Dziwny, to taki który wyróżnia się wśród innych np. wyglądem lub zachowaniem. Ale czy jest w tym coś złego? Myślę, że każdy ma w sobie małego dziwaka. Niektórzy nie boją się jego i z dumą pokazują światu prawdziwego siebie, inni wolą go ukrywać. Ja utknęłam gdzieś po środku. Osoby, które lepiej mnie znają stwierdziłyby, że jestem trochę nienormalna :) Natomiast nie afiszuję się swoimi dziwactwami, przed nowo poznanymi ludźmi. Myślę, że tak jest w porządku.



Ale co zrobić, żeby zaakceptować swoją odmienność?

Wystarczy być sobą. Wtedy jesteś oryginalny, wyjątkowy i niesamowity! I naprawdę nie musisz się dużo starać, bo na świecie nie ma dwóch takich samych osób.
Pamiętaj, każdy z nas jest małym szaleńcem będąc w 100 procentach sobą. To co dla ciebie jest normalne dla innych jest dziwne. I na odwrót. I nie ma w tym nic złego, bo jak już pisałam: jesteśmy różni.
Więc zapomnij o swoich dziwactwach i uprzedzeniach innych. Nigdy nie pozwól, żeby to cię ograniczało. Nikt nie przeżyję za ciebie tego życia. Bądź sobą, bądź dziwakiem i bądź szczęśliwy!




52 komentarze:

  1. Genialny pomysł na post! Zgadzam się z Tobą w zupełności! Każdy ma w sobie coś z dziwaka :D
    Ja niestety jestem osobą, która przy nieznajomych woli być taka "normalna" niż być sobą ;/
    Śliczne zdjęcia! ;)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze piszesz, zgadzam się z Tobą. śliczny sweterek
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem dziwakiem! ale to nic złego dobrze jest być innym :D
    słoik dżemu - klik! zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się sweter! :)
    pozdrawiam,
    www.whitterey.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem każdy na swój sposób jest dziwny! :)
    Śliczne zdjęcia ;*

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy jest inny, gdyby wszyscy byliby tacy sami, na świecie byłoby nudno <3 świetne zdjęcia, pozdrawiamy ! ;)
    dreamoutloudf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, by być sobą! Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chyba pokazuję jakim jestem dziwakiem haha, może nie zawsze, ale czasem jak mi "odwala" :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z tobą

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie to wyróżnia nas spośród innych ! Świetny post i śliczne zdjęcia :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja lubie tego dziwaka, ktory siedzi we mnie i nigdy nie mialam problemu z zaakceptowaniem go! :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. ja bardzo cenie ludzi z pomysłem na siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj tam, wszyscy na swój sposób są dziwaczni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post ;) Od zawsze wiem, ze inność jest fajna, trzeba być sobą! :D Normalność jest nudna ;)
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem wielkim dziwakiem i czasem nawet sama siebie nie rozumiem. xd

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! ;) interesujący post!

    Zapraszam, nowy post!
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały post, bardzo mądre przesłanie! Myślę, że również utknęłam po środku - wolę nie afiszować się niektórymi dziwactwami przed nowo poznanymi ludźmi.
    Pozdrawiam, świetne zdjęcia! :)
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  19. Często słyszę, że jestem dziwna :D Ale dla mnie to jak najbardziej pozytywna uwaga :)

    http://pisanezpasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia, a post mnie zaciekawił :)

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World <-- klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie gadasz :) Według mnie bycie "dziwnym" to nic złego :) Myślę podobnie jak ty :> Pozdrawiam cieplutko :* Nowy post czeka ^^
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem stuprocentowym dziwakiem, zdecydowanie! Haha ;)
    Śliczna "narzutka"/sweterek! :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. gdyby wszyscy byli tacy sami świat byłby nudny :)

    Pozdrawiam i cudownego tygodnia życzę ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz rację każdy z nas ma w sobie coś z szaleńca i dziwaka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na post :3 Bardzo oryginalny :3 Uwielbiam czytać to co piszesz ! :)
    Pozdrawiam Julka ♥ Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się z Tobą, ja staram się nikogo nie udawać, jednak podobnie jak Ty, swojego dziwaka trzymam na bliższe relacje ;) Świetne zdjęcia!
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lepiej być samym sobą o zachowywać się "po swojemu" niż zachowywać się jak te wszystkie klony.
    buziak

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. cool
    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/08/beneath-veil.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie przygotowałaś ten post! Chyba również utknęłam gdzieś pomiędzy. Z moimi przyjaciółkami wariuję, a przy innych ukazuję rozwagę, a później wszyscy mówią "Natalia to jest taka spokojna". No cóż. Staram się jednak moją 'wyjątkowość' ukazywać coraz szerzej światu. Po cóż tu się kryć? ;D Ważne, aby być sobą i się tego nie wstydzić, a co najważniejsze, mimo wszystko nadal mieć przyjaciół :)
    Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rację, warto być sobą! Nie ważne, czy jest się "dziwakiem" :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny pomysł na post :) Masz racje, każdy z nas jest w pewien sposób 'dziwny', ale właśnie o to chodzi :D
    Zapraszam do mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Magda czemu nie piszesz skąd masz ciuchy na zdjęciach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo prawie wszystko mam z lumpeksów :D ale jak chcecie, to mogę zacząć pisać

      Usuń
    2. Chcemy! ;D

      Usuń
  33. Śliczne zdjęcia! Szczerze mówiąc, jestem dziwakiem i mogę śmiało się do tego przyznać bo jest mi z tym dobrze jakkolwiek to brzmi haha. Co do komentarzy wyżej, fajnie byłoby jakbyś pisała skąd są rzeczy - nawet jeśli są z lumpeksów to może gdzieś na metce pisze z jakiego są sklepu :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również uważam, że każdy ma trochę z dziwaka, ale również zgadzam się z tobą, że najlepiej jest być 'pomiędzy'. A najważniejsze to być sobą. Bez względu na to, jaki jesteś, nikt nie będzie lepszym tobą niż ty sam.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z tobą, trzeba być sobą i podejmować własne decyzje, bo nikt za nas życia nie przeżyje! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie piszesz i bardzo ładne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się ze wszystkim. Ważne aby być sobą, również jestem tak 'pomiędzy' :D

    Paradise-dreamer

    OdpowiedzUsuń
  38. Według mnie inni ludzie mają gorszy problem z zaakceptowaniem nas niż my sami. : <

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładne zdjęcia :*
    obserwacja za obserwacje ?
    była bym wdzięczna jak byś poklikała u mnie na blogu w linki ;)
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna jesteś! Śliczne zdjęcia :o

    http://behappyandbeactive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wydaje mi sie ze Nie mamy wyboru nawet jeśli będziemy próbowali sie zmienić to i tak nam sie to nie uda bo jesteśmy tacy jacy jesteśmy ,cieżko jest zmienić charakter lub inne rzeczy dotyczące osobowości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak to mówią - każdy ma jakiś problem :D Myślę, że wszyscy ludzie mają jakieś specyficzne zachowania, upodobania czy zainteresowania, tylko nie zawsze to pokazują. I to jest super w tym naszym świecie pełnym dziwaków! :)

    Jesteś bardzo ładna, masz taką oryginalną, eteryczną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też czasem wydaje mi się, że jestem dziwakiem, ale zupełnie mi to nie przeszkadza :D

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. to normalne. kazdy jest inny i doslownie kazdy ma w sobie cos, co dziwi innych :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia