Magda krawcowa: Piórnik DIY

24 sierpnia 2015

Hej ♥
Uwielbiam wszelkiego rodzaju diy i uwielbiam tworzyć coś z niczego. W jakiś sposób fascynuje mnie jak z pozornie zbędnych rzeczy można wyczarować całkiem ciekawe przedmioty. 

Jakiś czas temu obiecałam, że pokażę wam jak zrobić własnoręcznie taki prosty piórnik. Nie jest to nic trudnego, a potrafi chociaż trochę poprawić humor w szkole. No bo chyba nic nie daje nam takiej satysfakcji, jak duma z czegoś, co zrobiło się własnoręcznie :D


Do wykonania będziemy potrzebować:
-maszynę do szycia
-suwak o wybranej długości
-kawałek materiału o długości ok. 25cm (szerokość jest zależna od długości suwaka)
-opcjonalnie jakieś koronki lub falbanki do dekoracji

Linki do instrukcji, którą się posługiwałam. 



To może wydawać się skomplikowane, ale naprawdę takie nie jest. Wystarczy, że poświęcicie trochę czasu i cierpliwości. Niżej mam dla was kilka wskazówek.

Wskazówki:
1. Jeśli nie możecie sobie z czymś poradzić poproście o pomoc mamę (ona zawsze wie co robić :D)
2. Najlepiej użyjcie jakiegoś grubego materiały, żeby piórnik był sztywny.
3. Ten piórnik możecie również wykorzystać jako kosmetyczkę 
4. Nie zrażaj się z pierwszym razem
5. Piórnik możecie dowolnie ozdobić przyszywając falbanki lub naszywki.




Mam nadzieję że ten pomysł wam się spodobał ;)

70 komentarzy:

  1. Jejku, świetny piórnik *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, ale chyba nie dla takiego lenia jak ja, zapewne jak co roku pójdę na łatwiznę i kupię sobie oś w sklepie :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki bardzo za ten post <3 Uwielbiam takie posty :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To już trzeci piórnik DIY który znałaźłam na blogach. Muszę powiedzieć, że twójw jest najlepszy :)

    Brzydki Ptak Blog

    Zapraszam do udziału w konkursie "Back to School"
    http://brzydkiptak.blogspot.ru/p/konkurs-back-to-school.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł, świetnie Ci on wyszedł. Taki bym kupiła w sklepie gdybyś go sprzedawała xD

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World --> zapraszam <--

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na piórnik :)
    Mój blog-klik zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :) Chciałabym umieć posługiwać się maszyną do szycia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne diy i Twój piórnik bardzo mi się podoba ^^ Na pewno zrobię sobie taki 😃

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowy kotek ;>
    Zapraszam do obserwacji flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny piórnik :) Ja postanowiłam trochę przerobić mój stary, bo nie mam pomysłu na całkowicie nowy:(

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny pomysł na piórnik ;)

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny piórnik! Naprawdę podziwiam Cię za tę energię i chęci do tworzenia "czegoś z niczego".
    Świetny post, pozdrawiam!
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kotek i super piórnik <3
    http://behappyandbeactive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł :) Słodki kociak :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na piórnik ! :3 Jednak ja mam dwie, a nawet trzy xD lewe ręce do robienia tego typu rzeczy i po prostu nie mogę robić xD
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. mi by sie nie chcialo go robic, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wygląda :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog kliknij

    OdpowiedzUsuń
  19. Piórnik wyszedł Ci rewelacyjnie, naprawdę! Bardzo ładnie się prezentuje :) Cóż, może jak znajdę w sobie odrobinę twórczej weny, zabiorę się za coś takiego. W końcu studia tuż, tuż :D

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci wyszedł..fajny klasyk ;)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK♥.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny piórnik, my także uwielbiamy same tworzyć takie cudeńka ;) pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  22. super pomysł :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja miałam sobie szyć piórnik, ale mama cały czas mi mówiła, że zniszczę igły, więc postanowiłam kupić sobie jakiś taki piórnik i po prostu doszyć wszystko ręcznie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę zrobiłaś ten piórnik sama? Jest przecudowny. Ja bym nigdy nie dała rady. Wiem, wiem... pisałaś, że to nie jest trudne. Jednak ja mam do szycia dwie lewe ręce :P
    Ale podziw, bo efekt jest genialny ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! :) Świetnie wygląda ten piórnik.
    Niestety mi się pewnie nie uda go zrobic ;p

    Pozdrawiam i zapraszam!
    dream-destinationn.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. super zdjęcia! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Najmniejsza rzecz cieszy , a tym bardziej kiedy ją zrobi się własnoręcznie.
    Pamiętam ,że kiedyś ci się moja książka podobała ,ale teraz blog jest zmieniony i naprawdę dobija czasami do serca.
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    http://mylifeinmemoir.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/bymagdaphoto

    OdpowiedzUsuń
  28. aaaa jaki fajny jest ! Muszę taki zrobić, niech no ja tylko ogarnę się trochę w pokoju. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś genialna! super Ci wyszło ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo oryginalny i przede wszystkim schludny stonowany piórnik, o który niestety w sklepach teraz ciężko. Piękny kotek! <3

    imhusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna sprawa! :D gdzieś w sklepie widziałam podobne piórniki, za 16 zł :D już wolałabym zrobić sama.
    koteczek śliczniutki <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki świetny piórnik.
    Cudowny pomysł.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie Ci wyszedł ten piórnik :) Sama spróbuję taki zrobić, jeśli mama pozwoli
    użyć jej maszynę do szycia, a u niej to świętość :D

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Będę wdzięczna.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/koniec-latapaszczyk-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli chodzi o mnie to 1- jestem zbyt leniwa, 2- nie potrafię posługiwać się maszyną do szycia haha ale bardzo ładnie Ci wyszedł, podziwiam

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piórnik piękny :) Prosty, czyli taki jaki lubię. Ja równiez uszyłam swój, który zapewne ukaże się na moi blogu niedługo :) 6mkwadrat BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze chciałam nauczyć się szyć na maszynie, ale jakoś nigdy nie było okazji...
    Piórnik wyszedł naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetne! ;) Mam prośbę mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny pomysł.
    Jednak to kotek skradł post! Piękny jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest przepiękny *.*
    Szkoda, ze jestem lewa w takich sprawach :(

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ładny ten piórnik :) a kotek ukradł moje serce :D
    pozdrawiam :*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Efekt końcowy faktycznie może dawać powody do dumy, wyszedł bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaki cudny ! I o wiele lepszy niż te zwykłe ze sklepu :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Wow! Takie rzeczy, które się samemu zrobiło są najlepsze!
    http://nowickaidczak.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super pomysl, mam takiego samego kotka haha :) :*
    MÒJ BLOG KLIKk

    OdpowiedzUsuń
  46. o moj boze jest świetny,idealny dla mnie :) podoba mi się twoj blog x
    obserwacja za obserwację? x pozdrawiam i zapraszam www.agatabasiak.blogspot.com xx

    OdpowiedzUsuń
  47. Pomysł rewelacyjny ! ;)
    Świetny jest ten piórnik.


    liovky.blogspot.com Zapraszam do obserwowania i przede wszystkim do czytania. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy pomysł, nie powiem :) ja niestety nie mam cierpliwości do DIY ale może kiedyś spróbuję? Jaki śliczny kotek! Też mam swojego, ale dużo...grubszego :D
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wygląda świetnie, ale jeśli chodzi o szycie, niestety mam dwie lewe ręce. Cóż, być może kiedyś mi się uda.

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
  50. Super pomysł, wypróbuję bo również uwielbiam diy :D

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST! KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  51. jaki ładny jest ten piórnik! sama taki chętnie bym przygarnęła :D
    ja z racji, że zdolności krawiecki nie posiadam to za takie rzeczy się nie biorę, a piórnika nie chce mi się szukać więc wszystkie przybory szkole mi się walają po plecaku bądź torbie :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten piórnik jest...awww <3
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. super! :)
    zapraszam do mnie: sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wyszło świetnie! A kociak słodki! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. Jest super! Chyba tez sama sobie uszyje w tym roku piornik haha :D !
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  57. piórnik świetnie komponuje się z kotem :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł! Na pewno wypróbuję :)
    Wspólna obserwacja? :)
    Zapraszam http://be-another-and-yourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia