Outfit vs outfit

28 sierpnia 2015


Hej ♥
Wakacje i lato się kończą. Wiem, to straszne i nie powinnam o tym przypominać. Ale ciężko jest tego nie zauważyć, kiedy wokoło wszyscy huczą o nowych plecakach, zeszytach i innych przyborach szkolnych :D
Dzisiaj mam dla Was 2 stylizacje. W pierwszej jest trochę więcej koloru i myślę, że jest świetna na te ostatnie dni lata. Druga natomiast jest w bardziej stonowanych barwach i sprawia, że powoli zaczynamy się przestawiać w tryb szkolny. W komentarzach napiszcie która wam bardziej się podoba (bo mi chyba 1 :D)


Te spodenki są idealne na lato (szkoda tylko, że się kończy). Zwiewne, z cienkiego materiału, ozdobione cudownymi ananasami i uroczymi pomponikami ♥ Mają jednak trochę za ciasną gumkę, mimo że zamówiłam największy rozmiar. Okulary i pierścionki są bardzo dobrze wykonane i nie mam do nich żadnych zastrzeżeń ;)

Spodenki  / Okulary / Pierścionki / Kurtka-Sinsay / Bluzka-Pepco







Bluzka z wizerunkiem kosmity jest bardzo dobrze wykonana. Ma jednak trochę inne rękawy, niż te które były pokazane na stronie (ale da się to przeżyć). Zestaw 3 wisiorków zamówiłam w sumie tylko dla tego jednego, który widzicie na zdjęciach :D Jednak pozostałe są również bardzo fajne i dobrej jakości.

T-shirt / Naszyjniki / Spodenki-lumpeks, H&M






No i jak, ananaski czy kosmici? ;)

65 komentarzy:

  1. Stawiam na kosmitów :D

    yariin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim stylu bardziej jest pierwsza jednak ta koszulka z kosmitą jest świetna :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu, ponieważ uwielbiam ciemne kolory :)
    http://www.reanimacjablondynki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba bardziej podoba mi się drugi :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobał mi się twój pierwszy outfit, a kurtka idealna !

    ♡♡ Pozdrawiam ♡♡
    All Pastel World ♡ zapraszam ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka mega,nie wiesz czy są jeszcze dostępne w sinsay'u?

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się pierwszy zestaw, ale koszulka z kosmitą też jest mega !

    mrgmeri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsza stylóweczka jest w moim stylu ale druga też ciekawa ;)

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram pierwszy zestaw :)
    Ps. Świetna kurtka
    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby dwa są świetne ♥
    Ananaski wygrywają, kocham je :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie stylizacje świetne, ale ananasiki wygrywają ! Spodenki są przecudowne :)
    I jakie śliczne pazurki <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie podoba mi sie stylizacja z ananasami jest boooska ♥
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje genialne!! W pierwszej podobają mi się spodenki i pierścionki a w drugiej koszulka i naszyjnik.
    Super post!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba wybieram kosmitów ^-^ Mam pytanie. Czy ten zestaw 3 naszyjników zawiera też tattoo choker? :D
    Poklikasz w linki w nowym poście? ;D Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kosmici wygrywają!!!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ananaski przecudne, ale kotek jest NAJ! <3
    xoxo,
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/06/happy-summertime.html

    OdpowiedzUsuń
  17. kosmici! :D

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem za 2! Rewelacyjna na szara bluzeczka, chyba sobie taką zamówię :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne stylizacja! Najlepszy zdecydowanie drugi!! :D
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie są świetne, jednak wybieram drugą! :)
    Super naszyjnik:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. obydwie stylizacje są świetne ;) pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  22. genialne są te spodenki w ananasy ;3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne outfity! Najbardziej w oko wpadł mi zestaw numer jeden! Spodenki w ananasy są cudowne :)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. ananaski zdecydowanie

    Zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie stylizacje są świetne, ale według mnie spodenki w ananasy wygrywają ! :)

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Obie są świetne nie umiem zdecydować :)
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy wybrałaś, poklikane :) Ananasy zdecydowanie lepsze jak dla mnie :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia! Jesteś śliczna *.* Obydwie stylizacje są super :)
    Pozdrawiam, http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja połączyłabym ananasy z kosmitami xD No cóż jestem inna niż wszyscy, ale wydaję mi się, że dobrze by to wyglądało :D
    Dziękuję za miły komentarz zostawiony u mnie ♥
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. ananaski! :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. te spodenki są genialne, naszyjnik tak samo :)

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ananaski<3 Mogłabyś poklikać w linki u mnie, byłabym bardzo wdzięczna:)+może wspólna obserwacja? http://diamondbloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba wybieram ananasy... :D Tak, bardziej przekonuje mnie ta stylizacja :)

    fragile-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny naszyjnik<3 Zapraszam do mnie:)http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. jak dla mnie ananasy choć kosmici też są intrygujący! :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To prawda, trochę nudne jest to wspominanie o szkole już od miesiąca wstecz.. jak się zacznie, to można mówić i pisać o tym :) Druga stylizacja podoba mi się o wiele bardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciężko zdecydować, która stylizacja lepsza. Pierwsza wiadomo, że taka typowo letnia i jeszcze pasuje do tych (chyba) ostatnich gorących dni. A spodenki są świetne, na pewno będą Ci służyły za rok :)

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba kosmici :)
    http://kaliinnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. I ananasy i kosmici są na propsie! :D

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bluzka z kosmitą jest cudowna :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dla mnie ananaski, choć kosmici też mega! :D

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi bardziej podoba się drugi outfit, ale pierwszy też jest genialny! Najbardziej w dwójce spodobały mi się kolory, ponieważ są stonowane, a na nie ostatnio mam fazę :)

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne stylizacje. Obie w moim guście :D
    Zapraszam do mnie na konkurs: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. zdecydowanie outfit z kosmitą :3

    zapraszam do mnie! http://sadistic97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Hej właśnie nominowałam cię do LBA po więcej szczegółów zapraszam do mnie. .

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi się bardziej również podoba pierwsza,cudne spodenki,a w drugiej ładny naszyjnik :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Oba są w moim stylu :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło jeżeli też to zrobisz <3

    BLOG :3
    EmFoto :3

    OdpowiedzUsuń
  49. drugi outfit bardzo mi się podoba! :) świetnie wyglądasz!
    pozdrawiam,
    www.whitterey.com

    OdpowiedzUsuń
  50. both are pretty but i think i prefer the first one ! :) and you're still beautiful

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia