Uwielbiam się uczyć!

21 sierpnia 2015

Siemanko ♥
Pewnie dziwicie się: "Coo? Coraz bliżej szkoła, wszyscy staramy się o niej nie myśleć, a ona tu pisze, że uwielbia się uczyć. Coś z nią na pewno jest nie tak!".
Jeśli to są twoje myśli, to niestety jesteś w błędzie :D Ten post nie ma nic wspólnego ze szkołą.


O co w takim razie mi chodzi? O to, że lubię nabywać nowe umiejętności. Chciałabym być pewnego rodzaju człowiekiem renesansu, chciałabym umieć wszystko. Wiem jednak, że to jest niemożliwe, dlatego staram się po prostu korzystać z każdej okazji. Kiedy czegoś nie umiem, nie kryję się z tym próbując wykombinować prostsze rozwiązanie. Staram się wtedy znaleźć kogoś kto mi pomoże i mnie nauczy, żebym następnym razem nie była taka bezradna.

Umiem upiec całkiem dobre ciasto, zrobić krem do babeczek, szyć na maszynie, odpalić skuter z kopniaka, tasować karty, a ostatnio nauczyłam się w miarę tańczyć ;)
Najciekawsze jest jednak to, że żadnej z tych rzeczy nie nauczyłam się w szkole. To wszystko dzięki moim znajomym, rodzinie, książkom lub filmom.









Jak dla mnie w szkołach zdecydowanie brakuje nauki takich życiowych rzeczy. 
A co wy o tym myślicie?

75 komentarzy:

  1. Takich rzeczy to i jak lubię się uczyć! Racja, w szkołach mogłoby być więcej zajęć praktycznych :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey, fajny blog :)
    jeżeli być chciała to możemy f4f
    solamentesmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgadzam z tobą. No bo po co nam np. z czego składa się wulkan co nie? po prostu czasem głowa pęka od tego wszystkiego.
    Bardzo ładny crop top :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post! zdecydowanie popieram Twoje zdanie. Ludzie i życiowe doświadczenia uczą więcej niż szkoła.
    Mama nauczyła mnie szyć na maszynie, tata nauczył mnie prowadzić auto, chłopak nauczył mnie odpalać skuter i go prowadzić... w szkole nie ma takich życiowych nauk :)

    pozdrawiam;)
    obserwuje i zapraszam : http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nowe umiejętności to jest to ! :)

    Pozdrawiam i udanego dnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, powinno być w szkołach więcej nauki praktycznej ;) świetna stylizacja :* pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  7. Również lubię się uczyć czegoś nowego, nabywać nowych umiejętności :)
    Prześliczna stylizacja! Plecak cudowny :)


    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. W szkole uczą rzeczy pożytecznych, ale nie takich bardzo życiowych, które przydałyby się w codziennym życiu..

    Zapraszam do mnie ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku, jesteś prześliczna, zazdroszczę włosów :(
    vnatalieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz racje szkoła uczy tylko teorii, a o praktykach lub rzeczach, które nas by interesowały już zapominają. Świetne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem jak tak myślę o tym czego nas uczą w szkole to zastanawiam się czy poradzę sobie kiedyś w przyszłości. Nawet jeśli będę chodziła do tych wszystkich najlepszych szkół w moim mieście to żadna z nich nie nauczy mnie np. gotować czy naprawić coś jak się zepsuje. Tych najważniejszych rzeczy bez których się nie obejdziemy w życiu szkoła nas nie nauczy, niestety. :)

    PS Świetny crop top. ;)

    nie-ma-smutku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie tak, szkola wgl nie przygotowuje nas do zycia. Ucza nas tylko "aby zdac egzaminy" czy "abz zdac mature". Nic co nam sie kiedys przyda. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoła uczy, rzeczy nie potrzebnych, życie uczy tego co potrzebujemy, taka jest prawda. Zamiast fizyki i chemii mogłyby być jakieś praktyczne zajęcia, z tego jak coś ugotować, uszyć albo coś :/
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem również w szkołach brakuje takich "życiowych" rzeczy, no, ale to jest jednak SZKOŁA, haha. :D
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie zdanie jak ty. Niektóre rzeczy są na prawdę nieprzydatne, a w szkole nie uczą nic o prawdziwym życiu hah.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Polska edukacja opiera się niestety na nauce wielu niepotrzebnych rzeczy. No, ale może kiedyś się to zmieni;)
    Jeśli masz czas poklikaj proszę w linku u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgodzę się z tb, teraz nasz system nauczania jest totalnie bezsensowny. Nie uczymy się prawie niczego, co potem w naszym życiu będzie niezbędne, a potem się dziwią, że ktoś się na czymś nie zna. Piękne zdjęcia ;)

    Zapraszam na mojego bloga, może zostaniesz na dłużej? (klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, tak, tak i jeszcze raz tak!
    W szkole nie uczą teraz takich praktycznych rzeczy.
    Bo która nastolatka XXI. wieku umie szyć, robić na drutach, drylować wiśnie?
    Zdecydowanie brakuje ludzi, którzy tak jak Ty, chcieliby dla własnej przyjemności i satysfakcji uczyć się coraz to nowych rzeczy. Poza szkołą.
    Świetny post! :)
    Pozdrawiam!
    Picturesque Life

    OdpowiedzUsuń
  19. No niestety tak wygląda u nas w Polsce szkolnictwo. Większą uwagę skupia się na teorii niż na praktyce. Dobrze, że sami decydujemy co robimy poza szkołą i nabywamy różne umiejętności ;))
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Takich rzeczy to ja też lubię się uczyć. :D
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nasuwa się jeden wniosek - w szkołach nie uczymy się niczego przydatnego a tym bardziej przyjemnego :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę przyznać, że tytuł Twojego postu totalnie mnie zaciekawił. Również uwielbiam nabywać nowych umiejętności, ale w odróżnieniu do tysiąca innych uczniów, lubię też się uczyć - o ile mnie to choć trochę ciekawi oczywiście. Ale zgadzam się z Tobą, polskiego systemu nauczania lepiej nawet nie komentować. :)

    http://laaaaluuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja osobiście lubię się uczyć, ale nie lubię wstawać do tej szkoły.To jest jedyny problem....

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygladasz swietnie! Takze lubie nabywan nowe umiejetnosci :)

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  25. Nabywanie nowych umiejętności to bardzo fajne doświadczenie :) Moja mama opowiadała mi, że za jej szkolnych czasów w szkołach uczono np. robótek ręcznych, wyszywania, szycia, gotowania, takich typowo życiowych rzeczy ;) Teraz tego brakuje.
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiele osób ma chęci ale zero motywacji. Ja znów znając siebie wiem, że jeśli się do czegoś zmuszę to później jestem z siebie bardzo dumna;)

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie w szkole nie uczymy się co nam się przyda :/ ale tak naprawdę potrafię i umiem malować :D
    mam nadzieję , że przeczytasz nowego posta na moim blogu ;) Nowy post-klik

    OdpowiedzUsuń
  28. W wakacje uczę się sama od siebie, bo mam potrzebę zdobywania wiedzy, ale bynajmniej nie ma to nic wspólnego ze szkołą :)

    OdpowiedzUsuń
  29. moze to sie kiedys zmieni, ale nie sadze..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia i fajny post :)
    Zapraszam do mnie : http://claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też uwielbiam się uczyć, ale... Nowych umiejętności
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też lubię się uczyć, tego co mnie interesuje:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  33. Racja, fajnie by było jakby w szkole uczyli takich przydanych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. tak, ja też uważam, że w szkole nie ma tego, co nas najbardziej interesuje!
    kiedyś, w szkole podstawowej miałam zajęcia techniczne.
    gotowanie, szycie, jazda na rolkach, na rowerze - i mnóstwo innych!
    to był najlepszy przedmiot jaki miałam kiedykolwiek w szkole!
    świetne zdjęcia! od dłuższego czasu czytam Twojego bloga,
    i tak, to jest to co lubie! Dlatego zaobserwowałam.
    buziaki:*


    luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie w szkole brakuje nauki życiowych rzeczy. :)

    kasiaa583.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Zawsze chciałam nauczyć się szyć na maszynie! Super zdjęcia:)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się z tym co powiedziałaś na końcu posta. "W szkole prawdziwego życia cię nie nauczą"

    http://adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. zgadzam się, że w szkołach brak życiowych nauk..

    OdpowiedzUsuń
  39. W szkole uczą tego co nam się nie przyda, a gdy się już przydaje to w minimalnym stopniu... Powinno być więcej rzeczy potrzebnych i więcej praktyk. I mówi to szóstoklasistka!

    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu
    Poklikasz u mnie?
    ŻYJ Z POMYSŁEM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. To prawda, że szkoła nie uczy nas życiowych rzeczy. Jak znaleźć pracę, napisać cv, jak oszczędzać pieniądze itd, zamiast tego uczymy się całek, które nam się nigdy w życiu nie przydadzą. Widać to również na przykładzie języka angielskiego. Nacisk na gramatykę, pisanie listóww, zamiast rozmowy, która tak naprawdę jest najważniejsza;)


    Zapraszam do mnie :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  41. jak Magda tańczy, to jest coś na rzeczy ^^
    Pozdrawiam!:*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Totalnie się zgadzam i ja również jestem takim trochę człowiekiem renesansu. Chwytam się każdej okazji nauki czegoś i to sprawia mi przyjemność. Trochę przeraża mnie perspektywa, że szkoła się zbliża - no bo wiadomo, każdy przyzwyczaja się do wolnego, ale myślę, że będzie dobrze :)

    Całuję,
    www.FashionCarolinna.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne zdjęcia:)
    Rzeczywiście czytając nagłówek myślałam, że to kolejny post o tym, że nadchodzi szkoła ;p
    Moim zdaniem też powinni wrócić do rzeczy takich jak taniec na wfie, zajęcia z gotowania czy krawiectwo.

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny i ciekawy blog! Super zdjęcia!♥ Zapraszam do mnie i do obserwacji!
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja chciałbym umieć dobrze gotować no i mnóstwo innych rzeczy, ale najbardziej znać perfekt angielski, ale to już raczej podchodzi po szkołę... a może nie? :)

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne zdjęcia :)
    astrall-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietny post i zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Genialne zdjęcia. Podoba mi się ten klimat ;)


    Zapraszam na mojego bloga, może akurat Ci się spodoba >>>KLIK<<<
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szczera prawda! Tak jak to, że nie możemy wybierać kilku przedmiotów, które nas interesują tylko mamy je wszystkie :( W szkole uczę się tylko informacji a nie tego jak żyć :( Pozdrawiam cieplutko +świetny post <3
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też uwielbiam się uczyć takich różnych dodatkowych rzeczy :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam podobnie jak Ty, nabywanie nowych umiejętności jest dla mnie bardzo ważne. ;) aczkolwiek bardzo też cenię sobie rzeczy, których mogę nauczyć się w szkole.
    Piękne zdjęcia!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post, śliczna koszulka :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Życie się ma jedno, więc warto nauczyć się jak najwięcej. Uwielbiam ludzi z takim podejściem jak Ty :D.
    Na szkołę nie ma co liczyć, trzeba sie realizować poza nią :).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).

    OdpowiedzUsuń
  54. Haha masz rację! Ja także lubię poznawać nowe rzeczy, uczyć się o nich, to cudowne!

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna stylizacja:) Mamy prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/+może obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  56. Też lubię nabywać nowych umiejetnosci ;)
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Też lubię uczyć się nowych rzeczy, o ile nie mają nic wspólnego z matematyką... :)

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajna stylówka! Według mnie szkoła powinna kierować nas ku temu żeby poradzić sobie w życiu nawet wymienić głupią żarówkę a nie tylko rzeczy typowo szkolnych :c
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Cóż za mylny tytuł! Bardzo ciekawy post, daje do myślenia, :)
    Obserwuję Twojego bloga, byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś odwdzięczyła się tym samym! ;)
    NOWY POST W KINGA'S KINGDOM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  60. Myślę, że brakuje w Polsce takich japońskich kół zainteresowań, żeby każdy uczeń obowiązkowo realizował się w czymś, co go naprawdę interesuje.
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  61. Super post :) Bardzo podobają mi się twoje spodenki <3

    Zapraszam do siebie
    http://ladycloud.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  62. Bo człowiek musi się rozwijać :)
    Fenomenalny uśmiech na ostatnim zdjęciu ;D

    OdpowiedzUsuń
  63. Mi także tego brakuje. Piękne zdjęcia i ta bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. świetny post! *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/2015/08/helping-others.html

    OdpowiedzUsuń
  66. świetne zdjęcia :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne zdjęcia. Ty przynajmniej umiesz coś upiec a moje zdolności kulinarne kończą się na zrobieniu jajecznicy i tostów :D
    Wpadniesz?
    zuzannaobsadna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Masz rację, też uwielbiam zdobywać nowe umiejętności :)
    Świetne zdjęcia, jesteś prześliczna! :*
    Genialny blog :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny post, motywuje do spróbowania nowych rzeczy :) ciekawy blog i stylizacja, bede zaglądać częściej!
    liczę, że zajrzysz też do nas i zaobserwujesz: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękna z klasą jak zawsze :) Uwielbiam tutaj zaglądać.
    zapraszam do mnie na nowy post, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękna jak zawsze :) Uwielbiam tutaj zaglądać.
    zapraszam do mnie na nowy post, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. bo też i nauka szkolna niewiele ma wspólnego z nauką życia :) ja też uwielbiam się uczyć, poznawać nowe rzeczy :) Pozdrawiam i wyglądasz pięknie jak zawsze, ah ah jak Ci słodzę! :D :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia