Jak łatwo stracić czytelników? | Olusiek

16 września 2015


   Ten post na pewno nie posłuży Wam jako lekcja z poradnika, ponieważ treść w nim zawarta będzie bardziej przestrogą, a dokładnie sposobami na szybkie podpadnięcie czytelnikom Waszych blogów. Jestem świadoma tego, że wielu z Was wolałoby przeczytać skuteczne rady na zyskanie takich osóbek, ale tym zajęła się dla odmiany Magda, autorka tego bloga, gościnnie w poście na moim blogu - klik.


DODAWAJCIE POSTY RAZ NA RUSKI ROK
   Nie liczy się systematyczność. Róbcie dwu, trzymiesięczne przerwy w blogowaniu. Ważne, aby coś kiedykolwiek było, nawet w najgorszym stanie. Przecież najlepsze blogerki zaskakują tak swoich czytelników! Nie liczy się regularność, bo oni tego nie wymagają. Mogą czekać nawet rok aż zechce się Wam ruszyć z miejsca.


DODAWAJCIE POSTY TYLKO WTEDY, KIEDY PRZYJDZIE DO WAS PACZKA W RAMACH WSPÓŁPRACY
   Przyszła do Was paczka. Szykujcie się na zdjęcia, bo przecież należy pokazać nowe skarby. Wystarczy kilka jakichkolwiek ujęć i gotowe. A, i nie zapomnijcie napisać pod zdjęciami kilkanaście razy "prooooszę, klikniesz?" i wstawić tę prośbę na każdej grupie blogerskiej, na jakiej jesteście. Przecież musicie to wypromować! Kiedy będziecie już po, czekajcie na kolejną paczuszkę, bo wtedy przecież dodacie kolejny post i tak w kółko.


ZACHOWUJCIE SIĘ JAK NIE WY, LEPIEJ BĄDŹCIE KIMŚ INNYM
   Przede wszystkim, po pewnym czasie przestańcie być sobą. Na pewno znudziło się Waszym czytelnikom to jacy jesteście, więc śmiało upodobnijcie się do kogoś, najlepiej do tej najlepszej blogerki. Wtedy na pewno zyskacie więcej czytelników. Teraz "bycie prawdziwym sobą" nie jest fajna, więc prędko, zmieńcie się w kogoś innego!


KOPIUJCIE CZYJEŚ POMYSŁY, BO ILE MOŻNA WYMYŚLIĆ PRZEZ TE WSZYSTKIE LATA?
   Blogujecie już ponad dwa lata. Pomysły na nowe posty się kończą. Zróbcie coś świetnego. Wejdźcie na czyjegoś bloga i skopiujcie cały tekst. Przecież nikt nie zauważy! Zdjęcia weźcie z innego bloga, żeby nie było. Kopiarstwo nikomu nie zaszkodzi, a Wy odniesiecie sukces w blogowaniu. Wasz sposób na siebie musi przepaść, lepiej czerpcie pomysły od innych blogerów. Wtedy na pewno zyskacie plusy u Waszych czytelników!


MIEJCIE GDZIEŚ ZDANIE WASZYCH CZYTELNIKÓW, OLEWAJCIE ICH!
   Niech czytelnicy się w ogóle nie liczą. Nie sugerujcie się ich opinią. Co im do tego! Najlepiej obrażajcie ich, jak się do czegoś przyczepią. Nie utrzymujcie z nimi kontaktu, bo nie daj Boże jeszcze się przywiążą i będą od Was więcej wymagać, a tak nie może być. Jak już coś (cudem) obiecacie, nie wywiązujcie się z tego. Najlepiej zlewajcie wszystko co związane z Waszymi czytelnikami, bo po co oni właściwie są? Przecież Wasz blog może bez nich istnieć!



POST JEST PISANY SARKASTYCZNIE, ABY JESZCZE BARDZIEJ WAM UŚWIADOMIĆ, JAK WYGLĄDA TAKIE POSTĘPOWANIE

~*~
TUTAJ TAK KRÓTKO O MNIE, ABY WAS JESZCZE BARDZIEJ ZACHĘCIĆ DO ODWIEDZIN MOJEJ STRONY 

   Cześć! Nazywam się Aleksandra, choć na blogsferze znają mnie jako Olusiek. Jestem (zbyt) ambitną szesnastolatką, która dzieli się swoim życiem na blogu. To właśnie on stał się moją drugą rzeczywistością, na której łączę swoje zainteresowania - pisanie, fotografowanie oraz modę. Prowadzę go już prawie dwa lata i mimo że miewałam na nim trudne momenty, nie potrafię wyobrazić sobie, że znów zdecyduję go opuścić. Poruszam na nim różne tematy, więc śmiało stwierdzam, że jest on lifestyle'owy, ale dodam, że przeważają na nim poradniki oraz owocne efekty sesji zdjęciowych. Mam nadzieję, że spodobał Ci się ten post i, że odwiedzisz Olusiek Blog, czyli wykreowany przeze mnie świat!
~*~

Zapraszam Was na swojego bloga - OLUSIEK BLOG
Kojarzycie go? ^^

46 komentarzy:

  1. Masz 100 % racji ;) cudowne zdjęcia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią wejdę na Twojego bloga, bo bardzo mnie zaciekawiłaś! :) genialny pomysł na post i zdecydowanie zgadzam się ze wszystkim co napisałaś! :)

    pozdrawiam!
    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na post ;) Zaraz zajrzę do ciebie na bloga :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super i zgadzam się z Tobą!:) zapraszam: aassiiaao.blogspot.com :) Miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba żadna blgerka nie lubi tracić czytelników :/

    All Pastel World --klik--

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na post :) Na początku nie wiedziałam o co chodzi,ale potem zrozumiałam,że to sarkazm :)
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. no jasne że kojarzę i mega go lubię :)
    bardzo "przydatne" rady na pewno (nie)skorzystam XD
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Każde zdjęcie piękne na swój sposób!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na posta i cudowne zdjęcia :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na wpis ; ) n
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Jasne, że kojarzę, często tam wpadam! Co do posta to super pomysł, poradników jak zdobyć obserwatorów jest pełno, a taki sarkastyczny post to świetny pomysł ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na post :) Już wchodzę na Twojego bloga :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny blog! Super, że na niego trafiłam, obserwuję <3 Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/09/moj-pokoj.html :* buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Poradnik na pewno niektórym sie przyda :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyżej wymienione cechy i działania to przecież podstawy bycia świetną i najlepszą blogerką ! :D
    Nie ma nic lepszego niż tracenie wiernych czytelników z powodu własnej głupoty :3
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mądrze napisane :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepiej jest nie pisać na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz śliczne włosy ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne anty porady :D mnie u innych najbardziej denerwuje pisanie w stylu 12-latki typu "cześć miśki, jak tam u was..? byłam dziś w sklepie i kupiłam.. i spotkałam.." haha aż nie chce się blogować od takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wykonany post :D Lubię sarkazmy ^^

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny blog! Super, że na niego trafiłam, obserwuję <3 Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/09/moj-pokoj.html :* buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  22. O ktoś wreszcie poruszył temat współprac. Dzięki! Jak mnie to irytuje. Często spotykam się z blogu co każy post dotyczy współprac.. serio zanikają już prawdziwe wartości blogowania.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post ! Podoba mi sie ten pomysł z sarkazmem :)

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. haha czytajac te "rady" az sie usmiechalam pod nosem, bo trafilas w samo sedno! niestety wiekszosc blogerek stosuje sie do tych zasad, a potem dziwi sie, ze czytelnicy odchodza!

    http://www.kamop.pl <- klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Napiszę też tutaj, że wpadłyście na super pomysł!
    Bardzo fajnie napisaane!

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia i ciekawy post :* Masz piękne włosy ^^
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niektórzy blogerzy niestety postępują tak jak napisałaś. Ciekawy post.
    Pozdrawiam :)
    http://oczamihumanistki.blogspot.com/2015/08/przestan-sie-zamartwiac-i-ciesz-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Poradnik nie rób tak, a będzie dobrze. Ciekawy pomysł na post, nie kojarzę twojego bloga. Chętnie jednak na niego zerknę.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgadzam się z Tobą, naprawdę dobre rady! :))
    Wpadnij w wolnej chwili: caroberry.blogspot.com.
    Pozdrawiam gorąco. ^^

    OdpowiedzUsuń
  31. Z większością się zgadzam, ale pierwszemu punktowi muszę zaprzeczyć. Wiadomo, że czytelnicy cieszą się, gdy widzą nowy post na ulubionym blogu. Jednak autor też jest człowiekiem i czasem potrzebuje przerwy, odpoczynku. Czasem przestaje go cieszyć pisanie i chce uciec, poukładać coś. Nie mam pretensji do osób, które długo nic nie dodawały, bo to naturalne. Sama nieraz zniknęłam, obiecując wpis niedługo. Nie uważam tego za przejaw braku szacunku do obserwujących. Mam swoje prywatne życie i czasem muszę postawić je ponad bloga. A jako czytelnik, bo też oczywiście mam swoje ulubione blogi, wolę przeczytać jeden post w miesiącu, ale interesujący, napisany z pasją, ze szczerego serca autora, niż 10 postów w tygodniu napisanych na siłę bądź z kolejnymi wishlistami itp. Z kopiarstwem, na szczęście, jeszcze się nie spotkałam, chociaż bywa tak, że jeśli ktoś poruszy na swoim blogu dany temat, to inne go podchwytują, przedstawiają swój pogląd, ale to naturalne. Według mnie, aby nie stracić czytelników wystarczy po prostu być sobą, pisać to, co się chce, jak się chce. Pisać od siebie, nie od kolejnej chińskiej stronki (oczywiście chodzi mi tu o osoby, które na blogu mają w zasadzie TYLKO współprace, do wishlist czy recenzji przysłanych rzeczy raz na jakiś czas nic nie mam, jeśli pomiędzy tym są też inne wpisy). Nie trzeba przejmować się, jeżeli dostaniemy kilka "unfollołów". Po co nam puste obserwacje od osób, które nie chcą nas czytać i nie możemy ich do tego zmusić?
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na Twoim własnym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  32. sarkastycznie, bardzo fajny post :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny sarkastyczny post ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę idealne te rady! Na pewno skorzystam haha :D Nie słyszałam o blogu, na pewno wejdę :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Sarkastyczny post, ale zawarte są w nim rzeczy prawdziwe. Widzę blogi, gdzie posty pojawiają się raz na jakiś czas, albo tylko takie, gdzie 'klika się w linki' ;/ Sama od pewnego czasu zmieniam swojego boga - jeśli szykuje mi się dłuższy wyjazd uprzedzam o tym czytelników. A ogólnie staram się dodać jakieś 3 posty w tygodniu. Nie zawsze w równych odstępach czasu, bo wiele wynika od danej sytuacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post. To są właśnie powody dla których często przestaje czytać blogi innych :)

    duo-jessie.blogspot.com-KLIK <-- Mój blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie masz rację. Ja sama po straceniu systematyczności straciłam tez czytelników. I nienawidze czytać postów które polecają kolejne sklepy i jest tylko 'klikniesz?' wychodze zaraz z takiego bloga.

    zapraszam do mnie http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. well i don't understand even a word but you are gorgeous and i love your outfits ! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się ze wszystkim co zostało tutaj ujęte :)
    Ja bym tutaj dodała jeszcze ''dodawajcie u innych puste komentarze licząc na to że odwdzięczą się Wam jakże pięknym i wyczerpującym komentarzem na Waszym blogu'' - odnośnie żebrania kom/kom i obs/obs :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://takpoprostuzyc.blogspot.com/2015/09/10-krokow-do-szczescia.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia