Jak uszczęśliwić młodsze rodzeństwo?

13 września 2015


Hej!
Z rodzeństwem tak bywa, że potrafią nas nieźle denerwować. Tym bardziej jeśli jest to młodsze rodzeństwo. Sama mam brata młodszego o 6 lat i często dochodzi między nami do kłótni :) Ale żebyście nie myśleli, że jestem okropną siostrą, to muszę przyznać, że tych dobrych dni, kiedy się ciągle śmiejemy, też jest sporo ♥

Jeśli również macie młodsze rodzeństwo, to niżej przedstawiam Wam 2 kreatywne książki, które możecie razem uzupełniać i sprawi wam to mnóstwo frajdy!

KSIĄŻKA POD TYTUŁEM #3


To już 3 część z serii "Książka pod tytułem" i pierwsza, która u mnie zagościła. Muszę przyznać, że bardzo przypomina mi ona wycinanki z dzieciństwa (które wtedy uwielbiałam). Jednak oprócz typowo wycinankowych zadań znajdziecie w niej też kolorowanki, układanki dla super cierpliwych, różne polecenia i pomysły do wykonania oraz inne rzeczy, których naprawdę nie umiem zinterpretować. To wszystko sprawia, że nadaje się ona raczej dla tych młodszych i nie jest tak uniwersalna jak inne tego typu książki.
Jest to jednak świetny pomysł na spędzenie czasu z rodzeństwem.




FASHONISTA, MODOWY SZKICOWNK


Na początku byłam do niej sceptycznie nastawiona. Rysunki wydawały mi się zbyt abstrakcyjne i zamiast mnie zainspirować, odstraszały. Miałam wrażenie, że to po prostu jestem na takie coś za stara. No i oczekiwałam trochę większej ilości tekstu. Dopiero po pokolorowaniu kilku stron zakochałam się! Ta książka to świetne miejsce na umieszczanie projektów ubrań, które wymyśliłam lub na sporządzenie ogromnej wish listy zakupowej ♥ Jestem pewna, że ta książka trafi w serce każdej dziewczyny, bez względu na wiek ;)
A te wszystkie dziwne i księżniczkowe obrazki, które nadal do mnie nie przemawiają, na pewno spodobają się waszym młodszym siostrom.





 Słyszeliście o tych książkach, a może którąś z nich macie lub chcecie kupić? ;)

38 komentarzy:

  1. Świetny sposób na jakąś integrację z młodszym rodzeństwem! Zwłaszcza, że zarówno starsi, jak i młodsi mogą się przy tym dobrze bawić. Naprawdę fajne wykorzystanie tych książek. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. te dwie książki są naprawdę super, rozwijają wyobraźnię
    i na pewno wpłyną na dobre relacje między rodzeństwem :)
    ja niestety lub stety jestem jedynaczką :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę brata :) ja niestety jestem jedynaczką :(

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałąm te książki, bardzo przyciągają uwagę :) Wydają się być fajne
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te książki :) Z chęcią kupiłabym FASHONISTA, MODOWY SZKICOWNK :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  6. hi
    Friend,
    excellent working.
    auratrends.co.uk
    grabbit.com.pk

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezent, och szkoda,że nie mam brata o 6 lat starszego, a co do modowego szkicownika fajna sprawa pozwala puścić wodze fantazji ;)

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam tylko o pierwszej, druga wydaje się być ciekawa, jednak jak znam siebie to szybko by mi się znudziła.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny prezent dla rodzeństwa
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nich, ale nie są one w kręgu moich zainteresowań, nie mniej jednak uważam, że fajnie że kogoś cieszą :) Pozdrawiam i zapraszam melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedna z najlepszych kultowców! Uwielbiam! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna książka, właśnie wczoraj ją oglądałam w empiku :)
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. widzialam juz ta ksiazke na wielu blogach:D fajna zabawa, ale nie dla mnie ;3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/09/you-shoot-me-down-but-i-get-up.html

    OdpowiedzUsuń
  14. O książkach bardzo wiele słyszałam, jednak nie uszczęśliwię młodszego rodzeństwa bo go po prostu nnie mam :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam młodszego brata i wiem jak to bywa :)
    Książki są naprawdę świetne, można kreatywnie się pobawić i spędzić razem czas :))

    Zapraszam Cię serdecznie
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kiedyś robiłam z moim bratem "Zniszcz ten dziennik", ale po jakimś czasie nam się znudziło i to wywaliliśmy :D Pozdrawiam :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosz, jakie ładne komentarze, na czele z tym z uroczego Pakistanu :D Ale - młodszego brata nie posiadam a dziecko nie dorosło mi jeszcze do wieku modowego, za to pytanie mam jak najbardziej serio: czy ta książka o rysowaniu figurek modelek/modeli uczy rysowania od zera? Ludzików w ten deseń będę potrzebował i będę wdzięczny za info :)
    A jeśli znasz jakieś blogi z nauką rysowania modych ludzików to jak najbardziej poproszę :) Wdzięczny będę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej książce są już narysowane modelki, które tylko "ubieramy" ;)
      A blogów z nauką rysowania niestety nie znam :/

      Usuń
    2. Dzięki za info :) Wobec tego mi ta książki się nie przyda, a skoro nie znasz żadnych blogów z kursem rysowania podobnych 'arcydzieł', to muszę zdać się na wujka Google'a :) Dzięki, Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Nie mam rodzeństwa, więc problem z głowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba fashionistka, choć ja nie lubię tego typu książek ;)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne są te ,,ksiązki":D Tyle, że nie mam młodszego rodzeństwa,same starsze siostry.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tych książkach ale wyglądaja świetnie :D

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Mam rodzeństwo i nigdy nie wiem co z nim porobić ;')

    Zapraszam do mnie ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/2015/09/dresslinkcom-moje-wrazenia.html#

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie gdyby mój brat miał trochę ze mnie czegoś, chociaż ta chęć do książek to bym mu kupiła, ale niestety tak nie jest i niedostanie tak cudownego prezentu, a sama ja nie lubię czegoś takiego heh

    Pozdrawiam :)
    http://headintheclouuuds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam młodszego rodzeństwa ale z pewnością takie prezenty były by trafione, gdybym je miała i chciała im coś podarować :) Fajnie że są takie książki, które mozna wykorzystywać w różne sposoby :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Musze to kupić moim maluchom i razem z nimi dobrze się bawić.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Druga wydaje się bardzo ciekawa :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z moją (o osiem lat młodszą) siostrą niestety nie mogę nic robić w domu, ponieważ skończyło by się to najprawdopodobniej wojną domową xD A brata mam o 12 lat młodszego więc tym bardziej odpadają kolorowanki xD
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Obydwie<a href="http://mietowyzeszyt.blogspot.com/2015/09/plastyk-jak-wyglada-na-codzien.html''> Trochę o plastycznej szkole w MIĘTOWYM ZESZYCIE klik </a> wyglądają na ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam młodszą siostrę która będzie miała we wtorek 14 lat, więc też zastanawiałam się nad książką, dugą wydaję się dla niej odpowiednia ostatnio poodbna jej się podobała, a też brata która ma 11 lat i bliźniaków 8 letnich

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. W takich chwilach naprawdę żałuję, że nie mam rodzeństwa. :c Fajnie byłoby mieć siostrę lub brata, bo stale miałabym jakieś towarzystwo no i byłoby kogo podenerwować. ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia