Lato to wrażeń moc!!

1 września 2015


Hej ♥
Powiem szczerze, że to były naprawdę udane wakacje i naprawdę mi smutno, że się już skończyły. Podczas tych 2 miesięcy przekonałam się o jednej naprawdę ważnej rzeczy: Nawet jeśli nigdzie nie wyjeżdżasz, to wakacje mogą być cudowne!
Co w takim razie robiłam przez ten czas, oprócz odpoczywania po szkole?



Po pierwsze przejechałam mnóstwo kilometrów na rowerze. I wcale nie dla tego, że jestem fit. Po prostu mieszkam na zadupiu :)
Poznałam też kilka nowych osób (szczególne pozdrowienia dla Miłosza, Damiana i Andzi, bądźcie zaszczyceni, że ta słynna blogerka pozdrowiła was na blogu ♥)



Jak już wspominałam, nigdzie nie wyjechałam. No może oprócz tego krótkiego wypadu nad jezioro i 4 dni spędzonych u kuzynki.
A tak poza tym, to końcu obejrzałam wszystkie części Zmierzchu :D



Nie obyło się bez szalonych imprez, litrów kawy, śmiesznych tekstów, przygód z kaktusami i późnych powrotów do domu (chociaż jak teraz o tym myślę, to były raczej wczesne powroty do domu. Chodzi mi o powroty o 5 rano.)
Odkryłam swój talent do robienia drinków. I żebyście nie myśleli, że jestem alkoholikiem, to moim specjałem jest sok malinowy+woda gazowana+kostki lodu.


Nie jestem w stanie policzyć ile razy urządzałyśmy tzw. piżama party. Co prawda daleko im do tych z różnych filmów, gdzie dziewczyny biją się poduszkami, gadają o chłopakach itd. Nasze były o wiele lepsze! :D Tak na marginesie polecam wszystkim filmy Pitch Perfect i Pitch Perfect 2.

No i nie można zapomnieć o tańcu z talerzami. Dosłownie.

W komentarzach napiszcie swoje ulubione wakacyjne wspomnienie, chętnie poczytam :)

61 komentarzy:

  1. Super pomysł na post z takimi wspomnieniami:)
    Ja mam wiele wspomnień, również byłam nad jeziorem i spędzałam miło czas ze znajomymi:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiatj twój blog jest naprawdę ciekawy twoje stylizacje oryginalne i niepowtarzalne:)
    Zachęcam cię do wziecia udziału w konkursie na najlepsza stylziację:)DO wygrania
    zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł.
    Zapraszam serdecznie
    link tutaj>>https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  3. ważne, że są piekne wspomnienia :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. Niby nigdzie nie wyjeżdżałaś, ale miałaś mega szalone wakacje! Również mieszkam na zadupiu ;') Btw Ja rowerkiem zaczęłam jeździć dopiero od niedzieli, ale przyznam, że to dobre zajęcie jak na taką wiochę hah

    Zapraszam do mnie ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabym Ci chyba opisać całe wakacje! Podoba mi się forma Twojego postu x


    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie zabrakło mi nocowań ze znajomymi w te wakacje :c
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe wspomnienia :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Założenie bloga to chyba najlepsza rzecz jaką zrobiłam podczas wakacji! :)
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotki. Ważne, że są wspomnienia
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje wakacje przebiegały podobnie, a nawet bardzo do Twoich :D Imprezy, czyli kupowanie ciepłych bułek i maślanki w tesco xD ♥
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej wspominam spotkania z moją koleżanką która mieszka daleko ode mnie i imprezy :D
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo fajnie piszesz :P Skąd masz zdjęcia?

      Usuń
  12. Widać, że miałaś naprawdę udane wakacje :)
    Moje też były świetne, a jakieś jedno z najlepszych wspomnień? Hmm... turniej taneczny na obozie organizowanym przez klub, w którym trenuję. Zrozumiałam wtedy, że naprawdę potrafię - jeśli tylko się odważę :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście fajnie spędziłaś te wakacje!
    http://majczi01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie tez to były wspaniałe wakacje :D
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cute photos. Great blog you have, stay inspired!



    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  16. To obie miałyśmy idealne wakacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. miałaś na prawdę świetne wakacje :) Pozdrawiam
    rysialand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Każde wakacje mają w sobie coś magicznego :)
    pozdrawiam! www.xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też zdążyłam się przekonać, że wakacje bez takich większych wyjazdów mogą być super:D
    ~best-frieend.blogspot.com, nowy post

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nigdzie specjalnie dalej nie wyjeżdżałam, a jestem zadowolona z moich wakacji ;)
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w wakacje byłam w górach! <3 Ciekawe fotki ;*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/
    Zaobserwuj mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. smakowite te babeczki wyglądają :)
    zapraszam: http://sadistic97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie w te wakacje miałam najwięcej wyjeżdżania :') Jeżeli chodzi o rower to mam bardzo podobnie kiedy jeżdżę do mojej babci. Całe życie na rowerze :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Również tęsknie za wakacjami i odliczam dni do następnych ;)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli nigdzie nie wyjeżdżamy na wakacje, nie znaczy to od razu, że będą one stracone. Właśnie pokazałaś, że takie nie były i świetnie się bawiłaś. Wystarczy nieco wyobraźni, przyjaciół, dobrego miejsca i wszystko dzieje się samo :) I tak zleciały dwa miesiące...

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  26. Ach, tyle szaleństwa...
    I słodkie kiciusie! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję takich wspaniałych przeżyć.Udowodniłaś że nie trzeba wyjeżdżać do super daleko do super drogich hoteli żeby spędzić cudownie wakacje. Ja niestety też nigdzie nie wyjeżdżałam bo budowa wzięła górę. Pozostały mi tylko wypady ze znajomymi :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog, bardzo ładny :3 Babeczki wyglądają pysznie <33 !

    [mój blog ---> KLIKNIJ]


    Witaj kochana ! Poklikasz u mnie w klinki? Jeżeli masz współpracę napewno się odwdzięczę. Z góry dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Świetny post, znajomi, imprezy widać, że wakacje udane ;3
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Dobrze, że Twoje wakacje się udały. Świetne zdjęcia! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak widać wakacje się udały :) Nie powiem, żeby u mnie było nudno... Pozwiedzałam trochę, zaniedbałam swoje rzycie towarzyskie, nauczyłam się chodzić w nibystringach, nauczyłam się żyć na największym zadupiu.. Często byłam na wyjazdach, więc te kilka dni z przyjaciółmi najbardziej zapadło mi w pamięci :))

    Zapraszam do mnie na na ostanie chwyty wakacji :)My nie damy rady?! My?!

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  32. potwierdzam, że powroty o 5 rano są wspaniałe!
    ale no cóż wszystko co dobre szybko się kończy..
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko kiedyś się kończy. Super zdjęcia, widać, że dobrze się bawiłaś.
    zapraszam do siebie: http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że moje wakacje nie były takie pełne wrażeń ;)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post z takimi wspomnieniami!♥ Wszystko takie szalone :D Nie trzeba wyjeżdżać z domu, żeby wspaniale je spędzić ♥
    Mam nadzieję, że do mnie wpadniesz i coś po sobie zostawisz!:) Byłoby mi bardzo miło♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Widać, że wakacje miałaś na prawdę udane. Imprezy, znajomi... Czego więcej trzeba? :)
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. zazdroszczę takich "szalonych" wakacji, ja spędziłam je w domu przy komputerze

    zapraszam do siebie-klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje najlepsze wakacyjne wspomnienie to pojechanie po psa, który jest u nas już półtora tygodnia i bawi się szczotką :')

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie spędziłaś tegoroczne wakacje :)
    świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Najlepszym wspomnieniem z wakacji będzie to jak nauczyłam się pływać. Od dziecka próbuję i dopiero mając 18 lat udało mi się nauczyć. :D

    OdpowiedzUsuń
  41. fajnie że tak świetnie spędziłas wakacje!;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne że wakacje Ci się udały ! Cudne babeczki :) A filmy ostatnio obejrzałam i również polecam <3

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Widać, że miałaś niezapomniane wakacje :)
    http://kaliinnaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. you look amazing, such a great blog

    http://abdelkhalekleblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Z tego co się czyta, to idzie wywnioskować, że miałaś udane wakacje. :)

    www.meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wakacje i po wakacjach, pozoswtaje czekac do nastepnych :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Widzę, że twoje wakacje były jak najbardziej udane :) Ostatnie zdjęcie - miazga! <3

    INNA MYŚL [blog] | NOWY FILMIK NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  48. excellent post
    GFC you want to follow and keep in touch ?
    let me know and I follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia