Letnie ubrania w jesiennej odsłonie

26 września 2015


Hej ♥
Uwielbiana przez wielu pora roku (tak, chodzi mi o lato) skończyła się dokładnie 3 dni temu i nastała chłodna jesień. Pora wyjąć grube swetry, bluzy i kurteczki! Nie wszyscy są jednak z tego faktu zadowoleni i większość wolałaby zatrzymać lato na dłużej, chociażby w szafie. Otóż, jest na to rozwiązanie!
Niżej przedstawiam wam 5 letnich ubrań w jesiennej odsłonie.

Kilka porad.
Na początku mam jednak dla was kilka rad, bo podczas takich połączeń łatwo stworzyć coś naprawdę dziwnego.
Nie przesadzaj. Pamiętaj, że nie wszystko nadaje się na jesień i jak dla mnie np. krótkie spodenki powinny poczekać do następnego lata.
Wybieraj ciemniejsze kolory. Moimi ulubionymi jesiennymi barwami są burgund, butelkowa zieleń i zwykły czarny. Jeśli jednak wolicie trochę żywsze kolory to proponuję żółty lub pomarańczowy, które zdecydowanie kojarzą się z tą porą roku ♥
Zrezygnuj z wszelkich szalonych wzorków. Sama uwielbiam różne kwiatki, ptaszki i koniki, ale jesienią stawiam na klasykę czyli zwykłą kratkę, paski lub kropki.
• Typowo jesiennymi ubraniami, które będą pasować do większości tych letnich są: parki, koszule w kratę, ramoneski i grube swetry.

1. Spodnie z dziurami


Większość uważa, że takie poszarpane przez psa spodnie nie nadają się na jesień, bo będzie nam w nich po prostu zimno. Ja jednak nie mam zamiaru się z nimi rozstawać. Połączenie z ciepłym swetrem lub w skrajnych przypadkach cielistymi rajstopami powinno natychmiast rozwiązać problem podczas tych chłodniejszych dni ;)


boyfriendy-F&F / sweter-lumpeks (H&M) / New Balance 554 / plecak-lumpeks

2. Top na ramiączkach

Można pomyśleć, że ulubiona bluzka na cieniutkich ramiączkach nie nadaje się na chłodniejsze dni. Ja jestem jednak zdania, że wystarczy dodać ciepły sweter i mamy gotowy stój na jesień. 
Jeśli jednak wam ta opcja nie pasuje, to taki top możecie używać jako zwykły podkoszulek. 



bluzka, naszyjnik-nn / spodnie, sweter-lumpeks 
kot nie jest częścią stylizacji

3. Spódniczka

Przez lato przekonałam się do spódnic i teraz po prostu szkoda mi ich chować na dnie szafy. Z pomocą przyszedł mi golf, co jest nie do pomyślenia, bo jeszcze jakiś czas temu nie mogłam patrzeć na tą część garderoby. Od dziecka kojarzył mi się z uczuciem duszenia i nieprzyjemnym gryzieniem. Ten, który widzicie na zdjęciach, wygrzebałam w szafie mamy i jest naprawdę cudowny, a przede wszystkim mięciutki ♥


spódniczka-Cropp / sweter-szafa mamy / parka-lumpeks (H&M)

4. Crop top

Odsłonięty brzuch to nieodłączna część lata i wakacji. W momencie kiedy żegnamy się z crop topami, żegnamy się również z ciepłymi dniami. Jest na to jednak sposób. Krótkie bluzki, które nosiłaś do spodenek lub spódniczek, możesz założyć teraz do spodni z wysokim stanem. Wiem, że ta opcja nie trafi do wszystkich, ale mi takie rozwiązanie jak najbardziej odpowiada ;)


 crop top-Cropp / koszula, spodnie- lumpeks / kapelusz-mojej babci :)

 5. Sukienka

Tak jak wcześniej wspominałam, przez lato pokochałam wszelkiego rodzaju spódniczki i sukienki. Teraz po prostu nie chcę ich porzucać. Dobrą wiadomością jest to, że wcale nie muszę tego robić! Wystarczą grube rajstopy i kurtka, żebym nie dygotała z zimna i przy okazji miała na sobie ulubioną sukienkę.
Ważne jest jednak, żeby ta sukienka nie była z zbyt cienkiego materiału, bo 1. wtedy na nic ciepła kurtka i rajstopy, 2. wszystko będzie ci prześwitywać, 3. to naprawdę dziwnie wygląda.



Jak wam się podobają te letnio/jesienne stylizacje?
Napiszcie w komentarzu co sądzicie o takich połączeniach i które wam się najbardziej podoba.

59 komentarzy:

  1. ja nie mam zadnych spodni z dziurami wlasnie, haha
    ogolnie wszystkie stylizacje sa swietne! musialas sie napracowac :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są świetne. Ale ja zdecydowanie przepadam najbardziej za spódnicami i sukienkami - są naprawdę genialne na każdą porę roku. :)
    Chociaż teraz poluje też na spodnie z dziurami - to absolutny must have na tegoroczną jesień :)
    No i oczywiście koszulę w kratę. Każda stylizacja z koszulą w kratę jest genialna, chociaż ja crop topy zostawiam zdecydowanie na lato, jakoś nie mogę się do nich przekonać w zimną dość jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie masz cudowne swetry i tę sukienkę! Zwłaszcza ten bordowy sweter <3
    Ja uwielbiam jesienią też beże i brązy! :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podobają te stylizacje :)
    Pozdrawiam
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo za piątką, naprawdę ładnie wygląda. Bordowy sweter również mega. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne rozwiązania :)
    wszystkie outfity są śliczne, jedank nie wyobrażam siebie w crop topie na jesieni haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post!
    5 stylizacja najlepsza ♥
    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czwarta stylizacja najlepsza! ;*

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam to samo ze spódniczkami i sukienkami. Kocham te część garderoby ! A przy odpowiednich dodatkach jest to rzecz na każda porę roku :D
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny pomysł na post. Ja topy noszę przez cały rok i wcale mi nie przeszkadza zmieniająca się pora roku :)

    POLINSKA.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa 1, 2 i 3 ♥! Strasznie podoba mi się ten długi szary sweter :o

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ---> ZaoBsERwUj *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacje :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno bardzo fajne rozwiązania
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. To jeden z pierwszych postów typowo modowych, który czytałam z ogromnym zainteresowaniem. W fajny sposób podzieliłaś post na działy dzięki czemu każdy znajdzie, to czego mu potrzeba ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
  16. dokładnie, letnie ubrania nie muszę lezeć w szafie aż do następnych upałóq. Można je dobrze wykorzystać

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylówki! Ja osobiście uwielbiam boyfrendy a zdecydowanie jesienia i wiosną! :D Kliknełam ;)

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. spódniczki w linię A podobają mi się nieziemsko ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienki i spódniczki noszę przez cały rok, czy to lato czy to zima ☺

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne pomysły ja czesno noszę podobne zestawienia, prócz golfa, bo mam za krótką szyję i jeszcze grubiej wyglądam

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zestawy! bordowy sweter i ta szara sukienka piękne! ♥

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny design, stylizacje i koteeek! Pozdrawiam http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/ja-i-dino.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny post! Masz świetne new balance'y, a sukienka cudowna. Ja również nie chciałabym żegnać się ze spodniami z dziurami i crop topami.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Według mnie 1 to najlepsze połączenie. Może dlatego, że kocham swetrzyska? Tak zgrabnej i ładnej dziewczynie we wszystkim ładnie :) Pozdrawiam!

    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka najlepsza :)
    Muszę zaopatrzyć się w jakąś grubszą spódniczkę,bo mam same zwiewne i cieniutkie a nie chce z nich rezygnować :)

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Rady są najważniejsze, hah ♥
    Sukienka jest boska *-*

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak dla mnie podkoszulek jest na każdą porę roku, śliczne stylizacje! :)
    Ja zwykle jestem szczęśliwa, najbardziej uszczęśliwia mnie mój chłopak i przyjaciele :)

    Nowy Post!- Klik!
    Poklikasz w linki TUTAJ? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moim zdaniem sukienki są stworzone specjalnie na jesień!
    Zapraszam do mnie. KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia jak i stylizacja! :)
    http://severalshades.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. spodnie z dziurami teraz jakieś popularne są xD
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  31. spodnie z dziurami i bordo sweterek - rewelka!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne połączenia. :) I nie ma co rezygnować z letnich rzeczy. :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne te stylizacje :3 A moja pierwsza myśl po przeczytaniu tego posta "letnio-zimowe stylizacje też zrobi?" :D Genialny post :3 Jeśli uda Ci się to proszę wymyśl też coś na zimę ♥ :3
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zimę jestem jedną wielką kulką bluz, swetrów i koców, więc nie jestem nawet w stanie wymyślić, jak w to upchać coś letniego :D

      Usuń
  34. Porady bardzo praktyczne, sama się do nich stosuje. Zgrabnie stworzony post, trzymaj tak dalej :)

    Zapraszam na nowy post pełen jesiennych zakupowych propozycji!

    OdpowiedzUsuń
  35. Są przepiękne ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja z koszulej w kratki i kapeluszem jest przepiękna.
    Chyba już musisz założyć rajstopy do tej spódniczki :) Jabym też nie chowała do szafy taką spódnicę :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://kariiariifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne zestawy :) Ja na jesienne dni preferuje spodnie :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się z trzema podpunktami, jednak ja chyba zrezygnuję z crop topów :)

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. swietnie wszystko polaczylas! zakochalam sie w tym skorzanym plecaczku i w jeansowej spodniczce!
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej chyba wpadł mi w oko 1 i 2 :) Świetny post! Zapraszam do siebie - Mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Jezu, jak Ci ładnie w tym drugim zestawie! Zupełnie jak nie Ty!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cropp top podbił moje serce :) Sama zgadzam się ci do porad, w lato było wesoło teraz jesień zapinamy kurteczki! Zawsze na tą porę roku przestawiam się na ciemniejsze kolory, a rodzice śmieją się ze mnie, że wyglądam jak moro :')

    Zapraszam do mnie na spóźnione rozpoczęcie jesieni :) Welcome Fall

    Pozdrawiam cieplutko
    (Nie) zakochana w jesieni
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  44. Piąta stylówka najlepsza!
    http://fridayp.blogspot.com/
    *ENJOY* Dobrej nocy! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudnie :)
    Zapraszam do mnie
    http://ladyinblackfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowne stylizacje i słodki kotek ;D
    Pozdrawiam serdecznie

    zapraszam do siebie: cakewithstrawberry.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs? kom za kom ?
    napisz w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  48. Wszystkie outfity mi się podobają ale najbardziej ostatni.Fajne masz ubrania i super crop top ! :)
    http://royal-girll.blogspot.com/2015/09/nowy-poczatek.html - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. szaleję za wszelkimi sweterkami, twoje propozycje są bardzo kuszące :3
    Zapraszam: http://sadistic97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia