Pierwszy tydzień w liceum

9 września 2015

Hej ♥
Nie wiem czy zauważyliście, ale właśnie miął pierwszy tydzień w szkole. Dla mnie był to tydzień w nowej szkole. Od kilku dni chodzę do liceum i jest mi z tym całkiem dobrze. Sporo się jednak zmieniło i do wielu rzeczy ciężko mi się przyzwyczaić.

Jeśli ty kontynuujesz naukę w starej szkole i ten post jakoś do ciebie nie przemawia, to naprawdę nie musisz go czytać (no chyba, że chcesz wiedzieć jakie są moje odczucia i czego możesz się spodziewać kiedy to ty zmienisz szkołę). 
Po prostu skomentuj te zdjęcia i napisz jak tobie minął pierwszy tydzień, naprawdę się nie obrażę ;)



Lekcje na popołudnie i problemy z organizacją 

Chyba największą zmianą są lekcje na popołudnie. Nie wiem jak ja sobie poradzę z organizacją, kiedy do tego dojdzie mi jeszcze więcej nauki i dodatkowy angielski :) Jednak jest jeden plus, czyli spora dawka snu. W porównaniu z poprzednim rokiem, w końcu czuję się wyspana.


To mi się nie podoba

Nadal jednaj jestem trochę zagubiona i czuję się nieswojo. Dziwnie jest tak widzieć codziennie nowe twarze i chodzić po całkiem nowych korytarzach.
A jeśli chodzi o szkołę jako sam budynek, to chyba nigdy nie nauczę się rozmieszczenia sal. Jak dla mnie to prawdziwy chaos. Podobnie jest z planem lekcji i wykazem dzwonków.
Co do tego planu lekcji, to naprawdę mi się nie podobają godziny w których kończę i zaczynam. Tak jak wspominałam uczę się na popołudnie, więc spotkanie moich przyjaciółek, które chodzą do innych szkół, to prawdziwy cud.


Pozytywne strony

Moją ulubioną nowością jest szkolny radiowęzeł. To naprawdę cudowne, kiedy podczas przerwy leci piosenka twojego rudego idola ♥
Uwielbiam też mieszankę subkultur i różnorodność, która tu panuje. Naprawdę nikt nie zwraca uwagi na to jak wyglądasz, możesz ubierać się po prostu jak chcesz (to znaczy, że nikt nie patrzy się na ciebie jak na dziwaka kiedy ubierzesz spódnicę).
Jeśli chodzi o moją klasę, to są naprawdę mili. Nauczyciele też.
Myślę jednak, że na pewno bym sobie nie poraziła i już dawno bym się zgubiła bez mojej kuzynki Ewy ♥
I chyba w końcu polubiłam wuef.





Jeśli wy też chodzicie do nowej szkoły, to koniecznie podzielcie się swoimi przeżyciami w komentarzach :D
Co się u was zmieniło, co wam się podoba, a co nie?

62 komentarze:

  1. dobrze, że ja mam już za sobą te złe czasy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swój pierwszy tydzień szkoły spędzam w domu chora, także jest świetnie xD Cieeszę się Twoim entuzjazmem i radością :3 Mam nadzieję, że utrzymasz go do czerwca ! :3
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wolę ćwiczyć sama a wf nadal nie lubię;/
    Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chodze do collage to chyba można nazwać już studiami ale podoba mi się tam bardzo
    <a href="http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/>Mój Blog - klik!</a>

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfect! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w nowej szkole ;) ładne zdjęcia :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku też zaczęłam nową szkołę. Jestem z niej naprawdę zadowolona i świetnie się tam czuje. Co do planu, trudno mi cokolwiek powiedzieć bo codziennie się zmienia i może dopiero w poniedziałek dostaniemy na cały tydzień
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Są kwiaty, jest elegancko i na luzie. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, jaka Ty jesteś pozytywna na tych wszystkich zdjęciach *.* Tak trzymaj! :D A szkolny radiowenzeł to musi być coś świetnego^^

    Isabel Czyta - mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam swój pierwszy tydzien w nowej szkole i ten stres, powodzenia :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że w mojej szkole nie ma radiowęzła.
    Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia!
    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! *-*
    Masz więcej minusów w swoim liceum, ale ja chodzę nie wyspana XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez Twój post chyba chcę już iść do nowej szkoły! jeszcze tylko dwa lata, dam jakoś radę haha. Cudowne zdjęcia! x

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz w liceum zajęcia na popołudnie? :o Muszę przyznać, że pierwszy raz o tym słyszę! W zasadzie to współczuję, to musi być ciężka sprawa, prawdę mówiąc, dzień szybko ucieka. Ale mam nadzieję, że się szybko przyzwyczaisz, bo raczej innego wyjścia nie ma :D A chaos spowodowany nowymi korytarzami i salami pewnie też niedługo ogarniesz, w końcu mija dopiero drugi tydzień. Super zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne zdjecia, śliczny blog!
    już obserwuję :*
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Liceum? Jezu, kiedy to było.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez chodzę do nowej szkoły tylko ze w Niemczech, jest całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dobrze, że ja już skończyłam szkołę :) przyzwyczaisz się w mgnieniu oka i za trzy lata wracając ostatni raz ze szkoły pomyślisz jak ten czas szybko zleciał :)

    Zapraszam KLIK i KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. ja co prawda swoja szkołe średnią mam już za sobą, teraz studia... ach masakra :(. Nie martw się z czasem zapamiętasz rozkład sal, pamiętam swoje pierwsze dni w lo miałam podobne odczucia, ale do wszystkiego z czasem się przyzwyczaiłam, na pocieszenie moge ci powiedzieć że na studiach jest 100 razy więcej sal i budynków więc to jest dopiero chaos.
    _______________________________
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  21. beautiful
    new post:http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/09/straps-stripes-overall-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej, ja wolę lekcje na rano :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. trochę kiepsko masz z tymi lekcjami na popołudnie, bo na pewno pózno kończysz :/
    ja dopiero za rok idę do liceum, ale szczerze to się nie mogę doczekać, mam trochę dosyć gimnazjum haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. też w pierwszej liceum miałam na po południu i nie wspominam tego za dobrze, ale idzie się przyzwyczaić;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również jestem w nowej szkole, w Izraelu. Przez jezyk na razie lekcje mam luźne. No oprócz matematyki i angielskiego jednak moje wrażenia mega na plus :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post! Szczerze:) Dzięki Tobie wiem jak mogę się czuć za rok :D Śliczne zdjęcia♥
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia, szczególnie to czarno białe <3 Będę zaglądać częściej :) A w wolnym czasie zapraszam do siebieeee :) http://nonstopyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. AAA TEŻ CHCIAŁABYM PIOSENKI RUDEGO NA PRZERWACH W MOJEJ SZKOLE :C

    OdpowiedzUsuń
  29. W mojej szkole w radiowęźle puszczają sam rock i rap, którego nie znoszę, więc codziennie na długiej przerwie siedzę w słuchawkach :D
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia <3
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem już w drugiej klasie liceum i nigdy nie zdarzyło mi się mieć lekcji na popołudnie. Zawsze mam rano i to właśnie dobrze. Dużo ludzi znałam po pierwszym miesiącu tamtego roku szkolnego.
    http://mylifeinmemoir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Na szczęście ja dopiero do 1 gim :) xD

    ♥ Pozdrawiam ♥
    All Pastel World klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja już moją szkołę ukończyłam, ale pamiętam że byłam zachwycona liceum. Więcej swobody, pracoenicy szkolni nie traktowali nas jak dzieci... No i fajne było to, że jak skończyliśmy temat lekcyjny to wypuszczali nas z lekcji mimo że do dzwonka było np 10 minut :D
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie z tymi dzwonkami jest tak samo i meega mi się to podoba :D

      Usuń
  34. Świetne zdjecia :)
    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja za ro idę do liceum i myślę, że będzie to zmiana na lepsze :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Z dnia na dzień będzie coraz lepiej :) Ja na szczęście ale też i nieszczęście liceum mam za sobą

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Damy radę :) Ja już od kilku ładnych latek jestem w starej budce, ale pamiętam jak było na początku :') Dogadanie się jako nowa, było gorsze, niż jako obcokrajowiec :")

    Zapraszam do mnie na mały poradnik, oparty na doświadczeniach własnych :) #BackToSchool2: Jak podpaść tym, którym podpaść się nie powinno?

    Pozdrawiam cieplutko
    LadyinBlack

    OdpowiedzUsuń
  38. Również poszłam teraz do pierwszej klasy liceum. Ciężko jest mi przyzwyczaić się do nowych twarzy, a najgorsze jest to, że oni wszyscy się znają, a ja nikogo nie kojarzę nawet ;/
    Zaczynam obawiać się też problemów z nauką ;o
    Ale miejmy nadzieję, że nie będzie aż tak źle :) Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Też poszłam do nowej szkoły i szczerze mówiąc jest tak 5/10. Wydaje mi się, że mam fajną klasę. Nauczyciele w w miększości są spk, ale starsze roczniki to porażka...

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie nauczyciele jeszcze tak nie cisną, więc nie jest źle :) ale czasu będziemy miec mało:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam już za sobą pierwszą klasę liceum, ale dokładnie pamiętam jak to było także.. :D
    Współczuję lekcji na popołudnie. :o Faktycznie rozwalałoby mi to cały dzień.
    O nowe twarze to się nie martw. Ja przyszłam na zakończenie roku szkolnego, a mimo to nadal większość twarz wydawała mi się nieznajoma. Tak to już jest w większych szkołach.
    A co do rozmieszczenia sal - tak tylko Ci się wydaje. Moja szkoła również jest ogromna, a po miesiącu śmiałam się ze swojego strachu w tej kwestii. :D
    Powodzenia życzę! :)

    i pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam takich super nauczycieli , żeee.... :D Na razie są dla nas mega luźni <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. liceum, kiedy to było ;p heh ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja na dobre zaklimatyzowałam się chyba dopiero w drugiej klasie. Wszystko przed tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chodzę do nowej szkoły,ale wciąż do gimnazjum. Zmieniłam tylko ze względu na to,że przeprowadziłam się i miałabym do szkoły bardzo daleko.
    Nie bój się co do rozmieszczenia sal,też nie mogłam się połapać w nowej szkole,ale po tygodniu wszystko się ustabilizowało hahaha ,pozdrawiam
    mój blog,zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  46. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  47. Pamiętam, jak rok temu byłam nowa w liceum i znalezienie sali graniczyło z cudem haha
    Doskonale cię rozumiem, mam nadzieję, że szybko się zaaklimatyzujesz na dobre!
    Szkolny radiowęzeł w liceum też był dla mnie nowością i również mega mnie ucieszył!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja teraz zaczęłam gimnazjum, ale zostałam w tej samej szkole i jestem zadowolona. :) Powodzenia :D
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie cudowne zdjęcia! Ja bardzo pozytywnie wspominam pierwsze tygodnie w liceum :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja teraz jestem w 2 klasie gimnazjum i jest dobrze wrócić do starej szkoły, jednak gorzej będzie wyjść z gimnazjum i iść do liceum. *o* A tobie życzę powodzenia i oby reszta roku szkolnego była taka jak pierwszy tydzień. :)) Wpadnij w wolnej chwili: ♥ caroberry.blogspot.com ♥. Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Twój uśmiech!
    Też jestem teraz w nowej szkole, zaczęłam naukę w technikum i tu również rozmieszczenie sal to jakiś chaos, a szkoła liczy 3 piętra + parter i piwnica. Na szczęście szłam z 3 znajomych to nie jest tak źle. Klasa wydaje się być miła, jednak już kilka dziewczyn działa mi na nerwy:))


    Jeśli masz czas to zapraszam na mojego bloga :)
    Jeśli Ci się spodoba to śmiało komentuj i zostań na dłużej! :)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja nie dałabym rady z lekcjami na popołudnie :(
    Ślicznie wyglądasz!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. I love your outfit, so casual but still very cute. I love the pattern of the blouse, so lovely. :)

    http://yellowpumpkiin.blogspot.de/2015/09/felling-like-business-lady.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie wyglądasz!
    Ja mam podobne odczucia.. nowi ludzie, nowa szkoła.. ale mimo wszystko cieszę się że zaczęłam już naukę w liceum :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Również zaczęłam naukę liceum, naprade jest to coś innego. Nowi ludzi, nowa klasa, aczkolwiek nie mam na co narzekać. Jest idealnie!
    http://spojrzoczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ehhh ja tam nie tęsknie za liceum! Nie ma to jak studia we Wrocławiu http://www.prawowroclaw.edu.pl/rekrutacja/

    OdpowiedzUsuń
  57. Liceum to świetny czas na naukę i zabawę. W szczególności nauka języków obcych jest bardzo ważna, dlatego polecam językowego bloga http://redmalina.pl/

    OdpowiedzUsuń
  58. Heh.
    U mnie w LO nie było radiowęzła. Był w konkurencyjnym liceum - tego im zazdrościłem.
    Cieszę się, że czasy liceum dla mnie - osobiście, nie twierdzę, że LO do kitu etc. - minęły. W 3ciej klasie na topie była piosenka ze słowami:

    "/
    hej chłopcze - czy czujesz, że coś jest nie tak?
    ja za nic w świecie
    nie chciałbym znowu mieć 16 lat
    i ciągle myśleć
    co zrobić, by zachować twarz
    /"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia