Problemy blogerki

5 września 2015

Witam wszystkich! ♥
Blogerka, niby zwykła dziewczyna, niby taka sama jak ty i niby z takimi samymi problemami. Tutaj niektórych zdziwię, ale nie do końca tak jest. Prowadzenie bloga to spora odpowiedzialność, a co za tym idzie sporo zmartwień. Niżej przedstawię najpopularniejsze z nich oraz kilka rozwiązań właśnie tych problemów.


1. Nie ma mi kto robić zdjęć!

Rozwiązanie:
Poszukaj nowych osób. Może twój brat lub ciocia okażą się świetnymi fotografami, nie dowiesz się dopóki nie spróbujesz.
A jeśli naprawdę nie masz nikogo, kto zrobi ci zdjęcia, pozostają różnego rodzaju statywy. I nie koniecznie musi to być taki profesjonalny za kilkadziesiąt złoty. Deska do prasowania, krzesło lub stojak na kwiatki też sprawują się całkiem dobrze ;)

Przy okazji chciałabym podziękować z całego serca mojej kochanej Natalii za zrobienie zdjęć, które właśnie oglądacie i za pożyczenie roweru do tej sesji, bo mój jest brzydszy :) KC♥


2. Nie ma internetu!

Rozwiązanie: 
Kilka razy zdarzyło mi się tak, że internet nie chciał działać, a ja miałam opublikować post lub poczytać wasze blogi.
Najlepszym rozwiązaniem jest spokojne czekanie. Ciągłe szturchanie routera i odświeżanie strony nie pomoże. W tym czasie możesz zająć się czymś pożytecznym. To chyba odpowiednia pora na posprzątanie w pokoju :)


3. Nie mam weny!

Rozwiązanie:
Jedni mówią, że nic na siłę, drudzy, żebyś siedziała tak długo aż coś wymyślisz.
Ja jestem za pierwszą opcją. Jeśli nie masz na coś siły i ochoty to po prostu tego nie rób.


4. Nie mam czasu!

Rozwiązanie:
W związku z tym, że zaczęła się szkoła zaczęły się też lekcje, prace domowe, nauka i różne zajęcia dodatkowe. Prawda jest taka, że przetrwają najsilniejsi, a wrzesień i październik to miesiące w których najwięcej osób rezygnuje z blogowania.
Kluczem do sukcesu jest odpowiednia organizacja. Zapisuj wszystkie rzeczy do zrobienia i ułóż je w kolejności od najważniejszych do tych mniej ważnych. Myślę, że w ten sposób o niczym nie zapomnisz, a jeśli zabraknie ci czasu to przecież nic się nie stanie ;)


5. Nikt nie czyta mojego bloga!

Rozwiązanie:
Pisz i publikuj tylko to, z czego jesteś w 100 procentach zadowolona. Ważna też jest systematyczność. Komentuj blogi innych i udzielaj się na grupach blogerów. Nie spamuj, tego nikt nie lubi ;) Zobaczysz, że czytelnicy na pewno do ciebie przyjdą :D


 6. Boję się reakcji rodziny/ znajomych.

Rozwiązanie:
To problem w szczególności tych początkujących blogerek. Powiem tyle, jeśli robisz to co kochasz (tym bardziej jeśli robisz to dobrze) to nikt nie powinien ci w tym przeszkodzić i z ciebie się wyśmiewać.
Moja rodzina i znajomi przyjęli wiadomość o tym blogu całkiem normalnie, tym bardziej, że nie byłam wtedy najlepszą blogereczką.

Czy wy też macie lub mieliście takie problemy?
A może macie jeszcze inne?

79 komentarzy:

  1. Zgadzam się z każdym punktem :)
    Świetny post i ładne zdjęcia :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście te wszystkie problemy liczą się też mnie! :(

    ☻Pozdrawiam ☻
    All Pastel World

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam takie problemy na poczatku, jednak ze wszystkim można sobie poradzić :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja boje się pokazać mojego bloga :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, wszystko to święta prawda!!! Super zdjęcia, jaki masz aparat?

    NOWY POST!- 6odcienimnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sony hx300, jest napisane w zakładce "O mnie" ;)

      Usuń
  6. Z ostatnią rzeczą mam SPOOOORY problem :(

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo, że nie lubię takich lajfstylowych blogów - na Twój zaglądam regularnie i jestem naprawdę pod wrażeniem. Za każdym razem w jakiś sposób mnie motywujesz - chociażby do posprzątania pokoju ;) A zdjęcia zapierają dech w piersiach! Trzymam za Ciebie i Twój blog kciuki! *^*

    Może zajrzysz do mnie?
    isabelczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio nie miałam internetu a zdjęcia na kolejny post czekały już zwarte i gotowe do dodania... myślałam że padne :D

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najczęściej mam ten problem, że nie ma mi kto robić zdjęć :D Reszta raczej mnie nie dotyczy... No chyba, że brak czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, super wyglądasz :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post!
    Mój blog:
    http://tofikoess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie zgadzam się z tym co napisałaś, dokładnie tak jest!
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post, świetny poradnik dla blogerów! :)
    Brawo dla fotografa - cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie: http://fridayp.blogspot.com/
    Dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twój blog jest super <3 i bardzo ładna notka oraz zdjęcia. Chyba każdy czasami ma takie problemy z blogiem :x

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie największym problemem a zwłaszcza teraz jest pogoda bo gdyby mam czas na zdjęcia najczęściej pogoda płata mi figle :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam problem z fotografem, bo zawsze wstydzę się zapytać kogoś czy zrobi mi kilka zdjęć. :D

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście spotkałam się z każdym z tych problemów, faktycznie deska do prasowania spisuje się idealnie do robienia zdjęć xD
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tobą w stu procentach! Początki na blogu nie są łatwe... :)
    Zapraszam na nowy post, każdą aktywnością się odwdzięczam!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/2015/09/powrot-do-rzeczywistosci.html

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rady! :D może z niektórych skorzystam :)
    true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Potrzeba matką wynalazków! Ja zawsze kładłem aparat na stosie książek, ale to może być dosłownie wszystko :) Problemy rzeczywiście życiowe - sam się zetknąłem z nimi w życiu, ale na szczęście zawsze udaje mi się je jakoś rozwiązać. Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To fajny poradnik. Bardzo ładne zdjecia i ciekawy pościk.
    byklaudiq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 3 punkt to chyba największa udręka każdej blogerki! Ale rady naprawdę przydatne, bo większość z tych punktów przydarza mi się dosyć często.. Na pewno z nich korzystam przy cięższych chwilach ;)

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam podobne problemy. Nie miałam czytelników, ale byłam cierpliwa i teraz mam tych kilku stałych. ;) (♥) Piękne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam. ♡

    ironimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie największym problemem było po prostu sie odważyć i zacząć:)
    Pozdrawiam, byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Oooj skąd ja znam te problemy.. Na szczęście u mnie o zdjęcia jest łatwo jeśli tylko pogoda dopisuje :)'

    Nowy Post!- Klik!
    Mój post na FAMFY-Klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie te problemy nie dotyczą, nie mam problemu żeby ktoś zrobił mi zdjecia - kolezanki, brat, mama - zawsze chętni do pomocy. Brak weny ? Chyba jej nadmiar :D organizacja to podstawa i choć w tym roku koncze liceum to udało mi sie przetrwać na blogu od gimnazjum więc to wszystko zasługa dobrego nastawiania i organizacji :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zawsze mam problem ze zdjęciami, bo jak proszę siostrę to nie zawsze jej się chce

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Haha ja mam te same problemy co Ty, z wyjątkiem zdjęć - mój chłopak i mama są zawsze chętni i gotowi! ;-)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. czasem miewam problem z fotografem:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie rozpisane, a sposoby na rozwiązanie problemu są świetne ♥
    Piękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam praktycznie każdy ten problem :D Świetnie to wszystko dobrałaś :) Pozdrawiam cieplutko :*
    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Idealnie to wszystko opisałaś! Najgorszy jest zawsze problem z fotografem :) Bardzo ładne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim problemem jest to, że uwielbiam czytać Twojego bloga i oglądać Twoje zdjęcia :/ Jezuu uzależniasz:(
    A tak serio to świetnie napisany post :3 Sama na szczęście mam tylko problem z systematycznością, a raczej boję się jak sobie poradzę ze zdjęciami, blogowaniem i nauką :/
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zawsze mam problem z fotografem, bo nie chcę mu się iść na zdjecia, ale jakoś go zmuszam ;)
    Cudowne zdjecia, naprawdę świetna notka :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny post! Ja zaangażowałam do robienia zdjęć mojego tatę, czasami rodzeństwo, a czasami robi to statyw, ale faktycznie my bloggerki mamy ciekawe problemy haha

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! My w robienie zdjęć angażujemy statyw! Czasami nawzajem robimy sobie zdjęcia, ale odkąd posiadamy statyw zdjęcia robimy tylko za pomocą niego i oczywiście aparatu! haha
    Wspólna obserwacja? Daj znać u nas :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    |Weronika i Wiktoria|
    MOŻEMY LICZYĆ NA TWOJĄ POMOC? KLIKNIESZ W LINKI? :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zawsze mam problem ze zdjęciami. Najczęściej ich niestety nie robię. Mam jednak plan na zmianę.
    http://annenoele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie właśnie największy problem jest ze zdjęciami, bo w stolicy niestety nie mam za bardzo gdzie ich robić i kicha jest :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post. Ja najczesciej mam problem ze zrobieniem zdjęć,mam statyw ale mój aparat robi zdj kiepskiej jakości. Często też po prostu nie mam weny,
    Świetnie wyszłaś na tej sesji z rowerem :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam identyczne problemy! Świetny pomysł na post, genialne zdjęcia x

    OdpowiedzUsuń
  41. chyba wszystko mi się przytrafiło ale dałam radę z tego wyjść :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. zapraszam na mojego bloga i zachęcam do pomocy byłabym bardzo wdzięczna!
    blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. swietny poradnik, zgadzam sie z Toba w 100% :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam dokładnie takie same problem jakie są w poście :)
    A największy mam problem właśnie ze zrobieniem zdjęć bo nie ma kto :)
    Świetny post
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Myślę, że Każdy bloger boryka się lub borykal z takimi problemami, fajnie że zaproponowała proste Rozwiązania :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam problem z wszystkimi tymi problrmami :D
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo przydatne rady i świetnie wyglądasz na tych zdjęciach :) Zapraszam do mnie u mnie nowy nietypowy post : www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Coś w tym jest, ale grunt to dobra organizacja i wszystkie te punkty to tylko wspomnienie :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Grunt to dobra organizacja :) Ja dopiero zaczynam będzie mi miło jeśli do mnie zajrzysz i zostawisz ślad po sobie http://madimartula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Grunt to dobra organizacja :) Ja dopiero zaczynam będzie mi miło jeśli do mnie zajrzysz i zostawisz ślad po sobie http://madimartula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo pomysłowy post! :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ ----> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgadzam się. Już obserwuję jako Shui Neo bo twój blog bardzo mi się spodobał!
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. śliczna bluzka, zainwestowałam w podobny koszyk na rower, to świetne rozwiązanie :D
    Mój blog - klik !

    OdpowiedzUsuń
  54. skorzystałam z kilku rad i bardzo Ci dziekuje , genialny post (przydatny)
    maniaandjulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajny post! Ja miałam problemy z fotografem :D
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. U mnie najtrudniejszą sprawą było powiedzenie rodzicom o blogu. Gdy napisali do mnie z Dresslink musiałam już to zrobić. Na szczęście pozytywnie zareagowali :)

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  57. Beautiful photos! I'm your new follower # 569 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  58. też miałam podobne problemy,zazwyczaj z weną albo że nikt nie czytał mojego bloga, na szczęście to się zmieniło ;)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Dużym problemem jest brak regularnego fotografa... Zanim zaangażowałam w bloga mojego chłopaka miałam duże wyzwanie z robieniem zdjęć :)

    www.katee-m.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  60. świetnie wszystko opisane! Interesuję się fotografią i mam sprzęt, choć co prawda mało co siebie dodaję, jednak problem z weną i znalezieniem czasu nie jest mi obcy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Fotograf to największy problem. Przynajmniej dla mnie
    She Imagination - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  62. Na początku muszę wspomnieć, że zdjęcia wyszły świetnie, wyglądasz super! :)
    Blogowanie to nie taka łatwa sprawa, zgadza się. Podpisuję się pod wszystkimi wymienionymi przez Ciebie problemami i radami. U siebie najczęściej obserwuję chyba brak weny, bo z nią to różnie bywa, ale w ostateczności zawsze jakoś się godzimy :) Niedługo też pewnie będę miała problem z brakiem czasu, ale... dla chcącego nic trudnego.

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  63. Prześliczne zdjęcia!
    Też kiedyś bałam się co znajomi pomyślą o moim blogu, ale teraz mnie to nie interesuje, robię to bo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Rzeczywiście życie blogerki nie jest tak łatwe jak myślą inni :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. bardzo fajny post, często dotykają mnie opisane przez ciebie przypadłości, niestety ;(

    wpadnij do mnie mój blog, klik!

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ciekawie napisany post, świetne rady!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  67. Tak, reakcja znajomych to chyba największy mój problem. Nawet jak nie jest to mój pierwszy blog. Pisałam już kiedyś i to całkiem aktywnie parę lat temu, a mimo to teraz nadal boję się rekcji. Ale to chyba wynika z braku pewności siebie i wiary w to co robię, tak mi się wydaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  68. 1 i 4 moje największe problemy ;( Ale jakoś trzeba sobie radzić ;) U mnie dochodzi jeszcze brak fajnych miejsc, więc czasami zostaje ściana w pokoju ;(

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja tutaj się troszeczkę rozpiszę:) Zawsze marzyłam o tym, żeby założyć bloga miałam ich wielu, ale nie za dobrze mi to wychodziło. Teraz mam ten: aassiiaao.blogspot.com i założyłam też specjalnego aska: @Blog23 nie za dobrze mi to wszystko wychodzi, ponieważ dopiero zaczynam wiadomo, ale z czasem sie to wszystko poprawi. I zamierzam zainwestować w nowy sprzęt, bo zdjęcia nie są perfekcyjne i nie jestem z nich zadowolona, ale zrobię to dopiero wtedy kiedy będe mieć więcej czytelników:) Ja od samego początku bałam się reakcji znajomych o moim blogu(prowadzę go od niedawna) i do tej pory jeszcze nie wiedzą wszyscy, ale już pół szkoły o tym wie i byłam załamana, że będą się ze mnie śmiać i wgl i nawet chciałam usunąć tego bloga, ale zrozumiałam, że kocham to robić. Kocham pisać o sobie i nie przestanę to robić bo jakaś grupka ludzi się ze mnie śmieje:) Ale wręcz przeciwnie Ci co wiedzą o moim blogu to go czytają i bardzo im się podoba:) Trafiłam tutaj właśnie takim sposobem, że skomentowałaś jakiś post więc twoje rady się sprawdzają i podoba mi się twój blog więc będę na pewno tutaj wchodzić dość często:) Zapraszam do mnie i miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale masz cudownego bloga :( normalnie zazdroszczę!
    Ja dopiero zaczynam ;)
    Zapraszam http://gosiakks.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  71. Mój problem to definitywnie brak czasu. :( Jednak nie poddaje się i mam nadzieję, że uda mi się pisać posty dosyć często. W weekendy kiedy ma się więcej wolnego czasu to można zawsze napisać parę postów do przodu i później publikować np.: w ciągu tygodnia. :)

    http://nie-ma-smutku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia