10 rzeczy do zrobienia jesienią

15 października 2015


Hej ♥
Myślę, że seria "10 rzeczy do zrobienia..." zagości tutaj na dłużej. Pierwszy post, który pojawił się latem bardzo wam się spodobał, więc to dobry pomysł, żeby ją kontynuować ;)



Jeśli nie wiecie o co chodzi (w co naprawdę wątpię) to już wyjaśniam.
W tych postach będę pokazywała 10 rzeczy, które możecie zrobić na daną okazję. Nie będą to jednak typowe czynności, które są umieszczane w 99% tego typu poradników. Nie zostawię was z banalnym: poczytaj książkę, obejrzyj film lub ugotuj coś. Znajdziecie tutaj dokładne i szczegółowe pomysły, które mam nadzieję, że zmotywują was do ruszenia tyłka :D

1. Dziej na drutach.
Jesień to czas szalików, swetrów i długich wieczorów. Te 3 rzeczy można w dosyć łatwy sposób ze sobą połączyć. Wystarczy, że znajdziesz druty, włóczkę i odrobinę cierpliwości, a własnoręcznie wyczarujesz coś cudownego. A jeśli za pierwszym razem ci się nie uda, to nie poddawaj się.
Tutaj macie calutki poradnik, razem z powodami dla, których warto spróbować, wyborem drutów i włóczki oraz z linkami do samouczków: KLIK


2. S'mores
S'mores to przysmak pochodzący z Stanów Zjednoczonych. Składa się z zapieczonej na ognisku pianki, kostki czekolady i dwóch kawałków krakersów typu graham jako zewnętrzne warstwy.
Piankę równie dobrze możecie przygotować na palniku gazowym lub w kominku. Ja jednak przedstawiam wam wersję dla tych bardziej leniwych.

Połóż na talerzyku 2 herbatniki. Na jednym połóż piankę, na drugim kostkę czekolady. Włóż do mikrofalówki na 10s, a następnie złóż je razem.



 3. Zacznij oglądać American Horror Story.
Jesień kojarzy nam się z tajemniczością, więc jest to świetny czas na oglądanie strasznych filmów.
Fanką horrorów nie jestem, ale zdecydowanie mogę wam polecić ten serial. Zapewne większość z was słyszała o American Horror Story. Nic dziwnego, bo jest naprawdę godny polecenia i bez wątpienia wciągający. A poza tym, nie jest aż tak straszny jak mogłoby się wydawać (co dla mnie jest ogromnym plusem) ;)


4. Pomaluj paznokcie na ciemny jesienny kolor.
Obecnie moim ulubionym kolorem jest bordowy. I jestem po prostu zakochana w tym, jak cudownie on wygląda na paznokciach.



5. Idź na typowo jesienną sesję zdjęciową.
Poproś koleżankę, mamę, brata lub psa o zrobienie kilku zdjęć. No bo kto by nie chciał cudownej sesji w kolorowych liściach ♥ Pamiętaj, że nie musisz mieć profesjonalnego sprzętu. Zwykłym telefonem możesz zrobić naprawdę dobrej jakości zdjęcia.
A jeśli wolisz być po drugiej stronie aparatu, to nic nie stoi na przeszkodzie, żeby się zamienić z kimś rolami ;)


6. Wyrusz na spacer, pozbieraj liście, kasztany i żołędzie.
Taki spacer to idealny pretekst, żeby poczuć się znów jak małe dziecko. Jeśli  masz młodsze rodzeństwo to tym lepiej! Razem pozbierajcie takie skarby jesieni, a później zróbcie ludziki z kasztanów ♥


7. Upiecz szarlotkę.
Szarlotka to zdecydowanie moje ulubione ciasto, nie tylko jesienią. Pieczenie ciast zajmuje też sporo czasu i sprawia, że na twarzach pozostałych domowników pojawia się uśmiech :D


8. Układaj puzzle.
Puzzle to kolejny sposób na jesienny wieczór. Może wam się to wydawać dziecinne, ale jeśli wybierzecie trochę bardzie wymagający obrazek, to na pewno ciekawie spędzicie ten czas.
Jeżeli nie macie w domu żadnych puzzli lub chcielibyście kupić nowe, to mogę was zapewnić, że nie zbankrutujecie. Pudełko puzzli kosztuje kilkanaście złotych ;)


9. Zrób przemeblowanie w pokoju, albo gruntownie posprzątaj.
Nudne jesienne wieczory możesz wykorzystać też w produktywny sposób. To świetny czas, żeby coś zmienić w swoich 4 ścianach. Nie musisz jednak od razu brać się za malowanie czy kupowanie nowych mebli. Wystarczy, że przestawisz kilka z nich, dodasz fajne dodatki i twój pokój od razu będzie lepiej wyglądał ;)


10. Jesienne diy.
Jeśli jesteśmy już w temacie dekorowanie wnętrz, to niżej przedstawiam wam 3 pomysły na diy. Te dekoracje na pewno dodadzą jesiennego klimatu w waszym domu ;)


No to życzę ciekawie spędzonych jesiennych dni ;)

79 komentarzy:

  1. uwielbiam szarlotkę, a o tych smores nie słyszałam nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rady:)
    Uwielbiam układanie puzzli jak i szarlotkę! :D
    Właśnie chciałam powiesić lampki na firankach :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, ten przysmak mnie zainteresował, pysznie!


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny post!! Dzięki Tobie już wiem, że tej jesieni będzie ciekawie. Super blog! Jeden z moich ulubionych ♥

    http://www.kinga-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne ozdoby! Uwielbiam taki kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre z tych punktów niezbyt mnie przekonują, żeby je wykonać, ale np jestem jak najbardziej za oglądaniem AHS, pójsciem na spacer, zdjęcia :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z haulem kosmetycznym ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek i lakier do pazurków idealny <3 diy jesienne to cos dla mnie :)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja raczej nie mam takich rzeczy koniecznych do zrobienia jesienią.. wolę spontan. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na razie zrobiłam tylko 4 i 9 punkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis !
    Już mam ochotę na przysmak , którego do tej pory nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm aż mi się jeść zachciało :') Bardzo fajny post!

    sophiewrite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na post ! A ten bordowy faktycznie obłędnie wygląda na paznokciach :D
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham układać Puzzle :D 5. punkt już spełniłam w ostatnim poście :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post :) Plecam AHS bo jest świetne! :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. część z tych pomysłów już wykorzystałam, a do części się dopiero przymierzam ;)
    ten deser mnie zainteresował, muszę koniecznie zrobić :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. American horror story <3 Chociaz przyznam ze pierwszy odcinek tego sezonu wydaje sie troche... Obrzydliwy :) bardzo fajna seria !
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię tę serie 10 rzeczy do robienia :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. tym smores to mnie zachęciłaś <3

    obserwuje i zapraszam do siebie
    poprostunataliaa.blogspot.com/
    komentarze i obserwacje mile widziane;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham AHS <3 Widzę że masz już co robić jesienią ;) Ja jednak nie jestem fanką ,,dziergania,,. Jednak co do koloru paznokci się zgadzamy :D
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne porady! Niestety mój cały czas pochłania szkoła, więc nawet nie mam czasu na takie jesienne zajęcia ;c

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor tego lakieru :) ja jednak nie mogę sobie na taki pozwolić ze względu na szkołę :( chyba że tylko na weekend :D
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny post . ;)
    Zapraszam do mnie .;) Może wspólna obserwacja ? ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja właśnie dziś zabrałam się za oglądanie American Horror Story, strasznie mnie to wciągnęło!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za jesienią ale mam zamiar wybrać się właśnie na taka typowo jesienną sesje.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeju, nie mogę jeść aż tylu słodkich rzeczy! :D

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny cuuudowny wpis :)) Każdy punkt bardzo mi sie podoba :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja sobie jutro ustroję pokój na jesiennie. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwszy raz słyszę o s'mores :o Jutro z samego rana lecę po pianki, czekoladę i herbatniki :D
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. super post
    obserwujemy?
    http://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. to jest takie jesienne MUST! a z tą pianką to slyszalam o tym aby czekolade wraz z piankami wlozyc do piekarnika. dzieki za pomysl :* musze przetestowac <3

    u mnie nowy post, cover piosenki Adele. http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham puzzle! :)
    Dobrej Nocy życzę!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. musze na pewno sprobowac 2. punktu!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiele rzeczy można robić jesienią, moje ulubione zajęcie to spędzanie czasu z chłopakiem, no i oglądanie seriali, to coś co kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wpis, uwielbiam bordowy kolor na paznokciach, a DIY bardzo mi się spodobało i chyba sama spróbuję w wolnej chwili, szczególnie świeczniki z gałązkami, bo wyglądają prześlicznie :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  36. Robilabym te rzeczy gdybym miala czas xD..
    super post.
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe pomyły, ten lakier jest świetny! :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale świetne pomysły do zrobienia!
    Ja American Horror Story zamieniam na Scream, czego się nie robi dla boskiego Noah'a Fostera?
    Chyba też bedę musiala zapisać sobie jakieś ciekawe pomysly do zrealizowania ;>

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne i przede wszystkim oryginalne pomysły
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Bordowy kolor to taki typowy dla jesieni. A szarlotke dzisiaj upiekłam ,swietny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Taaak jesienny spacer to podstawa! <3
    http://wpatrzona-w-niebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny blog, dopiero go odkryłam ale jestem absolutnie zakochana! Robisz świetne zdjęcia, a pomysły na posty nie są banalne. Trzymaj tak dalej bo to kawał dobrej roboty!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. powodzenia w realizacji tych rzeczy
    obserwujemy?
    http://werciakwercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne pomysły na tę pogodę, szczególnie dzisiejszą. Na pewno muszę wykorzystać sposób z herbatnikami, pianką i czekoladą, bo uwielbiam słodkości, a to zapowiada się przepysznie :) Do jakiejś sesji również się przymierzam, ale póki co ciągle pada i nie jest za ciekawie. A puzzle to naprawdę świetna rzecz, polecam również :D

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne pomysły :).Piękny wygląd bloga :).
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. pomysły na jesień są świetne, niektóre z nich już mam już nawet odhaczone :D
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetne pomysły. DIY i seriale to najlepszy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Szarloteczka i dyi najważniejsze! :3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja właśnie pomalowałam paznokcie ciemnym bordowym lakierem, a za AHS nie przepadam (podobał mi się tylko 1 i 3 sezon) :D

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne ozdoby:D
    Zapraszam do mnie:
    http://curious0world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajna lista! :)
    Uwielbiam kolorować paznokcie na taki bordowy kolor ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny post tyle że ja zamiast American Horror Story wolę oglądać Pretty little liars :)

    nataliatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. te swieczniki z patyczkow sa super, az chyba sama zrobie bo to naprawde swietny pomysl!
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  54. Cóż kiedyś chciałam się nauczyć robótek na drutach... Ale zapał się skończył tak samo jak przyszedł haha

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. wszystko tylko nie robienie na drutach
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Właśnie w ten piątek wybieram się na jesienną sesję, już nie mogę się doczekać :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziergam szale, lecz nie na drutach, a ręcznie ( wychodzą fajne, grube oczka), maluje paznokcie na ciemne kolory i kocham AHS! To naprawdę bardzo dobry serial! Prócz niego, namiętnie śledzę dalsze losy serialu The Walking Dead. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. jezu te pianki to moje życie <3 kocham Cię za to! zapraszam do siebie, bloga prowadzę krótka ale posty pojawiaja się codziennie, każde wejście, komentarz to dla mnie motywacja do dalszej pracy :* za obserwację odwdzięczam się tym samym <3

    http://dariasobczuk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Super pomysły wykorzystam większość z nich haha:p
    Zapraszamy do nas - klik!♥

    OdpowiedzUsuń
  60. U mnie rzeczywiście przydałaby się takie gruntowne sprzątanie pokoju:)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Już pomalawałam paznokcie i zrobiłam ciasto. Muszę też uszyć na drutach szalik albo skarpetki, bo już od dawna tego nie robiłam.
    Nienawidzę pazzly :))

    Pozdrawiam
    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziałyu w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. S'mores, szarlotka, mmmm jestem na tak!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. bardzo ciekawe propozycje, ostatnia najbardziej pobudziła moją kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajne poradniki :) Świetny post, miło się czyta, już zaobserwowałam twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Przydatne rzeczy ;) Bardzo lubie czytac twojego bloga, super posty!

    OdpowiedzUsuń
  66. Przydatne rzeczy ;) Bardzo lubie czytac twojego bloga, super posty!

    OdpowiedzUsuń
  67. swietny post mega kreatywny:D bardzo lubie czytac twojego bloga;)
    z wiekszosci pomyslow juz skorzystalam a za te jeszcze niezrealizowane na pewno sie niedlugo zabiore;)
    http://styledivision1.blogspot.com/ pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo ciekawie... ale jeszcze trzeba mieć czas i chęci na robienie takich rzeczy :( Niestety i jednego i drugiego mi brakuję w ostatnim czasie przez szkołę i naukę.. :(
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajne pomysł na zajecie wolnego czasu i nie ma miejsca na nudę :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. mmmm... te ciasteczka wyglądają smakowicie!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia