2 comfy outfits for school

24 października 2015

Witam ♥
Szkoła - przez jednych znienawidzona, przez drugich uwielbiana :) Ale nie o tych chciałabym tutaj pisać, dzisiaj mam dla was bardziej modowy post.
Jak dla mnie idealny strój do szkoły, powinien być przede wszystkim wygodny. A jak wiadomo nie ma nic wygodniejszego niż dres. Zdaję jednak sobie sprawę, że nie wszyscy wyszliby w nim poza salę gimnastyczną lub swoje łóżko, i ja też przez dłuższy czas miałam takie nastawienie. Dopiero po "dniu dresa", który był zorganizowany w mojej szkole, jakoś się do niego przekonałam :D
Zapraszam do oglądania dwóch wygodnych stylizacji, a przy okazji ubrań, które dostałam od dresslink.com

#1 stylizacja




Pierwsza "stylizacja" (o ile można to tak nazwać) to właśnie ten dres i zwykła bluza. Chociaż jak by się tak zastanowić, to nie do końca zwykła. Bluza dla prawdziwej damy ;) Na plecach ma ogromny nadruk w kształcie karty, a na łokciach znaczki wina. Powiem szczerze, że tak świetnej i oryginalnej bluzy chyba jeszcze nie miałam :D

bluza-KLIK / dres-Sinsay




#2 stylizacja


Ten szalik to po prostu cudo! Mięciutki i cieplutki, idealny na zimę (chociaż jeszcze jej nie ma). No i do tego ma naprawdę świetny wzór. Z jednej strony ma czerwono-granatową kratkę, a z drugiej czarno-białą.
Poza tym, to jedna z niewielu rzeczy, która wygląda na żywo lepiej niż na stronie :D

szalik-KLIK / sweter-nn / kurtka, dres-Sinsay




Co do całego zamówienia z Dresslink, chciałabym powiedzieć, że jestem trochę zawiedziona. Do tych rzeczy naprawdę nie mam zarzutów, wszystkie są świetnej jakości i jestem nimi po prostu zachwycona. Niestety jedna z rzeczy, które zamówiłam nie przyszła, a to mi się naprawdę nie podoba :)
Przy okazji, chciałabym was poprosić o poklikanie w linki ♥ KLIK KLIK 

Która "stylizacja" bardziej wam się podoba? 1 czy 2?

82 komentarze:

  1. Super jest ten szalik. Zgadzam się, że stylizacja do szkoły powinna być przede wszystkim wygodna:)
    Szkoda, że jedna z rzeczy nie przyszła, poklikałam:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też głównie stawiam na wygodę ;))
    Świetne stylizacje! Naprawdę ciekawa bluza :D
    Uczciwie kliknęłam ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja skradła moje serducho czerwonym szalem! Mam bardzo podobny i w drodze na uczelnie uwielbiam się nim owinąć jak kocykiem <3
    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga stylizacja jest genialna. Nie przeszkadzają mi nawet te dresy,których tak nie znoszę.
    Natomiast druga ... coż nie wyszłabym w takiej bluzie,bo dziwnie bym się czuła z takim nadrukiem na plecach.
    Jesteś mega ładna :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że 2 stylizacja mi się bardziej podobała, ale w tej 1 największą uwagę zwróciłam na bluzę, jestm wyjątkowa:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga stylizacja rewelacyjna. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Do dresu pasuje bardziej stylizacja numer jeden, ale szalik z dwójki jest cudowny. <3
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale smieszna ta pierwsza bluza:D fajna! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dresy i bluza są bardziej w moim stylu, jednak Tobie bardziej pasuje druga stylizacja :D A może to tylko ja mam takie wrażenie? Nie wiem, ale według mnie lepiej Ci w kracie :D
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest świetna! Ale druga stylizacja bardziej do nas przemawia :) Obserwujemy ♥
    Nasz blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz nie mogę się zdecydować! Obie propozycje bardzo mi się podobają Trafiły w mój gustu:)
    Dawno mnie tu u Ciebie nie było :-) hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje! Wygoda w szkole to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Łaaaał, ciekawa bluza! :)
    Obie stylizacje mi się bardzo podobają, naprawdę super.

    Mój blog-xoxolyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna bluza, jednak całościowo bardziej podoba m się druga stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Sweter z 1 stylizacji jest świetny o pomysłowy ! Już go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza bardzo ciekawa. Ale bardziej podoba mi się stylizacja druga. Też muszę kupić sobie taki szalik.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. mi najbardziej się podobała pierwsza stylizacja. ta bluza jest na prawdę piękna :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za komentarz ;)
    Uwielbiam szaliki, a ten jest cudowny! <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Druga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu.
    Z pewnością pasuje ci ten dres ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne stylizacje <3 Super blog :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?
    3maj się :)
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne stylizacja, ja jakoś w dresach do szkoy nie chodzę tylko na wf

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam chodzić do szkoły w dresach! Jak dla mnie jest to must have dla każdego ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny jest ten szalik :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ladne stylizacje ! Teraz juz w sklepach mozemy znalezc bardzo ciekawe i fanie wygladajace dresy a nie tylko te szerokie ktore kojarza sie tylko z jednym :)
    Www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta 1 jest cudowna! Bardzo spodobała mi się ta bluza!
    Zapraszam do nas na haul :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam tę bluzę, a szalik jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kurtka i dres najbardziej mi się podobają. Nie lubię szalików, wolę kominy, choć ten m faktycznie piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  28. piekne stylizacje! zwlaszcza ta druga - calkowicie w moim stylu :-) !

    www.paulinaplandowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowny szal! <3
    Pozdrawiam i zapraszam także do siebie :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. o wiele bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, jednak sama nie założe dresów bo nie wyglądam w nich w porządku. Natomiast ty wyglądasz świetnie!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Na stylizacjach się nie znam a z modą mam taki układ, że nie wchodzimy sobie w paradę, ale muszę przyznać, że karta do gry na koszulce ta świetny pomysł! Pozwolę go sobie bezczelnie wykorzystać do własnego hand-made'u :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne stylizacje! A w szaliku się wręcz zakochałam <3 poszukuję podobnego i jakoś nie mogę nigdzie na taki trafić...
    serdecznie zapraszam do siebie http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oba są bardzo ładne, ale niestety nie w moim stylu. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Obie propozycje są świetne! Dresy to najwygodniejsze spodnie na świecie :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  35. wow, pierwsza bluza jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  36. Obie stylizacje na prawdę bardzo ładne i aż nie wiem którą wybrać :D Ale chyba jednak 1 ;D
    Ja nawet dresu nie posiadam ale raczej nie za bardzo pasują do mojego stylu i nie czułabym się w nich dobrze, jednak ty wyglądasz świetnie :D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdecydowanie 2 jest bardziej w moim stylu :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne stylizacje :) Szalik jest cudowny i chyba też go zamówię, jeśli nadal jest dostępny :) Poklikane :)

    http://monyikafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. 2!!! świetnie
    zapraszam do mnie: natalia-sky.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  40. cute sweatwear, i have the same from dresslilly, you look good
    I have a new post: check it out
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/10/reasons-to-own-black-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna jesteś! ;-)
    super wpis, zapraszam do mnie jestem nowa. ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Obie stylizacje super! Szalik jest świetny :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. super wpis!
    zapraszam do mnie . ;)
    jestem tu nowa, jedno wejście więcej +1 uśmiech na mojej buźce! ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. ale masz oryginalną bluzę! :D
    dresy są świetne :)
    ja w tamtym roku przełamałam się i chyba dwa razy poszłam w dresach do szkoły, ale teraz to nie wiem czy bym poszła :D pewnie ciężko byłoby mi się przełamać :p

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajna bluza, pierwszy raz widzę!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta bluza jest bardzo orginalna, takich ubrań niestety brakuje w mojej garderobie ):. Chociaż mam parę fajnych.

    myk adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja osobiście właśnie poluję na parę jakiś fajnych dresów, bo domowe to wszystkie sprane i nadają się tylko na domowy chill. xD
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ -Dziękuję za zajrzenie, komentarz i proszę o obserwację ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. oba outfity boskie, ale szalik z drugiego <3 no po prostu boski <3

    Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  50. Druga stylizacja jest cudowna! Mam podobny szalik, tylko wielkości dosłownie kocyka i go uwielbiam!!! :)

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne stylizacje. Też jestem zadania żeby mieć dobry nastój trzeba się odpowiednio, wygodnie ubrać. Poklikałam w linki. Mogłabyś również poklikać u mnie w ostatnim poście? Będę mega wdzięczna, to dla mnie ważne :)
    Mój blog-kliik

    OdpowiedzUsuń
  52. Mnie bardziej przypadła do gustu pierwsza stylizacja ^^

    zapraszam na nowy post ^^
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne stylizacje :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten szalik w połączeniu z ramoneską wygląda super ! :D/Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczna bluza z 1 stylizacji i szal z 2 :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Druga stylizacja bardziej mi się podoba! Ale w pierwszej bluza świetna! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  57. Vyzeráš super cool a si veľmi pekná :)
    Simimaus

    OdpowiedzUsuń
  58. dla mnie dres jak najbardziej tak aczkolwiek jesli chodzi o spodnie :) Tobie to pasuje,piekna bluza :*

    Post: Nowy cover piosenki Adele! http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ta bluza jest genialna! :)
    Dobranoc! :) ~~~~
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna bluza!


    Pozdrawiam
    Polinefashion

    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Lol! Jaka zajebista bluza z królową na plecach! /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  62. 2 stylizacja chyba bardziej do mnie przemawia :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. druga stylizacja podbiła moje serce. :D buziaki ;*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajna bluza
    i wgl obydwie stylizacje są świetne
    Pozdrawiam, zapraszam do siebie, zachęcam do komentowania, obserwowania ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Bluza fajna a szalik jest śliczny naprawdę ! http://moresik123.blogspot.com zapraszam nowy post ! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny szalik :)
    Ogólnie oglądając sarusske to właśnie w Ameryce często chodzą w dresach i sie jakoś nie stroją :)
    Ja w 1 klasie gimnazjum uwielbiałam chodzić w dresach :D ale kiedy to było ;)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  67. Super bluza i szalik :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale fajna bluzka :))
    Obie stylizacje są świetne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  69. Ta bluza jest cudna! Raz ją gdzieś widziałam, śliczne zdjęcia, poklikałam :)

    3 lata bloga- KLIK! :)
    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  70. Według mnie w obu przypadkach wyglądasz świetnie. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. fajna bluza ;)
    http://agatartist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia