Jak zakochać się w jesieni?

3 października 2015


Dzień dobry ♥
Jeszcze rok temu mogliście zobaczyć tu posty w których narzekam jak to ja nienawidzę jesieni. Nienawidzę zimnego wiatru, nienawidzę przeziębień, nienawidzę deszczu i nienawidzę tej ciemności. W sumie to jeszcze kilka tygodni temu miałam takie podejście. Nie wiedzieć czemu, wszystko się zmieniło. Zaakceptowałam, zrozumiałam i nawet polubiłam jesień. I powiem szczerze, że takie życie jest o wiele prostsze!

7 kroków do polubienia jesieni:

1. Zmień nastawienie.
Życie jest po prostu łatwiejsze kiedy otaczasz się rzeczami, które kochasz. A kiedy nie masz wpływu na porę roku i pogodę, to po prostu je polub! Zaakceptuj jesień i poszukaj w niej jakiś plusów :D Życie jest za krótkie, żeby w kółko narzekać.


2. Początek jesieni jest naprawdę piękny i kolorowy.
Nie trać tych pięknych dni na siedzenie przed ekranem komputera lub telewizora. Kiedy na dworze jest jeszcze w miarę ładna pogoda, to korzystaj z tego. To idealny czas na wszelkiego rodzaju spacery.


3. Nie daj się przeziębieniu.
Nikt nie lubi kataru, kaszlu lub bólu gardła. Aby temu zapobiec staraj się ubierać odpowiednio do pogody. Duża ilość snu też pomaga (a jeśli nie, to przynajmniej się wyśpisz). I staraj się unikać osób, które już zachorowały ;)



4. Kakao z piankami lub bitą śmietaną.
Ten wyjątkowy napój pijemy zazwyczaj wtedy, kiedy na dworze robi się chłodniej. Korzystaj póki możesz, bo kiedy nadejdzie lato, będziesz za nim tęsknić.
Swoje kakao możesz udekorować piankami, bitą śmietaną lub kolorowymi posypkami, przez co staje się jeszcze pyszniejsze ♥


5. Kiedy nie masz ochoty wychodzić z domu, to nie musisz.
Jeśli jesteś zmęczona, nie masz ochoty nigdzie wychodzić, a mimo wszystko ktoś chce cię gdzieś wyciągnąć, to pogoda jest idealną wymówką :)


6. Nadrabianie zaległości książkowo/filmowych.
Podczas jesiennych wieczorów mamy mnóstwo czasu, który możemy poświęcić na czytanie książek, oglądanie filmów lub nadrabianie odcinków ulubionego serialu ♥ Co do tego ostatniego to mam dla was kilka naprawdę idelnych na jesień propozycji: Teen Wolf, Sherlock, Pretty Little Liars, American Horror Story. Wszystkie są naprawdę świetne i utrzymane w dosyć tajemniczym klimacie ;)



 7. Zainwestuj w ciepłe sweterki.
Tak jak już pisałam, podczas jesieni powinniśmy ubierać się odpowiednio do pogody. Sweterki są do tego idealne ♥ Jeśli nie masz ich za dużo w swojej szafie, to jest to idealny powód do zakupów (które oczywiście poprawiają humor :))



Co do jesiennych ubrań i dodatków to polecam wam też biżuterię z Soufeel.
Moja bransoletka sprawuje się po prostu genialnie i z dnia na dzień zakochuję się w niej coraz bardziej (podobnie jak w jesieni).
Przypominam wam jeszcze, że mam dla was kupon na -5% właśnie na tej stronie: BLOG5

bransoletka-Soufeel / sweter-lumpeks / spódniczka-Cropp

A wy lubicie jesień? ;)

53 komentarze:

  1. BEAUTIFUL
    new post; http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/10/how-to-care-for-your-skin.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega ładne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam

    http://puszczykowsky.blogspot.com/2015/10/sport.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kakao uwielbiam, ale z piankami jeszcze nie piłam. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. super rady i piękne zdjęcia! :)
    http://dryclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :) Osobiści uwielbiam jesień i szkoda że nie ma u mnie tego klimatu, ale swetrów i kakaa nie mam zamiaru żałować :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham jesień! W dodatku mam wtedy urodziny.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny post :) ja w jesieni najlepiej bym poszła pod koc i piłabym herbatke z miodek :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowny wpis! Śliczne zdjęcia :)
    Kakao <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo własnie w tym roku polubiłam jesień, bo dostrzegłam jej pozytywy. I jest ich całkiem sporo :)
    Bardzo śliczne zdjęcia!


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, każdą porę roku da się polubić, w każdej jest coś szczególnego ;* pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki tobie w jakimś stopniu polubiłam jesień!:) zapraszam: aassiiaao.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nienawidzę jesiń, ale w tym roku idzie dobrze, chyba wytrzymam :)
    Świetne porady :)

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam tak samo, że jeżeli jest jeszcze ciepło to trzeba z tego skorzystać :D
    Super post :)
    Pozdrawiam Mój blog- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te rady, aby zakochać się w obecnej porze roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niby masz racje, ale jednak jesien pozostaje najgorsza nadal pora roku,

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ogólnie też kocham jesień, ale Ty znalazłaś inne plusy za co lubię ją jeszcze bardziej! :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja kocham jesień, co prawa tylko ta w początkowym etapie :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki tobie chyba polubię jesień w super sposób to przedstawiłaś

    Obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com
    Komentarze i obserwacje miłe widziane

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia i design bloga :>

    http://nutelloporadnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. tak lubię jesień, kocham oglądać serial ,,Pamiętniki wampirów" :D
    Nowy post na moim blogu✿

    OdpowiedzUsuń
  22. ten post mnie nie dotyczy, bo ja KOCHAM jesień :) czekam na nią cały rok a jak już przyjdzie to rozkwitam :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie przepadam za jesienią, ale dzięki tobie zaczynam ją trochę lubić ;D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesień to naprawdę cudna pora roku:)
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ja uwielbiam jesień :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Trudno mi trochę uwierzyć, że sweterek masz z lumpeksu. Wiem, że można tam spotkać wiele świetnych rzeczy, ale .... ten sweter jest .. wow, śliczny *.*
    obs/obs ? Jeśli tak to zacznij - tylko uczciwie :)
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. matko, genialne zdjęcia! p.s uwielbiam szukając alaski :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mimo, że jesien po lecie wprowadza do naszego życia wiele minusów po lecie, to ją kocham! ☺♥

    Zapraszam
    http://normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam jesień, bo jest piękna :3 Tylko dlatego :3 Gdyby jeszcze było wolne, to już wgl byłoby cudownie:(
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Rady nie dla mnie, bo ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ,,Życie jest po prostu łatwiejsze kiedy otaczasz się rzeczami, które kochasz...,,....to nie my otaczamy się rzeczami które kochać możemy, ale to te rzeczy otaczają nas i kochają....to nie my przychodzimy do nich ale one do nas się wpraszaja....iiiiii jak nie kochać? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja kocham jesień nawet bez tych rad!<3
    mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Średnio przepadam za jesienią, jednak jest to naprawdę dobry czas na nadrobienie filmów i książek :)
    W ciepły sweterek muszę w końcu zainwestować :D
    Kakao też bardzo dobra sprawa ;3

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za komentarz ;)
    bardzo interesujący post! Szczerze ja nie przepadam za jesienią, ale z drugiej strony cieplutkie swetry i wieczorne siedzenie pod kocem z herbatą i dobrą książką są takie magiczne :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. kocham jesień <3 :D
    świetny poradnik
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja osobiście uwielbiam jesień, ale tylko pogodną i słoneczną :*
    Zajrzyj do mnie - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajny post :)

    http://take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Kakałko jest najlepsze! ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja osobiście bardzo lubię jesień, a szczególnie za to, że drzewa, a bardziej ich liście są w nich bardzo kolorowe. A dodatkowo ten tajemniczy klimat i deszcz, który uwielbiam♥ Według mnie jesień jest idealną porą na oglądanie seriali i picia kakao, a w tym roku na mojej liście seriali jest Scream Queens, który dopiero ma kilka odcinków ♥

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne rady, ja kocham jesień więc nie trzeba mnie do niczgo namawiać :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie dać się chorobie to już naprawdę dużo, jak dla jesieni :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja od zawsze kocham jesień, ciągle czekam na ten czas, aby znów móc nosic ciepłe, grube swetry, pic z rana gorącą kawę w drodze do szkoły, a no i jeszcze mam wtedy urodziny! :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ładny blog! świetnie piszesz :)
    pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom ?

    OdpowiedzUsuń
  44. lubię jesień tylko za sweterki :D

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety choroba już mnie dopadła ;c
    W jesień zdecydowanie można nadrabiać seriale czy książki, a Teen Wolf jest mega ^^
    Niestety ja nie przepadam za tą porą roku, ze względu na powrót do szkoły ;c
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  46. właśnie rozglądam się za ciepłym swetrem, ale nic ciekawego jeszcze w sklepach nie znalazłam
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia