Kailas, Ajurwedyjski krem z himalajskich ziół

20 października 2015


Witam wszystkich ;)
Jak większość nastolatek miewam problemy z cerą. W swojej często przegranej walce postanowiłam spróbować czegoś nowego. Spróbowałam produktu w 100% naturalnego. Zobaczcie, jaka jest moja opinia ;)



Skład:
Cocos Nucifera (Olej kokosowy), Santalim Album (Olej sandałowy), Azardirachta Indica, Borneo Camphor, Shorea Robusta, Cyndon Dactylon, Cissampelos Perira, Tribulus Terrestris, Aqua Calcis.

Zacznę może od tego, że krem ma naprawdę szerokie zastosowanie. Łagodzi sutki otarć, ukąszeń owadów i podrażnień skóry np. po depilacji. Stosowany jest między innymi przy trądziku, oparzeniach, łuszczycy, grzybicy i hemoroidach. Jak widać, nadaje się prawie na każdą dolegliwość skóry i na prawie każdą część ciała (chodzi mi o to ostatnie zastosowanie :))


Produkt testuję już ok. 2 miesiące. Po przeczytaniu różnych opinii w internecie byłam nastawiona na cud. Wielu osobom naprawdę pomógł, ale jak było w moim przypadku? 
Po kilku użyciach na mojej twarzy wyskoczyło sporo krost. Kiedy problem nie znikał, doczytałam na jakimś forum, że wiele osób też tak miało, że to typowe dla tego kremu, i że po jakimś czasie wszystko wróci do normy. Pocieszona poczekałam, i rzeczywiście tak się stało! 
Efekt nie trzymał się jednak długo, wszystko wróciło, potem znów ustało, i znowu wróciło. I tak w kółko :)

Jednak ogromnym plusem jest to, że ten krem w ogóle nie wysusza skóry. Wręcz przeciwnie, jest ona po nim miękka i delikatna. Co do zapachu, jest ziołowy i mocny, więc wielu osobom może nie pasować. Mi jednak był obojętny.

Co do ceny, to jest średnia. Opakowanie 8g kosztuje ok. 15zł, a 20g- 25zł.



Jaka jest moja opinia? 
Myślę, że to jak ten krem będzie działał, zależy od waszej skóry. Mi jakoś za bardzo nie podpasował (mimo tych chwilowych przebłysków cudowności), ale wielu osobom pomógł. Jeśli jednak chcecie go wypróbować, to polecam kupić to mniejsze opakowanie na spróbowanie. Może akurat dla was okaże się cudem ;)

Słyszeliście, a może używaliście? Jaka jest wasza opinia?

54 komentarze:

  1. Słyszałam o nim wiele opinii, jednak nigdy nie miałam takiej konieczności go stosować :):) pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this post!!!
    Would you like follow each other? Follow me and I follow you :)
    kiss
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o nim nie słyszałam :)
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na problemy skórne ciężko znaleźć odpowiedni specyfik, zwłaszcza że większość osób kręcących biznesem medycznym nie chce, aby coś takiego w ogóle powstało. Tak pewnie i jest w tym przypadku, no ale przynajmniej możesz go stosować na mniejsze wszelkiego rodzaju urazy :) /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam problemów ze skora, ale moze faktycznie Tobie nie zadzialal, bo masz inny typ skory niz Ci którym pomogł :)/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałyśmy tego kremu ale może się skusimy ♥
    Możę wspólna obserwacja?
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tym kremie. Super recenzja, muszę sobie taki kupić :)
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam problemu ze skórą, ale napewno pokażę post mojej koleżance, która męczy się z trądzikiem :(

    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mnie zaciekawiłaś tym kremem, ale znając moją cerę i pewnie nie zadziała ;)

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/
    komentarze i obserwacje mile widziane

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, plusem są naturalne składniki kremu. Ja nie stosowałam, ale słyszałam o nim i zastanawiałam się nad zakupem, ale na moją cerę podziałał tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto wie, może wypróbuję. Mój dermatolog nie za wiele mi pomaga :)...

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ani nie słyszałam ani tym bardziej nie używałam, ale warto dowiedzieć się czegoś nowego :). Ja też miałam problemy z trądzikiem i w moim przypadku najlepiej sprawdziły się tabletki antykoncepcyjne - teraz wysypuje mnie delikatnie tylko "w te dni". :)
    Pozdrawiam i zapraszam :-) (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. nieeee to nie ma sensu w takim razie- co innego przejściowe przyzwyczajenie skóry a co innego jakieś polepszenia i pogorszenia... szkoda, bo mógłby być rzeczywiście fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam problemy z cerą więc może jak kiedyś mi się pogorszy to wypróbuję i zobaczymy jak u mnie zadziała :) Produkt jest na prawdę kuszący:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam.Ale chyba się skuszę na mniejsze opakowanie i zobaczę czy zadziała, bo ta ja napisałaś wszystko zależy od typu skóry. ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. moje problemy z cerą zaczęły się dopiero teraz, wczesniej przez całe zycie mialam cudoną gładką buźkę.. a podkusiło mnie smarować się kremem BB. egh

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam nic o tym kremie, a gdy zaczynałam czytać tego posta pomyślałam może kupię, a teraz nie jestem pewna

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. czasami potrzebuję właśnie takiego kremu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze o nim nie słyszałam, ale może go spróbuję. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeszcze o nim nie słyszałam, ale na szczęście nie mam kłopotów z moją cerą ;P

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. o tym jeszcze nie słyszałam :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/10/burgundy-color-beige.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam, a niestety mam problemy z cerą... :( Jakiego rodzaju jest twoja cera tłusta czy może mieszana? Proszę o odpowiedź :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam o nim, ale zgadzam się, że wszystko zależy od tego, jaki mamy typ skóry. Z takimi kremami zawsze u każdego efekt jest inny:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  24. Parę razy spotkałam się z tym kremem, jednak nie jestem jakoś przekonana do tego zakupu :/
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm ten krem chyba jednak jakoś mnie nie przekonał, chyba zostane przy swoich przetestowanych kosmetykach na trądzik :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli chodzi o takie kremy, moja cera niestety nie wszystkie dobrze toleruje, więc mam sprawdzony i nie sięgam po inne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jeszcze o nim nie słyszałam a fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja przyjaciółka ma ten krem i raz go zastosowałam i wydawał się być całkiem w porządku:)
    Wiem, że kilka dni temu miałaś urodziny, wszystkiego najlepszego! :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nie uzywalam, ale moze bedzie ok!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie miałam tego kremu. Świetnego masz bloga :) Jestem 600 obserwatorem :D

    Zapraszam na nowy post!
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jeazcze o nim nie slyszalam, ale na szczescie nie mam az takiego problemu :)
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dużo czytałam o tym kremie/maści. Ostatnio pojawia się na wielu blogach ;) Sama mam problemy ze skórą lecz nie wiem czy mimo wszystko odważyłam się ją zastosować na swoją twarz. Raczej nie. Ale każda opinia jest przydatna. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie ten krem kompletnie się nie sprawdził i moim zdaniem niestety nie jest wart swojej ceny :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Nice review about the product!


    www.ismurfshion.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Już nie raz się z nim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakoś nie zachwycił mnie ten krem po twojej opinii, wolę nie ryzykować :D

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale wydaje się naprawdę ciekawy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  38. mi się teraz cera lekko pogorszyła, ale kupiłam krem-żel z la roche posay, mam nadzieję że mi pomoże ;)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze o nim nie słyszałam,ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Na szczęście nie mam tendencji do wyprysków, ale będę unikała kremu jak ognia! :D Wolę jak coś naprawdę działa.
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tego kremu ale tez miałem problemy z cera. Mi osobiście pomaga to jak nie jem tłustych rzeczy np. Chipsów lub słodyczy . Kiedys przeczytałem ze od słodyczy pogarsza sie nasza cera. W moim przypadku tak jest. Jeżeli jem mniej niezdrowych rzeczy moja cera wyglada lepiej.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia