Kocham swoją nie perfekcję.

10 października 2015


Jaka jestem?
Zawsze śmieję się za głośno i za długo. Mówią, że jestem denerwująca. Nigdy nie wiem, kiedy przestać. Mam zbyt bujną wyobraźnię. I tu nie chodzi o ten piękny rodzaj wyobraźni, kiedy rozmyślamy, co by było gdyby i kiedy wymyślamy genialne rzeczy. U mnie są to raczej rozmyślenia typu: ciekawe czy istnieje coś takiego jak spódnico-piżama? 


Często nie potrafię się zachować. Łatwo wytrącić mnie z równowagi, szybko się denerwuję. Myślę jednak, że ciężko to po mnie poznać. Nienawidzę hipokrytów, ale cóż, sama jestem hipokrytką. Lubię samotność, chociaż czasami się jej boję. Często opowiadam o rzeczach, które nikogo nie interesują. Mówią, że mowa jest srebrem, a milczenie złotem. Mi do tego złota daleko.

Jestem uzależniona od internetu i od kawy, a jak dobrze wiemy, uzależnienia to nic dobrego. Mam problemy z okazywaniem uczuć i utrzymywaniem znajomości, szczególnie tych internetowych.








Każdy z nas chciałby być idealny, ale jak dobrze wiemy, ideały nie istnieją. Możemy nieustannie próbować pozbyć się tych naszych wszystkich wad, ale po co? To właśnie te wady kształtują nasz charakter i sprawiają, że jesteśmy tacy, jacy jesteśmy. Jesteśmy po prostu ciekawsi. 

Kocham swoją nie perfekcję!

79 komentarzy:

  1. z wadami trzeba zyc :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, ideały nie istnieją
    super kurtka, śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG: KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. też jestem uzależniona od kawy, ale mi z tym dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio zauważyłam, że uzależniam się od kawy, którą zaczęłam pić codziennie, nawet dwie dziennie. Muszę to ograniczyć. :)
    Poza tym, jak to by było, gdyby wszyscy byliby tacy sami, tacy idealni? No, właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytając post uśmiechałam się sama do siebie- wydawało mi się, że czytam o sobie haha!
    Super to ujęłaś i piękne zdjęcia<3

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma ideałów,a jednak tu jesteśmy xDD
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą, nasze wady nas kształcą takimi jacy jesteśmy :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz racje, nie ma co udawac kogos kim sie nie jest, z reszta to przeciez lludzie ustalaja normy ideałów, wiec czemu kazdy z nas nie moze nim byc :)
    olabrzeska.pl ♥ klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozumiem wszystko co napisałaś, bo mam dokładnie taki sam charakter haha! No może oprócz kawy, ale to szczegół hah. Nie ma ideałów, a ludzie którzy do nich dążą na prawde są biedni bo nie doceniają tego co realne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też uwielbiam swoją nie perfekcje ! ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też można szybko wytrącić z równowagi, ale nie gniewam się nigdy długo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. nie ma ideałów! Każdy jest inny i to w sumie dobre :)
    tylko szkoda, że ludzie próbują upodabniać się do niektórych :c
    również jestem uzależniona od internetu :D hehhe
    super wyglądasz!
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. sam nagłówek tak mnie zainteresował i przeczytałam post aż dwa razy super
    zgadzam się nie możemy być wszyscy tacy sami

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/
    komentarze i obserwacje mile widziane xo

    OdpowiedzUsuń
  15. Człowieka kocha się za jego wady, bo mimo, że one są to i tak ludzie nas nie zostawiają. ;)
    Mogłabyś poklikać u mnie?
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetna parka! <3
    Ja niestety też mam ten problem że szybko sie denerwuje :c
    Zapraszam do siebie na inspiracje jesienne ! :)
    Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem grunt to pozostać sobą. Świetne zdjęcia :).
    TikiStyle

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie są te wady? Bujna wyobraźnia nią nie jest. Śmianie się tym bardziej. Picie kawy i przeglądanie internetu też nie, raczej ludzkim przyzwyczajeniem. Samotność jest naturalnym pragnieniem człowieka, w miarę indywidualnych potrzeb. Uważasz, że jesteś hipokrytką i nic z tym nie robisz. Piszesz o dostrzeganiu wad, sama swoich nie podając. Gdzieś wcisnęłaś gadatliwość i tą nieszczęsną hipokryzję. Większość z tego nawet nie można z czystym sumieniem nacechować negatywnie. Gdzie te prawdziwe wady? Albo owinęłaś je w bawełnę, bo się ich wstydzisz, albo ich nie zauważasz. Jedno z dwóch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak, niektóre cechy charakteru, które uważane są przez większość za zalety, dla innych są wadami :) I na odwrót.

      Usuń
  19. Myślę, że nikt nie jest idealny. Albo jest dla innej osoby, dlatego każdy ma swoją idealność na swój sposób ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Normal people scare me - piąteczka!
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam, czytam i tak się zastanawiam... ona pisze o mnie, czy o sobie?! xDDD Wszystkie cechy, które wymieniłaś opisują mnie w ponad 101% XD Czyżby to było przeznaczenie? :oo
    Bluza, co tu dużo mówić AHS rządzi ♥ Normal People Scare Me.. :3
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą! http://normalgirl999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post! ważne jest to, zeby się akceptować :)

    http://true-less.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz racje nasze wady kształtują nasz charakter i czynią z nas niepowtarzalne istoty
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się , jesteśmy jedyni w swoim rodzaju , również dzięki wadom. One nas dopełniają , bo przecież nikt nie jest w 100% idealny. Trzeba po prostu żyć szczęśliwie ;)
    Zapraszam na KONKURS :)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Na świecie nie ma ani jednej idealnej osoby. Cudownie być nieidealnym, ponieważ jest się wtedy oryginalnym! ☺ Cudowne zdjęcia! normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie lubię w sobie kilku rzeczy, staram się je zaakceptować ale chyba nie jestem w stanie. :(

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz tak jak ja.. Uzależnienie od komputera to jednak nic fajnego..
    Cały czas staram się go rzucić, ale to chyba prawdziwa miłość.

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie uważasz, że Twoja nie perfekcja jest właśnie twoją najlepszą perfekcją? Ja tak wywnioskowałam z tego postu. Świetnie wszystko określiłaś i masz cudowną urodę. Obserwuję. ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie napisany post, bardzo mądrze i zgadzam się z Tobą w stu procentach!
    Świetne zdjęcia. c:

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia :)
    To dobrze, że lubisz swoje wady. Każdy je ma i jest to rzecz normalna. Po co na siłę się zmieniać, kiedy one kształtują nasz własny charakter :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. nikt nie jest perfekcyjny, gdybym ja to miała wypisywać to bardzo dużo by zajeło

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdyby wszyscy byli idealni, byłoby nudno :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Trochę mnie zdziwiło, że piszesz sobie, że jesteś hipokrytką. Wiadomo, że człowiek inaczej w internecie, inaczej rzeczywistości. Nie znam Cię osobiście, ale mimo wszystko tym siebie zbytnio z krytykowałaś. No chyba, że taka jesteś, nie wchodzę w to ;) Kto robi Ci takie piękne zdjęcia? :D Dobrze, że umiesz wymienić swoje wady. Ciekawy temat poruszyłaś. Moją chyba największa wadą jest bark organizacji :( Pozdrawiam!
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakby wszystko było idealne, to byłoby nudno.

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tym za długim śmianiem się mam tak samo. ^^ Bycie nie idealnym jest fajne. :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Moim zdaniem, szkoda życia, żeby zmarnować je na dążenie do perfekcyjności.Wolę być sobą :D
    Bonia z bloga Bonia Blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Mogę powiedzieć to samo ! Każdy człowiek posiada wiele wad, ale najcenniejsze są osoby które potrafią znaleźć w sobie te wady i zaakceptować je :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę Ci poziomu swojej akceptacji, chciałbym kiedyś osiągnąć podobny, by się tym nie przejmować. Niestety, póki co, daleko mi do tego /M

    OdpowiedzUsuń
  41. Rozwaliła mnie spódnico-piżama :D Każdy ma wady i aby być szczęśliwym, trzeba je zaakcentować! Taka tam złota myśl ;)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny blog!

    Pozdrawiam
    Polinefashion


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. nie można być idealnym! każdy jest inny i to jest fajne ;* pozdrawiamy ;*
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  44. You look amazing dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/stains.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Ideały nie istnieją, zgadzam się, co do tego śmiechu, każdy jest inny :D
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. początek brzmi tak jakbym sama o sobie pisała. ;) też mam swoje wady, których nie ukrywam, a wprost przeciwnie, staram się zawsze zrobić z nich zalety, bo niby czemu nie. i chociaż sporo czasu mi zajęło dojście do takiego stanu, to na dzień dzisiejszy akceptuję siebie w pełni i też uwielbiam ten fakt, że nie jestem idealna. i dobrze mi z tym. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajny post. Ideały nie istnieją zgadzam się :) Słodkie zdjęcie z kotkiem.

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Czytając tego posta, co chwilę marszczyłam brwi, bo każde twoje słowo pasowało do mnie idealnie. :D Choć uzależnienia od kawy nie mam i przyjaźń staram się utrzymać. Ale codziennie słyszę, że za dużo gadam, więc nie martw się- nie ty jedna dostajesz za to bury. ;)
    http://world-by-ous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie cudowne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    XBRUNETTE

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny wpis i śliczne zdjęcia :) Nikt nie jest idealny przecież :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  51. Do swoich wad i błędów trzeba umieć się przyznawać, choć nawet mi samej czasami przychodzi to z trudem. Nie wolno się też bać tego, kim jesteśmy, własnej osobowości, charakteru. Wiadomo, że nie każdemu będziemy się podobać, że nie każdy nas polubi, ale takie jest życie i trzeba się z tym pogodzić.
    Piszesz bardzo mądre posty ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Większość Twoich cech pasuje do mnie idealnie :)
    Ostatnie słowa są bardzo mądre! Powinniśmy cieszyć się z tego kim jesteśmy, a nie dążyć do tego nieistniejącego ideału :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Te zdanie wyjęłaś mi z ust: ''Nienawidzę hipokrytów, ale cóż, sama jestem hipokrytką. Lubię samotność, chociaż czasami się jej boję.'' mam tak samo.
    Nikt nie jest idealny czy perfekcyjny, każdy ma jakieś wady i zalety.
    Śliczne zdjęcia.
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  54. ideałów nie ma, wiec nawet nie ma co do niego dazysz, a nieperfekcyjnosc czasami jest urocza :D/K

    OdpowiedzUsuń
  55. Internet i kawa , skąd ja to znam;) Super zdjęcia!:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny post :) Nie martw się ja też nie umiem utrzymywać znajomości i jestem za głośna :D

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. zgadzam się ideały nie istnieją ! :)) Śliczne zdjęcia :*
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  58. You are amazing! Love your blog!
    Maybe you'd like to follow each other? Let me know! ❤

    Maggie from
    Secretpassageinthebilberrypie

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne zdjęcia :)

    Serdecznie Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz rację . Ideały nie istnieją :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też łatwo się denerwują i czasami mało kto ze mną wytrzymuję :P
    śliczne zdjęcia!
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  62. Ideałów nie było, nie ma i nie będzie. Poza tym każdy ma wady i zalety :)
    http://amberludmi.blogspot.com/2015/10/my-wishlist-from-lucluc.html Zapraszam do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Całkiem fajny wpis. Każdy z nas jest inny i albo ktoś to zaakceptuje, albo nie. Nie ma ludzi idealnych. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie ma ludzi perfekcyjnych, mimo że często w telewizji nam takich pokazują, to tak na prawdę mają oni wiele wad :) Fajnie jest móc dostrzec w sobie te dobre strony i je zauważać na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Wyglądasz genialnie! przepiękna kurteczka. Dla każdego perfekcyjne będzie co innego,
    więc nie ma ideałów :)
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. swietne zdjecia, bardzo ciekawie napisany post. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ludzie perfekcyjni byliby nudni!
    Sietnie wyglądasz i w ogóle jesteś fotogeniczna
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  69. I like your blog: your posts very interesting and inspiring! And your photos are beautiful!
    I know that blog requires much time, but keep doing it!

    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Mi też trudno jest utrzymywać internetowe znajomości, a szczególnie teraz w roku szkolnym, gdy jest pelno nauki :/
    obserwuje i zapraszam do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia