Książki idealne na jesienne wieczory

8 października 2015


Hej! ♥
Ostatnio na moim blogu zrobiło się jakoś tak jesiennie. Jesienne outfity, jesienna rutyna i jesienne porady. I od razu uprzedzam, że to nie koniec :D W planach mam jeszcze kilka postów nawiązujących do tej pory roku, a dzisiaj chciałabym wam przedstawić 2 książki w sam raz na takie jesienne wieczory!


Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam czytać książki. Niestety przez szkołę nie mam na to za dużo czasu. Staram się jednak w jakiś sposób wydłużyć sobie dobę i nie porzucać tego co naprawdę lubię robić ;) Może to zabrzmi głupio, ale naprawdę ciężko jest znaleźć chwilę wolnego czasu, właśnie na poczytanie książek lub obejrzenie kolejnego odcinka ulubionego serialu. Chyba w końcu muszę się zorganizować. Trzymajcie za mnie kciuki :)


Alan Bradley
 "Flawia de Luce, Zatrute Ciasteczko"


Jest początek lata w sennej angielskiej wiosce Bishop's Lacey. W wielkim domu Buckshaw ambitna młoda odkrywczyni Flawia de Luce przeprowadza eksperymenty chemiczne w laboratorium odziedziczonym po ekscentrycznym wuju. Pracuje nad truciznami. Pewnego ranka na grządce z ogórkami odkrywa trupa. Zostawia probówki i palniki Bunsena, postanawia rozwiązać osobiście kryminalną zagadkę, ku utrapieniu miejscowej policji. Ale czyż można ją winić? Czy jedenastoletnie cudowne dziecko ma inny wybór? Tym bardziej, że zostawione jest samo sobie i zmaga się z jawną wrogością sióstr i obojętnością owdowiałego ojca, którego całym światem jest kolekcja znaczków.

Powiem szczerze, że jeszcze nie skończyłam jej czytać, ale zapowiada się naprawdę ciekawie. Jest to świetna książka dla osób w każdym wieku. Kiedy ją skończę, na pewno dam wam więcej o niej znać ;)




Daria Song
"Ogród Czasu, Artystyczna kolorowanka"


"Ogród czasu" to olśniewająco piękna kolorowanka dla każdej grupy wiekowej. Z pomocą piórka i tuszu ceniona koreańska autorka i artystka, Daria Song, stworzyła magiczny świat, inspirowany zegarem z kukułką. Podróżując przez mechanizm tajemniczego zegara, odkrywamy niezwykłą krainę, której elementy - dachy, rozgwieżdżone niebo, ogromne sowy - możemy pokolorować w dowolny sposób. Pełen szczegółowych rysunków "Ogród czasu" jest idealnym prezentem zarówno dla dzieci, jak i osób dorosłych.

Od dłuższego czasu zastanawiały mnie te wszystkie "relaksujące kolorowanki". I od kiedy dostałam w ręce "Ogród czasu", to po prostu nie mogę wyjść z podziwu! Te kolorowanki są po prostu przepiękne. Szczegółowe i magiczne, aż szkoda je uzupełniać. Teraz wystarczy tylko znaleźć chwilę wolnego czasu i zabrać się za kolorowanie :D

Książka jest w sprzedaży od 21 października.




Co sądzicie o tych książkach?

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam książki takie jak Flawia de Luce, Zatrute Ciasteczko. Motyw tajemnicy, zabójstwa, badań i trudnej sytuacji rodzinnej to coś w sam raz dla mnie :3
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogród czasu mnie zaintrygował, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadnej z nich nie znam, ale prezentują się naprawdę przyzwoicie, moze po którąś sięgnę ;)

    COCOCHINES BLOG - nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawiłas mnie tą kolorowanką ;) a poza tym to ostatnio tego typu książeczki są teraz bardzo popularne :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z kolorowym t-shirtem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. amazing girl amazing style..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz je widzę, ale wyglądają na ciekawe zwłaszcza "Ogród czasu" :D
    zapraszam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam czytać <3 Od dawna planuję kupić jakąś kolorowankę, bo po prostu jakoś mnie to zachęciło gdy tylko dowiedziałam się o takich. :)

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie ta kolorowanka to pseudoksiążkami, ale z chęcią bym pokolorowała :)
    zapraszam na KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki wyglądają bardzo ciekawie :) Kolorowanka bardziej mi się spodobała, bo spędzanie czasu przy czymś takim bardzo rozluźnia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki na jesienne wieczory to najlepsza opcja. :P
    Tych akurat nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wydają się interesujące i ta kolorowanka ;)
    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa ta książka ;)
    zapraszam do mnie :*
    http://udecidedgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy wcześniej o nich nie słyszalam :(

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. książki są genialne na jesienne wieczory, ja czytam Aftera polecam
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurde , właśnie planuję kupić sobie taką kolorowanke dla dorosłych ! Super rozwiązanie :D
    http://romanovvska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ta kolorowanka jest świetna :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne książki :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM [KLIK]♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza książka mnie zaintrygowała, może gdzieś ją znajdę i z checia przeczytam.
    Ciekawy post!
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kubek, książka jest cudowna!
    Enjoy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Książkę czytałam i polecam! :D Świetna jest :)
    Piękne zdjęcia kochana :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jak jest szkoła, to nie tknę książki ani palcem, ale jak są wakacje mogłabym bez przerwy czytać, jestem wtedy prawdziwą maniaczką książek :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się ogród czasu, muszę przyznać, że warto mieć taką książkę na swojej półce!
    A co do pierwszej to wydaje się ciekawa.

    Zapraszam :)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Książki bardzo fajne, masz racje czasem jest naprawdę trudno znaleźć czas na przeczytanie jakiejś książki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę kupić "Ogród czasu" ;)
    Mogłabyś poklikać u mnie? <3 roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nie czytałam żadnej z tych książek, ale może gdybym znalazła dla siebie trochę wolnego czasu skusiłabym się na jedną z nich:)
    Obserwujemy? Zacznij i powiadom mnie, a ja od razu się odwdzięczę!
    http://smileelucky.blogspot.com/2015/10/zyje-dla-tych-krotkich-chwil-zwanych.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Książki wydają się ciekawe :) Super, że robisz tyle postów o jesieni!
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  28. ja wlasnie ostatnio jakos mega malo czytam :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na jesienne wieczory na razie mam zafundowaną naukę, a książki to jedynie lektury. Już mam drugą 200 stroną :'c

    OdpowiedzUsuń
  30. Kreatywne posty, mega mi się podoba blog!
    Zaobserwowałam :)
    http://agata-blog00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia