10 rzeczy do zrobienia, aby stać się szczęśliwym człowiekiem

17 listopada 2015


Dzień dobry!
Dla każdego szczęście to co innego. Jest jednak kilka takich rzeczy, które sprawiają, że ogólnie czujemy się lepiej, a to sprawia, że jesteśmy po prostu szczęśliwsi. Wydaje się proste, prawda? Zapraszam do czytania!


1. Jedz zdrowo.
Od razu mówię, że nie należę do tych osób, które ciągle jedzą sałatę, liczą kalorię i wybierają tylko produkty dietetyczne. Poprzez jedzenie zdrowo mam na myśli ograniczenie fast foodów, słodyczy i różnych niekorzystnych dla nas produktów.
Po prostu jedz to co lubisz, ale staraj się samemu przygotowywać posiłki. Własnoręcznie zrobiona pizza jest zdrowsza, pyszniejsza i przynosi więcej satysfakcji.


2. Wysypiaj się.
Jak wiadomo, człowiek wyspany, to człowiek szczęśliwy.
Doba niestety ma za mało godzin i ciężko mi przespać chociaż te 8 godzin. Staram się jednak tak zorganizować czas, żeby z wszystkim zdążyć i nie martwić się niczym, kiedy idę do łóżka.


3. Dużo się ruszaj (i tu nie koniecznie chodzi o zwykły sport)
Sport to zdrowie, wszyscy to wiemy. Nie wszyscy jednak mają czas na wyjęcie z życia 40 minut na ćwiczenia z panią Ewą :). Dlatego polecam po prostu ruszanie się. Schody zamiast windy, ćwiczenie na wf-ie, spacer zamiast autobusu, wypad na basen, przejażdżka rowerem. Masz naprawdę dużo możliwości, wybierz to co lubisz, a nie to co proponują ci inni.


4. Otaczaj się pozytywnymi ludźmi.
Z kim przystajesz takim się stajesz. Przebywaj z ludźmi, który cię motywują i wspierają, a nie ciągną w dół. Ty też przekazuj innym pozytywną energię. Uśmiechaj się i bezinteresownie zrób coś dobrego. Zobaczysz, że karma wróci.


5. Zrezygnuj z rzeczy, które cię przytłaczają.
Nie musisz być we wszystkim najlepszy. Zastanów się co jest dla ciebie najważniejsze i zrezygnuj z tego co nie przynosi ci szczęścia. Jeśli chodzi o szkołę to, skup się na przedmiotach które cię naprawdę interesują i z którymi wiążesz przyszłość.


6. Wyrzuć rzeczy, których nie potrzebujesz.
Porządek wokół siebie, to również porządek w życiu. Pozbądź się wszystkich pierdół (które na pewno nagromadziły się u ciebie od ostatnich większych porządków), oddaj lub sprzedaj ubrania w których nie chodzisz, zrób wielkie przemeblowanie. Takie zmiany są dobrym impulsem do zmian w życiu.


7. Czytaj książki.
Na pewno są tu osoby, które po prostu nienawidzą czytać książek. Chciałabym was jednak w chociaż malutkim stopniu do tego zachęcić.
Jak dla mnie czytanie to pewnego rodzaju oderwanie się od rzeczywistości. Kiedy mam w życiu gorsze chwilę, to właśnie kilkanaście kartek papieru pozwala mi o nich zapomnieć. Lubię czytać, wczuwać się w emocje bohaterów. Niejednokrotnie było tak, że książki mnie motywowały i czegoś uczyły.


8. Doceniaj to co masz.
Często narzekamy, że inni mają lepiej. Prawdą jest, że nie znamy ich i nie wiemy jakie oni mają problemy. Zastanów się zanim następnym razem zaczniesz żałować tego, że nie stać cię na nową bluzkę. Niektórych nie stać na jedzenie.
Masz kochającą rodzinę, dach nad głową i co jeść. I właśnie to jest najważniejsze. Doceniaj to co masz.


9. Nie przekładaj na jutro, to co możesz zrobić dzisiaj.
Czas biegnie naprawdę szybko. W kółko narzekamy, że jeszcze niedawno były wakacje i rozpoczęcie roku szkolnego, a tu zaraz będzie zima! Naprawdę nie lubię uczucia zmarnowanego czasu. Dlatego staram się zorganizować sobie czas tak, żebym najpierw wykonała najważniejsze rzeczy. Często jednak nie przykładam się do czegoś od razu, mimo iż wiem, że później nie będę miała na to czasu lub o tym zapomnę. I to jest błąd.


10. Ciesz się z drobnostek.
Po prostu.


A co według was jest potrzebne, aby stać się szczęśliwym człowiekiem?

73 komentarze:

  1. Hej, chciałam Ci tylko powiedzieć, że wygrałaś na moim blogu konkurs urodzinowy! Odezwij się do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! wszystkie te rady staram się stosować i one naprawdę działają! :) dodałabym jeszcze dodatkowy post o rozwijaniu pasji ;)


    pozrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. punkt 10 jest najważniejszy, przede wszystkim, w każdej czynności musimy szukać pozytywow, bardzo fajny post, ja sie staram stosować do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne rady zwłaszcza ta o tym żeby nie przekładać rzeczy :3
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dzisiaj zrobiłam porządki i czuję się trochę lepiej, bo nie muszę patrzeć na tą górę ubrań zalegających w szafie :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie zgadzam się z twoimi propozycjami. Ja uważam, że trzeba zacząć bardziej wierzyć w siebie i nikogo nie udawać.

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej pomagają w tym ludzie, którymi się otaczam. Poza tym czasem drobnostki cieszą najbardziej. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam sie z kazdym podpunktem, ale najbardziej chyba z ostatnim! swietny post :-)

    www.paulinaplandowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hobby! Trzeba znaleźć swoje ulubione zajęcie i się w tym spełniać. Dodając twoje pomysły staniemy się chyba najszczęśliwszymi ludźmi pod słońcem. :)
    Świetna notka. <3
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, genialny post ! Oczywiście, najważniejsze moim zdaniem, żeby stać się szczęśliwym człowiekiem to bycie sobą, a nie pustą drewnianą lalką w ładnych sukienkach. ;) Ale jedzonko też przyczynia się do szczęścia ! :D
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dbanie o zdrowie, zdecydowanie. Bez zdrowia ciężko się ruszyć do przodu i ciężko być szczęśliwym. Coś o tym wiem. Tak więc zapraszam przy okazji do mnie :*

    http://persevering.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi do szczęścia potrzebna jest muzyka, książka, ewentualnie dobry film. No i wiele szczęścia daje mi blog :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post i ja właśnie staram się tak robić i codzennie jestem wesoła
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. masz całkowitą rację. Niby drobnostki, ale jednak pomaga
    Zapraszam do mnie. KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ujęłaś wszystkie moje słowa na ten temat. Hah Zwłaszcza o tych drobnostkach :)

    ALL-PASTEL-WORLD.BLOGSPOT.COM ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealna dawka humoru na pochmurny, jesienny wieczór ;]
    Super, że porobiłaś do każdego podpunktu zdjęcia, fajnie się ogółem na to wszystko patrzy a co do rad.. bardzo prawdziwe oraz praktyczne ;3
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Więc zostaje mi tylko zająć się punktami 2 i 7 :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne fotki, pozytywne :D ciekawy post :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super lista, serio :) Myślę, że większość jak nie wszystkie punkty zdecydowanie pokryłyby się z moimi. Ja bym może dorzuciła - częściej wychodź do ludzi i bądź im pomocna. To daje dużo radości - uśmiech innych, słowo "dziękuję"... bezcenne :)
    Moim problemem zawsze było i jest niestety robienie rzeczy, na które nie mam ochoty. Złe decyzje podjęte w gimnazjum ciągną się jeszcze teraz za mną. Cieszę się, że już jestem na IIIcim roku studiów i zaraz będę mogła się z tego uwolnić i zacząć robić to co chcę.

    Świetny słoń i w ogóle Ty wyglądasz pięknie :))

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja niestety nie dam rady sie juz chyba nigdy wyspac :/
    ale szczesliwym czlowiekiem jestem!:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/2015/11/easy-recipe-for-cake-with-apples.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku naprawdę motywujący post! Teraz mam ochotę zmienić wszystko :) Dziękuję :* ♥

    http://kinga-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Najgorzej by chyba było z 1 punktem :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam jeszcze jeden punkt: nie licz czas.
    Historia z poniedziałku. Po weekendzie idę sobie do szkoły ścieżka uczęszczaną tez przez robotników, bo prowadzi z dworca do jednego z największych zakładów w mieście. Za mną rozmawia dwóch panów: w średnim wieku, dość dobrze, czysto ubrani, jeden ma laptop pod pachą, godzina też nie jest aż tak wczesna. Ogólnie powinni być zadowoleni, opowiadać wrażenia z weekendu czy coś. A o czym oni gadają? Liczą ile czasu zostało do świąt! Ile jeszcze muszą godzin przepracować, kiedy wypadają święta, jak przerwa....Miałam ochotę odwrócić się i wrzasnąć na nich ,,a czas do śmierci też już sobie obliczyliście??"
    Nie liczmy czasu do wakacji, nie wzdychajmy do weekendu, do końca matur, do emerytury. Liczy się to co jest teraz i takim głupim gdybaniem tylko niszczymy sobie te niesamowite, płynące własnie chwile.
    I z tą domową pizzą się nie zgadzam. O wiele lepiej się czuję kiedy ktoś dowozi mi w nocy pizzę a ja muszę tylko zapłacić niż gdybym musiała ją sama robić, a potem posprzątać. Zdrowe odżywianie okej, ale bez przesady i w odstępach czasu, żeby nie dostać świra od nadmiaru owoców.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna lista, uwielbiam dluugo spać !:))

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne rady, biorę sobie je do serca i dlatego idę spać :)
    kliknij u mnie jeśli możesz :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Według mnie najważniejsze jest poświęcanie wystarczającej uwagi sobie, a nie wszystkim dookoła. Czasami chwila odetchnięcia od wszystkiego, chwila relaksu naprawdę dają nam ogromną motywację i wielkie chęci do kolejnych działań:)
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia, a post motywujący! nie potrzeba aż tak dużo by być szczęśliwym, wystarczy chcieć.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny blog! :)
    Zapraszam również do siebie, możemy się zaobserwować i odwiedzać częściej:
    www.killukitty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne rady,
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Żeby stać się w pełni szczęśliwa potrzebuję kontaktu z rodziną, zabaw z moimi zwierzątkami, przyjaciół tych prawdziwych, dobrej muzyki, herbatki...
    Umiem cieszyć się z małych rzeczy, więc nawet takie ''miłego dnia'' od kogoś na twitterze wywołuje u mnie uśmiech na resztę dnia. Małe a cieszy.
    Trafna lista! c;
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Niby proste rzeczy a jeśli mogą sprawić że nasze życie będzie w pewnym stopniu lepsze i szczęśliwsze to zdecydowanie warto :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post i blog :)
    Zapraszam rowniez do mnie, mozemy sie zaobserwowac i wpadac do siebie czesciej :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super rady, a 9 chyba pomaga najbardziej bo ma się poczucie czasu i ''nic nie ucieka'' :)
    a co do wysypiania - im człowiek starszy tym ciężej się wyspać :D

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  34. Punkt 2 w moim przypadku nie do wykonania :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny post <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. większość punktow się zgadza i je praktykuję, niestety nie wszystkie mi się udaje, chociaz bardzo bym chciala.../K

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe porady. :) Z niektórych już korzystam, a z innych na pewno zacznę. ;)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyznam ci rację co do tych punktów!Aby stać się szczęśliwym trzeba ad sobą nieco popracować. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiekszośc punktów sama praktykuje a te których nie praktykowalam od dzisiaj zaczynam ! Super zdjęcia!
    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Spanie zdecydowanie poprawia humor!! :D

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Przydatny post ;)
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż mi sie dzisiaj to przyda bo mam doła. Masz sukces usmiechnełam sie I raz od tygodnia więc czuj sie wyróżniona! świetny blog zapraszam do siebie
    http://chcebyckopciuszkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ze wszystkim się znadzać, najważniejsze jest aby cieszyć się z małych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialny i dla mnie bardzo przydatny post, szczególnie dzisiaj - w mój gorszy dzień. Ostatnie zdjęcie jest cudowne!


    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Nr 6 nieco mnie zmotywował do uprzątnięcia w mojej szafie. :v

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Najlepszym sposobem na poprawę humoru jest oderwanie się na jakiś czas od aktualnych problemów, czyli czytanie książek, oglądanie filmów. Przenosi się w bardzo łatwy sposób do innej rzeczywistości.
    A co do unikania rzeczy, których się nie lubi, w szkole to nie przejdzie, bo zaliczyć trzeba każdy przedmiot. Nie wspominając o studiach, gdzie nawet jeśli studiujesz coś, co lubisz, to zawsze znajdą się takie zajęcia, których nie znosisz i które są niepotrzebne.
    tasty-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny wpis i śliczne zdjęcia :) Ja właśnie staram się jeść zdrowo i ćwiczyć i faktycznie to mi poprawia humor :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  48. Aby stac sie szczesliwym człowiekiem ? Dażyc do realizacji swoich marzen i nie poddawac sie ! :) Świetne rady napisałas :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzięki za komentarz pozdrawiam
    http://pomocnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawa recepta na szczęście ;)

    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Motywujące, często zapominamy o tych pozornie prostych rzeczach.
    Uwielbiam jeść owoce i gustuję w sałatkach owocowych, nie zapominam o czytaniu, staram się cieszyć z drobnostek, ale chyba wysypianie się idzie mi najgorzej. :c
    Uwielbiam koteły! Wnioskuję, że ty również. Już cię lubię! :*

    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawy pomysł na posta. Może to i dziwne, ale ja po zjedzeniu owoców i po chwili ćwiczeń jestem szczęśliwsza, może to i dziwne, ale tak jest
    ★Zapraszam do siebie★

    OdpowiedzUsuń
  53. ciekawe propozycje ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo pomocny post, bardzo na nim skorzystałam :)
    Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja mogę potwierdzić, że nie ma nic lepszego od ulubionego jedzenia, uprawiania sportu i otaczających nas pozytywnych ludzi :D
    Osobiście po bieganiu czy po kilkugodzinnym bieganiu po korcie tenisowym jestem tak padnięta, że nie mam siły na cokolwiek, ale przepełnia mnie takie pozytywne uczucie, że to jest nie do opisania :D

    Do tego dochodzi czekolada, która jest dobra na wszystko! a szczególnie na smutek i zły dzień :)
    A co najważniejsze, punkt 8 - Doceniaj to co masz! :)

    Miłego wieczorku! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny post!

    http://mesmileplease.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Opisałaś tutaj naprawdę najpotrzebniejsze rzeczy do tego, aby być szczęśliwym. Śliczny kot, uwielbiam!
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html - JEŚLI MIAŁABYŚ CHWILKĘ, MOGŁABYŚ POKLIKAĆ? TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE. Z GÓRY DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  58. Przydatne rady!
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Przydadzą mi się te rady :) świetne zdjęcia;)

    Obserwujemy? :D
    Zapraszam, MAI BLOG♥ - kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  60. Dla mnie wystarczy dobra kawa i piosenka Eda Sheerana :)

    OdpowiedzUsuń
  61. O, tak te rady działają:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne rady!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  63. Najważniejsze to zacząć cieszyć się z najmniejszych rzeczy, to napawa pozytywnym nastrojem :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Pozytywny wpis :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/11/choiescom.html

    OdpowiedzUsuń
  65. W pełni się zgadzam z wszystkimi rzeczami które tu wymieniłaś ;)
    Jednak w sumie jeżeli chce się być szczęśliwym to nie powinno się w ogóle o szczęściu myśleć, tylko po prostu być, brzmi to bezsensownie, ale jest to bardziej stan świadomości i tak na prawdę nie ma rzeczy która może spowodować, że każdy będzie szczęśliwy, tak na prawdę możemy spełnić marzenie, podróżować, przeżyć wspaniałą miłość a i tak być nieszczęśliwym ;)

    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetne dałaś rady. Zdrowe odżywanie się i aktywny tryb życia może z nas naprawdę zrobić szczęśliwego człowieka :D

    OdpowiedzUsuń
  67. Właśnie szukałam jakiegoś motywującego posta, który mnie zainspiruje do zmian w życiu. Dziękuję, że akurat o tym napisałaś :)

    Xoxolyy - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne porady, bardzo dojrzale napisane niesamowicie motywujące :)
    Zapraszamy na nasz blog modowy
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/11/zakochaj-sie-w-kardiganach.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Super porady i bardzo motywujące <3
    Zapraszamy na naszego bloga, jeśli ci się spodoba zaobserwuj a my na pewno zrobimy to samo
    Mój Blog - klik! obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia