4 DIYS, Let's get cozy

7 listopada 2015

Hej ♥
Na dworze jest szaro i chłodno. W takie dni ulubionym zajęciem większości z nas jest oglądanie filmów i czytanie książek. Nieodłącznym elementem jesiennych wieczorów jest również ciepły kocyk, miękki sweterek, wygodne skarpetki i kubek z czymś pysznym do picia ♥  W tym poście pokażę wam jak własnoręcznie zrobić 4 naprawdę świetne rzeczy na tą porę roku!


Potrzebujemy:
- czarne skarpetki
- kawałek czarnego materiału
- czarna i biała nić
- igła

Na początku wycinamy z materiału 8 trójkątów i zszywamy je po dwóch bokach. Wywracamy je na drugą stronę i w ten sposób powstają uszy ;) Przyszywamy je u góry skarpetki, a następnie wyszywamy białą nicią mordkę kota.
Równie dobrze możecie zrobić kotki w innym kolorze np. białe z białych skarpetek ;3





Potrzebujemy:
- zwykły biały kubek
- pojemnik z wodą (najlepiej ciepłą)
- lakier do paznokci

Do miski z wodą wlewamy wybrany lakier do paznokci (możecie pomieszać też kilka kolorów). Następnie zanurzamy w nim kubek i odstawiamy go do wyschnięcia. Ważne jest, żeby wszystko robić szybko i nie wycierać kubka zaraz po wynurzeniu. Najlepiej też użyć ciepłej wody, wtedy uzyskamy o wiele lepszy efekt (ja niestety tej rady się nie posłuchałam :)).

Jeśli macie zamiar pić z tych kubków (bo ja swój używam tylko do celów dekoracyjnych :D) to polecam ozdobić tylko dolną część.
Kubki należy myć ręcznie.







Skoro mamy kubek, to teraz czas na kawkę! :D

Potrzebujemy:
- kawa
- mleko waniliowe
- bita śmietana
- sos o smaku toffi

Najpierw robię kawę, ale zamiast zwykłego mleka dodajmy do niej mleko waniliowe. Jeśli nie lubicie kawy to fajnie sprawdzi się również cappuccino, kakao lub po prostu podgrzane mleko waniliowe. Całość pokrywam sporą porcją bitej śmietany i polewam sosem toffi. Przepis jest naprawdę banalny i przepyszny ♥





Kiedy znudził ci się twój stary sweter lub bluza, to istnieje prosty sposób na nadanie mu nowego życia.

Potrzebujemy:
- sweterek lub bluza
- łatki na łokcie (pasmanteria, ok. 9zł)

Teraz potrzebujemy tylko chwili czasu na ręczne przyszycie łatek do łokci.
Przed zrobieniem tego polecam przymierzyć sweterek i zaznaczyć gdzie i na jakiej wysokości chcemy umieścić nasze łatki.



Życzę przytulnych jesiennych wieczorów ♥
Który pomysł podoba wam się najbardziej?

81 komentarzy:

  1. Pomysł ze skarpetkami genialny! Z racji tego, że jestem kociarą to muszę sobie takie sprawić. ;)
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetki najlepsze! ♥

    http://designchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy pomysł zdecydowanie najlepszy *u* Idę szukać igieł i nici i do roboty !
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny design bloga! *.* Nic tylko pozazdrościć :P
    Dla mnie najlepszy kubeczek :)
    pozdrowionka
    http://wpatrzona-w-niebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły na DIY :D Pierwszy najbardziej mi przypadł do gustu!
    Genialne te skarpetki :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku, jakie urocze skarpetki *o* idealne ogrzewacze na zime :3
    Kurczę świetne te pomysły! Kubek i sweter też wyglądają uroczo i jesiennie, a takiego toffi-przysmaku z pewnością bym sie napiła ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. jeny, ten pomysł na skarpetki świetny i mega kreatywny:)
    Zrobiłaś mi smaka na coś ciepłego z bitą śmietaną, no! :)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na kubek po prostu genialny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te wszystkie rzeczy są super ! ale ja jestem beztalenciem jeżeli chodzi o takie rzecz(również brak mi cierpliwości) i poza kawą nic by mi pewnie nie wyszło haha !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jakie skarpeciochy! <3 Mistrzostwo jak dla takiej kociary jak ja. :D
    What is in the hat? BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity wpis! Widać, że się napracowałaś! <3
    Na blogu jestem pierwszy raz, jednak pozostanę tutaj długo - naprawdę świetny! :)

    Karolina
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne pomysły, skarpetki najlepsze ;* pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  13. Skarpetki genialne! Aż, naszła mnie ochota na coś słodkiego jak popatrzyłam na tą kawe haha!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. A propos malowania ceramiki typu kubki i talerze. Dziecko me malowało obrazki farbami "acrylic paint" i przy okazji tymi farbami pomalowało brzeg talerza i kubka właśnie. Dlaczego - nie wiem, ale po wyjęciu ze zmywarki farba cały czas się trzyma (przyblakła, ale nawet po kilku już zmywaniach ciągle ją wyraźnie widać). Nie mam pewności, czy takie potraktowanie farbą akrylową dla dzieci spełnia normy dopuszczenia do kontaktu z żywnością, ale może komuś taka informacja o malowaniu ceramicznych kubków się przyda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę świetne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweter z łatkami świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie spodobały mi się te skarpetki, na pewno zrobię. Tylko muszę sobie kupić najpierw takie dłuższe skarpetki :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. o boze ten przepis swietny! musze sobie taka kawe zrobic <3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Skarpetki jakie świetne ! <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne pomysły!! Na pewno wykorzystam pomysł ze skarpetkami i sweterkiem ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodkie skarpetki ^^

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze te skarpetki, ale sama bym raczej nie zrobiła ;D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejciu jakie cudowne pomysly ! :3
    Na pewno wykorzystam.
    Zapraszam do mnie: mój blog
    <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi się pomysł na kubek, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne DIY. Kawa i sweter - mega pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne pomysły. Sweterek prezentuje się świetnie!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kawa toffi jest mega! Swietny nowy wygląd bloga!

    Pozdrawiam.
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pomysł na skarpetki -wspaniały ☺ gorzej z kawą toffi, która jest mega wysokokaloryczna ☺
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas można zaszaleć :D

      Usuń
  29. ooo, takiej kawy bym sie napila, czasami w sumie bawie sie w to cale dekorowanie az pozniej szkoda wypic :D
    fajne kubki i skarpety :)/K

    OdpowiedzUsuń
  30. genialny pomysł na diy :D skarpetki są genialne <3

    pozdrawiam :*
    szare-oczy-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Skarpety i kawa - genialne patenty! Nie wiem, czy je zrobię w tym sezonie, ale to niewykluczone. A dzięki Tobie będę to miała w pamięci gdy będę chciała zrobić coś fajnego i kreatywnego :)Super, super, super! :)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zrób mi skarpetki koteczki, proszę ♥ /twoja kochana Natii xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znajdź mi skarpety i biorę się do roboty xd

      Usuń
  33. kawa toffie! a skarpetki takie urocze :))
    no ale tą kawe to musze zrobić koniecznie pysznie wygląda!
    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysłowy blog pomysłowej dziewczyny = to co lubię :). Z przyjemnością dodaję do obserwowanych i pozdrawiam! http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Kubek świetny! <3 Muszę poszukać białego kubka :D

    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny pomysł ze skarpetkami :)
    kawa wygląda przepysznie, na pewno wypróbuję ten przepis :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny post :)
    Zapraszam do siebie, jestem nowa i liczę na wasze wsparcie i pomoc :)
    http://mesmileplease.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega skarpetki <3 Narobiłaś mi smak na tą kawę z toffi, kojarzy mi się ze starbucks^^
    Na pewno wypróbuję kawy!
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem tu po raz pierwszy i powiem ci, że masz prześliczny design i jesteś na prawdę śliczną dziewczyną ;) Zdjęcia są równie piękne.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, jeżeli spodoba ci się u mnie, zostań na dłużej i zaobserwuj ;)
    ♥MÓJ BLOG KLIK♥ <a

    OdpowiedzUsuń
  40. jejuu śliczne rzeczy! jestes bardzo pomysłowa :)
    obserwacja za obserwacje?
    http://nekoo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. nie wierzę, skąd Ty te pomysły wytrzasnęłaś! są super a najbardziej skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny DIY,ale ten ze skarpetką najlepszy!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne! Kubek mnie zauroczył, a kawę na pewno wypróbuję sama :D
    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się w takie dni kocyk (mięciutki) + kakałko ale już niedługo święta, w których mógłby spaść śnieg ^.^
    3maj się :D
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyszło Ci przepięknie :)
    Dawno nie widziałam tak ładnych DIY ;)
    Pozdrawiam :)

    http://andrew-scott-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. masa fajnych pomysłów, sama nie wiem który najlepszy :P

    OdpowiedzUsuń
  47. Muszę powiedzieć, że wygląd Twojego bloga robi wrażenie ! ;* Jest po prostu super więc będe wpadać częściej !
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. O matko świetne pomysły! Chyba aż sama je wykorzystam, szczególnie ten ze skarpetkami i kawą toffie. Taka zrobiona samemu musi być mega pyszna, tak więc dzięki za podpowiedź!
    Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam i miło by było znaleźć nowych czytelników :)

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  49. Diy ze skarpetkami jest super ;)
    Świetne pomysły|!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. zajebisty pomysł na skarpetki, już widze mine mojej mamy haha

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetnee! ♥ Kawa tofi? Brzmi świetnie, na pewno wypróbuję! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajne pomysły :)
    Kawa toffi wygląda genialnie, jednak nie przepadam zbytnio za kawą :)
    Pozdrawiam:)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Kocie skarpetki to coś rewelacyjnego! Jak będę miała trochę więcej czasu niż zazwyczaj spróbuję sobie takie sprawić :) Kawa, czekolada, herbata czy cokolwiek - obowiązkowo! :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, you are so creative! amazing ideas, I love the socks :) Thanks for sharing!

    Check out my blog if you want: www.theglamandglitter.com

    Tamara xxx

    OdpowiedzUsuń
  55. Ahh skarpetki cudne !
    http://gloriousdolls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie cudowne te skarpety! Pięknie, pięknie *-*

    Allure

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajne pomysły i boskie skarpety :)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Kawa Toffi, pewnie pyszna, muszę spróbować. Bardzo ciekawie u Ciebie :)
    Wróciłam do bloggera, zapraszam gorąco na nowy wpis ! Trzymaj się :)
    http://aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. super sweter <3 świetnie wyszło :)
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale świetne pomysły ;D
    grlfashion.blogspot.com
    Czy mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ?:*
    Bardzo proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Zrobię sobie chyba te skarpetki ^^ są urocze *-*
    I kawę toffi ^^
    Obserwuje :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  62. Muszę spróbować któregoś z tych pomysłów! ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  63. fajne pomysły :D
    Ta kawa wygląda taaak pysznie i kalorycznie xd

    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne pomysły ! na pewno zrobię kawę toffi
    zapraszam do mnie
    http://agatartist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Te skarpetki są genialne ! Chyba zrobię takie mojej siostrze na święta :D
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia