Fight and prove them!

12 listopada 2015


Czasami czuję się jakbym się poddawała, ale później przypominam sobie, że jest dużo osób, którym muszę udowodnić, że się mylili. Tymi jakże motywującymi słowami zaczynam dzisiejszy post!

Kiedyś już tutaj pisałam, że nie lubię dzielić się swoimi planami i marzeniami. Dlaczego? Mam wrażenie, że większość osób po prostu we mnie nie wierzy, a to sprawia, że ja też nie do końca wierzę w siebie samą. Nie lubię dzielić się czymś, co nie jest wystarczająco dobre lub może się nie udać. O wiele bardziej wolę poczekać, jeszcze trochę to udoskonalić i wtedy pokazać światu. Chyba po prostu nie lubię rozczarowywać siebie i innych. 


Masz podobnie?
Jeśli kiedykolwiek zostałeś wyśmiany z powodu swoich marzeń lub usłyszałeś, że ci się nie uda, udowodnij im wszystkim, że się mylili! Spraw, żeby zdanie "Nie dasz rady", było twoim motywatorem. Udowodnij wszystkim, że są w błędzie. Udowodnij, że dasz radę! Jeśli na początku będą się śmiać, nie przejmuj się. Uwierz, że później będą podziwiać i ze zdziwienia opadną im szczęki.
Musisz tylko ciężko pracować, bo nic nie przychodzi w życiu samo. 

I jeśli myślisz, że wszyscy w ciebie zwątpili, to pamiętaj: Ja nadal trzymam za ciebie kciuki!




Ciężko pracuj i udowodnij wszystkim, że się mylili!

63 komentarze:

  1. Super połączenie :)
    Co do posta - zgadzam się w 100%.
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Stale bywam na Twoim blogu :)
    Co jeden wpis to lepszy :) Bardzo fajne połączenie z ogrodniczkami :)
    A tymczasem zapraszam do siebie na nowy post :) aroundmydayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasami się poddawałam, ale ostatnio się to dość mocno zmieniło i mam zamiar jeszcze bardziej walczyć, bo stwierdziłam, że poddawanie się jest jeszcze gorszę :)

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też raczej nie dzielę się swoimi planami i marzeniami- wtajemniczona jest tylko garstka najbliższych mi osób. Do Twojego posta bardzo pasuje jeden z moich ulubionych cytatów "Work hard in silence, let the success be your noise" :)
    natforart

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne koty! Zawsze w pierwszej kolejności zwracam uwagę na te futrzaki. ;) A z Twoimi słowami zgadzam się w 100%, w końcu nic tak nie motywuje jak udowodnienie osobie, która w nas nie wierzyła, że się najzwyczajniej w świecie myliła. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie tak :D w domu mi mówili, ze niepotrzebnie prawo jazdy zdaję bo nie będę potem jeździć a tu taka niespodzianka i pokazałam co potrafię i autka często w domu nie ma heheheh :D

    Pozdrawiam i miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  7. Już lepiej nie mówić...Bo udowadniając ,,na siłę" za późno możesz zauważyć, ze nie robisz już czegoś dla siebie a wbrew sobie, żeby tylko udowodnić coś jakiejś osobie, która już nic cie nie obchodzi...Ale masz rację, zwłaszcza najbliższe osoby są bardzo demotywujące. Nikt mnie tak nie dołował jak rodzice czy rodzeństwo - chcąc dla mnie najlepiej, po prostu mnie niszczą, starają się ściągnąć do poziomu normalności, nie wychylania się, rezygnacji z marzeń. Lepiej już mówić obcym, którzy choćby z grzeczności ci przytakną. Smutne, ale wrażliwi ludzie powinni trzymać się jak najdalej od własnej rodziny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tak samo jak Ty, wolę coś udoskonalić i wtedy się tym podzielić :)
    Swietne połączenie ogrodniczek i swetra, mega mi się podoba!<3

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy zaczęłam sie odchudzać ważyłam 70 kg kiedy zaczelam przygotowywać sobie zdrowe posiłki i starałam sie utrzymać swoje postanowienia.Byly wytrzeczenia...a te dyskusje na ten temat..
    Chce ci sie!?
    No zjedz przecież jeden kebab bądź batonik ci nie zaszkodzi..
    A ja twardo przy swoim trzymałam, kiedy inny wylegiwali sie w domu przed tv ja cieżko ćwiczyłam na siłowni!
    A kiedy po 2 mc było widać znaczne efekty.
    Pytania ludzi i zdziwienie No jak to zrobiłaś Wow udało Ci sie :-)
    Po prostu nie do opisania
    Ciężka praca popłaca a Ci co nie wierzyli niech teraz podziwiają :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądziłam ,że jestem w czymś dobra, lecz ktoś powiedział że jestem w tym słaba i gorsza. Dzięki temu postowi postanowiłam mu coś udowodnić. Dziękuje :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Motywujący post na temat marzeń! Świetny pomysł :) Zdjęcia są piękne, takie jesienne. Proponowałaś obserwację, ja już i czekam na rewanż c:
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny i motywujący post !
    Zapraszam do mnie - http://stayfashionablexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Żeby inni mogli w nas uwierzyć, najpierw sami musimy to zrobić ;)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. this is just prefect for Autumn
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/11/best-way-to-style-denim-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Staram się zawsze utrzeć takim ludziom nosa, bo nikt nie można w nas wątpić. Niech patrzą na siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna stylizacja!
    Ja w ciebie też wierzę.Już od kilku miesięcy czytam twojego bloga i bardzo go lubię! ^-^
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój post mnie zmotywował! Twoje ogrodniczki są genialne!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Też takimi rzeczami wolę się dzielić kiedy już jestem pewna że się uda i że mogę :)
    Świetny post i zdjęcia <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna motywacja! Wiara w siebie to najważniejsza rzecz w spełnianiu marzeń:)

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo inspirujący post :) A Ty wyglądasz cudownie w tym sweterku :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny motywacyjny post!

    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Jeśli podoba ci się blog, skomentuj, zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo śliczne fotki :* Obserwujemy? poklikasz u mnie?:D Będe wdzięczna.
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł, na pewno dużo osób się do tego zastosuje
    obserwuje i liczę na rewanż
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też nie lubię się dzielić moimi planami, wolę je zachować dla siebie aby później nie czuć, że kogoś zawiodłam :) Bardzo ładny kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne mądry motywujący post. Lubię patrzeć na wyraz twarzy osoby, która źle mi życzyła, a właśnie udało mi się coś udowodnić. Bezcenne :P

    MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweter <3 Nie dzielę się swoimi planami, gdyż zazwyczaj są jakieś osoby, które super się bawią naśladowując innych co jest strasznie denerwujące...

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne ogrodniczki i masz cudnego kota :D
    Świetny desing bloga :)
    3maj się
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kocham ogrądniczki ale nigdzie nie mogę ich znaleść
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  29. Racja należy pokazywać swoją siłę i walczyć o marzenia. Pokażmy im co umiemy :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. dokladnie, a pozniej zasmiac im sie w twarz i powiedziec "dokonalam tego":)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny, motywujący post! Przed przeprowadzką otaczali mnie ludzie którzy krytykowali to co robię, teraz widze, że dało mi to niezłego kopa i ide dalej przed siebie. chcę udowodnić że dam radę :) Świetnie wygladasz!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Post, kurczę, idealny w czasie. Mam przed sobą ważny konkurs, później ogłoszenie wyników pół-finalistów FLEX i szczerze mówiąc, jestem w rozsypce... Większość nie wierzy, że przejdę dalej i szczerze to sama tak po trochu myślę. :c Ale może dzięki twojej wierze w mnie, uda mi się ! ♥ Kocham tę piosenkę. :*
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, ciekawa stylizacja :) zapraszam do siebie:

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna motywacja! Dzięki ;)

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Dungaree looks so nice on you. Great blog you have, stay inspired!



    XOXO,

    www.fashionerza.com

    I can rock any outfits, come follow my online diary

    OdpowiedzUsuń
  36. Jejku świetny post!! Bardzo motywujący ♥ Zdjęcia są prześliczne a ich kolory megaa *.* Do tego genialna muzyka idealnie dobrana do treści posta! Dobra robota :* Ja się prawie popłakałam :D Genialniee ♥

    http://kinga-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz racje, czasem słowa, ze nam się nie uda powinny być naszą największą motywacją
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! Jakim aparatem robisz?
    Zaobserwowałam :)
    http://agata-blog00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Tak to prawda. Ja sama często się poddaję i mam chwilę załamania, ale takie posty jaki ty napisałaś bardzo mnie motywują. Masz w zupełności racje, ja również trzymam kciuki za wszystkich blogerek/blogerów i wgl. Warto spełniać swoje marzenia i w nie mocno wierzyć, bez wiary nie ma nic.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Przecudowny wpis i niezwykle motywujący do działań. W ostatnim czasie właśnie tego potrzebuję :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  41. Też nie mówię ludziom o swoich planach i marzeniach z tego samego powodu ;)
    Świetnie to wszystko opisałaś, urocze zdjęcia i słodki koteł!
    Będę tu częściej zaglądać ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja często nie mówię o swoich planach, bo boję się, że jak się nie uda to będzie mi wstyd nie tylko przed samą sobą, ale też przed tymi, którym o nich opowiedziałam. Śliczne zdjęcia :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja mam zupełnie odwrotnie. Otoczenie zawsze próbuje motywować mnie i pomagać mi w dążeniu do celu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Dużo łatwiej się żyje gdy się wie, że ktoś nas wspiera i stoi po naszej stronie...
    Świetny post! :)
    Pozdrawiam serdecznie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak ktoś sie wysmiewa z moich marzen to staram sie jeszcze bardziej do nich darzyc :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajny i motywujący post!;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Super post, mam problem z wiara w siebie ale jak ktos mi mówi ze nie dam rady to od razu mam wiecej siły zeby udowodnic mu ze DAM rade!
    SUPER BLOG , zostaje na dłużej!

    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Mega motywujący post!
    http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jak ktoś mi mówi ze nie dam rady, to ja na przekór za wszelką cenę staram się udowodnić, ze dam radę. Jest to czasami dobra motywacja :)/K

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny post, sama zawsze gdy zwątpię dalej wierzę w swoje marzenia i nie patrzę na osoby wokół mnie :).
    Śliczne zdjęcia.
    http://natimylifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Zawsze staram się wierzyć wierzyć siebie:) uwielbiam tą piosenkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Super motywujace ;) Dokładnie, nie wolno się poddawać tylko trzeba pokazać innym że po prostu się mylili ;]
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Zgadzam sie z tobą!

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny post :) Daję bardzo dużo do myślenia, a przede wszystkim daje porządnego kopa w cztery litery, aby wstać z kanapy i zrobić coś przydatnego w życiu, zamiast zalegać i rozlewać się w odmętach swojego łóżka :)
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  56. Haha mam tak samo. Dlatego zawsze trzymam swoje pomysły przy sobie do końca :)
    Lu Style Blog ♥ kilk

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładny design, ja wczoraj zmieniłam wszystko u siebie całkowicie :) Mam nadzieję, że ci się spodoba. Dopiero teraz skumałam, że adgam to magda od tyłu heheheh :) obserwuję :) obs za obs? teraz ty :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie ma sensu sie poddawać. To nic dobrego nie wniesie do naszego życia. Najważniejsze, aby byc silnym i pokonać każdą przeszkodę, iść cały czas dalej.

    Zapraszam do mnie.
    http://better-look-at-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Musimy dążyć do spełnienia naszych marzeń :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam
    Polinefashion


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia