Kino, teatr i granaty! | Listopad w pigułce

29 listopada 2015


Dzień dobry!
Tak jak obiecałam w poście o zmianach, rozpoczynam tutaj nową serię. Nazwa (jak na typowego bio-chema przystało) to "Miesiąc w pigułce". No i jak nazwa wskazuje, będę tu pokazywała skrót całego miesiąca. Zaczynając od ulubieńców, ciekawych wydarzeń, a kończąc na inspiracjach. Wszystko w jednym miejscu! A całość podzieliłam na 5 kategorii.



"Krótko i na temat" - to prawdziwa zagadka, bo nigdy nie wiadomo co tu się pojawi. Najczęściej znajdziecie tutaj różne pomysły, porady i inne rzeczy, które są za krótkie żeby stworzyć o nich oddzielny post, ale idealnie będą tu pasować.

Dzisiaj mam dla was moje zakupy ze słynnej promocji w Rossmannie -49%. Kupiłam na niej tylko 4 rzeczy i o każdej z nich postanowiłam się napisać kilka zdań. 


Szminka, Eveline, Color edition
711 Vibrant Cherry

Muszę przyznać, że jest idealna. Trzyma się na ustach naprawdę długo i dodatkowo ich nie wysusza. Jedynym minusem jest to, że kolor po nałożeniu jest całkiem inny niż w opakowaniu. Na zdjęciu widzicie kolor bordowy, a w rzeczywistości jest to zwykły czerwony ;) 


Lakier do paznokci, Wibo, Glamour Satin
Nr 4

Lakiery z Wibo to od jakiegoś czasu moja miłość. Są tanie, szybko schną i łatwo się nakładają. Ten dodatkowo ma genialny kolor (satynowy fioletowy, naprawdę nie umiem go inaczej opisać).


Cień do powiek, Rimmel, Magnif Eyes
005 Superstar Sparkle

Z tego co zauważyłam, to wszystkie cienie z tej serii są dobrze napigmentowane i wytrzymałe. Dlatego zdecydowanie polecam. Mój ma jednak mały minus. W związku z tym, że jest on połyskujący, to brokat jest dosłownie wszędzie (dlatego radzę uważać przy nakładaniu).


Korektor, Maybelline, Affinitone
03 Sand

Jak dla mnie jest to po prostu dobry korektor, który zdecydowanie mogę wam polecić.


"Ulubieńcy" - tutaj chyba nie muszę nic tłumaczyć. Po prostu będę tu umieszczać rzeczy, które wyjątkowo spodobały mi się w tym miesiącu. Nie zobaczycie tu jednak żadnych książek, filmów czy seriali (na to jest oddzielna kategoria).

Żel pod prysznic o zapachu marakui i kokosa, Isana
Będąc w Rossmannie i mając mało czasu wzięłam pierwszy lepszy i najtańszy (3zł) żel pod prysznic. Muszę przyznać, że chyba nigdy w życiu nie miałam rzeczy, która by tak cudownie pachniała! Naprawdę polecam!


Granat
Zaczęło się tak, że kilka złotych, które miałam w portfelu, postanowiłam wydać właśnie na granat. Skończyło się tak, że przez kolejne dni miesiąca prawie codziennie go kupowałam i prawie codzienne jadłam. Nawet mandarynki się przy nim chowają!


Adele - Hello
Piosenka jest po prostu przepiękna. Polecam wszystkim, którzy jej jeszcze nie słyszeli.



"Kulturowo" - no i właśnie o tym mówiłam. Jako że książki, filmy i seriale odgrywają sporą rolę w moim życiu i jest ich naprawdę dużo to postanowiłam je umieścić w jednym miejscu.

Listopad to był miesiąc w którym naprawdę sporą część pieniędzy przeznaczyłam na kino. Co jednak mogłam poradzić, kiedy w tym miesiącu wyszły 2 kontynuacje moich ulubionych filmów. Mowa tutaj o "Listach do M 2" i "Kosogłosie". Obydwa naprawdę genialne! 
"Listy do M 2" - zabawne i świetnie wprowadzające w nastrój świąteczny. "Kosogłos" - przez cały czas trzymał mnie w napięciu i choć czytałam książkę z 3 razy, to naprawdę nie wiedziałam, czego się spodziewać. Obydwa filmy polecam każdemu!



"Wydarzenia" - Na moim blogu coraz mniej postów typowo lifestylowych. Postanowiłam więc zrobić tu taki mały kącik, pokazujący najciekawsze wydarzenia z danego miesiąca.

Moim ulubionym wydarzeniem z tego miesiąca była klasowa wycieczka do Warszawy, na której byłam w piątek. Powiem szczerze, że naprawdę dawno nie byłam na tak udanej wycieczce. Obowiązkowym punktem była galeria, ale oprócz niej byliśmy w Wytwórni Filmów Dokumentalnych i Fabularnych oraz w teatrze Ateneum na sztuce "Kolacja dla głupca". Pomijając jednak atrakcje, chciałabym powiedzieć, że dzięki tej wycieczce o wiele lepiej poznałam niektóre osoby z klasy i niektóre jeszcze bardziej polubiłam. 
Dlatego jeśli macie okazję pojechać gdzieś ze swoją klasą, to nie wahajcie się, bo naprawdę warto!



"Inspiracje" - to mix obrazków i cytatów z mojego tumblr'a, które najbardziej mi się spodobały w tym miesiącu.


Just enjoy life today. Make some blueberry pancakes & coffee, & just enjoy life


Jak wam minął listopad?

49 komentarzy:

  1. Ja za kilka di jadę na "listy do M 2"c;
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. mi listopad minął w oczekiwaniu na grudzień :D Adela leci NON stop w radiu więc musiałam polubić ;) natomiast listy do M 2 wydają mi się zbędnie naciągane, ale zobaczymy czy faktycznie ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Listy do m2 czekałam na ten film od dłuższego czasu jest mega <3
    Śliczne inspiracje.
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna seria! :) Sama mam w planach wybrać się wkrótce do kina na "Listy do M 2".

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham granaty! Ostatnio taki był soczysty, że ubrudziłam ścianę tak pryskało z niego xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny lakier ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zróżnicowany post. Zwięźle i na temat. Szminka ma piękny kolor, szkoda tylko, że inaczej wygląda w rzeczywistości. Niestety te szminki mają to do siebie, że trochę okłamują swoją kolorystyką. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na "Kosogłosie" i jest świetny, a na "Listy do m 2" idę z klasą w piątek :)

    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Adele uwielbiam od zawsze, a piosenka "Hello" szybko stała się moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna pomadka :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowa piosenka Adele-z początku nie polubiłam jej, ale teraz słucham z przyjemnością:) Mam teraz ten żel, chwilę przed miałam kokosowy z Orignal Source i szczerze kokos Isany bardziej podbił moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szminka jest piękna, ale szkoda, że na ustach jest tylko czerwona. Nie wiem czy tylko ja czy inni też mają taki problem ze znalezieniem bordowej szminki w drogeriach. Ostatni jak byłam i szukałam to najciemniejszy kolor jaki znalazłam to ciemno czerwony :/ Co do korektora to nie kupię nigdy więcej żadnego kosmetyku z serii affinitone, dla mnie średnio kryją i nie są warte zakupu :)
    Listy do M 2.. muszę obejrzeć ten film, no muszę :D
    Pozdrawiam i zapraszam także do mnie na bloga :) Jeśli dodasz się do obserwatorów odwdzięczę sie tym samym :)
    NightHunter
    want-to-come-back.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor pomadki! Bardzo fajny pomysł na taki post :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też ostatnio złapałam fazę na granaty! :-)

    Ładny kolor lakieru i pomadki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości kosmetyczne
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetna seria! Widać, że dużo pracy musisz włożyć w przygotowanie takiej notki. Jeny, koniecznie muszę wybrać się na te filmy do kina! A "Hello" uwielbiam!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześwietna ta nowa seria! Sama wydałam wiele kasy na kino w tym miesiącu. Na "Listach do m2" byłam, ale w weekend prawdopodobnie wybiorę się jeszcze na "Kosogłosa". :)

    Zapraszam do mnie ☺
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny post, niektóre z rzeczy nas łączą :* jestesmy troche podobne
    wpadnij do mnie
    natalia-sky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam lakier tej samej firmy tylko, że biały i faktycznie muszę przyznać, że jest świetny :)
    Nie jestem pewna ale moja mama ma taki sam bądź podobny cień do powiek :)
    Piosenkę Adele jest naprawdę piękna ♡ bardzo ją lubię ^^ Świetne inspiracje :3

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam na konkurs ! :)♥

    OdpowiedzUsuń
  20. super post
    oglądałam listy do M
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądałam Listy do M 2. Świetne! Właśnie byliśmy z klasą na wycieczce w czwartek w Warszawie, haha :)
    Mogę liczyć na Twoje kliki? Bardzo, bardzo mi zależy!
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze świetny post. :D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze świetny post. :D
    Pozdrawiam i Zapraszam. :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zakupy :)
    Też uwielbiam granat <3 Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie czyta się posty, w których jest sporo tematów. :)
    Uwielbiam Adele *-*

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham piosenki które podałaś.
    Nominowałam cię do LBA, które jest na moim kanale. Daj znać czy przyłączysz się do tego wyzwania, jest to ciekawa forma na nowy post :)
    Zapraszam przeczytać wyzwanie na moim kanale

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post!
    Używam żeli pod prysznic z tej serii i wszystkie są świetne, jednak moja miłość to mango ♥
    Bardzo fajny mix zdjęć :)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  28. Na promocji w rosmanie właśnie szukałam bordowej pomadki, ale nigdzie nie mogłam znaleźć i tak czytam Twoją recenzję i w sumie Tobie też się niestety nie udało ;c


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczny kolor szminki! szukałam jakiegoś korektora, ale nie wiem jaki będzie najlepszy :/

    zapraszam true-less.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy miesiąc, też uwielbiam owoc granatu, raz spróbowałam i jem go nałogowo :D
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuje :))
    Zapraszam do mnie
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne są te promocje ! Jeszcze nigdy nie udało mi sie z nich skorzystać hahaha


    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super miesiąc, super inspiracje, muszę iść na Listy do M 2 ! Bardzo interesujący post ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Musze ogladnac kosoglos , lubie ta serię.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny i bardzo inspirujący wpis! :)
    Byłam na "listach do M." - genialne!
    Pozdrawiam ciepło,
    Karolina

    karolinaorzybyl.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten korektor i jestem z niego bardzo zadowolona ;) Lakier kupiłam dokładnie ten sam. od pewnego czasu też bardzo lubię lakiery z tej firmy. Choć moje serce należy do lakierów z Golden Rose. A ich 'wysuszacz' jest super! 2-3 minuty i paznokcie suche! można robić wszystko, a się nic nie stanie!

    Kosogłos - na 2 część czekałam bardzo! Wybrałam sie do Multikina na Maraton nocny nawet. książki bardzo mi się podobały. Niestety nie sprawdziłam po ile trwają filmy .. I od 22.10 do 8.10 siedziałam w kinie! Z czego z ostatniej części, na której mi najbardziej zależało ( bo inne widziałam), mało wyniosłam, bo byłam bardzo śpiąca! Hahaha ;)

    A na 'Listy...' się wybieram ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie akcje w rossmanie powinni organizowac zdecydowanie częściej :D
    też poszalalam, ale tylko na tej pierwszej pomadkowo-lakierowej :)
    ta Twoja pomadka jest fantastyczna- piękny, wyraźny i zdecydowany kolor- uwielbiam takie, więc z tą pewnie bardzo bym się polubila <3

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja jeszcze nie oglądałam tego filmu.
    Pozdrawiam,
    http://nataa-natkaa.blogspot.com/2015/11/ostatnie-jesienne-zdjecia-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  40. W poniedziałek idę do kina na Listy do M2 :)

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  41. Przydałby mi się taki korektor. Fajny mix :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Listopad byl bardzo obfity w dobre filmy, zarowno ostatnia część "Igrzysk" jak i "Listy do M 2" BAARDZO mi sie podobaly :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  43. Szminka ma przecudowny kolor! Z chęcią zobaczyłabym ją na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia