Late autumn outfit

25 listopada 2015


Siemanko!
Typowo, kiedy nie wiemy o czym napisać, najlepiej napisać o pogodzie. 
Jak zapewne zauważyliście na dworze jest coraz chłodniej, temperatura spada poniżej zera, a z tego co mi wiadomo, to w niektórych miejscach spadł nawet śnieg! U mnie go jeszcze nie ma i w sumie się cieszę, bo naprawdę nie jest mi do szczęścia potrzebny. Jedyne czego się nie mogę doczekać to święta,a w tym roku nastrój świąteczny złapał mnie wyjątkowo wcześnie. Naprawdę czekam nie z niecierpliwością ♥


Nie wyprzedzając jednak faktów, chciałabym wam pokazać stylizację na właśnie taką chłodniejszą pogodę i zamówienie z Dresslink z którego pierwszy raz jestem w całości zadowolona!





Pierwszą rzeczą, którą wybrałam (i jednocześnie jedynym ciuchem) jest "bluza bomber". Od dłuższego czasu takiej szukam i w końcu znalazłam tą idealną. Wykonana jest z cienkiego i śliskiego materiału, który jest naprawdę miły w dotyku. Zmówiłam ją w rozmiarze XL i pasuje doskonale. Po prostu wygląda tak samo jak na stronie.

Kolejnymi dwoma rzeczami jest zestaw pędzelków i portfelik z kotem. Co do tych pędzli, to są naprawdę świetnie wykonane, miłe w dotyku i jak na chińską markę i tak niską cenę (ok 13zł za zestaw) nie spodziewałam się tak dobrej jakości. Są lepsze nawet od niektórych pędzli, które dostaniecie z Rossmannie. A portfelik jest po prostu przeuroczy, identyczny jak na stronie i według mnie idealny na prezent ♥

bluza KLIK / pędzelki - KLIK / portfelik KLIK



Jak wam się podoba stylizacja, pędzelki i portfelik?

51 komentarzy:

  1. super połączenie! lubię Cię w takich barwach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te pędzle i są świetne! Portfelik przeuroczy,a do bluzy nie jestem przekonana :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza od razu wpadła mi w oko, lubię motyw kwiatków. No i ten portfel! Wszystko co jest z kotem jest warte uwagi. :D
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. portfelik wow, stylizacja super, piekna jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta kurtka! Sama mogłabym miec podobną ;)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest ta bluza,
    bardzo fajnie wyglądasz
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥b

    OdpowiedzUsuń
  7. Supi ta bluza :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam się zastanawiałam nad zamówieniem pędzli na dresslink. :D

    zapraszam do mnie ☺
    normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo "moja" :P Fajna ta bluza w kwiaty, polowałam na podobną, bo do moich wiecznie czarnych stylizacji byłaby fajnym przełamaniem :P

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja swietna , a pędzle wyglądają na bardzo fajne :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Your floral jacket is very stylish. I like how versatile it is that you can wear it in any seasons.

    Have a nice day!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jest świetna, sama mam taką bluzę i jest naprawdę genialna. Portfelik oczywiście przeuroczy, a jeśli chodzi o pędzle to zaciekawiłaś mnie. Może sama takie zamówię, skoro twierdzisz, że są dobre? Musze popatrzeć na stronie, bo przydałyby mi się nowe pędzle...
    No nic, pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post do mnie :)

    faiithfully lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kurteczka ;)
    Zapraszam do mnie ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczy portfelik! Świetna bluza, jednak nie mogę znaleźć takiej idealnej dla siebie :)
    Buziaki i zapraszam do mnie - smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja i pędzelki są świetne!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja, poklikałam :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Portfel mega, mam bzika na punkcie wszystkiego, co kocie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. zamówiłas super rzeczy, też mam zamiar odwiedzić stronę!
    bardzo ciekawa stylizacja, z pewnością mega wygodna, masz fajne pomysły:))))
    portfelik mega słodki, kocham takie wzory na drobnostkach:)
    supi post, buziaki

    lovletix-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie też już złapał świąteczny nastrój :) Również ostatnio dostałam paczkę z dresslink i oczywiście się nie zawiodłam. Jak na chiński sklep to naprawdę nie ma na co narzekać :D
    Pozdrawiam!
    Świat Oczami Juliett (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja cudowna a portfelik uroczy 💕
    Zapraszam do siebie 💖
    http://coraz-ciszej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna bluza, a stylizacja pędzili i portfela świetna *--*

    [KLIKNIJ-mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam śnieg i chętnie chciałabym, aby u mnie spadł śnieg. bardzo ładna bluza tak apropos ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja *.* a portfelik uroczy :D
    Zapraszam do mnie http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też już czekam z niecierpliwością na święta! Myślę, że w tym roku duch świąt do mnie przyszedłbo rok temu się spóźnił.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uroczy ten portfelik, również mam te pędzle i u mnie też się świetnie sprawdzają :)) Co do bluzy rzeczywiście świetna! Poklikane :*
    Ja już czuję tę magię świąt, w tamtym roku w ogóle tego nie czułam, a w tym czuję już z wielkim wyprzedzeniem :D
    Pozdrawiam ♥
    Jeśli możesz to kliknęłabyś w kilka linku w najnowszym poście? <3 Oczywiście się odwdzięczę :*
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jakoś nie czuję jeszcze świątecznej atmosfery, ani tego całego "wow" związanego z tym okresem. Może być to związane z tym, że nie jest to najszczęśliwszy okres dla mnie i świąt po prostu nie lubię eh.. Mniejsza xD Również od dłuższego czasu poluję na taką bluzę xD Jakoś nigdzie w okolicy nie mogę ich znaleźć :/ Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukałam takich pędzelków! Są super tak samo jak ta bluza! Bardzo mi się podoba! A ja jeszcze nie czuje świąt! Ja czuję dopiero święta, gdy spadnie śnieg!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rzeczy zamówiłaś, szczególnie bluza mi się podoba :) Poklikałam :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia, bardzo fajne rzeczy zamówiłaś
    Pozdrawiam ;)
    zapraszam do siebie, i zachęcam do komentowania, obserwowania
    http://imnotafraidanymore147.blogspot.com/2015/11/12-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Bluza całkiem dobrze się prezentuje, a portfelik według mnie jest uroczy!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam taką samą kurteczkę :D
    Świetna kwiatowa bluza :)
    Tak, w Gdańsku już prawdziwa zima :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurka świetna, pędzelki mnie zaciekawiły:)

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie padał troszkę. Cudne rzeczy od dresslink ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ta bluza jest świetna, idealna na przełamanie szarych, jesiennych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie świąteczna atmosfera w tym roku równie wcześnie złapała:) Nie mogę się już doczekać tego czasu:)
    Bardzo fajnie, że trafiłaś z zamówieniem:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  36. Zamawiając z dresslink zastanawiałam się nad pędzlami i nie wybrałam ich, a teraz żałuję!
    Ślicznie wygladasz<3

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny naszyjnik kryształek w ostatnim zdjęciu :))

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Portfel cudowny <3. Widziałam kiedyś poduszki z taką twarzą kotka :D
    Obserwuję :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. u mnie już śnieg i w sumie nie mam nic przeciwko. Na poczatku podoba mi się ten biały puch, dopiero po jakimś czasie mam go dosyć

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna stylizacja.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Cześć, nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły w moim ostatnim poście. Przeczytaj zasady i przyłącz się do zabawy :) Liczę, że odpowiesz na pytania!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawy blog
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia