Poradnik szczerego uśmiechu!

21 listopada 2015


Hej
Uśmiech to taka prosta rzecz, która potrafi każdemu poprawić humor. Ten prosty gest ma niesamowitą moc. Kiedy mama wita mnie wesołym "witaj promyczku", sprzedawczyni w sklepie jest po prostu miła i widzę uśmiechniętych przechodniów, to humor zawsze mi się poprawia. Sprawmy, żebyśmy i my byli powodem do uśmiechu dla innych. A nie musimy robić naprawdę dużo. Wystarczy, że również się uśmiechniemy.

 Dlaczego więc się nie uśmiechniesz?

1. Nie podoba mi się mój uśmiech.
Na początku chciałabym napisać, że uśmiech to najpiękniejszy makijaż i nie musisz niczego innego robić, żeby wyglądać pięknie. Jeśli jednak nie przepadasz za swoim uśmiechem i dziwnie się z nim czujesz to postaraj się to zmienić. Codziennie rano po przebudzeniu uśmiechnij się do lustra. Najpierw zacznij z pozbawionym emocji uśmieszkiem. Później pokaż zęby (to ten typ uśmiechu, który pokazujesz podczas różnych niezręcznych spotkań). Na sam koniec spraw, żeby twoje oczy też się śmiały. To jest ten prawdziwy, najpiękniejszy i najszczerszy uśmiech.


2. Wstydzę się uśmiechać do innych (szczególnie nieznajomych).
Pamiętaj, że w całym tym uśmiechaniu nie chodzi o to, żeby wyglądać uwodzicielsko i powalać na kolana wszystkich przechodniów. Tutaj chodzi o dzielenie się pozytywnymi emocjami, poprawienie innym humoru i sprawianie, że też zaczną się uśmiechać ;)


3. Noszę aparat na zębach.
Sporo nastolatków (a szczególnie dziewczyn) nie uśmiecha się właśnie dlatego, bo noszą aparat i uważają go za powód do kompleksów. Ja osobiście uważam, że wyglądacie z nim naprawdę przeuroczo i czasami wam jego zazdroszczę ;) Uśmiech z aparatem na zęby jest jeszcze piękniejszy niż ten bez niego!


4. Chciałabym mieć bielsze zęby. 
Najlepiej zacząć z ograniczenia lub zrezygnowania z kawy, herbaty i papierosków. To one sprawiają, że nasze zęby mają nie taki kolor, jaki byśmy chcieli ;) Oprócz tego w sklepach znajdziemy mnóstwo przeróżnych past i pasków wybielających, który na pewno w jakimś stopniu nam pomogą.


5. Nie mam powodu do uśmiechu.
Tutaj wybór należy do ciebie. Jedni uważają, że nie warto kryć swoich emocji i kiedy jesteśmy smutni bądźmy po prostu smutni. Nic na siłę. Drudzy uważają, że uśmiech pozwala przezwyciężyć te gorsze momenty.
Wybór należy do was ;)


A teraz uśmiechaj się i niech inni zastanawiają się dlaczego!

53 komentarze:

  1. Aż na końcu się uśmiechnęłam:) Super post taki pozytywny:) A widać, że jesteś osobą pozytywnie patrzącą na świat :* Również uważam, że super jest zobaczyć osoby uśmiechające się :) Ja na co dzień się nie uśmiecham jestem osobą, która nie lubi swoich ząbków, ponieważ są krzywe, ale staram się chociaż bez ząbków, nawet taki uśmiech może poprawić innej osobie humor :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia zbijają z nóg, wow ♥
    Rady są super! Ja w sumie lubię się uśmiechać, ale nie wiem, czy m do twarzy XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega pozytywny post, podczas czytania i oglądania Twoich zdjęć uśmiech sam mi się pchał na usta. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto się uśmiechać, bo jeden zwykły uśmiech może sprawić, że wszystko wokół zmieni się na lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym mogła się cały czas uśmiechać. gorzej, że mam małe zęby, zdrowe, ale ich praktycznie nie widać, kiedy się uśmiecham z nimi...

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz! Dobrze, że to nie poradnik bycia szczęśliwym, bo takie rzeczy nie bardzo trawię. Ale od uśmiechu można zacząć, ja na przykład uśmiecham się rzadko, bo męczą mi się kąciki ust xd
    Pozdrawiam!

    www.kulturaifetysze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, uśmiech zawsze jest piękny i ma wielką moc dlatego nie powinniśmy się go wstydzić czy bać.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez myślę ze warto się uśmiechać, a wręcz mieć wiele rodzajów uśmiechu na wiele typów ludzi. ja stosuje głównie uśmiechy lekko wredne, żeby pokazać, ze moje wredoty nie są na serio. Gorzej, że mój prawdziwy uśmiech wygląda jakbym była ostro naćpana :D Ale mam do tego dystans i wręcz pozwala mi to zdobywać przyjaciół którzy chcą zaopiekować się tą radosną, choć naćpaną i dziwnie wyglądającą dziewczynką :D Każdy uśmiech popłaca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy miałam krzywe zęby nie chciałam się uśmiechać, potem miałam aparat i uśmiechałam się o wiele częściej, a teraz kiedy nie mam już nic metalowego w buzi polubiłam mój uśmiech jeszcze bardziej, chociaż na początku było mi ciężko się przyzwyczaić.
    Czasem uśmiech obcej osoby może poprawić nam humor na cały dzień :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  10. Staram się uśmiechać jak najczęściej. Nie muszę się do tego zmuszać, to samo wychodzi ze mnie. Po prostu już tak mam, potrafię się uśmiechać nawet do nieznajomych. Bardzo bym chciała mieć aparat. Nie rozumiem czemu niektórzy się go wstydzą i uważają, że brzydko wygląda na zębach...
    Śliczne zdjęcia!

    ducy-dusiaa.blogspot.com - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze jest zarażać innych swoją pozytywną energią:)
    http://wiktoorkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, uśmiech sprawia, że dzień może stać się lepszy. Nieraz ktoś mnie obdarował uśmiechem na ulicy i od razu mój dzień starał się lepszy i śmiałam się sama do siebie :) Bo uśmiech jest chyba zaraźliwy... :)

    Ja osobiście nie podobam się sobie bez wielkiego uśmiechu z zębami i rzadko w ogóle pozuję do zdjęć bez szerokiego uśmiechu :)) (mimo iż nie mam śnieżnobiałych ząbków :D)

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja teraz mam aparat na zeby, ale troche nawet sie nim chwale, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O, ja nie potrafię się uśmiechać do nieznajomych :( Ale w sumie, w każdym innym momencie mam banana na twarzy cały czas! :D
    I też uważam, że aparat na zęby jest uroczy, choć sama go nie mam^^
    Iza xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Uśmiech sprawia, że dzień staje się lepszy i nawet najdrobniejszy powód jest dobry by się uśmiechać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Jednak nie podoba mi się mój uśmiech :D Ale cały czas uśmiecham się do ludzi. Wiem, że wyglądam glupie, ale uśmiecham się :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze jak idę i się uśmiecham to ludzie się dziwnie patrzą. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie trzeba mieć jakiegoś super powodu do uśmiechu. Tak jak napisałaś, czasami wystarczy radosna mama, czy ludzie uśmiechający się na ulicy w drodze do szkoły/pracy i dzień staje się piękniejszy :))
    Dodając do tego jeszcze jakąś pozytywną muzykę w słuchawkach, dzikie tańce w drodze i rozbawione miny przechodniów - dodają kopa energii na resztę dnia :)

    Super pozytywny post ubarwiony przepięknymi zdjęciami! Że tak potocznie powiem: PIKOBELO! :D

    Pozdrawiam,
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super post :P ja jak mam dobry humor rzecz jasna to nie mam problemu z uśmiechem :P
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się mój uśmiech czasami nie podoba;p mam wrażenie,że stzuczny jest - ale nie zawsze;p super poradnik:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie mi się czyta posty, które namawiają do uśmiechu. Ja osobiście nie wyobrażam sobie dnia bez niego:)


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ludzie powinni częściej się do siebie uśmiechać ;)
    Haha, a ja wolę swój uśmiech o wiele bardziej z aparatem niż bez ;D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. żyłoby się nam lepiej gdyby chociaż połowa społeczeństwa byłaby pozytywnie nastawiona do życia i codziennie by się uśmiechali

    http://dziewczyna-z-telefonem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam akurat dosyć trudny etap w życiu, a uśmiechanie nie idzie z nim w parze.. Ale będę pamiętać o Twoich radach, jak zawsze genialnych :) Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny, przyjemny post! Czytałam go z uśmiechem, serio!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uśmiechanie w wielu rzeczach pomaga :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja zawsze się uśmiecham. Do znajomych, nieznajomych, do wszystkich! Nieważne dla mnie jest, czy to wygląda dziwnie, czy normalnie. Ważne, że rozdaję radość innym :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne rady! Mega pozytywny post! =)
    Ja uśmiecham się prawie zawsze. Chyba, że mam naprawdę smutny dzień. Dzięki tej notce większość pewnie też się uśmiechała do monitora!

    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo trudno zobaczyc mnie bez usmiechu na twarzy xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiech i pozytywne nastawienie, to podstawa! Życie z bananem na twarzy, to lepsze życie. ;)

    MOJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Tez mam problem z usmiechamiem sie do osob ktorych blizej nie znam:)
    A ostatnie zdanie sprawia ze juz sie usmiechasz i sama nie wiesz do konca dlaczego:D
    Masz sliczny promienny usmiech:) uzywaj go czesto:)
    http://arienns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz prześliczny uśmiech ! Każdy uśmiech jest wyjątkowy, pamiętaj. Nie ukrywaj swojej radości, otwartość to najwspanialsza cecha ludzka. ;) Bardzo ciekawy wpis. Lubię czytać Twojego bloga. Pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialny post! I pomysł również :) Ja uśmiechem się bardzo często, mimo, iż nie przepadam za swoim uśmiechem to nie potrafię się powstrzymac w towarzystwie znajomych ;)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajny pościk! :D xx

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie to napisałaś, a zdjęcia pasują idealnie :) Aż zmusza do uśmiechu ;p
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cóż, według mnie jeśli ktoś jest smutny to nie będzie w stanie szczerze się uśmiechnąć. Zdecydowanie wolę mieć powód, inaczej w moich oczach traci to swój blask. ;p

    Outsider's eyes, zapraszam! :)
    Rozdanie matowej palety do cieni, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  37. ja jak miałam aparat to się jeszcze bardziej uśmiechać zaczęłam bo chcąc nie chcąc ząbki sie bardziej pokazywały, po ściągnięciu mi zostało i zawsze uśmiech od ucha do ucha :)

    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia,
    Anru :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładny post :)
    Super zdjęcia :p
    Zapraszam - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Z pewnością warto się uśmiechać, żaden powód nie jest dobry aby sobie tego odmawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super blog aż chce się obserwować :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny wpis i super rady, a Twój uśmiech jest przepiękny ;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Przeczytawszy twój post po prostu się uśmiechnęłam, sama nie wiem. Może po prostu widząc tak szczerze uśmiechającą się osobę na zdjęciach sama miałam na to ochotę, naprawdę super post :))

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Banan na twarz, cyc to przodu i w drogę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja uwielbiam sie uśmiechać :) ( ale nie tak bardzo jak sie śmiać z czegoś , 'kisnąć' , 'lać z czegoś' lub
    'ciągnąć bekę') Każdego dnia śmieje sie z wielu rzeczy i wszystkim to polecam ! :)
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. poradnik, jak zacząć dzień i jak cieszyć się z drobnostek:) masz śliczny uśmiech:)

    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  46. Uśmiechanie się nie jest wcale trudne, wystarczy się przełamać ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Mega pozytywny post no i świetne porady! Jestem chyba tym pierwszym typem który nie lubi swojego uśmiechu, wyglądam z nim źle ale staram się!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ja staram się uśmiechac jak najczęsciej i mysle ze jestem wlasnie odbierana jako osoba pozytywna a nie jako jakis ponurak. I dobrze. Nie lubie gdy ktos obcy wie jak zle u mnie jest/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny post :D Na początku też nie przepadałam za swoim uśmiechem, ale komplementy od płci przeciwnej uświadomiły mi, że w cale zły on nie jest :D także to też jakaś recepta na uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  50. Dzięki tobie uświadomiłam sobie że jednak warto się częsciej uśmiechać!
    Zapraszam na bloga którego prowadzę z siostrą, jeśli ci się spodoba zaobserwuj a my napewno sie odwdzięczymy :)
    mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. jesteś niesamowita ! obserwuje.
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia