Zmiany!

3 listopada 2015


Hej!
Mówią, że kiedy kobieta zmienia fryzurę, to znak, że zamierza zmienić swoje życie. 
Swoje zmiany zaczęłam właśnie od włosów. Ścięłam wszystkie zniszczone końcówki i muszę powiedzieć, że pierwszy raz tego nie żałuję (w sumie to mogły by być jeszcze krótsze!). Taka zmiana w wyglądzie to świetny impuls to kolejnych zmian. Szczególnie tu, na blogu.





W końcu się za to wzięłam i jestem z siebie naprawdę dumna. Na poprzedni wygląd bloga już nie mogłam patrzeć i kiedy tylko znalazłam chwilę czasu (mam na myśli ok. 4 godzinki) wyczarowałam coś takiego :) Nie wiem jak wam, ale mi się bardzo podoba, tym bardziej, że wykonałam go całkowicie sama.


Kolejną zmianą, którą chcę wprowadzić na blogu są serie. Jedną zapoczątkowałam dosyć niedawno i większości się spodobała (a przynajmniej tak mi się wydaje). "10 rzeczy do zrobienia..." będzie się pojawiać raz w miesiącu.
Chciałabym również zapoczątkować serię podsumowującą dany miesiąc. W skrócie dowiecie się co się u mnie działo, zobaczycie tam zdjęcia, których nie dodawałam na bloga i pokażę wam moich ulubieńców i rzeczy, które niekoniecznie mi się spodobały. Taki mały mix miesiąca. Pierwszy post pojawi się pod koniec listopada ;)


Aska kiedyś miałam, ale go usunęłam usunęłam. Postanowiłam jednak powrócić, tak na próbę. Myślę, że to świetny sposób na utrzymanie kontaktu z wami. Więc, jeśli macie jakiekolwiek pytanie odnośnie bloga, mojego życia, albo po prostu chcecie wiedzieć jak mają na imię moje koty, co jadłam na śniadanie i jaki serial obecnie oglądam, to serdecznie zapraszam :)


I miałabym do was ogromną prośbę. Skoro to początek zmian, a ja chciałabym doskonalić swojego bloga, to prosiłabym abyście na asku napisali mi następujące rzeczy:
1. Na ile w skali od 1 do 5 oceniacie mój blog
2. Co wam się w nim podoba
3. Co wam się nie podoba.

Ogólnie wasza opinia bardzo by mi pomogła. Liczę na szczerość, tym bardziej, że możecie pisać to anonimowo :)


Zmiany są w życiu potrzebne, ja swoje właśnie zaczynam ;)
Jeszcze raz zapraszam na aska: supciomagda

62 komentarze:

  1. Bardzo ładny wygląd bloga. Nie wiem jaki był poprzedni, bo jestem u Ciebie pierwszy raz, ale ten bardzo przypadł mi do gustu. Moje ulubione kolory. :)
    http://jessicabanach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w takiej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tam lubię zawsze do Ciebie wpadać więc nie wiem na ile miałabym ocenić bloga jak nie na najwyżej :)
    piękna fryzura! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie wygladasz! Ja tez swoje zmainy zaczelam od zmiany wlosow, jednak to bylo juz kilka miesiecy temu :D Wyglad bloga jest cudny. Sama nad swoim musze popracowac :D

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  5. Now mam jak napisać na asku, ale Twój blog wygląda cudownie! I włosy tez ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie ci w tych włoskach :))

    http://milkamikam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nowy wygląd, to napiszę na początku :3 Uwielbiam Twojego bloga, od momentu kiedy weszłam tu pierwszy raz, zaglądam regularnie, bo uwielbiam Twoją lekkość pisania i świetne miny do zdjęć :D ♥ Chyba nie ma takiej rzeczy, która nie podobałaby mi się tu :c ♥
    Pozdrawiam Julka♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, z tego co piszesz dokonałaś pełno zmian i przyznaje - wyszły Ci one świetnie /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre zmiany, szczególnie twoja nowa fryzurka :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  10. widać te zmiany *-* wygląd bloga mega mi się spodobał :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Też w zeszłym miesiącu ścięłam włosy i to na taką samą długośc co ty. Również nie żałuję, bo teraz czuję się taka wolna :D A co do wyglądu bloga to widac, że się napracowałaś skoro siedziałaś przy tym 4 godziny, ale warto było, bo jest pięknie :) Podoba mi się u Ciebie i chyba nie mam się do czego przyczepic, więc obserwuję :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. zmiany są bardzo ważne, ja się do nich przymierzam :) wiem, że na pewno będzie to coś również z włosami :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog oceniam na 5
    Generalnie to wszystkimi się w nim podoba. ☺

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Szablon bardzo ładne wykonany, mam pytanie, czy może robisz taki na zamówienie ? :) Co do bloga, oceniam jak najbardziej na 5, bo na aska niestety nie mam czasu wpaść . :*
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ - Dziękuję z całego serca za każdy komentarz, obserwację, które budują moją motywację i stanowią najpiękniejszy prezent urodzinowy, jaki mogłam wymarzyć. Dla Ciebie to zaledwie chwilka napisać dobra robota czy wcisnąć przycisk obserwacji, ale dla mnie - sukces, w czymś, co kocham i co dla mnie jest bardzo ważne. ♥ A przecież sama wiesz, że czasami marzeniom trzeba pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny nowy wygląd bloga!

    Pozdrawiam Cię cieplutko :*
    i zapraszam do mnie , jak ci się spodoba to zaobserwuj , a ja się odwdzięczę ;)
    http://patrycja-okroj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ambitnie! Życzę Ci, abyś cieszyła się z tych zmian i ich nie żałowała. Z chęcią będę śledzić Twój blog na bieżąco.

    Pozdrawiam
    www.itakowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia :)
    Nominowałam Cię do Libster Blog Award więcej u mnie : http://fashioonbeautyy.blogspot.com/2015/11/libster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny nowy wygląd bloga. Fajnie że postanowiłaś zmienić kilka rzeczy w swoim życiu. Od czasu do czasu powinno coś się zmieniać :)

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładna fryzura ;)
    http://krze20.blogspot.com/
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Super CI w tej fryzurze:) Zmiany są nam w życiu potrzebne inaczej życie robi nam się nudne:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Każda kobieta chyba zaczyna zmianę od włosów, sama też tak zrobiłam i wyszło mi to na dobre :)
    http://luuxyaa98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie Ci w takich włosach :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurczę, sporo się napracowałaś przy tym wyglądzie, ale jak widać na pierwszy rzut oka- było warto. Blog jest czytelny, wszystko jest napisane w przejrzysty sposób, a kolor różowy dodaje dziewczęcej słodkości ;)
    Chyba też będę musiała zrobić coś z włosami, bo są uciążliwe, a świeżo ścięte wydają się zdrowsze i ładniejsze :o Zdecydowanie pozytywne zmiany!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. super wyglad ♥ ja robilam swoj 6 h :D
    masz racje,ja za kazdym razem jak cos robilam z wlosami..zmienialam nie tylko wlosy! ale troche swoje zycie (oj nie troche :D)

    JAK PRZETRWAĆ JESIEN- http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgadzam się z tym, że zmiany są potrzebne :) Genialny wygląd bloga x

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też ścinam zawsze :) I oleje!
    http://pomocnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny wyszedł ci ten nowy wygląd. ;*

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikałabyś w linki? Będę wdzięczna! ;*
      http://designchanel.blogspot.com/2015/11/s-h-e-i-n.html

      Usuń
  28. Ślicznie wyglądasz w krókich włosach. Mniej naelektryzowanych od swetrów włosów, chyba sama się nad tym zastanowię :) Nowy wygląd jest świetny

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzadko ktoś jest zadowolony z wizyty u fryzjera :D Wygląd bloga jest świetny i ten nagłówek z "pierogami" :D Zmiany są dobre.
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ah tez muszę zmienić wygląd bloga, szykuje się dużo roboty

    obserwuje i zapraszam
    http://poprostunataliaa.blogspot.com/
    kom i obserwacje mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiany na pewo obiecujące. Też ostatnio zmieniłam szablon, zmiany w naszym życiu są bardzo ważne i najeży je realizować
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja się okropnie boje odwiedzić fryzjera XD
    Ślicznie wygląda teraz blog.

    Zapraszam do mnie
    zuzannaobsadna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny wygląd bloga :) Ładnie Ci w tych włosach, może też powinnam się w końcu zdecydować na zmianę :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny wygląd bloga. Ostatnio w moim życiu pojawiło się trochę zmian ale są one nam potrzebne i przeważnie działają na plus.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  35. Co do włosów... Moje sięgały poniżej łopatek. Po maturze mnie "natchnęło" i obcięłam je po ramiona. I teraz co miesiąc chodzę do fryzjera podcinać końcówki :D
    Świetnie wyglądasz! Blog również. Bardzo fajny post :)
    Zapraszam do siebie http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Boskie włosy! Czekam na nowe zmiany na blogu! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. pozytywne zmiany, świetnie wyglądasz :D Ja tez zaraz jak tylko zmienie jedna rzecz to mam ochote zmieniac wszystko :D/K

    OdpowiedzUsuń
  38. Zmiany jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Osobiście uwielbiam zmiany. Wyglądasz cudownie w takich włosach, a design jest świetny!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Nowy wygląd boski :)
    Mi sie u Ciebie wszystko podoba :D kawał czasu czytam i czuję, że jeszcze długo będe czytać :)

    Pozdrawiam i miłego tygodnia :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz w tych włosach. Ja swoje zmiany zaczęłam od zmiany kosmetyków xd pozdrawiam i zapraszam

    Www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga, ale od razu mi się spodobało, nic bym nie zmieniała. Bardzo profesjonalny wygląd i dopracowane notki. Widać kawał solidnej roboty. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo podoba mi sie nowy wyglad bloga! i pomysl na serie tez jest super, chyba sama musze tez sie za cos takiego zabrac. Twoj blog jest swietny, pelen wszystkiego - poza tym swietnie piszesz! uwielbiam tu zagladac, zdecydowanie dałabym ci piąteczkę :)
    olabrzeska.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Nowości piękne: włosy i design *wooow*
    O i przybyło Ci 600 obs ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Zmiany rzeczywiście są naprawdę potrzebne :) Też się zastanawiam nad zmianą fryzury, ale mam ogromne dylematy, więc to pewnie jeszcze trochę potrwa :D Wygląd bloga super i czekam na te nowe serie :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  46. Nowe włosy bardzo Ci pasują ;) Wygląd bloga też świetny! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietnie wyglądasz w tych włosach! Chyba lepiej niż w poprzednich
    Zapraszam do mnie. KLIKNIJ!

    OdpowiedzUsuń
  48. ładnie wyglądasz w tych włosach :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Zmiany w życiu bardzo często wychodzą nam na dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie ci w "nowych" włoskach. Wygląd jest cudowny, a plany genialne.
    Nie mam pojęcia jak to się stało, że trafiłam na twojego bloga, ale zupełnie nie żałuje.

    Obserwuje i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Mówi się, że kobieta rewolucję w swoim życiu rozpoczyna od fryzury ;)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajny blog
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    ZAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  53. sliczny ten wyglad!:) tworzysz naprawde fajne rzeczy na tej swojej witrynie:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. fajny post:)

    a u mnie na blogu na poważnie - notka prosto z serduszka - http://take-my-style.blogspot.com/2015/11/its-time-to-wake-up-babe.html

    OdpowiedzUsuń
  55. pięknie Ci w tej fryzurze:)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetnie wyszedł Ci wygląd bloga, naprawdę genialny ;* masz świetne włosy ;) pozdrawiamy!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  57. ja chce trochę ściąć końcówki, ale tak z 2 cm wygląd bloga wyszedł świetnie

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia