10 rzeczy do zrobienia przed świętami

16 grudnia 2015


Cześć!
8 dni. Tyle dokładnie zostało do Wigilii. Dla jednych dużo, dla drugich mało. Dla mnie zdecydowanie mało i to dobrze, bo po prostu nie mogę się doczekać :D
Jak dobrze wiecie, moje przygotowania zaczęłam już dawno temu. Jest jednak 10 rzeczy, które chciałabym zrobić i myślę, że każdy z was powinien wziąć się za nie przed świętami. Czasu coraz mniej, a lista jest dosyć długa. Zapraszam do czytania!


1. Upiecz pierniczki!
Pierniczki to najlepsze ciastka, przynajmniej w okresie świąt :D Jeśli jednak nie macie siły i czasu na robienie ich tradycyjnym sposobem, a później czekanie aż zmiękną to polecam takie gotowe mieszanki. Wystarczy, że dodacie kilka składników i macie gotowe pierniczki! O wiele szybciej i czasami o wiele smaczniej :)


2. Przeczytaj "W śnieżną noc"
Zapewne większość z was na myśl o świątecznej książce przywołuje dobrze wszystkim znaną "Opowieść Wigilijną". Ja mam jednak dla was coś o wiele ciekawszego i nowocześniejszego ;) Mowa tutaj o książce pt.; "W śnieżną noc". Składa się ona z 3 opowiadań, napisanych przez 3 różnych autorów. Zdecydowanie polecam każdemu szczególnie w tym świątecznym czasie! (szczególnie, że jednym z autorów jest John Green, którego po prostu uwielbiam!)


3. Obejrzyj "Krainę Lodu"
Zapewne znowu na myśl o świątecznym filmie, pierwsze co wam wpadło do głowy to klasyk, czyli "Kevin sam w domu". W ramach odskoczni od tradycji polecam wam bajkę! "Krainę Lodu" większość z was zna, a jeśli nie to naprawdę polecam obejrzeć.


4. Świąteczne dekoracje,
Ich zdecydowanie brakowało w moim pokoju, bo nie mam w nim nic świątecznego oprócz lampek powieszonych nad łóżkiem (które zresztą wiszą tam cały rok :)).
Postanowiłam to zmienić i przedstawić wam 2 naprawdę proste dekoracje. Pierwszą widzieliście już w poprzednim poście i nie przypuszczałam, że tak wam się spodoba. Mowa tutaj o słoiku pełnym gwiazdek. Jeśli kogoś to interesuje to kupiłam te lampeczki w Biedronce za 13 zł i są zasilane na baterie (co dla mnie jest dużym plusem).
Kolejna dekoracja, to również słoik. Ten jest jednak wypełniony szyszkami. Jeśli chcecie, to możecie je pomalować na farbą w spreju na wybrany przez siebie kolor (mi najbardziej podoba się złoty ♥)



5. Zrób pierogi.
Pierogi to moje ulubione wigilijne danie. W sumie, to pierogi są ogólnie moim ulubionym daniem :D A te z kapustą i grzybami są po prostu przepyszne! Przyznam się wam jednak, że nigdy w życiu ich sama nie robiłam. W tym roku pora to zmienić i rozwinąć swoje umiejętności kucharskie :D


6. Przejdź się po okolicy, sam lub ze znajomymi, i pooglądaj świąteczne światełka i ozdoby u sąsiadów.
Mnie zawsze cieszą takie ozdoby i naprawdę uwielbiam je oglądać! Taki spacerek to naprawdę świetna sprawa.

Te zdjęcie ma się nijak do tego punktu, ale jest tak genialne, że po prostu musiałam je wstawić :D

7. Ubierz choinkę.
Z tym punktem trochę poszłam na łatwiznę, ale choinka jest czymś naprawdę ważnym. Nie zapomnijcie o niej ;)


8. Zrób świąteczną playlistę.
Nic tak nie wprowadza w świąteczny nastrój jak właśnie świąteczne piosenki! Dlatego korzystajcie z okazji, bo takie piosenki wypada słuchać tylko w tym wyjątkowym miesiącu ♥


9. Graj w gry planszowe z rodzinką lub przyjaciółmi.
Czas spędzony wspólnie z bliskimi to nieodłączny element świąt. Jeśli szukacie alternatywy dla oglądania telewizji, to polecam granie w gry planszowe :) A jeśli macie młodsze rodzeństwo, to zapewniam was, że będzie zachwycone tym pomysłem!


10. Zrób dobry uczynek
Święty Mikołaj patrzy. czy jesteś grzeczny, więc lepiej bądź, bo nie dostaniesz prezentu ;)
A poza tym zawsze warto zrobić coś miłego, szczególnie w czasie świąt.


Które z tych rzeczy zrobiliście, albo macie zamiar zrobić?

41 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz:) świetną masz czapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pierniczki i ozdoby, choinkę będę ubierać, pierogów na Śląsku się nie robi na święta, gramy w gry maniakalnie, świąteczne piosenki u mnie rozbrzmiewają, światełka pójdziemy pooglądać po wigilii, dobre uczynki staram się robić na bieżąco. Prawie wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na razie jestem tak skupiona na nauce, masakra.. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jeszcz emsuze posprzatać ogarnąć zdjęcia... i pouczyć się na egzaminy ; /

    OdpowiedzUsuń
  5. czaje się na takie lampeczki :) chciałam je do stoiku :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu, jak ja się cieszę na te święta :) zostało mi zrobić pierniki, ubrać choinkę z rodziną I jeszcze prezenty kupić :3
    crazy-agaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie to większość rzeczy z listy mam już zrobione, wiec sie ciesze :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. mam zamiar zrobić wszystko oprócz robienia pierogów i grania w szachy bo nie lubię :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te słoiki :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te słoiki :>
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :)
    MY PINK GLASSES - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. No faktycznie mało czasu zostało .. Ja dopiero będę zaczynać przygotowania


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kociak! Mi się najbardziej podobają słoiko-dekoracje. Naprawdę świetny pomysł. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  13. książke może przeczytam choinka ubrana
    Zapraszam na KONKURS Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także nie mogę się doczekać świąt, a już tak niewiele zostało ;3 Aż się wierzyć nie chce.
    Te lampeczki w słoiku są wprost przecudowne ♥
    Masz śliczny kolor oczu ;o
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzy z tego już zrobiłam :D Jeszcze 7 ^^ Fajny post.
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowy post! Pierniczki to obowiązek na Święta Bożego Narodzenia! O tej książce jeszcze nic nie słyszałam, ale skoro polecasz to może się skuszę ;)
    Życzę ci, abyś te wszystkie rzeczy zdążyła zrealizować!

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupne pierogi to oszukaństwo! :'D Pozdrawiam :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego najwyższa pora nauczyć się robić je samemu :D

      Usuń
  18. Świetne zdjęcia! Właśnie muszę obejrzeć jakieś świąteczne filmy bo dekoracje już są hah

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jutro mam zamiar piec ciasteczka, troch późno lecz wcześniej nie miałam czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak pierniczki obowiązkowe
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka świetna :) Ja teraz wzięłam się za Niezgodna i Pamiętnik xx

    mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobry uczynek mam za sobą. Teraz tylko playlista i dekoracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. plan wręcz idealny, pare punktów wykonalam, pare na mnie czeka i pare dopisze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie rzeczy, które tu wypisałaś chcę również zrobić, nie licząc książki, choinki i dekorowania pokoju, to już zrobione! :)
    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie sięgnęłabym po tę książkę... :) ! a i pierniczki przydałoby się upiec .
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja dzisiaj ubieram choinkę!

    Pozdrawiam ślicznie i życzę Wesołych Świąt ♥
    http://www.malinowe-ciasto.blogspot.com/!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakoś nie czuję magii świąt i tego całego WOW. Za wcześnie wszystkie świąteczne reklamy były puszczane, bo już w połowie listopada, poza tym nie ma śniegu i jakoś tak nijako jest :/ Pozdrawiam Julka ! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już ubrałam choinkę i zrobiłam świąteczne ozdoby, pozostało mi jeszcze upiec pierniczki :)

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz wspaniałe pomysly. Bardzo mi się podoba sposób w jaki prowadzisz bloga. Może chciałabyś zobaczyć mojego? Jeśli ci się spodoba to liczę na obserwacje, na pewno się odwdzięczę. http://blackstylewerciax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Naprawdę ciekawe pomysły... Ja w planach przed świętami mam...nauczyć się z historii

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierniczki gotowe, pierogi zamrożone. Pokój udekorowany i codzienna jazda autobusem i podziwianie światełek... Świąteczna playlista zrobiona, Kevin i Kraina Lodu już też widziałam w grudniu. Pozostaje choinka.. No i śnieżna noc, którą bardzo bym chciała przeczytać, bo również wielbię Green'a. :D

    Zapraszam! :)
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/2015/12/136-tag-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierniczki to podstawa, musze przeczytac tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pozytywny post! Jutro biorę się za pieczenie pierniczków ♥
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieje że wszystko u da ci sie zrobić! Ja dzisiaj udekorowałam swój pokój!


    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dekoracje już zrobione, choinka ubrana, resztę zrobię później, a playlisty nigdy nie robiłam chociaż może powinnam.

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia