3 lata na blogu!

30 grudnia 2015


Cześć i czołem!
Tak samo jak w składaniu życzeń, nie jestem też najlepsza w podsumowaniach ;) A dzisiaj jest co podsumowywać, bo obchodzę pewną wyjątkową rocznicę. Dokładnie 3 lata temu powstał ten blog, czyli najlepsza decyzja w moim życiu. Pora podsumować ten czas i postaram się zrobić to jak najlepiej ♥

To były naprawdę cudowne 3 lata. Odkryłam swoją prawdziwą pasję, z której czerpię ogromną satysfakcję. Moje umiejętności informatyczne zdecydowanie się podwyższyły. Poznałam sporo naprawdę genialnych osób! Spędziłam godziny wymyślając kolejne posty, pisząc lub obrabiając zdjęcia. Nawiązałam kilka współprac z firmami. I na 100% jestem o wiele bardziej zorganizowana.
Trzeba jednak wiedzieć, że te 3 lata nie były usłane różami i była to również naprawdę ciężka praca. Wiele osób myśli, że to nic trudnego, napisać kilka zdań, wstawić kilka zdjęć i bam: jesteś mega popularna w tym blogowym świecie! Prawda jest jednak taka, że naprawdę ciężko jest się wybić i potrzeba do tego dużo pracy... i sporej dawki szczęścia ;)

Podsumowanie zdjęciowe roku 2015


Podsumowanie liczbowe

A teraz czas na podsumowania liczbowe, bo to w większości ono określa mój sukces :D Przez 3 lata udało mi się zdobyć 112 006 wyświetleń, 12 975 komentarzy i 630 obserwatorów. Napisałam również 283 postów i opublikowałam ok. 1969 zdjęć.
Dla wielu z was to mało, na pewno znacie jakąś blogerkę która po kilku miesiącach osiągnęła o wiele więcej. Ja jestem jednak z siebie niesamowicie dumna. Przede wszystkim za wytrwałość. Tego zawsze mi brakowało, a dzięki blogowaniu mam jej o wiele więcej.

Top 3 najpopularniejszych postów

A teraz 3 najpopularniejsze posty na moim blogu. Najśmieszniejsze jest to, że pierwsze miejsce zajmuje post, który powstał ok. 2 lata temu ale i tak ma o 1700 wyświetleń więcej niż ten z drugiego miejsca.
1. Jak dobrze zorganizować sobie dzień?
2. Back to school: Moje rzeczy do szkoły + Zeszyty DIY
3. Get ready with me for christmas | outfits, make up & hairstyle



Podziękowania

Chciałabym podziękować każdemu z was z osobna. Nie ważne, czy jesteś moim obserwatorem czy nie. Naprawdę się cieszę, że jakimś dziwnym trafem wpadłeś na mojego bloga, bo kto wie, może ci się spodoba i zostaniesz tu na dłużej ;) Dziękuję również za każde miłe słowo, które kiedykolwiek napisaliście w komentarzach, na asku, albo na emailu.
Dziękuję moim kochanym fotografom: Ewie, Natlii i mamci ♥ Dziękuję również za wszystkie życzenie, które usłyszałam podczas wigilii klasowej (m.in. żeby mój blog tak sławny jak Maffashion)
Dziękuję moim kotom za dzielne pozowanie ze mną do zdjęć (czasami mam wrażenie, że jest go tu więcej niż mnie). I dziękuję samej sobie, że 3 lata temu wpadłam na taki z pozoru nieważny pomysł ;)


A wy jak długo prowadzicie obecnego bloga?

87 komentarzy:

  1. Ja miałam bloga ponad dwa lata ale właśnie poświętach postanowiłam zrobić bloga z siostrą jak narazie dobrze idzie choc bardzo mi przykro że musiałam swojego bloga opuścić bo nie jestem w stanie prowadzić dwóch :(
    Zapraszam na nowego bloga: mery-bella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ale dlaczego poprostu siostry jako administratorki nie dodać do Twojego? hehe. W każdym razie gratuluję wytrwałości w blogowaniu i życzę mnóstwa kreatywności dla przyszłych postów! :)
      Outsider's eyes, zapraszam! :)

      Usuń
  2. Świetny post! :)
    I ładny wygląd bloga ;)
    Widać ze kochasz ten blog bardzo mocno ;)
    życzę Ci większych liczb :)
    Powodzenia :)!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://deviare-e.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam i chętnie wymienię się obserwacjami ;)
    Pozdrawiam Cieplutko :*
    Kasia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo serdecznie gratuluję takiego sukcesu, który z pewnością Ci się należał. Myślę, że ten blog to takie idealne miejsce - niepodobny do innych blogów, ciekawy, wciągający, pouczający, z piękną szatą graficzną. Naprawdę podziwiam twoją ciężką pracę i życzę, aby kolejny rok był jeszcze lepszy. :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak tu pięknie u Ciebie :) Bardzo oryginalne zdjęcia- takie ''prawdziwe''. Gratuluję kotom za wytrwałość w pozowaniu do zdjęć. Ja swój blog prowadzę niecały miesiąc. Zapraszam serdecznie http://jowitajonca.blogspot.com/
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wytrwałości i życzę Ci, abyś prowadziła tego bloga jeszcze długo, długo! <3
    Ja swojego bloga prowadzę od 17 listopada, dlatego dopiero zaczynam. :D
    Świetny blog, śliczne zdjęcia i naprawdę fajnie piszesz. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow gratulację! Mój blog niedługo będzie miał również 3 lata :3.
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje zdjęcia z miesiąca na miesiąc były coraz lepsze, życzę dalszych sukcesów! <3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój blog w lutym będzie obchodził 3 lata:)
    Jednak patrząc na moją liczbę wyświetleń a twoją widać że radzisz sobie o wiele lepiej niż ja:)
    Powodzenia w dalszej pracy !
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu!

    http://fxvizzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja prowadzę swój blog.. 30 dni:)
    i Twój wpis motywuje mnie do poprawienia tego skromnego wyniku, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój blog założyłam, w listopadzie br. i uważam, że to bardzo dobra decyzja :)
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów.
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje rocznicy !
    Ja zaczelam niedawno wiec do twoich osiągnieć mi duzo brakuje :-)
    Na nowy rok zycze wszystkiego najlepszego w życiu osobistym Oraz jeszcze większej liczby odbiorców i czytelników bloga
    Pozdrawiam serdecznie
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bloga prowadze jakoś od 2012 roku, ale posty mam ukryte z tamtego okresu haha
    Gratuluję Ci z całego serducha! Dużo osiągnęłaś, cieszę się, że założenie bloga dało ci tak wiele pozytywnych chwil i możliwości:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  14. łooo to duzo, moj dopiero niedlugo bedzie obchodzil 2. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój blog w sierpniu osiągnie również 3 latka :)
    Wytrwałości w dalszym prowadzeniu! :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie minęło 3 lata we wrześniu. :) Wielkie gratulacje, nie wszyscy są tak wytrwali. :)

    Dużo uśmiechu w Nowym Roku! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję!xxx jesteś moją ulubioną blogerką,dzięki tobie postanowiłam założyć swojego bloga i nie żałuje!
    Życzę Ci aby następny rok był jeszcze lepszy od tego i żebyś zawsze miała pomysły na nowe posty :D
    Dziękuję,że jesteś!xxx

    http://oleksandra29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, to ja tobie dziękuję za te miłe słowa ♥

      Usuń
  18. Wow gratulację !! My dopiero co zaczynamy i marzymy aby osiągnąć taki sukces jak ty.
    Obserwujemy ?
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pełna podziwu! Gratuluję wytrwałości i kreatywności;) Ja dopiero zaczynam moją przygodę z blogiem i bardzo mnie to wciągnęło:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wytrwałości i życzę jej dalej. Ja swojego bloga mam trochę ponad 2 lata
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bloga prowadzę dopiero jakieś pół roku, więc podziwiam Cię i gratuluję ;)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, trzy lata to sporo ;) Masz już doświadczenie i na pewno się tobie ono przyda. Super, że blogowanie daje możliwość rozwoju i poznawania nowych osób
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. gratulacje, sporo sukcesów :) Zycze aby było ich jeszcze więcej.
    My prowadzimy swojego bloga dopiero od niecałych 3 miesięcy, wiec jeszcze duużo pracy przed nami :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Super blog i śliczne zdjęcia ! zostanę na dłużej :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam więc liczę na jakieś wskazówki :) pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :**
    http://czarnotowidze2.blogspot.com/
    zostaw cos po sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do porad to mam tylko 2: nie poddawajcie się i ciężko pracucjcie ;) + ale jeśli czujecie, że blogowanie nie jest dla was, to naprawdę nie warto tracić na to czasu

      Usuń
  25. Gratuluję,piękny wynik 3 lata,to długo :) Powodzenia w dalszym blogowaniu !! :)
    kasiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. gratuluję Ci! Dużo sukcesów osiągnęłaś. Ja swój blog prowadzę dopiero rok.

    stokrotka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję tego wspaniałego wirtyalnego świata,mktórego stworzyłaś 3 lata temu :) gratuluje!
    Jak zwykle ładnie, przejrzyście. Przez te 3 lata zrobiłaś na serio kawał dobrej roboty :D
    Ja mam mój blog dopiero ok. 1 roku (nawet troszke mniej) Pozdrawiam'

    Zapraszam również do mojego kawałka internetu

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dopiero zaczęłam. A Tobie życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu.

    Pozdrawiam! www.endoorfiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ci gratuluję takiego sukcesu :) Oby tak dalej! Liczę, że też kiedyś dotrwam tyle! Naprawdę masz cudownego bloga :) flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacjee ! Oby te liczby ciągle rosły, bo na to zasługujesz :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję Ci wszystkiego, osiągnęłaś naprawdę dużo, a Twój blog wciąż jest coraz lepszy i oby tak dalej ;)
    Ja swojego bloga założylam 2,5 roku temu...Niestety nie obchodziłam, żadnej rocznicy. Niestety posty nie pojawiały się regularnie, bloga ciągle zawieszałam (nawet na 6 miesięcy) i dopiero miesiąc temu wzięłam się za to tak na serio...w końcu to jest moja pasja i nie mam zamiaru dalej jej tak zaniedbywac :P
    Szczęśliwego Nowego Roku! ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję sukcesów i pasji w blogowaniu :)
    Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę Ci przede wszystkim mnóstwa pomysłów i wytrwałości na dalsze lata blogowania! Rozwijaj się i nigdy nie przestawaj pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pamietam twojego bloga z początków, nieźle sie rozwinął .


    Szczęśliwego Nowego Roku!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja prowadzę bloga dopiero pół roku. Chciałabym Ci bardzo pogratulować osiągnięć, bo jest ich naprawdę dużo, nieważne, że inni mają więcej wyświetleń, bo według mnie to nie na tym polega, Ty wewnątrz siebie wiesz, że odniosłaś sukces! Życzę Ci jeszcze dużo wytrwałości i nieskończonej ilości pomysłów! :)
    Szczęśliwego, Pełnego Sukcesów Nowego Roku i Udanego Sylwestra!

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. super podsumowanie,! ja swojego bloga prowadze w sumie jakieś 2 lata, ale przechodził duużo zmian
    xxMadeline

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam Twojego blog, naprawdę odkąd dołączyłam do bloga natknęłam się na Twojego bloga i cały czas do Ciebie wpadam ;* gratulacje i życzę Ci kolejnych lat, abyś się rozwijała i spełniała marzenia! Szczęśliwego Nowego Roku ;*
    Pozdrawiam, dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie zrobiłaś podsumowanie, a ja cieszę się, że odkryłam Twój blog tak wcześnie - prawie na początku. Naprawdę warto było zostać! Mam nadzieję, że dalej będziesz taka wytrwała i życzenia, jakie dostałaś na wigilii klasowej się spełnią ;)
    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje, to naprawdę dobre wyniki ;] 3 lata to naprawdę sporo, gratuluję wytrwałości!
    Robisz bardzo ładne zdjęcia, widać, że umiesz pozować i że masz bardzo dobrą jakość zdjęć.
    'm.in. żeby mój blog tak sławny niż Maffashion'- tutaj chyba popełniłaś błąd, bo to zdanie nie ma sensu
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, nie zauważyłam, już poprawiłam ;)

      Usuń
  41. Wysokie statystyki :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. gratuluję i dalszej wytrwałości życzę :):*

    OdpowiedzUsuń
  43. Super! Gratuluję! Spełniaj się dalej w tym co kochasz i co sprawia Ci przyjemność. <3

    http://paulina-pala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mój blog również istnieje około 3 lata, niestety nie pamiętam kiedy dokładnie :( Gratuluje takich sukcesów i życze o wiele więcej!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Happy New Year! ^^

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    If you follow me, I’ll follow back after it.
    http://mirandabeautyworld.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  46. Szczęśliwego nowego roku. Super post. Oczywiście obserwuję!karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje!
    Ja prowadzę bloga już od ponad roku ;)
    Pozdrawiam!
    U mnie konkurs zapraszam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Twój blog jest cudny i zostanę tu na dłużej! :) Dodaje do obserwowanych i życzę Ci Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!! :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Czytam Twojego bloga mniej więcej pół roku, ale jest po prostu niesamowity. Twój styl pisania jest genialny, zdjęcia są oryginalne, bo chyba, żadna inna blogerka nie robi takich genialnych min jak Ty :D ! Gratuluję trzech lat spędzonych w blogsferze :3 Życzę Ci ciągłego rozwijania się w pisaniu, zdjęciach i niesamowitych zdolnościach manualnych, które pokazujesz w wielu postach :D Pomyśl również o założeniu kanału na yt, bo widziałabym Cię gadającą do kamery o tym co ciekawego dzieje się u Ciebie :D
    Zapraszam po przerwie ! :) (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagrywałam kiedyś na yt i naprawdę to mi się podobało, ale zajmowało też mnóstwo czasu i stwierdziłam, że wolę poświęcić się blogowaniu :D Chętnie wrócę do nagrywania, ale nie teraz. Może za rok ;)

      Usuń
  50. 3 lata to sporo czasu! Gratuluje wytrwałości i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  51. Super podsumowanie i podziękowania :) Gratuluję i oby tak dalej :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! 3 lata to dość spory okres czasu, gratuluję takiej wytrwałości!
    Ja swojego bloga prowadzę ponad rok...

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  53. łał gratulację! oczywiście życzę jeszcze więcej sukcesów! :*


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję osiągnięć w blogowaniu!
    3 lata to bardzo długo, ja prowadzę swojego bloga od 1,5 roku.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluje wytrałości! Mój blog ma dopiero kilka godzin xd

    OdpowiedzUsuń
  56. Maaagda! :) gratuluję Ci serdecznie! jestem czytelniczką Twojego bloga już od dość dawna i tak się cieszę, że to już 3 urodziny! :) uwielbiam tutaj zaglądać, jest tak pozytywnie! :) życzę wielu kolejnych sukcesów w 2016 i więcej uśmiechu, którym zarażasz innych! :) a kot, hah pozuje genialnie! :)


    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluje 3 lat na blogu! :*
    Ja mojego bloga ma od lipca -prawie pół roku. Chciałabym wytrwać tak długo jak Ty!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Pozdrawiam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję 3 lat! :) Ja mój blog prowadzę od czerwca;)

    OdpowiedzUsuń
  59. patrzę na twoje zdjęcia sprzed paru lat i naprawdę zrobiłaś postęp! :)
    Życzę co najmniej kolejnych 3 lat!
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  60. Te 3 lata na pewno były niesamowite. Z tego, co z Tobą gadałam to odpowiadam sobie sama na to pytanie potwierdzająco. Kocham każde zdjęcie z tego roku i fakt, że się bardzo zbliżyłyśmy. Życzę Ci jeszcze więcej osiągnięć i obyśmy w roku 2016 miały 1000 obs ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie wiem czemu piszesz, że nie potrafisz robić podsumowań jak wychodzi Ci to fenomenalnie ! Bardzo pozytywny post ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Gratuluję!
    Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulację 3 lat oby było 30 haha :**
    Zapraszam cię do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Chciałam kiedyś u siebie na blogu dodać taki post. Gratulacje! 3 lata to masa czasu i naprawdę gratuluje wytrwałości i życzę Ci z całego serducha kolejnych 3 lat, a nawet więcej, a co! :D Ja właściwie w blogosferze jestem już od 2009, miałam różne blogi, ale głównie z własną twórczością. Teraz właściwie minęło pół roku odkąd założyłam obecnego bloga, daję radę i oby tak dalej. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  65. Naprawdę widać jak czerpiesz radość z bloga. Życzę dużo pomysłów na siebie i bloga w tym nowym roku. ;)
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję, ja jeszcze nawet roku nie prowadzę bloga. :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratulacje, mam nadzieje ze jeszcze długo będziesz prowadzić bloga bo jest świetny :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Często zaglądam :)
    Obserwuje!
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Pierwszy raz trafiłem na Twój blog i myślę że chętnie będę tutaj zaglądał. Trzy lata na blogu to już dosyć spory staż, także gratuluje i życzę wielu kolejnych sukcesów :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  71. Gratulacje wytrwałości mam nadzieję że mi też się uda tyle wytrwać i osiągnąć
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja swojego równiez założyłam jakieś 3 lata temu, ale nie osiągnęłam tyle co ty. Często go zaniedbywałam, ale jakiś czas temu wróciłam i staram dawać z siebie 110%!

    OdpowiedzUsuń
  73. Wow na prawdę świetny blog! Ja dopiero teraz go odkryłam, ale będę tu na pewno częściej zaglądała :)
    zapraszam do mnie:
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. gratulacje! powodzenia życzę!
    zapraszam do mnie, pozdrawiam
    claudelline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia