5 świątecznych porad, jak poczuć ten magiczny klimat?

3 grudnia 2015


Hej ♥
Jedni powiedzą, że jest jeszcze za wcześnie, ale ja jestem zdania, że skoro już rozpoczął się grudzień, to mogę bezkarnie zacząć przygotowywać się do świąt. Poczekałam z tym trochę, bo wiem, że wielu z was po prostu krew zalewa, kiedy słyszą "Niedługo święta" na początku listopada. Dla tych właśnie osób jest dzisiejszy post. Oto kilka rad, jak wprowadzić do swojego życia świąteczny klimat.


1. Zawieś lampki, ozdób pokój.
Pokój, który jest wypełniony takimi świątecznymi ozdobami od razu staje się przytulniejszy. A lampki choinkowe są według mnie najlepszą i najprostszą dekoracją. Swoje mam powieszone na ramie od łóżka, ale bardzo fajnie wyglądają też na firance, wokół lustra lub toaletki. Wybór należy do was!


2. Wyślij kartki świąteczne.
Wysyłanie kartek to naprawdę świetna sprawa. Chciałabym powrócić do tego zwyczaju, dlatego jeśli ktoś wśród was jest chętny na wymianę to piszcie na mojego e-maila: magdalenaciuchta@gmail.com
W treści podajcie swój adres i jeśli macie, to adres bloga (tak będzie mi łatwiej was skojarzyć :D)


3. Wyciągnij z szafy lub kup świąteczne ubranka.
Nie wiem jak wy, ale ja w szafie mam kilka sweterków które nadają się tylko i wyłącznie na ten czas w roku i kiedy założę któryś z nich to od razu czuję ten klimat ;) A jeśli wy nie macie takich ubrań to bez problemu znajdziecie je w różnych sklepach stacjonarnych albo chociaż w jakimś lumpeksie ;)


4. Zaplanuj prezenty dla bliskich
Im wcześniej, tym lepiej. Zastanów się porządnie, co by chciała dostać twoja rodzinka i spraw, że na długo zapamiętają ten prezent. Zrób sobie listę, wymyśl coś oryginalnego, zbierz fundusze, a jeśli ich nie masz, to zrób coś własnoręcznie.
PS. Moja "lista" powstała tylko na potrzeby zdjęcia i umieściłam na niej rzeczy, które jako pierwsze wpadły mi do głowy :D


5. Świąteczne zapachy.
Są takie zapachy które w szczególności kojarzą nam się ze świętami. Moje ulubione to: cynamon i zapach mandarynek ♥ Oprócz tego uwielbiam zwykłą wanilię.
Koniecznie muszę zaopatrzyć się w jakieś "świąteczne świeczki" albo chociaż w balsam do ciała lub żel pod prysznic o takim zapachu.


Przygotowujecie się już do świąt?
Które z tych rzeczy już zrobiliście?

46 komentarzy:

  1. Mam juz powieszone lampki. To one najbardziej daja mi uczucie swiat :)

    Normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sposoby! Ja już powoli czuję święta :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, właśnie wieszam kolejne lampki w pokoju :D Poklikałam :**

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak poczuć święta? Pokłócić się z kimś i wpaść w doła :P Jakoś to mi się głównie kojarzy z tym ,,magicznym czasem". No i na pewno słuchanie świątecznej muzyki, nie tej modnej która katują mnie wszystkie centra handlowe, ale rockowej muzyki świątecznej, genialnym i bajkowych kompozycji Transsyberian Orchestra i temu podobnych. Do tego jakieś lampki nad głową, zimno, i atmosfera chociaż trochę się oczyszcza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! :D ja mam lampki nad łóżkiem :) ale jeszcze będę zmieniać w pokoju, zeby było bardziej świątecznie :) A pomysł z kartkami znakomity, sama o tym myślałam i chyba się skuszę :D

    Pozdrawiam i zapraszam true-less.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niedługo rozwieszę lampki, kartkami też się niedawno zajmowałam! :) świetny post, uwielbiam ten klimat Świąt! :)

    pozdrawiam,

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sposoby. Ja już mam powieszone lampki i również już zapalam wieczorem zapachową świeczkę. Obserwuję. Zapraszam -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba wreszcie też zabiorę się za świąteczne dekoracje w pokoju, od razu milej będzie przebywać w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pomysły na liście :*
    haha można się ucieszyc
    zostaje mi tylko kupic swiateczne ubranka, lampki mam zawieszone.
    kocham Twojego bloga, świetnie piszesz. <3
    brajank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post,można naprawdę poczuć świeta!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie lampki zawsze nadają ten świąteczny klimat :D . Ja też w tym roku robiłam świąteczna liste :*
    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie niestety żadna z rzeczy nie przejdzie :/ Ani lampek nie mam gdzie zawiesić, ani nie mam czasu usiąść i pomyśleć o prezentach ani nie mam czasu przejść się po lumpach w poszukiwaniu świątecznych sweterków :/ masakra :/ Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia ^^ Oczywiście również genialny post!
    Jeszce nie zawiesiłam lampek, ale za to mam przyczepioną czapkę mikołaja do szafy :D
    Uwielbiam słuchać piosenek świątrecznych. Dzisiaj pani na angielskim nam je puściła *-*

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wyciągam małą choinkę, światełka, pale świeczki pije herbatę z imbirem... od razu czuje ten przyjemny kilmat. Wymiana prezentów na mikołajki w klasie, poszukiwanie ich dla swoich bliskich-lubię to robić i myśleć jaką reakcję uzyskam gdy im to dam c;
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. już czytając poczułam święta :D

    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu ! :)
    Anru,

    OdpowiedzUsuń
  16. Przygotowania do świat juz czuć w powietrzu wkoncu mamy grudzień :->
    U mnie goszczą juz delikatne ozdoby poszewki motyw swiąteczny reniferek :-)
    Czerwony koc na kanapie :-))
    Pyrtunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi do wprowadzenia świątecznego klimatu wiele nie potrzeba, właściwie tylko światełka i świeczki zapachowe. Z Twoimi poradami jeszcze bardziej czuję tę magię świąt :)

    Zapraszam do mnie
    http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero zacznę się przygotowywać do świąt i wprowadzać tą świąteczną aurę, ale Twoje porady są bardzo pomocne :)

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś myślałam, że chciałabym mieć święta cały rok, teraz jednak się cieszę, że trzeba na nie wyczekiwać! :) Ja mam światełka cały rok w pokoju, ale teraz dołożyłam jeszcze inne świąteczne dekoracje, np. girlandę z reniferkami :)

    Świetne zdjęcia<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jak ja uwielbiam ozdabiać pokój światełkami :) Właśnie muszę zabrać się za taką liste prezentów!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dekorowanie pokoju chyba daje nam najwiecej, bo przebywamy wtedy w miejscu całym związanym ze świetami i nie da sie po prostu nie czuć tej atmosfery:)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. Tydzień temu udekorowałam pokój lampkami, a prezenty kończę planować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja od już od kilku lat nie czuje tego , że są święta. Ale klimat jak najbardziej jest :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepsza przypiska przy bracie jeżeli chodzi o prezenty hahha

    obserwuje i zapraszam do siebie
    http://pasteloovy.blogspot.com/
    obserwacje mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w tym roku czuje święta i bardzo sie z tego cieszę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, aż czuć święta z Twojego posta! Bardzo miło się to czyta :)
    Lampki i świeczki - to jest to <3
    Zapraszam do siebie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ozdabianie pokoju i kartki najlepsze

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lampi wymiatają i ja je mam zawieszone przez cały rok. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Czuję święta, muszę wybrać się na świąteczne zakupy...
    W tamtym tygodniu moje najczęściej wypowiedziane zdanie to "Ja chcę sweterek w reniferki."
    I do tej pory go nie kupiłam :( Może się uda.
    Zazdroszczę pomysłów.
    <a href="http://side-of-life.blogspot.com/>http://side-of-life.blogspot.com/</a>

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie posty. Mega pozytywnie

    Zapraszam do siebie
    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio kupiłam lampki choinkowe, tylko nie miałam jeszcze czasu ich powiesić... A już czas!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze, że poczekałaś z tym postem właśnie do grudnia, bo jestem z tych osób, które zalewa krew, kiedy na ulicach czy w galeriach handlowych wiszą już ozdoby świąteczne od listopada! Strasznie tego nie lubię, ale co poradzić. Wszystkie pomysły są super. Lampki wiszą u mnie w pokoju cały rok na karniszu, ale włączam je jedynie na Boże Narodzenie, kartki wysyłam, bo uważam, że to świetna tradycja, kilka prezentów już kupiłam, ale moja lista musi powstać, bo chyba się pogubię no i zapachy - w tym okresie szczególnie uwielbiam zapalać świeczki.
    Świetne zdjęcia i super post :)

    Buziaki :*
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
  33. Super pomysły na pewno niedługo z nich skorzystam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. ja jeszcze nie zachęlam dekorować pokoju, muszę kupić sobie takie cudowne lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lampki mam powieszone przez cały rok, uwielbiam je! Również uwielbiam zapach cynamonu i mandarynek w święta :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja nie lubie urzadzac swojego pokoju jakos :/ na razie nie potrzebuje czuc swiat:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie już też bardzo świątecznie!
    http://hermoso-espacio.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze *0*
    Laaampki ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja juz nawet ubrałem choinkę :D

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i obserwacje ♥

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia